Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus siirtyy Oinaaseen, mitä odotettavissa  (Luettu 14185 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« : 28.05.2010 00:04:00 »

No niin, monet astrologit ympäri maailmaa ovat ennakoineet tulivuorten purkauksia,maanjäristyksiä, talouden romahtamista (mikä tietenkin seuraa sitä jos koko Eurooppa on pitkään lentokiellossa) UFOjen esiinmarssia ja vaikka mitä. Nyt on Urkki viimeisillä asteilla Kaloja ja tämä viikonloppu on hyvin mielenkiintoinen, tapahtuuko jotain,vai ei. Urkki menee Oinaaseen.Piste.
Vai nousemmeko henkisellä tasolla?
 Nyt ollaan tässä hetkessä joka määrää tulevaisuutta - ja mitä miettivät tästä foorumilaiset?
Ancelica
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.05.2010 01:24:13 »

Mielenkiinnolla myös minä odotan tätä.. sillä tähän aikaa liittyy niin paljon muitakin asioita..Täysi Kuu ja oma Marsin Paluu... Kuu on kulkenut sekä  neptunus että  keskitaivas ohi ja siirtyy kohta Nousumerkkiini jousimies ja täytyy myöntää että jo nyt on Uranus  oinas nostanut  askendentti asioita ylöspäin..  smitten

Mitä sitten maailmalla..  se tiedetään huomenna.. Katla ei minua yllättäisi ollenkaan...
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 28.05.2010 01:27:23 »

http://news.sky.com/skynews/Home/Technology/Dr-Mark-Gasson-Scientist-Infects-Himself-With-Computer-Virus-And-Microchip/Article/201005415638978?lpos=Technology_First_Strange_News__Article_Teaser_Region__0&lid=ARTICLE_15638978_Dr_Mark_Gasson:_Scientist_Infects_Himself_With_Computer_Virus_And_Microchip
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 28.05.2010 08:20:06 »

Eikos silloin viimeksi urkki synnyttanyt internetin-meinaako se nyt sammuttaa tulen-toivottavasti ei-ainakin minun elama on paljon kiinni juuri internetista!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.05.2010 10:42:54 »

En usko, että Uranus itsekseen lähtee mitään internetiä tuhoamaan, Uranus voi kuitenkin hyvin Oinaan merkissä ja ei Oinaan merkkiin sinällään kuulu oikein internetin teemat minun mielestäni.

Ainakin tiedossa on varmasti Uranuksen kohdalta
- uusia aloituksia, joiden tarkoituksena on laajentaa (Jupiter kun tulee yhtymään)
- uutta tuulta purjeisiin
- elämänmuutoksia monille
- otetaan kiinni omasta elämästä!
- lähdetään rohkeasti viemään omia tarpeita ja haluja esille
- tehdään yllättäviä ja omituisiakin ratkaisuja
- ollaan luovempia
- pelko pois!

Sitten kun tähän soppaan heittää vielä Plutot ja Saturnukset, niin huhheijaa, monenlaista tulee tapahtumaan ja tulee olemaan monelle ihmiselle muutosten kesä!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.05.2010 10:51:14 »

Uranukseen liittyy tietoliikenne,Sähköinen sellainen, kaikki mikä tapahtuu taivaalla.
Jupiteriin liittyy myös kuolema kaiken superhyvän ohella.
Todettu elävässä elämässä.

 chiron :0: kalat kaikki käteenkin liittyvä, kirurgia,Käsiteltävät asiat,
 aspect_sex uranusoinas.
Ja mitä käsitellään,
eettisisä ja moraalisia kysymyksiä kaiken muutoksen keskellä,
täytyy muistaa että  neptunus on tehnyt semisekstiiliä jo pitkän tovin Uranukselle.
Vaikka geenimanipuloinnin (tieteen / Uranuksen ) vaikutuksia elämälle.
Nyt on jo Suomessakin yksi pelto geeniperunalle pyhitetty.

Minulla ei ole johtavien neliötä kuten Ebenialla, joten en mene sanomaan VARMAKSI,
mutta tämmösiä aattelin.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #6 : 28.05.2010 11:04:34 »

Minä en ymmärrä astrologiasta mitään, mutta oman intuitioni ja kokemukseni puolesta sanoisin, että Ebenia on hyvin lähellä totuutta. Lisäisin tuohon vielä yhteistyön ihmisten välillä, avoimuuden, joka tulee lisääntymään, mutta ehkä sen aika on paremminkin syksyllä.

Katlasta olen hieman huolissani kyllä, mutta en vielä. Sen aika mielestäni vielä odottaa. Tiedä mistä tämä ajatus tulee, mutta näin vain tunnen, luonnosta olen silti huolissani ja maan ilmakehästä. Talouskriisi on tulossa, ainakin jonkinlainen, mutta jotenkin minusta tuntuu, että sen vaikutus on enemmänkin maailmanlaajuinen ja bisnesnäköinen kuin yksittäiseen ihmiseen etenkin meitä ajatellen.

Ufojen esiinmarssiminen, tuohon en sano mitään, mutta aistin kyllä tietynlaista murrosta henkisessä kasvussa laajimmiltikin. Tietynlainen energeettinen aistiminen lisääntyy ja sanotaan nyt vaikka näin, että tuolla henkisellä puolella asiat alkavat tapahtua nopeutettuun tahtiin.

nikin tekstistä tulee mieleen juuri tuo käsiteltävät asiat, tämä aika on hyvin ankarakin eettisten ja moraalisten pohdiskelujen suhteen, tietty rehellisyys vaikuttaa mielestäni tähän aikaan aika paljon.

Siis nämä ovat vain ihan omia tämän hetkisiä tuntemuksia, aavistuksia ja yhteenliittymiä toisaalla kuulemista asioista, joten älkää nyt ihmeessä totuutena tätä ottako.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.05.2010 11:28:08 »

Katlan mahdollinen purkautuminen voisi tapahtua siinä vaiheessa, kun  jupiter uranus oinas tekee kvinkunssia Marsille, eli  mars siirtyy Neitsyeeseen, maan merkkiin ja on samalla oppositiossa Chironiin.
Pallas perääntyy Skorpionissa ja sekstiili Marsin kanssa tekee  uranus jupiter oinas :aasta yodin kärjen.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/05/atlantille_ennakoidaan_erittain_vilkasta_hurrikaanikautta_1717485.html

Vuonna 2005 hurrikaanivuonna on ollut  jupiter vaaka aspect_kvi uranus kalat,
nyt ne tulevat yhtymään, mikä on paljon voimallisempi.
Voisin hyvin kuvitella ukkosta ja salamointia kahden taivaan herran yhtyessä.
Sellasta rajumyrskyä, rakeita sekaan kuuman ja kylmän kohdatessa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28.05.2010 11:40:51 »

Ainakin 26.kesäkuuta Islannin kartan akseleilla on painetta ja lisäksi kuunpimennys ja on veikkailtu, että tuolloin voisi alkaa tapahtua.

Minä päivinä nuo Nikin mainitsemat kvinkunssit sitten tulevat? Pitääkin tarkistaa olisiko samoihin aikoihin.

Toinen mahdollinen päivä on kuulemma tuossa elokuun alussa, jolloin myös on painetta vähän joka suunnalla sitten tuon suurristin suunnalta. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 28.05.2010 11:41:22 »

Oinas aloittaa astrologisen kierron ja myös luonnonkierron eli yhdistän kaikkeen luontoon liittyvän oinaaseen.
Uutisissa oli vasta yhenlaisesta parveilusta,
liekö seuraavana vuorossa vaikka raamatun  heinäsirkat   angel.

http://www.sciencenewsblog.com/blog/526101

Ihmisten kohdalla pakolaisvirrat ruuan perässä kun kuivuus vie kasvumahdollisuudet ?
Maybe.

Vaikka oinas on ensimäinen ja minä ite niin nyt ei auta aatella vain omia muutoksiaan ja etuja,
 jupiter tekee niistä sosiaalisia ja laajoja.
Yks mitä oikein toivoisin olisi kansalaisaktiivisuuden lisääntyminen,
noustais kapinaan kaikkia niitä asioita kohtaan mistä nyt ollaan vaan kalojen kulisseissa purnattu.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 28.05.2010 11:47:31 »

Vaikka oinas on ensimäinen ja minä ite niin nyt ei auta aatella vain omia muutoksiaan ja etuja,
 jupiter tekee niistä sosiaalisia ja laajoja.
Yks mitä oikein toivoisin olisi kansalaisaktiivisuuden lisääntyminen,
noustais kapinaan kaikkia niitä asioita kohtaan mistä nyt ollaan vaan kalojen kulisseissa purnattu.

Tätä minäkin toivoisin kyllä ja varmaan tapahtuukin. Nyt on niin monta vuotta ollut kuitenkin yhteiskunnallisella tasolla aika hiljaista ja ihmiset eivät ole kunnolla ottaneet kantaa edes niihin asioihin, jotka todella tuntuvat jossain. Ehkä nyt ajatukset kääntyisivät toiminnaksi ja saataisiin yhteiskunnallisia muutoksia aikaan? Kovat paineet siihen on ainakin nyt kesällä vielä.

Saa nähdä mitä noissa puoluejutuissakin vielä tapahtuu, saattaa tulla yllärikäänteitä täällä Suomessa. Taitaa Pluto vielä muokata Suomenkin kartalla aika vahvasti?

Liitän tähän muuten vielä liitteeksi tuon Islannin kartan tuolta kesäkuun lopusta, niin ihmiset saavat ihan itse katsoa mitä ajatuksia herää kuvioista! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 28.05.2010 11:58:30 »

Minä toivoisin karttaan lisättävän ikuisen tulen asteroidin Vestan kuin myös kaikki muutkin.
Kuvaavia olivat myös ensimmäisen purkauksen yhteydessä asteroidit
Ash 21485
ja Vulcano 4464.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 28.05.2010 12:03:51 »

Minä toivoisin karttaan lisättävän ikuisen tulen asteroidin Vestan kuin myös kaikki muutkin.
Kuvaavia olivat myös ensimmäisen purkauksen yhteydessä asteroidit
Ash 21485
ja Vulcano 4464.

Siin ois sitten asteroidien tulkitsijoille purtavaa! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #13 : 28.05.2010 13:23:37 »

Jos tuo Katla ja Hekla ja kumppanit ei nyt ala purkautuun ja tuota aurinkoa pimentävää tuhkapilveä, niin ainakin vois tulla lämmin kesä! Liian kuuma Afrikassa ja eteläisessä Euroopassa. Henkistä nousua on tapahtunut ja varmaan lisääntyy suurissa määrin.
Uranukseen kun liitetään vallankumouksellisuus niin toivottavasti ei lietso ääriäineksia tekemään terrori-iskuja kun on Oinaan kuumassa merkissä. Jouskari kyllä on enemmän uskonnollinen. Oinas voisi olla esim muuta vallankumouksellisuutta, rahaeliittiä vastaan, jotka samalla tuhoavat luontoa. Toki Äiti Maa jatkanee kuumenemista sisältäpäin ja johan tuolla tänään on maa järissyt.  
Niin ja näitä uusia alkuja, äkkinäisiä - nyt olis aika sellaisten parien erota joiden suhde ei enää anna kummallekaan mitään. Mutta myös puun takaa saattaa tulla joku muu.
Tai vaikka työpaikka, asunto, paikkakunta, maa vaihtuu äkkiä. Mä en kyllä ole babyboomin kannattaja silleen et kun työt loppuu tai opiskelupaikkaa ei löydy, niin tehdäänpä lapsi. Nämä sosiaalietuudet saattavat loppua talouden kriisissä ja sittenkö suomalaiset menevät kaduille kerjäämään ja ihmisiä pystyryöstetään enemmän jne. Oma selusta olisi tärkeä varmistaa hankalina ja yllättävinä aikoina.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 13:42:23 kirjoittanut ancelica » tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #14 : 28.05.2010 13:46:30 »

Tämän viestin kirjoitin itse erääseen toiseen ketjuun. Kopioin sen nyt tänne sanasta sanaan:

Uranus siirtyy Oinaaseen 28.5.2010
Viimeksi kolmesta hidasliikkeisimmistä planeetoista merkkiä on vaihtanut Pluto, joka siirtyi Kauriiseen 2008. Veikkaan kovin erilaisia aikoja verrattuna  uranus kalat aikakauteen. Tuleekohan tiede kehittymään kovemmalla vauhdilla ja tullaankohan jopa näkemään täysin uusia keksintöjä? Uranushan liittyy tieteeseen ja keksintöihin ja Oinas on luotu luomaan uutta. Ja syntyyköhän  uranus oinas sukupolven aikana uusia tiedemiehiä, keksijöitä tai muuten vaan sellaisia ihmisiä jotka luovat uutta, tavalla tai toisella?

Spede Pasasella, viihdetaiteilijalla ja "keksijällä", oli muuten Uranus Oinaassa. Samoin Thomas Alva Edisonilla oli Uranus Oinaassa, samoin Yoshiro NakaMatsilla. Vaikkei nimi sano ainakaan itselleni mitään, hänellä on enemmän patentteja kuin kenelläkään muulla, Edisonilla toiseksi eniten.
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: