Sivuja: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117065 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2355 : 25.11.2011 17:13:29 »

uneni oli sellainen olen unessa mutta en ole vaan katselen syrjästä.olin ilmeisesti englannissa,paikalla hurjasti väkeä.kuninkaalisissa vaunuissa oli ronald reagan ja joku musta hiuksinen hattupäinen nainen jolla oli kai silmä/aurinkolasit.vaunuissa oli ehkä myös kuninkaalisia kaikki vilkuttivat.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2356 : 25.11.2011 20:50:03 »

Vampyyriunet jatkuvat.

Heitä oli suuri joukko, oli joku uskonnollistyylinen rituaali meneillään. Olin aluksi mielenkiinnosta seuraamassa, mutta jossain vaiheessa meno muuttui pelottavaksi ja yritin paeta paikalta pysäköintialueella olevalle punaiselle pakettiautolleni. En ollut tapahtumassa yksin, vaan pakenin jonkun toisen naisen kanssa. Meidät saatiin kiinni. Ja jossain vaiheessa huomasin itsekin olevani vampyyri.

Unessa oli jonkin verran yksityiskohtia, kuten minua kiellettiin ottamasta jonkun toisen johtajan tatuointeja nahkaani, johon totesin, että omat tatuointini saavat riittää.
Unessani vampyyrit eivät sietäneet suoraan kohdistuvaa auringonvaloa, mutta epäsuoraa kyllä. Rituaalimenoissa kaikilla oli yllään mustat vaatteet, miehillä pitkät trenssitakit, vähän samantyyliset kuin Matrixissa. Rituaalimaskina heillä oli silmien alle mustalla värjätyt "valumat". Voisi kai rinnastaa valuneisiin ripsiväreihin. Maskit olivat niin naisilla kuin miehilläkin.

Mietinpähän taas, että mistä tuulee, kun en ole aikoihin nähnyt vampyyriunia. Tässä unessa he selvästi halusivat minut jotain varten. Minua kuitenkin arvostettiin jonkun kykyni takia.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2357 : 26.11.2011 15:44:03 »

Unessa olin saunassa ja siellä oli sellainen löylykauha jossa paloi koko ajan kipinöitä ja liekkejä eikä niitä saanut sammutettua mitenkään. Vastakkaisella lauteella makoili valkoinen peitto jolla oli kasvot (oli unessa joku henki tms) ja se nousi siitä sitten istumaan ja mulle kerrottiin että se kauha oli jotenkin kirottu tms eikä sitä saanut sammutettua.

Joku toinen henki tms osoitti mulle pitkää kaulakoruaan jossa koristi kaksi kultaista hevosta jonkun hopean koristeen edessä. Itselläni oli kaulassa hopeinen kaulakoru jossa oli joku kirjain tai risti tai joku kuvio ja timantteja. Laitoin koruni sitä hengen korua vasten ja me jotenkin taisteltiin ja lopulta sain sen kauhan sammumaan Cheesy Cheesy

Seuraavassa unessa kotona työhuoneessa oli meidän iso tummanruskea hevonen vähän pelokkaan näköisenä ja puhdistin sen kavioita (:

Sitten kolmannessa unessa oli joku sota alkamassa ja jotkut sotapukuiset miehet kävivät etsimässä ihmisiä sotimaan kotiovilta Cheesy Menin mökkiin (mummoni savusauna, erinäköinen kuin oikeasti, unessa kiukaan tilalla oli ikkuna Cheesy) piiloon ettei mua tultaisi kutsumaan mihkään. Lopulta oveen tultiin kuitenkin kolkuttamaan ja minut vietiin pihalle kahden muun ihmisen luokse.
  Toinen oli joku jämäkkä nainen ja toinen mies. Molemmat heistä värvättiin sotilaiksi. Minusta meinattiin tehdä lääkäri hoitamaan niitä sodassa haavoittuneita mutta sitten päätettiinkin että mut vietäisiin johonkin leirille koska en kyennyt sotilaaksi enkä lääkäriksi. En halunnut mennä leirille vaan jäin jotenkin vaan haahuilemaan siihen pihalle ja joku tyttö ihan innoissaan selitti kuinka hän ei malta odottaa lääkärin hommia.

Sitten neljännessä unessa olin jollain kaverilla ja hänen tuttunsa jota en siis itse tuntenut alkoi selittää mulle astrologiasta jotain ja kerroin tälle että itsekin olen kiinnostunut kyseisestä asiasta ja menin siellä sitten astro.fi:n foorumille ja huomasin tämän pojan olevan kirjautuneena sivulle ja osallistuneen johonkin keskusteluihin Cheesy

Aika vilkas ollut tää mun unimaailma taas viimeyönä Cheesy
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2358 : 26.11.2011 15:57:14 »

Viime yönä olin lapsuudenkodissa, joka oli jossain tropiikin keskellä - oikeasti Lapissa - ja ulkona oli ihan hirveästi kolmenlaisia elukoita. Oli kahdenlaisia ötököitä ja kolmannet elukat oli jotain pieniä, ällöttäviä lintuja. Pelkäsin niitä kaikkia ja koitin pitää ikkunoita kiinni, ettei ne pääsis sisään. Olin samalla tavallaan se talokin. Jossain vaiheessa oli pakko koittaa tuulettaa ku tuli niin tukalat oltavat, mutta silloin hyökkäs heti lintuparvi sisään. Muistaakseni unen lopussa sain puhdistettua "itseni", sen talon. Unessa oli joitain muitaki ihmisiä, ehkä Tupu, Hupu ja Lupu (? Grin) ja minun täytyi pitää huolta siitä, että ei tuu liian kuuma tai liikaa elukoita sisään.


Tulee mieleen, että olet ehkä käsitellyt lapsuuteen liittyvää vierauden tunnetta. Tulee mieleen että olet yön aikana unessa ollut yhteydessä lapsuudenaikaiseen tunnemaailmaan - nuo ankkalinnan kaveruksetkin kertoisi siitä. Nuo ötökät ja vahtiminen kertoisivat mielestäni peloista ja huolista, joita mahdollisesti oli lapsuudessa. Olet yrittänyt päästää pelkojen yläpuolelle.
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2359 : 26.11.2011 16:02:19 »

Lapsuutta käsittelevä uni jälleen:

Unessa äidilläni oli paha R-vika. RRR kirjaimet pörisivät löysinä ja hän yritti esittää että sillä ei ole merkitystä. Oikeasti äitini on hyvin huolellinen ja tiedostava kielenkäyttäjä. Mitähän uni tahtoo viestittää?

tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2360 : 27.11.2011 14:46:27 »

Viime yönä piti pukea juhlapuku nukkuvan naisen (Katherine Heigl) päälle, tai itseasiassa niitä oli kaksi, aluspuku ja päällyspuku. Olihan se vähän vaikeaa... Aluspuku oli oranssi ja päällipuku tummanruskea, melkein musta ja läpinäkyvää ohutta materiaalia, niin että aluspuku kuulsi läpi kauniisti. Lähetin Katherinen matkaan (treffeille) ja surkuttelin kovin, koska olisin itse tahtonut mennä.  Grin
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2361 : 28.11.2011 00:36:24 »

Viimeyönä näin taas kauheen kasan unia mutta muistan ainoastaan yhen jossa minä, kaverini ja kaksi muuta ihmistä joista toinen oli pieni lapsi, ratsastettiin kirahvin varsoilla(?).

Itse menin siis yksin toisella kirahvilla ja nää muut oli kolmestaan toisen selässä. Laukattiin hirmuista vauhtia ja kun mentiin tien yli, olin edellä ja näin auton tulevan mutkan takaa ja käskin kaverini kiihdyttää vauhtia jotta kerkeää tien yli ennen autoa.

Kaveri ei kuitenkaan kerennyt ajoissa kiihdyttämään ja auto töytäisi kirahvia muistaakseni takajalkaan niin että luut näkyi ja meni poikki.

Kiiruhdin sitten katsomaan ja kävi sääliksi sitä kirahvivauvaa joka makasi tien pientareella tuskissaan Sad
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2362 : 29.11.2011 00:13:16 »

Oon taas lähiaikoina nähnyt ihan hirveän paljon unia Cheesy Viimeyönäkin tuli nähtyä semmonen aika jännä...

Minun piti seurata avomerellä myrskyssä suurta sinistä valasta (pyrstössä oli jotain valkeaa, kenties satuttanut sen jossain?), kuljin vaan sen pyrstön perässä ja olin jotenkin 'kiinni' siinä. Valas sitten sukelsi todella syvälle ja veti minut mukana ja hukuin varmaankin, koska seuraavaksi kuljin henkenä ja minun piti kohdata vissiin ruumiini mutten uskaltanut.

En oikein usko että tää liittyis jotenkin siihen että en ole sinut vartaloni kanssa koska olen kyllä ihan tyytyväinen kehooni ja yleensä unissa oon katsellut oikein tyytyväisenä peiliin vaikka minkälainen riepu yllä. Vai onko tää joku varoitus että elintapoja pitäisi parantaa?

Vai pelkäänkö kohdata vaan itseni koska se myrskyää kuin tuo valtameri ja on niin syvä ja pohjaton että pelkään hukkuvani siihen?  Huh
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2363 : 29.11.2011 01:27:32 »

Dodii. Näin taas hienon unen jossa käsi kädessä päiväelämässä ja yöllä paljastui manifestoiminen/puoleensavetämisen -laki.

Joskus sepposen selällään kolmannen silmän oltua näin (arvaus) menneisyyden, nykyajan ja tulevaisuuden selvästi kolmena kuvana lomittain. Back to Baiscs ja yritän hahmottaa niitä nykyunistanikin. Ne on siellä, puuttuu vain huomiokyky tällä hetkellä.

Kuulen ja näen dyydsit. Saanko lisäselvyyttä mikä se suurin ajava voima on? En tiedä mitä kysyn, siksi siis kysyn. Antaa tulla "korkealta ja lujaa"!
tallennettu
Kultainen kolmio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2364 : 29.11.2011 12:45:35 »

Mulla on ollut pari päivää kauhea parisuhdeahdistus ja miettinyt erotako vai ei.
Viime yönä näin unta, että kävelin poikani kanssa moottoritien vierellä, siinä meni pyörätie ja sen vieressä oli järvi. Poika halus nimenomaan mennä sinne laiturille vaikka varotin, ja tippui sinne veteen. Se tunne kun näit kuinka poika painui pinnan alle oli kauhea, rupesin sillä samalla sekunnilla riisumaan enimpiä vaatteita ja olin hyppäämässä perään kun näin että poika tuli pintaan. Sanoin sille että ui siihen vierustalle, nostan sut ylös sieltä. Ja sitten heräsin.

Mikähän tuon sanoma oli? tai no ehkä mä sen aavistankin jo..
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2365 : 29.11.2011 16:24:03 »

Oli taas aika sekopäinen yö. Ratsastin hirveää kyytiä pyörätietä pitkin läpinäkyvällä hevosella, harhautin kokista himoavia zombeja ampumalla limsaa seinille, roikuin vyötäröstä roikkuen pää alaspäin pakastealtaassa ja etsin sieltä jotain limpun näköistä leipää jollekin nuorelle herralle ja ihmettelin miksi pakastealtaassa on banaaneita..  idiot2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #2366 : 30.11.2011 23:02:17 »

No, mä voisin jakaa tämmöisen tosi voimakkaan unen jonka hiljattain näin:

Olin isossa kaksikerroksisessa ostoskeskuksessa jossa oli myös jotain baareja. Olin mennyt sinne illalla ja harhaillut ympäriinsä koko yön. Vasemmalla päin oli valtavan korkeita ikkunoita ja auringonnousu näkyi niistä, taivas oli tosi huumaavan kauniin oranssi. Kävelin valtavan leveät portaat alas ja siinä laskeutuessa tunnistin alakerroksessa erään henkilön hänen hatustaan (jota oikeastikin pitää). Molemmat sitten harhailtiin vielä eri suuntiin kunnes tultiin johonkin sänkyliikkeeseen ja istahdettiin samalle parisängylle, minä hänen vasemmalle puolelleen. Sitten hän alkoi puhumaan, viime keskustelusta oli kuukausia ja oli tosi helpottavaa että hän puhui taas.

Minuun katsomatta hän tuumi, "Meni suunnitelmat ihan pieleen. Mä ajattelin että laulaisin ja juontaisin karaokea täällä" ja mä tiesin missä karaokebaari oli - niiden valtavien ikkunoiden luona - ja senkin tiesin, että hän ei koskaan päässyt sisään baariinkaan vaan oli vain ulkopuolelta katsellut. Katselin sänkyä jolla me istuttiin, oranssi päiväpeitto oli osin avattu ja vihreä pussilakana sen alla oli nurinpäin. Kosketin pussilakanaa ja se repesi heti saumasta.

No tyyppi kääntyi katsomaan mua, hänellä oli päässä mustasankaiset silmälasit (oikeasti ei käytä) ja niiden alla MUN SILMÄT joiden pupillitkin laajentui ihan hulluna. Hän puhui jotain mutta mussa heräsi niin hirveä pelon tunne että en tajunnut sanaakaan. Puhui ja puhui ja toi kasvojaan lähemmäs ja tuijotti, mutta mä tiesin ettei hän näe oikeasti mun sieluun. Jotain viiden sentin päässä mun kasvoista hän sitten irvisti hassusti. Löin selälleni maate siihen sängylle ja lyhyt, musta paitani nousi niin että vatsani tuli näkyviin. Tyyppi laittoikin sitten kätensä oikealle lonkalleni, silitti mua hellästi ja sanoi "hei, ole onnellinen".

Ymmärrän tosta kaiken muun (reaalimaailman tapahtumien kelailua symbolisesti) paitsi sen että hänellä oli mun silmät. Se oli yksi friikeimpiä asioita mitä oon unissani nähnyt  Shocked
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2367 : 01.12.2011 07:24:52 »

Mitä tarkottaa kun ajelee kainalokarvansa unesssa?
Ajelin vasemman. Olisin varmaan ajellu oikeankin, mutta kun herätyskello soi.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2368 : 01.12.2011 16:08:22 »

Viimeöisen unen oon nähnyt ihan varmasti joskus ennenkin.

Olin jossain toisella planeetalla enkä viihtynyt siellä. Huomasin pienen 'bussin' jonka kyydissa pääsisin takaisin Maahan mutta mulla ei ollut passia yms. Sanoin kuskille kuitenkin että kyllä mulla rahaa riittää ja maksoin sille vähän ylimääräistä niin pääsin kuitenkin kyytiin.

Menin aivan taakse istumaan ja kun lippuja tultiin tarkastamaan vielä niin mulla oli kauhea nippu erilaisia vihkoja yms ja lippu oli sellainen sininen vihkonen ja etsin sitä vähän aikaa siitä nipusta kunnes löysin.

Kaverini olikin sitten ilmestynyt viereeni matkustamaan ja kuuntelimme musiikkia. Edessä olevilla penkeillä istui Duudsonien Jukka ja Jarppi Cheesy He naljaili mulle jotain en muista mitä mutta liittyi jotenkin musiikkiin mitä kuuntelimme.

Kysyin jostain että milloin ollaan perillä ja sain vastaukseksi että kello neljältä. Kysyin sitten vielä että 'aamullako?' mutta vastattiin että 'iltapäivällä'.

Pitkän matkan jälkeen olimme vihdoin Maassa ja päätimme syödä jotain eräällä 'grillillä'. Istuimme pöydässä kaverin kanssa ja eteemme tuotiin kaksi bataattipiirasta joita emme itse olleet tilanneet vaan ne olisivat kuuluneet viereiseen pöytään. Tarjoilija palasi luoksemme ja sanoi että oli tuonut vahingossa ne väärään pöytään ja alkoi valittaa kun olimme muka jo alkaneet syömään niitä piiraita. Vastasin tälle sitten että 'enhän minä edes tykkää bataatista yhtään' Cheesy

Kaverini meni vessaan ja menin tilaamaan meille ruokaa mutta unohdin ostaa kaverilleni juoman niin jouduin maksamaan sen sitten myöhemmin erikseen.

Cheesy Ei tälleen luettuna kuulosta mitenkään erikoiselta unelta mutta niin tutulta että herranjestas Cheesy En tiedä milloin viimeksi tuon saman unen näin mutta varmasti joskus olen nähnyt (:
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2369 : 01.12.2011 16:30:20 »

Vinkatkaa nyt jotain...taas tommonen selvä ja ytimekäs viesti, jota en vaan hoksaa...mihin kainalo liittyy...tai karvat?

Sain kyllä tässä joku päivä semmosen viestin kun "selkeys" Ja kaikki on hujan hajan ja olen aivan ennennäkemättömän hajamielinen vaikka sitä olen ollut toki aina...oisko jotain siihen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: