Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuu kauris?  (Luettu 19286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 02.10.2009 21:51:15 »


Niinpä!  Smiley

Luulisi, että pikkujoulut olisivat ennen 20.12 tosin palaan Perusta vasta 1.12 joten jos siihen väliin mahtuvat bileet, niin nähdään täällä!  smitten

Minä olen ajatellut, että jos tulisi tuossa 13-20.12. välisenä aikana Suomeen,
koska ystäviä on niin paljon siellä, joita pitää kaikkia ehtiä tapaamaan
ja sitten lentäisin välipäivinä pois..
-se suurin juttu kuitenkin on se, että minusta tulee täti jouluna. Smiley
Laskettuaika on just 24.12. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 05.10.2009 17:02:50 »

No eihän  kuu kauris:ta kukaan voikaan tuntea kovin helposti,
koska hän ei ilmaise herkästi tunteitaan, ajatuksiaan ja heh..! Grin ei puhu paljoa,
ainakaan henk.koht. syvyksiä itsestään. 2funny





tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #17 : 07.10.2009 16:34:43 »

Itse olen kuu vesimies, mutta tosin tunnen itseni enemmän kuu kauriiksi. Lieneeköhän syynä se, että syntymäpäivänäni kuu oli ehtinyt olla myös kauriinkin merkissä. Ja kuu vesimieskin on vain vajaa 3astetta kartallani Grin
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 07.10.2009 17:38:58 »

Itse olen kuu vesimies, mutta tosin tunnen itseni enemmän kuu kauriiksi. Lieneeköhän syynä se, että syntymäpäivänäni kuu oli ehtinyt olla myös kauriinkin merkissä. Ja kuu vesimieskin on vain vajaa 3astetta kartallani Grin

Tämä ketju ei kyllä anna ihan täysin kritiikitöntä kuvaa Kuu Kauriista, eli jos tämän perusteella olet näkemyksesi päätellyt, niin kannattaa etsiä muualtakin tietoa. Smiley

Mutta siis sinun kartallasi mahdollisia kaurismaisuuden aiheuttajia ovat jos Merkurius on yhtymässä Kuuhusi (merk. 10. huoneessa) ja sitten tuo Venus Kauriisi, joka toki vaikuttaa tunne-elämään ja ihmissuhteisiin paljon. Lisäksi tuo DC-Kauris vaikuttaa siihen miten käyttäydyt muiden ihmisten kanssa. Mutta Kuu on sitten erikseen, joka kuvastaa suhdetta äitiin ja jokapäiväistä emotionaalista elämää jne.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #19 : 07.10.2009 17:45:15 »

Itse olen kuu vesimies, mutta tosin tunnen itseni enemmän kuu kauriiksi. Lieneeköhän syynä se, että syntymäpäivänäni kuu oli ehtinyt olla myös kauriinkin merkissä. Ja kuu vesimieskin on vain vajaa 3astetta kartallani Grin

Tämä ketju ei kyllä anna ihan täysin kritiikitöntä kuvaa Kuu Kauriista, eli jos tämän perusteella olet näkemyksesi päätellyt, niin kannattaa etsiä muualtakin tietoa. Smiley

Mutta siis sinun kartallasi mahdollisia kaurismaisuuden aiheuttajia ovat jos Merkurius on yhtymässä Kuuhusi (merk. 10. huoneessa) ja sitten tuo Venus Kauriisi, joka toki vaikuttaa tunne-elämään ja ihmissuhteisiin paljon. Lisäksi tuo DC-Kauris vaikuttaa siihen miten käyttäydyt muiden ihmisten kanssa. Mutta Kuu on sitten erikseen, joka kuvastaa suhdetta äitiin ja jokapäiväistä emotionaalista elämää jne.

Ai jaa, kiitos kuitenkin angel
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #20 : 09.10.2009 00:58:10 »

Kuu Kauris 6. huone, Aurinko Oinas ja ASC Leijona. Muillehan ei sitä sisintä näytetä, miksi näytettäisiin ? Vastuuntunto asioista on ihan kamala ja se ei anna myöten milloinkaan vaan se vastuu kannetaan asiassa kuin asiassa. Jos mieli tekee juhlia ja on mahdollista, niin silloin juhlitaan, koska silloin on mahdollista täyttää niitä "akkuja" ja unohtaa hetkeksi elämän jatkuva vaativuus  Wink! Naurua piisaa, ystävällisyyttä ja auttavaisuutta, mutta onkos koskaan tullut mieleen miettiä niitä miljoonia huolia joita päässä liikkuu, sen hymyilevän suun takana ? Ne huoletkin , kun on ratkaistava  Grin!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #21 : 09.10.2009 10:01:43 »

Taiska, meillahan on melkein samat jutut, paitsi itsellani on  aurinko  harka-samoin on  kuu  kauris ja  pluto  aspect_con  leijona-joten hymyn takana on joskus muutakin  Wink
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #22 : 10.10.2009 01:09:28 »

Taiska, meillahan on melkein samat jutut, paitsi itsellani on  aurinko  harka-samoin on  kuu  kauris ja  pluto  aspect_con  leijona-joten hymyn takana on joskus muutakin  Wink

Niimpä  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #23 : 31.10.2009 21:04:09 »

Kysymys  kuu kauris :lle: Mikä siinä pelottaa päästää toinen lähelle? Loukkaako se omaa tilaa? Vai onko omat tunteet vaan niin syviä, että ne on jokseekin myös itselle vieraita tms.?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #24 : 01.11.2009 01:22:43 »

Osa itseä on vain sellaista jota on mahdotonta jakaa kenenkään kanssa  :Smiley. Lähelle kyllä pääsee, mutta se oma kolo on vain pakko säilyttää. Eihän sen ketään pitäisi haitata, koska siinä ei ole mitään pahaa  Cool? Syvempää rakkautta, kuin Kuu Kauriilta , saa hakea, mutta miksi siitä pitäisi tehdä jokin "numero"  crazy2?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 01.11.2009 12:04:30 »

Kysymys  kuu kauris :lle: Mikä siinä pelottaa päästää toinen lähelle? Loukkaako se omaa tilaa? Vai onko omat tunteet vaan niin syviä, että ne on jokseekin myös itselle vieraita tms.?

Siinä joutuu antamaan vastuun itsestä ja omasta hyvinvoinnista jollekin toiselle. Kuu Kauris huolehtii aina muista ja sitten itsestään ja ajatuksena, se, että päästää jonkun ihmisen niin lähelle, että hän todella voi vaikuttaa Kuu Kauriin elämään, tunteisiin jne. on kammottava ajatus. Se lähelle päästäminen vain sattuu liikaa!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #26 : 01.11.2009 13:35:15 »

En ole tekemässä numeroa, en ainakaan erikoisnumeroa.
Haluaisin vain oppia ymmärtämään, sillä jatkuvasti törmään ihmisiin joilla on tämä asetelma.
Ei kai missään asetelmassa ole mitään pahaa? Toisia on vain helpompi ymmärtää kuin toisia.
Koen tuon asetelman teflonpintana, josta ei juuri saa "kiinni" kun ei ole tarttumapintaa. Itse  kuu :vaaka:na tunteet menee laidasta laitaan ja joskus se syvyys tuntuu vaikealta käsitellä, siksi kai kiinnostaa kun tuossa asetelmassa ollaan syvällä koko ajan, tältä se ainakin näyttää. Ja pistää pohtimaan, että onko se näkyvä tunne oikea, vai onko se todellinen piilossa.

En tarkoittanut luokata ketään. Ajattelin vain tiedustella ajatuksia. Peace  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #27 : 02.11.2009 14:57:18 »

Kysymys  kuu kauris :lle: Mikä siinä pelottaa päästää toinen lähelle? Loukkaako se omaa tilaa? Vai onko omat tunteet vaan niin syviä, että ne on jokseekin myös itselle vieraita tms.?

Olen itse  kuu kauris, mutta en tunne, että vastaukseni tähän kysymykseen voisi olla olisi mitenkään tyhjentävä.  Lähtökohtana pitäisi kuitenkin olla koko kartta, se, miten kuu toimii muiden kartan tekijöiden kanssa.  Synatriassa pitäisi sitten ottaa huomioon vielä sen tahon kartta, jonka kanssa ollaan vuorovaikutuksessa.

Oma   kauris kuu :ni  osuu 5.huoneeseen maa/ilmapainotteisella kartalla, ja on varsin aspektoitunut, tekee mm. haasteellisen aspektin  aurinko :lle ja hyvät aspektit akseleille.  Koen kyllä, että ilmaisen nykyään tunteitani keskimääräistä naista pidättyväisemmin. Mutta se ei suinkaan tarkoita, etteikö minulla tunteita olisi, tai ettenkö niitä pystyisi jakamaan. Minusta vain tuntuu, että usein on vastuullisempaa ja aikuisempaa (  saturnus puhuu  Wink) yrittää selvittää omat tuntemukset itse kuin kuormittaa niillä muita. Näin on tapahtunut varsinkin nuoruudessani,  aurinko  aspect_con pluto aspect_squ  kuu kun on melko intensiivinen kuvio, joka kanavoitui välillä todella rajuksi tunneilmaisuksi. Nykyään harkitsen siis kieltämättä aika pitkään ja tarkkaan sen, kenelle ja miten tämän puoleni näytän.

Mainittakoon vielä, että  mahdollisesti juuri noihin karttapainotuksiin liittyen en koe läheisyyttä pelkästään tunneasiana. Mielenkiintoista kyllä, varsinkin parisuhteessa minulle on äärettömän tärkeää, että saan toiseen osapuoleen älyllisen yhteyden. Toisen osapuolen ei tarvitse olla kaikesta samaa mieltä kanssani tai edes kiinnostunut aivan samoista asioista.  Mutta aiemmassa elämässä on kyllä käynyt niinkin, että ensitapaamiselta "kiva" mies onkin ollut  juttuinen aivan eri sfääreissä kuin minä. Tai vielä pahempaa, hänellä ei ole juttuja laisinkaan (elämäni kauheimmilla treffeillä pidin puolentoista tunnin monologin...). Ja silloin on kyllä mielenkiinto lopahtaa aika nopsakkaan.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: