Sivuja: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619472 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10530 : 11.02.2010 17:34:58 »

Joskus kaipaan opiskelua vaikka toisaalta sillon halusin siitä äkkiä eroon.. 2funny

Jotenkin nyt tajuaa että siinä ei tosiaan ollut mistään muusta vastuussa kuin itsestään... Ja nyt mun työvuoroissa kuolee liuta ihmisiä jos jätän jotain tekemättä, joten vastuualue on hieman kasvanut................... 2funny

Joskus oon soittanut keskellä yötä töihin, että voisitteko tarkistaa otinkon yhden lääkkeen pois sen yhden potilaan lääkekortilta ja kurvalta, kun muistan että mun piti tehdä se mutta tulikin samaan aikaan potilas päivystyksestä ja homma jäi kesken.. Olin mä sen sitten muuttanut, vaikka en muistanut muuttaneeni..

Meillä on enemmän sääntö kuin poikkeus että ihmiset soittelee töiden jälkeen ja kyselee onko joku homma tehty ku jäi vaivaamaan mieltä.. Kukaan ei halua huomata sellasta virhettä sit kun on liian myöhäistä.

Asiasta toiseen, käytiin kirjottamas vuokrasopimukset...
Sitä ennen mentiin kahvilaan istumaan ja naureskeltiin yhelle pikkulapselle siellä.... Mä aloin puhuun skorpulle kauheella paatoksella siitä, miten paljon maksaa kun ostaa kaikki lastenrattaat ja syöttötuolit ja autoon menevät istuimet ja pinnasängyt sun muut... smiley6600 smiley6600 Sit huomasin että se hymyili ja naurahti vähän mun jutuille ja aloin sitten pyuolustaakseni selittämään että älä nyt sano mitään kun mä vaan mietin.... Niin se vastas että hyvä kun mietin, kyllä hänkin miettii..  smitten

Ja oon taas siitä hetkestä miettiny että voi kun ois kohta jo sen aika.........

Joku pieni vauva tuhisemassa... Mä näen silmissäni miten skorpu pitää sitä sylissään liikuttuneen näkösenä.. Se on just sellanen pehmo mies joka heltyy eläimistä ja lapsista (ja musta  Grin) ....

Voi rakkautta  smitten smitten

Sinne lastenhuoneeseen tulee sitten ainakin yksi sellanen avocadon sisuksen värinen seinä, if u know, sellanen pehmeä vaaleanvihreä... Mä vaan mietin... Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10531 : 11.02.2010 17:41:41 »

Mun elämä tuntuu menevän aina pari askelta jäljessä kun mun ajatukset..

Oisko aika elää tätä päivää??

Tajusin just että opiskellessa ajattelin aina et "sit kun oon valmistunut", sitten ennen skorpua ajattelin "sit kun mulla on ihana parisuhde" ja nyt mä näköjään ajattelen "sit kun meillä on vauva"....

Mutta hei. mitä elämä olisi, jos ei tunteella odottaisi tulevia asioita?
Koska kyllä mä voin ihan hyvin nyt, vaikka kaipaankin sitä vauvaa aika paljon..
Kyllä mä muistan joka päivä, mitä kaikkea mä oon saavuttanut ja mitä mulla on jo nyt. Ja kiitän siitä. Nautin hetkestä, siitä että on kahvia ja noi uudet sohvat, eikä tänään tarvii mennä töihin.. Ja näen pelistä hyvännäkösen nuoren naisen jolla on elämä tässä ja nyt ja tulevaisuus edessä.. smitten

Tunsin vapautuneeni jostain tänä vuonna, suuresta taakasta..

Sitten mietittiin sitä äidin kanssa ja huomattiin että isän kuolemasta on nyt tullut 7 vuotta. Oisko se seitsenvuotis-kauden loppuminen se helpotus ja muutos mikä nyt on tuntunut niin vahvana, koska äiti tunsi samoin.. olevansa vapaa..........
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10532 : 11.02.2010 18:44:51 »

Pffff....  crazy2 ....bufff....  buck2

Olin eilen 1,5 h lenkkeilemassa meren rannalla ja vaikka oli aurinkoista,
niin suht kylma tuuli oli aamulla ja en suojannut kunnolla kaulaani
ja nyt on kurkussa pieni kylmettymisen poikanen,
johon otin amerikkalaiseen tyyliin "auttaa kaikkiin vilustumisoireisiin"-laaketta,
ja nyt voin todella huonosti. buck2

Oksensin n. puolituntia laakkeen ottamisesta. buck2

Luin sitten tarkemmin ja siina on mm. antihistaminia, ettei nena vuoda
ja olo tunnu tukkoiselle ja kurkkulaaketta ja yskanlaaketta
-ja varmasti ehkaisypilleritkin samassa. crazy2

Ihmeko, etta jenkkeja kuolee niin paljon tahattomiin flunssalaakkeiden yliannostuksiin
ja vaariin mixauksiin. uglystupid2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10533 : 11.02.2010 19:18:43 »

Mulla on valtava rakkauspäivä!  smitten smitten smitten

Tekisi mieli vaan halata - rintakehä auki - niin kovasti!

Rakkautta kaikille, tasapuolisesti, ihanasti, parantavasti ja suloisesti!

Rakkausindiima  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10534 : 11.02.2010 21:44:35 »

Kiitos samoin indiima, ja kiitos hyvästä vauvvaennusteesta!  smitten smitten Mulle kyllä on ihan sama että tuleeko sieltä tyttö vai poika.... Cheesy

tsiissus.. Shoot me, jos jatkan näitä vauvajuttuja joka päivä koko ajan..

Mutta asiasta vauvaan vielä. Sitten joskus kun hokaan olevani raskaana, niin en tiedä kykenenkö millään pitämään suutani kiinni siitä muutamaa kuukautta.
Ainakin ihan välittömästi lähtisi soitot kahdelletoista lähimmälle ihmiselle (tein just listan kelle pitää soittaa... 2funny)... En tajua miten semmosen asian voi pitää salassa, ei mitenkään, jos on tällanen hölösuu.  idiot2

Jos mulle tapahtuu sillon tällön jotain positiivista niin sehän saa näkyä... Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10535 : 12.02.2010 14:09:54 »

Ja huomenta...

Kuumeinen päivä nro 5 alkoi suosiolla myöhään nukkumisella, kyllä teki eetvarttia. Nyt pitäis tässä päivän aikana saada itsensä ihmisen näköiseksi ja lääkehuuruihin sen verran, että pärjää iltasen  leijona :n kanssa... Eikä jännitä, ehei.

...

No okei, jännittää  Cheesy vielä lisää riskitekijöitä kun voin kuumeissani pyörtyä milloin vain, siinäpä hieman draamanmakua oliskin! Kuin suoraan Austenin kirjasta, heikko naikkonen pyörtyy tiukan paikan tullen... Ja onneksi en nyt pelottele itseäni tuolla mielikuvalla, en uskalla kohta lähteä ollenkaan  2funny

annaelen, the faint one Cheesy

 2funny
Siellä päin näköjään samoissa kuumehöyryissä..ja tunnekkin samanmoinen.. Wink
Mie järkevänä peruin treffit...pienellä takaportilla... Grin

Jos tuntuu, että ANNA mennä vaan..Mene!
Mieki saatan vielä...
Voidaan sitte joskus kertoa, miten kaikki kävi kuin leffassa...
 Smiley 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10536 : 12.02.2010 14:50:07 »

Huomenta!  smitten

Voi teitä kuumehöyrysiä, itse oon vaan antibiooteista mahavaivainen sekä unirytmi on pielessä kun mentiin nukkumaan aamulla viideltä ja huomen aamuna pitäs nousta siihen aikaan, hah...

Mä heräsin sit puol kakstoista siihen kun mies tuli ilmoittamaan et nyt ois nyt kahvia. Se oli tehnyt mulle jäätelöannoksen, missä oli suklaajätskiä, banaaninpalasia, lakritsakastiketta, kermavaahtoa ja sydännonparelleja.. (vai strösseleitä, mitä eroa on nonparellilla ja strösselillä?  idiot2 ) Nam, terveellistä... Grin Tän takia mä en laihdu!!!

Mut skorpu on laihtunu mun takia, varmaan kun mä syön jääkaapin aina tyhjäksi... uglystupid2 Kesäkuussa se painoi 93kg ja nyt 78kg.. Aika huimaa.

Nyt sitten ripustamaan pyykkiä...
Ei lempihommaa, mutta pakko se on silti aina vapaapäivinä tehdä.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10537 : 12.02.2010 15:09:10 »


Mut skorpu on laihtunu mun takia, varmaan kun mä syön jääkaapin aina tyhjäksi... uglystupid2 Kesäkuussa se painoi 93kg ja nyt 78kg.. Aika huimaa.


Rakkaus..rakkaus... smitten
se laihduttaa...
ainakin joillain...

Mulla ainakaan ei ruoka ole tärkeä silloin kun tunnepuoli on tärkeämpi... Cheesy
..jos nyt meikäläisellä tuo ruoka muutenkaan ois elämän tärkeimpiä asioita...
kun hengissä pysyy...
luonnosta kyllä löytyy, sen mitä tarttee...
 mars
 harka


Ikävää tässä on vain se, että  Tongue
 jupiter  aspect_con  askendentti
,
joudun todella miettimään mitä syön...
laihdun ja lihon helposti,
mutta onneksi olen ymmärtänyt,
että,
se mitä käteni suuhuni vie,
on minun käteni...
ja kaikkea ei pureskelematta niellä.
 Smiley



tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10538 : 12.02.2010 15:30:05 »

Rakkaus laihduttaa tai seksi tai läheisyys tai elämän toimivuus. - 3kg. Tosin Tiigriksen miehen laihtumiseen verrattuna ei mitään  Tongue

Hyvä, ihana meininki, ja torppasin tossa äsken puhelinmyyjää: tiedän tarpeeni, en halua, että minulle tyrkytetään, nou nou. Yksi hirveimmistä ammateista ikinä = puhelinmyyjä. Sääliksi käy.

Mutta edelleen hyvä meininki ja sitä kaikille: hyvää ja voimaantunutta meininkiä.
Viikonlopuksi vanhempien luokse yöpymään, keikkaduunarin arkea.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10539 : 12.02.2010 15:31:40 »

Niin rakkaus tekee ihmeitä!  smitten

Mulla on varmaan  askendentti jousimies :nä sama "ongelma", lihon sekä laihdun tosi helposti..

Olen vaan ihan auttamaton kulinaristi nykyään, mitä sitten toisaalta anteeksiantaa se että liikun ihan hulluna. Voi johtua siitä, että mulla on poikkeuksellisen tarkka hajuaisti (eli maku myös) joten mulle kaikki ruuan eri makujen vivahteet ovat kuin taidetta. Aistithan kompensoi toisiaan ja mullahan on melko huono näkö, eikä kuulokaan mikään paras.

Haistan esimerkiksi töissä usein hajuja mitä kukaan muu ei haista. Tästä esimerkkinä se, että haistoin jotain mielestäni kummallista yhen potilaan hengityksessä, ja sehän sitten kuoli muutaman tunnin päästä. Mun nenä oli vielä oikeessa, sanoin että sillä on jotain vikaa suolistossa ja suolitukokseenhan se sitten meni... Se hengitys ei haissut ulosteelle vaan ammoniakin ja hiivan sekotukselle...... crazy2

Hahhah, voisin eritellä tähän kaikkia hajuja, mutten halua yököttää teitä enempää.. Itse koen sen vaan hirveen kiehtovana vaikka sen, miten voin erottaa nenällä että potilas sairastaa pitkälle edennyttä syöpää... Sen vaan haistaa. Kuolemastakin lähtee erikoinen haju....
« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 15:33:15 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10540 : 12.02.2010 15:34:05 »

Joo, ruusuja ja hunajaa vaan kaikille... 2funny smitten
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10541 : 12.02.2010 15:49:53 »

Niin rakkaus tekee ihmeitä!  smitten

Mulla on varmaan  askendentti jousimies :nä sama "ongelma", lihon sekä laihdun tosi helposti..

Olen vaan ihan auttamaton kulinaristi nykyään, mitä sitten toisaalta anteeksiantaa se että liikun ihan hulluna. Voi johtua siitä, että mulla on poikkeuksellisen tarkka hajuaisti (eli maku myös) joten mulle kaikki ruuan eri makujen vivahteet ovat kuin taidetta. Aistithan kompensoi toisiaan ja mullahan on melko huono näkö, eikä kuulokaan mikään paras.

Haistan esimerkiksi töissä usein hajuja mitä kukaan muu ei haista. Tästä esimerkkinä se, että haistoin jotain mielestäni kummallista yhen potilaan hengityksessä, ja sehän sitten kuoli muutaman tunnin päästä. Mun nenä oli vielä oikeessa, sanoin että sillä on jotain vikaa suolistossa ja suolitukokseenhan se sitten meni... Se hengitys ei haissut ulosteelle vaan ammoniakin ja hiivan sekotukselle...... crazy2

Hahhah, voisin eritellä tähän kaikkia hajuja, mutten halua yököttää teitä enempää.. Itse koen sen vaan hirveen kiehtovana vaikka sen, miten voin erottaa nenällä että potilas sairastaa pitkälle edennyttä syöpää... Sen vaan haistaa. Kuolemastakin lähtee erikoinen haju....

No kun itselläkin juuri tuo  jupiter  aspect_con  askendentti, kyllähän se helposti alkaa ylimitoittaa.. Cheesy
mutta onnekseen ?  saturnus  aspect_con  aurinko ,
jotenkin se kompensoi tuota vaikutusta.
Ei kuitenkaan elä yli rajojensa.

Haluais,
mutta ei tee sitä,
kun miettii seurauksia. Grin
Ikuista taistelua kahden puolen välillä. :Smiley

Mulla taas aistit ovat äärimmilleen herkistyneet...
varsinkin kuulo,

olen saanut tästä niin monta kertaa kuullakkin... :Smiley

..joka risaus...ja mie kuulen...

Mikä se oli?

Mistä se kuului?

Toiset ihmeissään...ei täällä mitään kuulu..ja jos jotain..jääkaappi se vain oli... Embarrassed

Mut tämänkin selitän astrolla..
 mars  harka  Härän huoneessa,  aspect_tri    venus kauris, Härän huoneessa.
Dc Härkä. Mc  vaaka kaiken pitää olla harmoniassa.

ja
kun se  merkurius on hallitseva...
 Cool
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10542 : 12.02.2010 16:57:56 »

Ei oo kyllä koskaan rakkaus laihduttanu  Cool Mitä nyt joskus yöunia vie.

Kiesus että kello on jo paljo...  Shocked Pitiki kattoa se maailman pisin leffa tässä välissä, unohdin ihan ajantajun... Milos Formanin Amadeus  smitten

annaelen

Khöm...khöm..
yrittää viimeisellä järjen ? äänellään sanoa...

Aää kuuntele järjen ääntä!

 Cheesy

Kyllä sen seuraavana päivänä huomaa...
mitä on tullut kuunneltua...
 Embarrassed

Vaan kuten päivän ajatus sanoikin:
-
ei ilo tule asiallisista teoista ,
 Tongue

T. taitaa mennä jo ihan... Huh
ettei nyt ihan kirjaimelllisesti kuiten...

 Cheesy
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #10543 : 12.02.2010 17:09:38 »

Huomaa, että on perjantai Grin

No, meitsi tässä miettii, että alkaisko kääntämään yhtä enkun tekstiä vai täyttelisikö (tylsää) dokumenttijuttua.. Kouluhommia luvassa vain koko viikonlopuksi Tongue :Smiley

Että toi persikkavissy on hyvää smitten Sain jonkun akuutin nestepuutoksen (pitkien yöunien ansiosta?) ja janottaa koko ajan..

'

 2funny 2funny
Onko nyt perjantai??? Cheesy

Oisit sanonu aiemmin!!!! tickedoff

Hitto...mie ku luulin... Wink

Ystävän neuvo,
mene Elwyn Tarotkorttiosastolle... Tongue

Sinua kaivataan... smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10544 : 12.02.2010 20:15:42 »

Hello tupaan! Smiley

Pfff... kaanteet ennen haita sen kuin vain jatkuvat. buck2
Eilen Jouskari paatti terrorisoida jenkki-perhettani lukuisilla puhelinsoitoilla,
Euroopan yoaikaan ja meidan ilta-aikaan. Undecided

Mustasukkaisuuskohtaus, joka aiheutti kuulustelumaisia puheluita,
soittoa soiton peraan, ellei vastaa ja viimeinen puhelu tuli, -tuntemattomalta naiselta-
Euroopan aikaan klo 05:00, joka oli suunnattu kyselemaan
suhteitani ja keta talossa on ja olenko ulkona juhlimassa.

Ei siina mitaan, etta se kyselee ja kuulustelee, vaan se,
etta mita se tekee toisen naisen seurassa torstai-perjantai valisena yona
ja laittaa sen viela soittelemaan peraani ja kuulustelemaan ja terrorisoimaan perhettani. uglystupid2

Seuraus on se, etta koko suku puhuu tasta herrasta
ja ovat huolissaan, onko tama avioliittopaatos nyt ihan ok.

Jokatapauksessa, herra on ansainnut "you are not welcome to here"
paitsi taalla USAssa, niin Suomessa ja perheeni ei osallistu haihin,
koska eivat tue asiaa.

Heidan mielestaan mies on enemman pakkomielteinen kuin rakastunut.
Tosin mina olen vapaa tekemaan mita haluan, mutta he eivat halua olla missaan
tekemisissa ko. herran kanssa ei nyt, eika koskaan, edes puhelimitse.

Loistavaa Jouskari.  Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: