Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näin unta karhusta  (Luettu 3490 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boudicca
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 24.09.2016 10:20:58 »

Näin viime yönä todella todentuntuista unta. Muistikuvat unesta alkaa kun olin metsässä. Valoisahko ja sekametsää. Pieniä sorateitä kulki sen halki. Yhtäkkiä tajusin että olin kisoissa joissa tarkoituksena on napata itselleen metsässä irti olevista karhuista yksi ja sen jälkeen ratsastaa sillä kilpaa metsän toiseen laitaan.
Nappasin yhden karhuista itselleni. Karhu oli pelottava, mutta kapusin selkään. Sen selässä oli kädensijat jotka olivat kiinni mahavyössä. Kannustin sitä kuin hevosta ja se lähti juoksemaan. Pian huomasin että muitakin kilpailijoita oli ympärillä. Loppu uni menikin kannustaen karhua, väistellen oksia ja yrittäen pitää kiinni henkeni edestä. Kyyti oli todella töyssyistä ja oli vaikea pysyä kyydissä. Loppuvälissä kisaa olin eintarinnan toisen kilpailijan kanssa ja tulossa hyvin ahtaaseen tunneliin jonka seinät olivat joko oksistoa tai häkkiä. Olin myös keksinyt oman tapani pitää kiinni ja meno tuntui luonnolliselta. Kilpakumppani tuli maaliin ihan kannoillani,mutta voitin. Grin

Uni oli todella todentuntuinen! Osaisiko joku auttaa tulkinnassa? Smiley
tallennettu

Aurinko Neityt
Nouseva Rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.09.2016 16:04:11 »

Oman voiman haltuunotto,
kuin myös ongelmanratkaisukykyä.
Metsä tais liittyä sielunmaisemaan,
aluetta, missä meidän on tultava toimeen omillaan,
ei rakennettua, ei struktuuria, "villi luonto".
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #2 : 26.09.2016 23:38:15 »

Joo voimaeläin. Roaaaaar!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: