Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viiden periodit elämässä  (Luettu 9758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 04.01.2006 16:35:43 »

Heips Smiley
Yksi päivä mietin parisuhdettani. Huomasin erään seikan:
"seurustelimme" 5 kk.
kihloissa 5 vuotta
Nyt helmikuun alussa tulee täyteen 14 vuotta avioliittoa.
Mutta entäpä ensi vuosi tulee täyteen 15 vuotta, mietin tuleeko mahdollinen ero vai mikä?
Kaikki on ok. Ei mitään ihmeempiä, parisuhde toimii rutiinisti.
Minä vain haluan muutosta, koska olen jotenkin muuttunut, en tiedä miten. Pyristelen ikään kuin irti liian sitovasta suhteesta, olen tekemättä tiliä elämästäni edes siipalle.
Kaipaan uutta ja vapautta, mutta en parisuhteen kustannuksella.
Mitäs te sanotte?
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 04.01.2006 16:45:56 »

Joo, kyllähän sulla näyttää muutosvaihde olevan päällä, kun sen oikein esiin tuot. Ja viitonenhan on muutoksen luku. Enpä tosiaan ihan ensiksi alkaisi sitä eroa ajatella, kun sen ajattelu voi tuoda sitä luokse. Mutta muutoksiahan voi tehdä siinä elämässä muutenkin. Sepäs onkin hyvä asia.  Smiley

Mikäs sun henkilökohtainen numerologinen vuotes on? Ettei vain viitonen sekin.  Grin (Laskukaava: d+d+m+m+y+y+y+y tai suomeksi p+p+k+k+v+v+v+v  Grin. Jos olet syntynyt ennen syyskuun tasauspäivää, niin täytynee ottaa huomioon seuraavakin numero eli vaihtaa vuosi 2005 jo 2006:ksi.)

 smitten smitten smitten
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2006 17:23:28 »

CHRISTIAN DIOR smitten
Voi kiitos paljon Kiss Kiss Kiss. En mää mitään henkilökohtasesta  numerologisesta vuodesta mitään tiedä Huh
Paan sulle viestiä tulemaan
CIAO smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2006 20:50:08 »

coolsmiley
                 Muutosta. KYLLÄKAIT`...

                   EI pidä mennä " halpaan " ja aloittaa esim. parisuhteesta,

                     varsinkaan, jos se on toimiva. Antaa kollektioiden toimia

                       siellä jossain !

                         Näkökulma omaan asenteeseen, esim. " irtiotto " ! ?

                           Tarvitseeko toisia heittää yli laidan, jotta saa vapauden !

                              Kysyn vaan ?


                             
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 00:28:35 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 04.01.2006 22:55:50 »

KEHO Smiley
Joo, näin voi tosiaankin olla, ajatuksissasi on totuutta, kiitos coolsmiley

PIETRO Smiley
Nyt en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit? oliko tuo jokin heitto, "huuli"?

Haluan siipalleni kaikkea hyvää ja muuta, olen loukkaamatta häntä "väärien" pyyteitteni takia.
Vaan niin, että minun oma elämä muuttuu, siksi miksi olen muuttunut tai muuttumassa.
Ehkä tämä onkin sitä uuden tulemisen kipua ja vanhan pois jättämistä?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #5 : 05.01.2006 00:39:38 »

Stareyes  Smiley

En tiedä mikä syntymäpäiväsi(pv/kk/v)numero on,mutta numero viisi kuvaa vapautta.
VAPAUS:Numero 5 on puolessa välissä numerosarjaa 1-9.Ihminen on tullut tienhaaraan.On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia.On aika muutoksille,tapahtumille ja seikkailuille.Viisi antaa mahdollisuuksia.Ihmisen,jonka numeroihin liittyy viitonen,on opittava tekemään päätöksiä ja valintoja.Hänen tulee käyttää vapauttaan rakentavalla tavalla.Muuten monet vaihtoehdot ja mahdollisuudet saattavat johtaa fyysisten tarpeitten tyydytykseen,esim.ylensyöntiin,alkoholiin ja seksiin.
AVAINSANAT:Kekseliäs,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu.
VÄRI:Sininen
PLANEETTA:Merkurius

Tässä jotain viitosesta.Itse varmaankin tiedät parhaiten,mihin sen tarjoamaa vapautta haluat käyttää.

 KEKSELIÄISYYTTÄ JA SEIKKAILUMIELTÄ MUUTOKSEN MATKOILLESI  smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #6 : 05.01.2006 02:03:07 »


Ehkä tämä onkin sitä uuden tulemisen kipua ja vanhan pois jättämistä?

 coolsmiley  Sitähän lienee se.

                    Joskus huulikin tekee kipää, ( puhuttu ) ! ?

                      N.S. kasvamme erilleen ( kokoajan ). entä sitten ?

                       Antaen arvon toisen n.s. ( pysähtyneisyydelle ) ! !

                        Muistaen, että omallakin kasvulla on rajansa ! ?

                         AIKAA ON.


                       
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 00:29:05 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #7 : 05.01.2006 12:15:22 »

Stareyes  Smiley

En tiedä mikä syntymäpäiväsi(pv/kk/v)numero on,mutta numero viisi kuvaa vapautta.
VAPAUS:Numero 5 on puolessa välissä numerosarjaa 1-9.Ihminen on tullut tienhaaraan.On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia.On aika muutoksille,tapahtumille ja seikkailuille.Viisi antaa mahdollisuuksia.Ihmisen,jonka numeroihin liittyy viitonen,on opittava tekemään päätöksiä ja valintoja.Hänen tulee käyttää vapauttaan rakentavalla tavalla.Muuten monet vaihtoehdot ja mahdollisuudet saattavat johtaa fyysisten tarpeitten tyydytykseen,esim.ylensyöntiin,alkoholiin ja seksiin.
AVAINSANAT:Kekseliäs,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu.
VÄRI:Sininen
PLANEETTA:Merkurius

Tässä jotain viitosesta.Itse varmaankin tiedät parhaiten,mihin sen tarjoamaa vapautta haluat käyttää.

 KEKSELIÄISYYTTÄ JA SEIKKAILUMIELTÄ MUUTOKSEN MATKOILLESI  smitten

Hei Chandra Smiley

Kuule huomasitpa erittäin mielen kiintoisen seikan, itse en edes tullut ajatelleeksi, sillä olen Mayamerkiltäni
PUNAINEN TAIVAANVAELTAJA, NUMERO 5! Shocked Shocked Shocked   

Yliääni vai oliko se sointu, voi pojat Cool! Tulee vain mieleen, että mistä ihmeestä nuo Mayatkin sen tietää minkälainen vastarannankiiski olen Grin, viitonen on syntymävuoden luku, jee 2funny
Henkilökohtainen numero  numerologiassa 10, eli kohtalo (ko)?
Täytyy vain todeta, että kyllä mua on sitten "siunattu" melkoisella määrällä haasteita......
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #8 : 05.01.2006 12:29:49 »

Ai, voiko numerologiassa esiintyä numeroa 10?  coolsmiley
Kun mielestäni se toimii 1 - 9 välillä olevilla numeroilla, josta poikkeaa vain 11, numeron kaksi mestariluku ja 22, numeron neljä mestariluku.

Ennemminkin henkilökohtainen lukusi on yksi.

...nooo...onhan ne voineet tuotakin muutella. Tästä on sentään aikaa, kun numerologian kanssa pelasin. Melkoinen harppaus.  :Smiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #9 : 05.01.2006 13:03:09 »

Ai, voiko numerologiassa esiintyä numeroa 10?  coolsmiley
Kun mielestäni se toimii 1 - 9 välillä olevilla numeroilla, josta poikkeaa vain 11, numeron kaksi mestariluku ja 22, numeron neljä mestariluku.
Sivuhuomautuksena semmoinen, että joo kyllä ne tulkinnat tehdään näiden loppuun asti supistettujen numeroiden perusteella eli 1-9+mestariluvut. Mutta jokainen numerosarjakin on merkityksellinen eli ei ole välttämättä ihan sama muodostuuko se ykkönen 28:sta, 37:stä tai 46:sta. Jokainen voi antaa oman vivahteensa siihen ykkösen tulkintaan. Ja kympistä vielä. 10 numerona on oikeinkin merkittävä, sillä sitä voidaan tulkita kaikkien numeroiden kokoajaksi, kaikkinaiseksi täydellisyydeksi ja kokonaan loppuun saatetuksi.

Mutta Stareyesin kohdalla ja muutenkin numerologisissa analyyseissä varmaankin on hyvä lähteä siitä ykkösestä liikkeelle.

 smitten smitten smitten
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #10 : 05.01.2006 14:55:15 »

Christian Dior smitten

Olet sitte jättekiva, suukkoja Kiss Kiss Kiss
Tähtisilmä Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #11 : 05.01.2006 23:54:19 »

Stareyes! Smiley

Jos joku tekisi koko numerologisen tulkinnan sinulle,niin syntymäajasta tulisi ykkönen.
Kirjoitan sinulle kuitenkin vielä tuosta 10:stä,jos siitä tunnistat karmallista opittavaa itsestäsi.
10:ONNENPYÖRÄ(Tarot.kohtalonpyörä)
Isis ja Osiris ovat numeron 10 symboleja.Tämä on nousun ja laskun numero,henkilökohtaisista toiveista riippuen.Nimi tunnetaan hyvästä tai pahasta,valituista toimista riippuen.10 pystyy nostattamaan äärimmäisiä rakkauden tai vihan-kunnioituksen tai pelon reaktioita.Kunnian ja häpeän välillä ei ole mitään keskitietä.Jokainen tapahtuma on itsensä päätettävissä.10 kuvaa rakkautta(engl.l0ve)ja valoa (l1ght),jotka luovat kaiken kuviteltavissa olevan ja se myöskin sisältää koodin( 1mage 10 0rdain).Kuvittele jotain ja se toteutuu,päätä asia ja se tapahtuu.Tämä numero pystyy toteuttamaan luovia ideoita,mutta kannattaa olla varovainen,koska äärimmäinen luovuus sisältää myös vastakohtansa:äärimmäisen tuhon.Itsekuri ja ääretön myötätuntoinen ymmärtämys toisia kohtaan täytyy olla osana edellistä,jotta jälkimmäisen kaltaiselta onnettomuudelta vältyttäisiin.Kurin tulee olla ennen hallintaa.Valitettavasti jotkut 10-ihmiset eivät ymmärrä voimiensa mahdollisuuksia ja siksi ovat erittäin turhautuneita ja tuntevat tyytymättömyyttä ja joskus käyttäytyvät ylpeästi ja hyökkäävästi peittääkseen näitä tarpeettomia alemmuuden tunteita.

TÄSSÄHÄN TÄTÄ,,, smitten

Tuosta 5 vapaudesta vielä.Eräs minulle hyvin läheinen 5- ihminen opettelee sitä vapautta kyllä kovimman kautta.Välillä pitää muurien sisälle mennä opettelemaan.Elikäs Pietron kanssa samaa mieltä,että ällös ystävä hyvä ukkoas ensimmäittenä pihalle heitä!   Grin

  ILOA ELÄMÄÄSI SYLIKAUPALLA TOIVOTAN!!!  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #12 : 06.01.2006 00:11:01 »

RAKKAUDELLINEN JA SYDÄMESTÄ KUMPUAVA KIITOS CHANDRALLE JA KEHOLLE   Kiss Kiss Kiss angel angel angel
Minä olen niin onnellinen teistä, että jos nyt voisin halaisin teidät läkähdyksiin, ehkäpä joskus tiemme kohtaavat

Kiitollisena Rakastaen
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #13 : 06.01.2006 00:35:32 »

STAREYES  smitten

Kiitos!

Hyvä jos siitä tunsit itsesi ja sait lämpimän mielen!  angel
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: