Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerro, kerro kuvastin, onko Jousimiehet kivoja?  (Luettu 12509 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lomupi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #15 : 24.04.2006 21:31:19 »

Hei

Jousimieheni on minun sielunpuolikkaani. Arkea sävyttää ilo,flirtti  Wink ja huumori tai sitten lyömme itsepäiset päämme yhteen knuppel2...silti ikävistäkin asioista on selvitty huumorilla tai sanansapelia heiluttamalla.  idiot2 Hän hyväksyy minut tällaisena Cheesy ja minä hänet sellaisena Grin kuin hän on. Päivääkään en vaihtaisi pois. smitten Takana 12 yhteistä avioliittovuotta ja edessä monta lisää :Smiley

t. Onnellinen Kaksonen
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #16 : 26.04.2006 21:11:10 »

Minä olen tuntenut tämän yhden jousimiehen nyt viikon verran... Menin baarissa juttelemaan hänelle ja voi elämä, juttua riitti... Puhuttiin taivaat ja avaruudet, kierreltiin ykkös- ja kolmoskerroksen väliä yhtä levottomina (kuka nyt jaksaisi samassa pöydässä istua), välillä karattiin toisiltamme juttelemaan omille ystävillemme...

Kaikki jotenkin loksahti. Siinä oli mies, joka on yhtä vaihtelunhaluinen, puhelias ja idologinen kuin minä. Huumorintajua ja oikeaa asennetta...

Kävellessämme minun luokseni sain kuitenkin nähdä tyypistä toisen puolen. Aiemmin hän oli nauranut vitseilleni, mutta kun menin kai liian henkilökohtaisuuksiin hän otti kasvoistani kiinni ja huusi "älä mulle ala!"... Vaikenin ja jatkoin kävelemistä katse tyhjänä eteenpäin, hän alkoi lepyttelemään saman tien...

Olen jutellut hänen kanssaan päivittäin, erittäin ihana ihminen muuten, mutta intuitioni sanoo, että hän on luultavasti tosi mustasukkainen ja hallitseva... Liian impulsiivinen. Ehkä jopa väkivaltainen, vaikka sanoikin, ettei ikinä löisi naista.

Harmittaa, sillä taitaa olla parempi vain kuunnella tuota intuitiota ja toimia sen mukaisesti...  Sad

Kauan olen jousimiehestä haaveillut, mutta ehkä se on sitten joskus joku toinen jouskari, jolle annan lahjaksi rakkauteni... Tällä tyypillä kyllä taitaa olla jotain pimeitä scorppioonikuvioita kartallaan...
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #17 : 27.04.2006 00:23:32 »

Pistin äskettäin poikki yhden jouskarin kanssa ja nyt se syyttelee meikäläistä kun on kuulemma leikitty kylmäsydämisesti sen tunteilla jne. Siis mä en ota näistä selvää ensinkään kun itse tein selväksi että olin vaan pitämässä hauskaa, vaikka pidemmän päälle tuntui kuin oltais oltu naimisissa - ahdistavaa.

Lähden kyllä vaihtelun vuoksi metsästämään leijonaa.  Cool
tallennettu
TarZa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #18 : 29.04.2006 02:57:38 »

Hei kaikille !

Voisiko kukaan kertoa kokemuksia Rapu-miehestä.
entä Rapu-Jousimies parisuhteessa?Huh?

kiitos
Aurinkoista kevättä !
*jousimies59*



Hei,

itse seurustselin oinaan kanssa, joka oli nouseva rapu ja hänellä oli kuu skorpionissa. Oikeen huomaavainen, lämmin, koti lähellä sydäntä, teki monesti ruokaa ja hyvää sellasta, aika pehmo ja romanttikko mieheksi, sanoisinko Smiley en ois ikinä uskonu, että ois pettäny... Mutta, näin nousu- ja kuujouskarille ihan liian takertuva ja mustasukkainen - ehkä se oli hänen skorpionikuunsa, joka teki hänestä mustasukkaisen paremmin kuin hänen nousurapu.  tickedoff  No, se suhde oli ja meni... totesin, että pitäydyn sen jälkeen ilma- ja tulimerkki osastolla  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
nousu jouskari
kuu jouskari
merkurius vesimies
venus kauris
mars vaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: