Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onni rakkausasioissa?  (Luettu 15359 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 21.04.2006 18:41:28 »

No joo, eihän sitä tiedä kauanko meidänkään onni kestää... Jos on liian varma niin jotain voi sattua.

Hmm. En tiedä olemmenko tunteneet edellisessä elämässä. Ei minulla semmoista tunnetta ollut, tuli vaan muuten kiva olo kun tavattiin ja koska mieheni koirakin ihastui minuun heti niin se oli menoa!

En ole muuten itse vielä ehtinyt tuonne regressioterapiaan. Täytyy soittaa Sari Hirvensalolle ja varata aika.

Mutta JupiterGirl, voihan sen onnellisen parisuhteen löytää myöhemminkin! Missä merkissä ja asteessa sulla on muuten Venus?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #16 : 21.04.2006 18:57:32 »

Apuva Kaurisenergiaa.......hyy.....Venuksen aspektit muihin planeettoihin......ei oikein multa suju tää kartan tulkkaus........
Venus 20 astetta 23`kaksoset 8 huoneessa. Auttaako tää?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 21.04.2006 19:03:09 »

Mulla on jokainen MIES nimenomaan uskonut että tunsimme menneessä elämässä. Jokainen. "Maybe you let me down in a past life." "Olimme rakastavaisia, meillä ei ole karmaa." "Olimme varmaan mies ja vaimo Karjalassa."  Viimeisin heilautti eniten mutta nyt tosiaan mm regressiosivuja lukien ja regressiossa käyden olen alkanu tajuta ja rauhoittua asian kanssa. Oli kuitenkin kyseessä rakkaus ja jonkinlainen karman maksu. Minä petin ehkä ennen niin he minun luottamukseni, tai muuta vastaavaa. Ainakin niin sen voisi selittää. Tai joku elätti minua ennen ja minä koetin neuvoa tässä elämässä. Mutta tuntuu että seuraava olisi minulle "velkaa" just tota auttamista mitä en halua tehdä. Auttamista ja rakastamista.

Toki voi löytää myöhemmin, siksi ei paniikkia, vaan vain lievä kaipuu...

Venus   Libra   24°01'54   12/1   direct
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 19:05:38 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #18 : 21.04.2006 19:25:05 »

JupiterGirl, jos sulla on Venus 24 Vaakaa niin sullahan on meneillään tr. Pluton sekstiili Venukseen! En ihmettele jos kaipaat rakkautta juuri nyt. Tuohan on muuten hyvä transiitti, eli on mahdollista että todella kohtaan rakkauden.

Raimo A Nikulan transiittikirjassa on tuosta esimerkkinä se, kun Urpo Leppänen kohtasi Anan ja rakastui ensisilmäyksellä!

Täysikuu, jos sinulla on Venus 20 Kaksosia niin olet luultavasti rakkausasioissa älyllinen.  Aspektit näet oma astro -kohdassa kun etsit oman karttasi ja katsot aspektit-kohdan. Sinulla taas oli juuri Pluton oppositiotransiitti Venukseen, eli ei mitään helppoa aikaa (tämä oli pahimmillaan v. 2004).
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 19:27:40 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #19 : 21.04.2006 19:27:10 »

JG enhän olis arvannu, että sulla kanssa Saturnus 5.  Huh Mutta Venus Vaa´assa... se onkin jo vähän sitten eri juttu... Mulla kun se on Jousimiehessä.

Saturnuksen lisäksi se Pluto siellä 5. Että jotain todella intensiivisiä juttuja voi jossain vaiheessa olla... Paitsi sen huoneen kärki Neitsyessä. Mutta Juno sitten Kauriissa ja 7. että ehkä sitten kun kolahtaa niin kolahtaa kunnolla ja mennään naimisiin suurin piirtein heti tai jotain. Heh.
 :Smiley

Oikeesti tiedän, että oon vielä nuori, mutta alkaa tunteen ittensä kyllä vanhaks ku kaikki muut pariutuu ja asettuu niin itte on ihan ulapalla vieläkin...  buck2
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #20 : 21.04.2006 19:30:21 »

Niin K-energiaa

Olen älyllinen.......voi hipsattu.......ja siksi kaikki....yhyy....ei ole kivaa Cry
Ja mitä Pluton oppositiotransiitti Venukseen tulee......EI TOSIAANKAAN OLE OLLUT KIVAA. Ja voin kertoa, että noin viisi vuotta tää on ollu mitä on ollu.
Millon minä kasvan? Muualta kun vyötärönympäriltä ja lopetan ajatuksen, että lapset kärsii?Huh Kuka tässä mahtaa kärsiä, oikein norsunkärsällä! Cry
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #21 : 21.04.2006 20:03:15 »

Mulla onkin 7. huoneessa aurinko, mars, merkkari, chiron ja ceres kaksosissa ja onnenpiste ravussa!

Ja 5. huoneesta löytyy Pallas härästä sekä kuunsolmu härästä...

Että ainakin tavaraa löytyy, mutta ehkä toi kaksosuuden määrä ei oo mikään ihanteellinen jotain rakkauselämää ajatellen...
  Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #22 : 21.04.2006 21:12:10 »

Onkohan kellään foorumilaisella Jupiteria seiskahuoneessa?
Tai kompositiokartalla tai  kaverin deskendentillä synastriassa?
Tai muistikuva millainen oli transitoiva  jupiter dc:llä?

..Tuli vaan otsikosta mieleen että onnihan on Jupiterin heiniä..
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #23 : 21.04.2006 21:20:40 »

2funny mulla seiska on vesimiehen ja kauriin sekoitusta, jupiter huoneessa 11, seiska tyhjä siis, pluto  aspect_opp venus, joka on oinaassa huone 10... aurinko oinas, kuu vaaka...

olen 26-vuotiiaana eronnut avioliitosta. JIHAA.  buck2 Elämä on LAIFFII!!
                    buck2           coolsmiley             buck2
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #24 : 21.04.2006 21:25:41 »

tr. Pluton sekstiili Venukseen!
Raimo A Nikulan transiittikirjassa on tuosta esimerkkinä se, kun Urpo Leppänen kohtasi Anan ja rakastui ensisilmäyksellä!



Mitäs pluto Q (sesquiquadrate???)) venuksen merkitys? Mulla tän vuoden AP-karalla... :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 21:42:47 kirjoittanut INTI » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 22.04.2006 10:19:05 »

enska, piti ihan tarkistaa... tein kompositiokartan itselleni ja kumppanilleni ja siellähän se Jupiter on seikassa! Ja seiskasta löytyykin neljän planeetan rypäys! 

INTI, en osaa sanoa onko AP-kartalla oleva Venuksen ja Pluton kuvio kovin merkityksellinen. AP-kartalla yleensä Auringon asema ja aspektit ovat tärkeitä, samoin akseleilla olevat planeetat ym.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: