Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Monta tekijää unessa enkä saa palasia kasaan  (Luettu 2450 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
phoenix_one
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 12.08.2015 07:20:47 »

Auttaisitteko tämän unen tulkinnassa - en enää itse pysy kärryillä.

Olin lähdössä risteilylle (olen oikeastikin lähdössä tyttäreni kanssa jonkin ajan kuluttua), ja matka terminaaliin taittui bussilla. Huomasin unohtaneeni sinne käsimatkatavaralaukun, ja suuressa matkalaukussa minulla oli vain mukana kuljetettava kosketinsoitin sekä matkalaukku oli suljettu laukkuhihnalla, jossa roikkui myös jättisuuri passi.

Terminaali oli remontissa, ja sen lattiaan asennettiin polunomaisesti marmorilaattoja. Jossakin vaiheessa huomasin, että isompikin
laukkuni oli hävinnyt, ja etsin sitä ns. kissojen ja koirien kanssa. Välillä poistuin ulos terminaalistakin etsimään sitä.
Jossakin vaiheessa huomasin, ettei minun välttämättä haluta antaa löytää koko laukkua, koska esiin marssi kohtuullisen
runsas määrä automaattiasein varustettuja miehiä, jotka alkoivat tulittaa myös minua. Matalaksi mennessäni ne eivät kuitenkaan
enää tajunnut, missä olin, vaikka näkivätkin minun paikan, ja selvisin tulituksesta. Muutenkin tilanne meni tulituksen osalta ohi.

Sitten löysin yhtäkkiä ison laukkuni, mutta se oli muuttunut monen pienen laukun yhdistelmälaukuksi, eikä siellä ollut enää entisiä tavaroita, vaan ainoastaan pikkuhousut, jotka totesin olevan tyttäreni Shocked Pidin kuitenkin laukkua omanani entisen sijaan. Menin tämän jälkeen vielä ulos hakemaan käsimatkatavaroita bussista. Näin, kun kuljettaja ajoi jo jättöpaikalta pois mäen päälle. Siellä hän astui bussista ulos, ja työnsi bussin vaihde vapaalla rullaamaan mäen päältä alas. Bussi kääntyi mutkaisessa mäessä kuten ohjattuna, ja pysähtyi vähän matkan päähän minusta. (ja herätyskello soi)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: