Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alotteleva näkijä?  (Luettu 2483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ciira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 14.09.2012 20:14:10 »

Mulla ois sellanen juttu, että oon koko elämän "tienny" tai aavistanut asioita yms... Ja nyt tää asia on alkanu kiinnostaa... Mitenhän näitä aavistuksi vois harjoitella??? Ja miten alottaa?? Ja jkos täällä on joku näkijä nyt niin voisko joku kertoa, että olisko mulla "lahjoja" tälläseen... Että minkälainen tunne tästä tulee?  Jos jotain kiinnostaa, niin voin yksärillä kertoa mitä asioita olen aavistellut tai tiennyt Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #1 : 15.09.2012 03:33:14 »


Kenestä tahansa voi tulla hyväkin näkijä, se on vain käytännön asioista kiinni  Grin Sullakin varmaan nuo aavistukset tulee melko spontaanisti (ja kenties myös unissa?)

Eipä noista spontaaneista aavisteluista ole oikeastaan pitkä matka siihen että voi selväaistia myös tarkoituksella mutta harjoittelua se vaatii. Taito tulee pikku hiljaa paremmaksi ja alussa on ihan oikein mokatakin. Samalla oppii myös tietynlaisia "periaatteita" näihin korkealentoisempiin setteihin liittyen ja löytyy myös se omin tapa selväaistimiseen.

Nöyränä tuossa on oltava. Tuntuu että selvänäkijöistä puolet joko kehuvat taidoillaan vaikka näkevät päin mäntyä ja toinen puoli rahastaa. Oikea selvänäkijä pitää turhat mölyt mahassaan ja tekee muutenkin eettisiä valintoja näkemisen yhteydessä. Ei näissä myöskään ole kyse mistään "supervoimista" vaan ihmisen normaaleista kyvyistä jotka ilmenevät joillakin luonnostaan ja jotkut saavat ne harjoittelulla esiin.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: