Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaipuu  (Luettu 7470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 12.12.2010 18:59:48 »

 
   Smiley   Onko teillä koskaan kaipuuta..johonkin parempaan..minulla vieläkin
         tuntuu olevan..Joskus tuntuu vahvasti..että haluais täältä pois..     angel smitten
         Johonkin parempaan paikkaan.. idiot2.kai johonkin tähteen..
         koska olen tähtiihminen.. Huh
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1 : 12.12.2010 19:05:27 »

On aina ollut. Kaipuu pois eikä koskaan takaisin  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #2 : 12.12.2010 19:22:58 »

Itse muistan kummallisen ikävän tunteen, jota koin usein joskus noin 3-vuotiaana. En oikein osaa selittää tunnetta, mutta jonnekin vain oli kaipuu. Muuta en sitten tuosta iästä paljon muistakaan, sinänsä jännä, että tuollainen sieltä on jäänyt muistiin. Ja vanhemmiten ei tuota oloa sitten enää tullutkaan.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 14.12.2010 00:45:04 »

Ajoittainen kaipuu se on itselläkin ollut...  :Smiley
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #4 : 14.12.2010 13:23:36 »

Ajoittainen kaipuu se on itselläkin ollut...  :Smiley

Kuten myös, kaipuita on ollut joskus valtaisan isojankin..  Smiley ..mutta ei kuitenkaan koskaan kaipuuta pois. Suuri kaipuu kohdistuu mulla Jumalaa tai korkeinta minää kohtaan, kuitenkin taas rakkaus ihmiskuntaa kohtaan on ihan yhtä suurta, ja varmaan siksikään ei ole ollut haluja pois täältä. Ajattelen myös että jossain vaiheessa koittaa se aika että oma korkein minä saa mahdollisuuden tulla isommaksi osaksi tätä fyysistä olemusta tänne fyysiselle tasolla.  ..ja silloinhan ei tarvitse enää potea kaipuuta.  angel

..ja kun vielä pohtii, miksi niin monet potee kaipuuta, niin luulen että se kaipuu on se ainoa puoleensa vetävä voima joka sitten lopuksi tuo ja toteuttaa sen oman Jumaluuden tai korkeimman minän saapumisen tänne maan päälle. Joten se kaipuu on sinänsä ihan tervetullut ja iloinen asia, vaikkakin myös tuskainen joskus.  smitten

Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 14.12.2010 21:56:41 »

Ajoittainen kaipuu se on itselläkin ollut...  :Smiley

Kuten myös, kaipuita on ollut joskus valtaisan isojankin..  Smiley ..mutta ei kuitenkaan koskaan kaipuuta pois. Suuri kaipuu kohdistuu mulla Jumalaa tai korkeinta minää kohtaan, kuitenkin taas rakkaus ihmiskuntaa kohtaan on ihan yhtä suurta, ja varmaan siksikään ei ole ollut haluja pois täältä. Ajattelen myös että jossain vaiheessa koittaa se aika että oma korkein minä saa mahdollisuuden tulla isommaksi osaksi tätä fyysistä olemusta tänne fyysiselle tasolla.  ..ja silloinhan ei tarvitse enää potea kaipuuta.  angel

..ja kun vielä pohtii, miksi niin monet potee kaipuuta, niin luulen että se kaipuu on se ainoa puoleensa vetävä voima joka sitten lopuksi tuo ja toteuttaa sen oman Jumaluuden tai korkeimman minän saapumisen tänne maan päälle. Joten se kaipuu on sinänsä ihan tervetullut ja iloinen asia, vaikkakin myös tuskainen joskus.  smitten

Free

Kyllä, ehdottomasti.  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 15.12.2010 10:41:33 »


    Smiley   Kaipuu.. jäi vain kaunis kaipuu...tunnen... sen nyt rinnassain..  smitten
       Smiley   Kari Tapiota..
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #7 : 15.12.2010 14:10:45 »


 Minä haaveilen, mielelläni,--ja välillä viihdy hyvinkin haaveitteni ja kaipuuni parissa,

 puhun yksikseni, jne.

 Todellisuudessa olen kuitenkin aika jalat maassa,---mutta herkistyminen, kaipuu ja haaveilut

 on osa elämää. 

 


 
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #8 : 17.12.2010 14:14:05 »

Kevät on mun pahin kaipuun aika. Tunne on melkein raastava, kun on kaipuu johonkin, eikä edes tiedä oikeastaan että minne, ja tekisi mieli vaan kävellä heräävässä luonnossa, ja silti se kävely siellä vaan nostaa kaipuuta suuremmaksi.

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9 : 17.12.2010 21:57:31 »

Oli. Mutta paikansin ja tavoitin ko. asiat (ne olivat trooppiset saaret ja rautaesiripun ajan henki) , nykyään korkeintaan kaipaan että olisipa joskus kiva kesä, eikä aina sellainen joka päättyy esim. onnettomuuteen tai että joku sukulainen kuolee, jne. :Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #10 : 19.12.2010 01:48:16 »

Ajoittainen kaipuu... silloin voisi soida päässä Chisun "Mun koti ei oo täällä". Onneksi on kulkuväline, millä pääsee liikenteeseen, kun nurkat alkaa ahdistaa tai pienet paikkakunnat.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 18.11.2011 00:25:39 »

Meinasi naurattaa, kun tämä ketju oli joku päivä tippumassa sivun alkupäästä ja otsikko näkyy vain puoliksi. Ei täällä Kainuusta puhuttukaan.  Grin




           Ei ku kaipuusta, johonki tähteen.. Wink   buck2    angel

                           
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12 : 19.11.2011 10:58:35 »

Kaipaan sansaita. Olisin halunnut ammentaa hänen viisauttaan enemmän.  Cry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: