Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kundaliinin noususta pahoja oireita  (Luettu 133064 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 17.10.2012 18:03:06 »

Tämä henkilö on puhunut aika vähän suhteestaan vanhempiin, mutta sen verran kuitenkin, että vaikka hän on hyvin nuoresta pitäen osoittanut taipumuksia urheiluun (astrologiaa sen verran, että kyseessä on moninkertainen Oinas, Kuu Kauriissa), niin kotona tähän ei ole mitenkään kannustettu, vaan pikemminkin on yritetty potkia enemmän lukuhommiin. No, onhan hän lukenut itselleen varsin arvostetun ammatin. Hän on siis kokenut olevansa itsekäs, koska on pitänyt urheilun suhteen oman päänsä (mitä muuta Oinas voisikaan tehdä?).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #31 : 17.10.2012 18:43:41 »

En tiedä ajatteleeko kukaan muu täällä, että chakrat yhdistetään ihmisen eri energiakehoihin. (näin minulle kuitenkin on opetettu)
Alimmat chakrat liitetään kehoon (ehkä niiden aukeaminen siksi oli miellyttävää, koska keho oli hyvässä kunnossa) ja ns. astraalikehoon joka kantaa ihmisen 'eläimellistä osaa'. Seuraavat chakrat, solarpexus ja sydän liitetään tietoiseen mieleen ja kommunikaatioon eli auraan. Loput kolme ihmisen ns. ydinitseen, jonka kautta hän on yhteyksissä kaikkeen.

Pidin kovasti ehdotuksesta, jossa tätä avun tarvitsijaa kehotettiin joogaamaan ja kehittämään hengitystekniikoita, koska minun näkemykseni mukaan on olemassa ilmiöitä, joissa energiakehot eivät ole kyllin vahvoja kantamaan kyseisen ihmisen läpi virtaavia energioita. Osaksi kyseessä voi olla ihmisen vertikaalisen keskuspilarin tukkeuma, mutta myös  aura ja astraalikeho kantavat, varastoivat ja välittävät energiaa. Siksi niiden vahvistaminen vähentää fyysisiä oireita, sillä ne ovat sidoksissa kehoon mitä suurimmassa määrin.

Monet varmasti ajattelevat eritavalla ja uskon, että tällaisia asioita voi lähestyä monesta eri näkökulmasta Smiley Tuon siis oman näkemykseni esiin vain yhtenä tapana katsoa asiaa ja lisänä tähän keskusteluun. Tartuin joogaan, sillä käsittääkseni jotkut joogan liikkeet tähtäävät myös ihmisen 'näkymättömien ruumiiden' vahvistamiseen (korjatkaa jos olen väärässä). Koska kyseessä on ihminen, jolla on jo kurinalainen urheilijan rutiini, ehkäpä ns. henkisten lihasten kasvattaminen olisi perusteltua ja harjoitteluun voisi lisätä erilaisia hengitysharjoituksia, joogaa ja meditaatiota tms.

Kiitos kuitenkin kaikille vastaksista, sillä nistä oppi paljon Smiley  smitten
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #32 : 17.10.2012 18:58:45 »

Olisiko sinulla Patteri vaikka jotain linkkiä hyviin joogavenytyksiin? Näin maalaisjärjellä ajateltuna ne voisivat helpottaa juuri vapinoita ja kouristuksia. Ko. mies ei harrasta joogaa, mutta on muuten fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa ja edellytykset on varmasti taipua outoihinkin asentoihin.

Tuli mieleen TRE-stressinpurkuliikkeet, niillä voi purkaa kehon jännitystiloja ja traumoja tärinän avulla. Homma lähtee lantiosta ja kulminoituu lantioon (eli juuri, shakraali, jne). Vaikka kirjoitit, että alemmat chakrat on auki, niin tuo voisi olla yksi keino.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Yep
Vieras
« Vastaus #33 : 17.10.2012 19:34:15 »

Lainaus

Tuo on mielestäni vastuuton neuvo, ellei samalla tarjoudu päivystämään rinnalla 24/7. Eikä sekään takaa, että järki pysyisi päässä.


Hyvä Yep, luepa tämä ote viestistäni tuolta ketjun ensimmäiseltä sivulta oikein ajatuksen kanssa, huomaa lihavointi:

  Homman voi tehdä joko itse tai sitten terapeutti matkaoppaanaan, työ on joka tapauksessa tehtävä itse."


Kuka terapeutti voi olla läsnä 24/7? Eikä hyväkään terapeutti voi estää sekoamista, vaikka matkaoppaana kulkisikin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 17.10.2012 19:45:54 »



Pidin kovasti ehdotuksesta, jossa tätä avun tarvitsijaa kehotettiin joogaamaan ja kehittämään hengitystekniikoita, koska minun näkemykseni mukaan on olemassa ilmiöitä, joissa energiakehot eivät ole kyllin vahvoja kantamaan kyseisen ihmisen läpi virtaavia energioita. Osaksi kyseessä voi olla ihmisen vertikaalisen keskuspilarin tukkeuma, mutta myös  aura ja astraalikeho kantavat, varastoivat ja välittävät energiaa. Siksi niiden vahvistaminen vähentää fyysisiä oireita, sillä ne ovat sidoksissa kehoon mitä suurimmassa määrin.
Tartuin joogaan, sillä käsittääkseni jotkut joogan liikkeet tähtäävät myös ihmisen 'näkymättömien ruumiiden' vahvistamiseen (korjatkaa jos olen väärässä). Koska kyseessä on ihminen, jolla on jo kurinalainen urheilijan rutiini, ehkäpä ns. henkisten lihasten kasvattaminen olisi perusteltua ja harjoitteluun voisi lisätä erilaisia hengitysharjoituksia, joogaa ja meditaatiota tms.


Minäkin pidin tästä joogaehdotuksesta, mutta mies itse ei hirveästi innostunut ehkä siitä syystä, että kundaliinin nousulla ei ole mitään tekemistä fyysisten joogaharjoitusten kanssa. Minusta niistä voisi olla silti hyötyä hänelle erityisesti noiden lihaskramppien helpottamiseksi. Jos pistitte merkille ensimmäisessä viestissä, niin kundaliini oli lähtenyt liikkeelle soivasta korvasta ja hän määritteli sävelkorkeudenkin tarkoin: keski-C:n alapuolelta F:n ja Fisin välistä. Korvaa rassaamalla tämä sävel oli lähtenyt voimistumaan ja laukaissut juurichakran aukeamisen ja OBEn. Hän tuntuu olevan erittäin herkkä äänille ja omaa omien sanojensa mukaan absoluuttisen sävelkorvan. Hän soittaa myös pianoa. Olenkin pohdiskellut jonkinlaista musiikki- tai sävelterapiaa, joilla voisi noin nätisti tasapainottaa chakroja. Oppikirjoistahan löytyy meditaatioharjoituksia, joissa kullekin chakralle on oma mantransa, jotka kuuluu laulaa tietyltä sävelkorkeudelta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #35 : 17.10.2012 19:53:21 »


Pidin kovasti ehdotuksesta, jossa tätä avun tarvitsijaa kehotettiin joogaamaan ja kehittämään hengitystekniikoita, koska minun näkemykseni mukaan on olemassa ilmiöitä, joissa energiakehot eivät ole kyllin vahvoja kantamaan kyseisen ihmisen läpi virtaavia energioita. Osaksi kyseessä voi olla ihmisen vertikaalisen keskuspilarin tukkeuma, mutta myös  aura ja astraalikeho kantavat, varastoivat ja välittävät energiaa. Siksi niiden vahvistaminen vähentää fyysisiä oireita, sillä ne ovat sidoksissa kehoon mitä suurimmassa määrin.


Myös minun näkemykseni mukaan energiakehot eivät ole aina kyllin vahvoja kantamaan nopeasti noussutta enrgiatasoa. Myöskään ihmisen fyysinen keho ei aina kestä voimakkaita energioita. Itselläni on tästä kokemusta. Nopea energoiden nousu aiheutti hermosärkyä ja herpesviruksen aktivoitumista. Tilanne rauhoittui, kun keho tottui uusiin energoihin - se vei kuitenkin noin vuoden.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #36 : 17.10.2012 19:57:52 »


 Jos pistitte merkille ensimmäisessä viestissä, niin kundaliini oli lähtenyt liikkeelle soivasta korvasta ja hän määritteli sävelkorkeudenkin tarkoin: keski-C:n alapuolelta F:n ja Fisin välistä. Korvaa rassaamalla tämä sävel oli lähtenyt voimistumaan ja laukaissut juurichakran aukeamisen ja OBEn. Hän tuntuu olevan erittäin herkkä äänille ja omaa omien sanojensa mukaan absoluuttisen sävelkorvan. Hän soittaa myös pianoa. Olenkin pohdiskellut jonkinlaista musiikki- tai sävelterapiaa, joilla voisi noin nätisti tasapainottaa chakroja. Oppikirjoistahan löytyy meditaatioharjoituksia, joissa kullekin chakralle on oma mantransa, jotka kuuluu laulaa tietyltä sävelkorkeudelta.

Kannattaisi ehkä miettiä mahdollisuutta, että korvan rassaaminen laukaisi kundaliinin, mutta sitä ennen oli tapahtunut jotain, joka sai kundaliinin laukeamispisteeseen? Oliko hän tehnyt jotain harjoituksia yms?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 17.10.2012 20:06:10 »

Korva oli soinut pidemmän aikaa ja hän piti sitä tinnituksena. Mitään erityisempiä harjoituksia hän ei ollut tehnyt. Kundaliinin laukeamiseen liittyi kuitenkin aurinkoaltistus, jonka hän on niin ikään huomannut vaikuttavan asiaan. Hän oli prosessin alkaessa Afrikassa vapaaehtoistyössä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #38 : 17.10.2012 20:23:54 »

Korva oli soinut pidemmän aikaa ja hän piti sitä tinnituksena. Mitään erityisempiä harjoituksia hän ei ollut tehnyt. Kundaliinin laukeamiseen liittyi kuitenkin aurinkoaltistus, jonka hän on niin ikään huomannut vaikuttavan asiaan. Hän oli prosessin alkaessa Afrikassa vapaaehtoistyössä.

Mistä hän tunnisti sen juuri kundaliiniksi, eikä esimerkiksi muuksi energiaryöpyksi? Asialla on sikäli merkitystä, että kundaliinienergia on hermostolle vaarallisempaa. Eikä kundaliini yleensä nouse helposti. Moni tekee sen eteen töitä vuosikausia. Marssijärjestys on yleensä niinn, että sakrojen avauduttua kundaliini nousee, harvemmin kundaliini avaa sakroja.

Muistui mieleeni yksinkertainen ja tehokas keino. Itselläni testattu. Sakran saa säädettyä pienemmälle yksinkertaisen visualisoinnin avulla. Kuvittele sakra pyöreäksi ilmastointiaukoksi (sellainen joita on vessoissa ja kylppäreissä) tai omelukoneen käsipyörän tyyppiseksi säätökahvaksi. Ota mielessäsi tukeva ote siitä ja yksinkertaisesti käännä pienemmälle. Toimii. En suosittele samaa tekniikkaa avaamiseen tässäkin ketjussa ilmenneiden syiden vuoksi. Ei kannata laittaa liian kiinni, avaaminen on hankalaa. Tästäkin on oma kokemus.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 17.10.2012 20:51:11 »

Energia lähti nousemaan hänellä järjestelmällisesti alhaalta ylöspäin poksautellen chakroja auki ja homma eteni näin  suhteellisen nopeasti rintakehän seudulle asti. Tämän jälkeen selkäytimeen ja ydinjatkokseen on kohdistunut kova paine, aivan kuin sinne pumpattaisiin ilmaa ja tämä on ilmentynyt myös päässä kuuluvina rusahduksina ja napsahduksina, mutta sitten nousu onkin jäänyt kesken ja aiheuttanut näitä pelkotiloja, jatkuvaa paineen tunnetta päähän ja fyysisiä oireita. Oireiden kuvaus googleen, niin varmasti on löytynyt diagnoosiksi kundaliini.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #40 : 17.10.2012 21:00:35 »

Energia lähti nousemaan hänellä järjestelmällisesti alhaalta ylöspäin poksautellen chakroja auki ja homma eteni näin  suhteellisen nopeasti rintakehän seudulle asti. Tämän jälkeen selkäytimeen ja ydinjatkokseen on kohdistunut kova paine, aivan kuin sinne pumpattaisiin ilmaa ja tämä on ilmentynyt myös päässä kuuluvina rusahduksina ja napsahduksina, mutta sitten nousu onkin jäänyt kesken ja aiheuttanut näitä pelkotiloja, jatkuvaa paineen tunnetta päähän ja fyysisiä oireita. Oireiden kuvaus googleen, niin varmasti on löytynyt diagnoosiksi kundaliini.  Wink

Voi kuukletus sentään  Smiley Smiley

Toivon todella, että ystäväsi tilanne helpottaa pian!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #41 : 18.10.2012 02:19:07 »

Tässä ketjussa on niin korkealentoisia viestejä että tän pienen tallaajan tajuun ei kaikki mene
Eli maatasolle  Smiley
Hyväksyykö hänen äitinsä sen että poikansa on bi-seksuaal tai ns avaruuskaveri
Peitelty oma olemus johtaa vaikka mihin räjähdyksiin.
Voin olla todella väärässä, mutta mä saan niin voimakkaan tunteen tästä sinun ihmisestä että hän peittä fyysisyydellä omaa herkkyyttään ikään kuin mielyyttääksen jotain henkilöä. Äiti?
Tunne ei ole häpeä vaan aivan kuin suojelu (toinen ei saa tietää)
Voi olla tosiaankin väärässä mutta äitiin tää liittyy hyvin vahvasti ja hänen kauttaan poikansa on saanut herkkyyden jo pienenä jota on omalla maallisella tavallaan käsitellyt näissä harrastuksissaan saamatta kuitenkaan sitä harmoniaa mieleen/kehoon.
Jota korostaa sit liikaa fyysisinä harrastuksina ja sen "henki" jää ikään kuin varjoon.
Nää kaksi puolta kun tässä miehessä saisi balans, hänellä olisi paljon voimaa auttaa ihmisiä
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #42 : 18.10.2012 09:08:10 »

pikkari: kyllä tämä mies on herkkyydestä puhunut, mutta ennen näitä kundaliinioireita hän ei ole ollut millään muotoa kiinnostunut henkimaailman asioista. Hänen juttujensa perusteella urheilu ei ole ollut keino miellyttää äitiä, päinvastoin se on ollut hänen intohimonsa. Ammatilliset opinnot ovat taas saattaneet olla enemmän äidin tai muun suvun miellyttämistä.

Hänen äitinsä on sairastellut viime aikoina ja mies on ollut nyt paljon hänen kanssaan ja kundaliinioireita on noussut myös äidin läsnäollessa. Näistä hän ei ole kuitenkaan puhunut äidilleen mitään, vaan on lähtenyt ns. kävelylle, kun on halunnut vetäytyä omiin oloihinsa. Suhde ei ilmeisesti ole kovenkaan avoin.

Rosina: sekin olisi kieltämättä hyvä tarkistuttaa, ettei mitään oikeaa sairautta ole taustalla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 18.10.2012 09:28:11 »

Tämä henkilö on puhunut aika vähän suhteestaan vanhempiin, mutta sen verran kuitenkin, että vaikka hän on hyvin nuoresta pitäen osoittanut taipumuksia urheiluun (astrologiaa sen verran, että kyseessä on moninkertainen Oinas, Kuu Kauriissa), niin kotona tähän ei ole mitenkään kannustettu, vaan pikemminkin on yritetty potkia enemmän lukuhommiin. No, onhan hän lukenut itselleen varsin arvostetun ammatin. Hän on siis kokenut olevansa itsekäs, koska on pitänyt urheilun suhteen oman päänsä (mitä muuta Oinas voisikaan tehdä?).

Tuohan on ihan selvä tapaus tilanteesta jossa ei tule hyväksytyksi omana itsenään, juurikin tällaisista se perfektionismi ja hylätty sisäinen lapsi syntyvät.

Vielä halusin lisätä, että ei siihen mitään hirveää perhehelvettiä tarvita, että tuo saadaan aikaan, ei edes niin selkeää kuin tällä ihmisellä. Riittää nimittäin että tuo hyväksymättömyyden kokemus vanhempien kanssa on aivan pikkuinenkin, sen 'ympärille' sitten kertyvät kaikki muut kokemukset siitä ettei tule hyväksytyksi omana itsenään ja se kasa ikäänkuin kasvaa sitten koko ajan näistä kokemuksista, kunnes sitä ruvetaan selvittelemään. Ja koululaitos on semmoinen, että ihan varmana jokainen on jossain aineessa saanut näitä kokemuksia, tai sitten koulutovereilta kiusaamisen muodossa.  Kun hommaa sitten rupeaa käsittelemään, sen ydinkokemuksen, ensimmäisen hyväksymättömyyden kokemuksen, tavoittaminen on se tavoite. Se on se tuskallisin niistä, vaikka olisi tavallaan asteeltaan pienempi kuin muut.

Tämän ihmisen oman korkeampi minä saatta olla tällä hetkellä tahallaan ajamassa häntä kohti romahdusta ja kriisiä. Tämä sen vuoksi, että useimmat ihmiset eivät suostu ryhtymään toipumistyöhön ennen kriisiytymistä ja se korkeampi itse on aika epeli järjestämään niitä kriisejä. Veikkaisin että tällä menolla on vain ajan kysymys milloin tulee se lopullinen romahdus.

Mutta se voi olla positiivinen asia, minä kriisiydyin ja romahdin vuonna 2000 ja se on paras asia mitä minulle ikinä on tapahtunut. Ja kaikkein oudointa siinä oli se, että pahimmat hetket olivat ne muutamat päivät ENNEN kuin suostuin myöntämään että jotain on vialla ja että minun täytyy tehdä jotain. Pelkkä asian myöntäminen helpotti oloa todella paljon jo ennen kuin edes ryhdyin siihen toipumistyöhön.



tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 18.10.2012 09:37:46 »

Yep kirjoitti:


Lainaus
 Homman voi tehdä joko itse tai sitten terapeutti matkaoppaanaan, työ on joka tapauksessa tehtävä itse."



Kuka terapeutti voi olla läsnä 24/7? Eikä hyväkään terapeutti voi estää sekoamista, vaikka matkaoppaana kulkisikin.

Eli kukaan ei saa ikinä omatoimisesti itsetyöskentelyllä ruveta selvittelemään mitään traumojaan, koska on se mahdollisuus että 'sekoaa.' Selvä. Asenteesi tuli selväksi ja sinun neuvojasi noudattamalla suuret joukot ihmisiä maailmassa eivät olisi voineet lähteä ollenkaan sille toipumisen tielle joka on aivan mahdollinen itsetyöskentelyn, vertaisryhmien yms. avulla. Kaikki vertaisryhmät ovat sinun katsannossasi vaarallisia ja voivat johtaa 'sekoamiseen.'

Vaikuttaa siltä että ehkä sinun näkökulmasi mukaan kaikki kriisiytyneet ihmiset pitäisi siis laittaa sairaalaan 24/7 valvontaan ennen kuin he saisivat ryhtyä toipumistyöhön? Sehän on ainoa paikka jossa on se 24/7 valvonta. Ja kun edes oikeasti todella sairaille ei ole mielenterveyspuolella niitä hoitopaikkoja, niin sinun systeemissäsi heidät siis pitäisi jättää ilman hoitoa mutta he eivät saisi ruveta itse työskentelemään ongelmiensa kanssa, jotta eivät sekoaisi. Käytännön sovellus neuvostasi ainakin johtaisi tuohon. Se olisi heitteillejättö yhdistettynä kieltoon yrittää itse työskennellä omien ongelmiensa kanssa.

Sinun mielestäsi on vastuutonta kehottaa ihmistä tutkimaan mitä ongelmia hänellä ehkä saattaa olla, saati sitten työskentelemään niiden kanssa. Hyvä, selväksi tuli.

Sinun neuvojasi noudattaen minä en olisi tänä päivänä terve ja työkykyinen. En nyt viitsi tässä mennä yksityiskohtiin ihan vain muiden uteliaisuuden tyydyttämiseksi koska asia ei ole enää minulle ajankohtainen, mutta minulla on takanani kokemuksia joiden jälkeen ihmiset eivät yleensä enää nelikymppisenä ole terveitä, työkykyisiä tai edes hengissä. Kaikille ei sovi ollenkaan terapeutin kanssa työskentely, joidenkin nimenomaan täytyy saada tehdä työ itse. Ja nekään jotka työskentelevät terapeutin kanssa eivät ole 24/7 valvonnassa muualla kuin sairaalassa, joten kukaan joka kriisiytyy (nuo oireet ovat kriisiytymisen fyysisiä/energeettisiä oireita) ei saisi ikinä ruveta edes etsimään tietoa siitä, mikä häntä ehkä vaivaa, saati sitten itse tekemään mitään elämänasenteensa muuttamiseksi.

Olen omatoimisella työskentelyllä (muutaman vertaisryhmän ja hyvien ystävien tukemana) selvitellyt systeemeistäni pois ensinnäkin samankaltaiset ongelmat kuin tällä ihmisellä josta tässä ketjussa puhutaan ja vielä lisäksi sellaisen tapahtuman jättämät jäljet, jonka jälkeen tosiaan harvoin ollaan enää tässä iässä jossa olen, terveenä tai edes hengissä. Ainakaan ilman pitkiä sairaalajaksoja tai vuosien terapiaa. Tiedän olevani poikkeuksellinen ja onnekaskin, mutta jos joku olisi tullut minulle sanomaan silloin kun paranemisprosessini alkoi että 'älä vain ruve tutkimaan tietoa siitä mikä sinussa on vikana tai itsetyöskentelyyn, saatat seota, tarvitset jonkun katsomaan päältä 24/7 ettet sekoa' niin olisin kyllä näyttänyt sekä ovea että keskisormea kyseiselle ihmiselle.

Jos ollaan niin varovaisia kuin sinä haluat olla, ei kenellekään voi antaa mitään neuvoja. Jos neuvon jollekulle tien kirjastoon, hän voi jäädä sinne mennessään suojatietä ylittäessään auton alle. Jos tarjoan jollekulle aterian, hänellä saattaa mennä pala väärään kurkkun ja hän voi tukehtua. Jos soitan lempimusiikkiani ihmiselle jolla on ihan tietynlainen trauma omine laukaisijoineen jostain hetkestä johon liittyi juuri tuo musiikkikappale , hän voi seota vain sen kuulemisesta.

Joten eiköhän ole parempi, että me kaikki vai kiedomme itsemme turvatyynyihin, varustamme itsemme liikkeentunnistushälyttimillä ettei kukaan vaan pääse lähelle ja linnottaudumme loppuiäksemme olemaan yksin sisätiloissa, niin eipä ainakaan kenellekään tapahdu mitään ikävää tai vaarallista.  Cheesy  Ja ainakaan kenellekään ei saa  antaa mitään neuvoja tai ohjeita, koska ikinä ei tiedä mikä kenetkin saa sekoamaan.  Wink
« Viimeksi muokattu: 18.10.2012 09:40:28 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: