Sivuja: 1 ... 702 703 [704] 705 706 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619211 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10545 : 12.02.2010 21:33:16 »

Niin... Undecided
Mika hemmetti siina on, etta jotkin ihmiset tykkaavat tehda ongelmia sinne,
missa niita ei ole? idiot2
Ja hetken (typerasta/jarjettomasta) mielijohteesta, uglystupid2
joka sitten kaduttaa seuraavana paivana?

Nayttaa, etta mun Jouskari on tyypillinen Juoskari,
mita tulee taipumukseen omata narsistisia mielenterveysongelmia. Undecided

Mun perhe on niin vittuuntunut noista terrorisoitoista heidan puhelimeensa
(ja amerikkalaiseen tapaan, niilla on joka makuuhuoneessa, keittiossa ja olohuoneessa
puhelimet, joihin tuo sama numero menee, joten voitte kuvitella, etta niita todella vtuttaa!),
etta Jouskari ei ole tervetullut vierailulle perheeni taloon, vaan saa USAn reissunsa olla hotellissa.

Ilmeisesti koko perheeni boikotoi haita taman viimeisen episodin vuoksi.

Mutta oikeasti, tata viimeista episodia ei oikein voi jarjella selittaa. Cry
Se oli erittain typera teko Jouskarilta, enka nae siina mitaan romanttista hulluskelua.

Terrorisoiminen ja vainoaminen ei kuulu rakkauteen.

Miten tamankin nyt selvittaa. Embarrassed

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10546 : 12.02.2010 22:42:58 »

Pystyykö jouskarin taustoja selvittämään mitenkään? Mua ainakin kiinnostaisi, että miten se on aikaisemmissa suhteissaan käyttäytynyt.. Näyttää siltä, että ensin se syttyy ja sitten tasaisen palamisen sijasta on jotain ihan muuta.

Happikato saattaa iskeä ihan kunnolla jos menet sen kanssa naikkuun idiot2 Tosin saahan se tietty riehua suuntaan jos toiseenkin -senkun vaan itse vaihtaa maisemaa kunnes räjähdys hiipuu-, mutta tosi kiva jos ei ikinä tiedä et mistä ja milloin se räjähtää.

No niinpa, siinahan se on, kun ei voi tietaa, mista se saa aiheen rajahtaa. Undecided

Mulla on sellainen tunne, etta se ei osaa elaa tasaista ja onnellista elamaa,
vaan jostain on haettava jannitysta ja dramaa.
Olen itsekin taipuvainen siihen, mutta ma olen oppinut taas vastaanottamaan
niin paljon hyvaa ja vaadin itselleni hyvaa ja parasta ja olen niin mukavuudenhaluinen,
etta mua ei kiinnosta keikuttaa venetta joka olemattomasta pikkujutuista.

Kokonaisuus ratkaisee ja hyvaolo, ei jokin pikku juttu jossain,
josta pitaa koko homma kaantaa ylosalaisin. crazy2

Sen taustat ovat esimerkilliset, siis mita tulee sen sosiaalisiin piireihin,
mutta kukaan ei tieda varmasti sen parisuhteista muuta kuin sen,
etta naisia on ollut paljon, tullut ja mennyt.

Ainoa enempi tieto on eraan Itavaltalaisen ministerin vaimolta illanistujaisissa,
etta kaikin puolin mukava mies, mutta on hiukan playboy.

Voihan se olla playboy-maineinen siksi, etta ne naiset ei vain ole kestanyt sita
ja silla on ollut kiire ottaa uusi tilalle ego-syista.

Tosin tassa on viela se vara otettava huomioon ennen tuomitsemista,
etta tama valimatka ei ole hanelle helppo, alkoholilla on luultavasti ollut osuutta asiaan
noihin soittoihin, onhan ne tulleet aikaan, jolloin Wienissa bailataan
ja tunnekuohu on tullut jostain Wienilais-spekulaatiosta, joita ne ihmiset siella rakastavat.

Asiaa vain ei tee helpoksi se, etta mun perhe on kaantanyt sille selan kokonaan
ja perheeni tuntien, se ei tule koskaan olemaan toisin ja se ei tule olemaan helppoa.
Kahden tatini aviomiehille perheeni ei laheta kutsuja, eika puhuta
ja molemmat ovat olleet naimisissa yli 30 vuotta miestensa kanssa.
Tatini tulevat esim. haihin ja hautajaisiin ilman miestaan yksin tai lasten kanssa.

Laitoin Jouskarille vastauksen sen meiliin. Pitkasti kirjoitin, toivottavasti en liian pitkasti,
etta se jotain siita edes tajuaa. Undecided
Esitin perheeni toivomuksen, etta he eivat halua olla missaan tekemisissa hanen kanssaan,
eivatka osallistu mahdollisiin haihin. Tosin mina olen vapaa tekemaan omat valintani.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10547 : 13.02.2010 18:38:30 »

Sasha, joskus auttaa kun eriyttää tilanteen itsestään. Mitä sanoisit naiselle, joka kertoilee tuollaisesta suhteesta sinulle? Hyvin harvoin se oma tilanne poikkeaa jonkun muun tilanteesta, ja neuvokin on silloin sama.

Ja minäkin paras puhumaan... Nimimerkillä eilisillan rajojen rikkominen rytinän kanssa, ja puoli neljältä kotona nukkumassa. Huoh  Cool

annaelen

En mie tajua sita.. uglystupid2
Sen kaytos suuttuessa ja sen suuttumisen syissa ei tee mulle mitaan logiikkaa,
eika jarkea. uglystupid2
Tyypillinen  aurinko jousimies = sen sisainen maailma -ajatusmaailma?

Se on joka riidasta lopettamassa, siis uhkailemassa suhteen lopettamisella,
joka mun mielesta on draaman hakua. Miksi ei voi vain riidella tavallisesti? uglystupid2

Ja kun mie sanon, etta fine, tama suhde on ollutkin mulle aikamoinen stressi
ja olen miettinyt itsekin pyyhkeen heittamista kehaan
tai sitten vain en enaa vastaa sille ja poistun tilanteesta radiohiljaisuuteen,
niin se on heti vaihtamassa kelkan suuntaa, etta olen niin rakastunut sinuun,
en voi elaa ilman sinua, haluan tehda sinulle taman ja tuon jne. blah-blah..
josta taas mina ajattelen, etta se on draaman hakua ja stressia.

Miksi se e voi olla pari viikkoa hiljaisuudessa ja rauhassa ja palata sitten asiaan?
Edes yksi vtun paiva??! tickedoff

Plutonikko..? Rajahtaa nopeasti ja menee nopeasti ohikin. Huh
Tallainen olen itsekin, paitsi etta mie en ole kaatamassa koko venetta
jonkun pikkuasian vuoksi ja riitelen asiasta asian oikeilla nimilla,
enka uhkaile suhteen lopettamisella joka roskapussin viematta jattamisesta.

Hakee rajoja turvalliselle riitelylle? Ei tieda, mika on turvallista riitelya
ja uhkailee aina niin aaripaita? Huh
Ei osaa arvostaa sita 95% hyvaa, vaan itkee sita 5% huonoa ja kaataa koko veneen sen vuoksi?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10548 : 14.02.2010 03:52:57 »

Se uhkailee erolla, koska pelkää että sä haluat erota, ja hän tahtoo juosta ennen sitä karkuun.
Mä oon ihan samanlainen.  buck2 Tulimierkki mikä tulimerkki, ja kaksonen toi mun ukkoni.  2funny

Edit: tosin opin yhdellä kerralla läksyni enkä enää sano pikatulistumisessa kriittiisiä sanoja, joita katuu minuutin kuluttua.  2funny

Epavarmuus.. :Smiley ...and for what? Huh
Kylla ma sen kanssa pysyn, jos se ei ala olla liian epavarma
ja hulluskelemaan sen vuoksi sietamattoman paljon.

Mita silla on valia, kuinka kauan suhde kestaa??!! Miksi ei voi vain nauttia hetkesta,
siita juuri kuluvasta??!! uglystupid2
Jos ma miettisin moisia, niin hulluksihan (...siis tarkoitan viela enemman) tassa tulisi! uglystupid2
Kukaan ei tieda tulevasta, eika siita kuka lahtee ja kuka jaa
ja mita silla on valia (muuta kuin ego valia)? uglystupid2

Parempi oppia sanomaan sanoja, jotka tekee toisen onnelliseksi,
niin silla tekee onnelliseksi myos sen toisen.
(tosin ma en tieda, mitka sanat se haluaa multa kuulla ja mitka ei). buck2

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10549 : 14.02.2010 03:55:40 »

Hmm... kaikki on nukkumassa, kun mie kirjoittelen taalla.. crazy2
Huoh.. Undecided ...tyhja tupa.. EI MUUTA KUIN BILEET PYSTYYN!!! Cheesy Cheesy Grin
Kayn kusemassa teidan jokaisen topiceihin ja pilaamassa ne! Cheesy Grin 2funny
Hahahahahhahahahahahahahahhahahahhahahahhahaaaaaaaaaaaaaaa.........! angel Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10550 : 14.02.2010 13:49:09 »

Hyvää Valentiinia ja Tiikerin vuotta, rakkaat astroystävät  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #10551 : 14.02.2010 22:56:54 »

Huomenta ja hyvaa Valentinea! smitten
Olin justiinsa lenkilla meren rannalla reilun tunnin verran, lampoasteita on n. +24
ja tulin sitten aamiaiselle.  Nukuin pitkaan tanaan. angel
Ihanaa, kun on niin kevaista! smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10552 : 14.02.2010 23:01:37 »

Hyvää ystävänpäivää täältä myös!
Viikonloppu vanhempien luona ja nyt voisin irrota ja haluan myös - siitä piiristä, heimon linjasta ja silti kunnioittaa sitä, mutta olla sekoittumatta.
Jumalaton väsymys, onneksi mies laittoi ruokaa. Toin hänelle ystävänpäivälahjaksi rakkauskirjeen  smitten Tykkäsi. Annoin myös isälleni rakkauskirjeen, tosin hiukan erilaisen  Grin
Keuhkot prakaa kovasti - ahdistushinkuyskä, en tykkää.

Myssin Ihmeellinen voima putosi hyllystä käteeni, ahmin sitä taas ja itken, kun tarinat ovat niin liikuttavia.

Rakkaudellista, voimaannuttavaa ja leppoisaa ystävänpäivää ja sen iltaa kaikille!
Kuin myös menestyksekästä alkanutta tiikerin vuotta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10553 : 15.02.2010 00:38:57 »

Nyt ehkä löytyi hevonen, mutta mistä löytyisi vielä rohkeus ottaa sen hankinta-sitoutumis-raha -askel? Kentaurit kummittelevat kartallani.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10554 : 15.02.2010 21:04:27 »

Hih, nyt vasta tajusin että olen aina lukenut nimimerkkisi väärin annaelen, ei annalean  2funny
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10555 : 16.02.2010 02:23:47 »

Onneksi joku muukin nakee jarjettomia unia.  Grin
Mie nain viime yona aivan jarjettomaa, mutta lopuksi niin kivaa seksi-unta,
ettei tosikaan.  Cheesy
Tosin noloa olla kylassa ja herattaa unen naollaan koko talo. Embarrassed Kiss Tongue
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10556 : 16.02.2010 10:05:49 »

Huomenta  smitten
Kissan viikset te olette pulisseet...  Cheesy Täällä on ollut selvästi ystävänpäivä bileet, eli myöhästyneinä minultakin sellaiset kaikille! Koulu tie piti poissa koneelta ja muustakin elämästä vk.nlopun ajan... jee  Wink
...mutta siis... kuka on pissinyt miun topic´n  2funny

Mukavia arjen kiemuroita vain...tämä yrittää sukeltaa taas koulutöihin ja illalla oikeisiin töihin  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10557 : 16.02.2010 13:33:43 »

kertokaa miksi ihmiset ja ihmisten reaktiot tuntuvat niin mielettömän ennalta- arvattavilta taas tänään. jotenkin tietää, mitä jokainen vänkää vastaan, mihin reagoi, mistä narusta vetää. aina kun yrittää sanoa jotain, jonkun täytyy joko vääntää se jotenkin, väittää vastaan, viisastella tai ruveta vaikeaksi. mikähän siinä on?

tai kun tietää etukäteen, mitä ihmiset ihailevat, lehtijuttuja, tapahtumia, tuotteita jne. tai mitä pelkäävät.

sitten kun huomaan, ettei ollakaan robottimaisia, palaan peliin. Smiley minusta on jo kauemman aikaa tuntunut, että nuket näytelmässä.. enkä tarkoita vain nettipalstoja, siis.

no, eräs kulunki tulee halpenemaan.

on muuten hauska vertailla itseään ja nuorempaa sielua, kaksosmiestä jolle kaikki naiset kolahtaa ja itselle ei juuri kukaan mies..  2funny 2funny 2funny  Cheesy Cheesy Cheesy

« Viimeksi muokattu: 16.02.2010 13:46:10 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #10558 : 16.02.2010 23:11:42 »

Mitas tanne?  Smiley

Ma olen kyllastynyt Jenkkeihin ja ajattelin lahtea ensi viikolla Etela-Amerikkaa
kiertamaan. Olen saanut levattya pahimmat vasymykset pois
ja mieli vetaa seikkailuihin ja sukeltelemaan.   Wink
Taalla on liian kylma viela tuo Meksikonlahti. Undecided
 
Etta jos ensi viikolla menisi Miamiin ja sielta lentaisi Kuubaan ja sitten taas pyorittaisi
karttaa kadessaan, laittaisi silmat kiinni ja arpoisi seuraavan paikan. Tongue

Kylla on tullut kiiteltya onnea ja jarkea, etten ole tehnyt tenavia.
Eipa onnistuisi tallaiset itsekkaat irtiotot ja talla tavalla, extempore, milloin itse haluan.

Tosin silti viimeisesta vastaavasta on ehtinyt kulua.. hmm.. 5 vuotta jo! Shocked
Ihme, etta on talla tytolla nuppi sekaisin! uglystupid2

En mie taida kuitenkaan enaan lapsia ala vaantamaan naimisiinmenon jalkeen.
Mie haluan pitaa taman vapauden menna ja tulla miten mie lystaan.
Mie otan sen rakyttavan Chihuahuan, niin sita voi pukea ja vaipottaa :Smiley
ja tunkea se mukaan reissuun. Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10559 : 16.02.2010 23:16:39 »

Huh, mä tulin Dubaista vkloppuna, ja eiköhän mulla oo joku mahatauti, ukolta sain, ei oo varmaan huolehtinut kunnolla hygienia-asioista police Melkein vois luulla, että saatiin Riikasta tää tauti ku Dubai oli niin siisti, tasokas..lennettiin siis Riikan kautta...Voin sanoa, että Latvia on kyllä ankea maa...Huomena hakemaan paskapurkkeja...Rahat meni, Dubai ei ole erityisen halpa maa ainakaan rytkyjen yms.. naisten juttujen suhteen...No nyt on ainakin koruja ja bilerytkyjä...Taksilla ajo ja ulkona syöminen suht halpaa...Keräshän siellä katseita tällainen pieni blondi suomityttö, moni luuli, että olen venäläinen, onkohan tuo hyvä vai huono juttu coolsmiley Suosittelen safariretkeä, jos sinne eksytte, tosi edullinen tasoonsa nähden..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 702 703 [704] 705 706 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: