Sivuja: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5627380 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9450 : 04.06.2009 16:35:48 »

Fiuh!  2funny
Valtakunnassa on kaikki hyvin  Cool

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9451 : 04.06.2009 21:54:47 »

Piti mennä öögaamaan se Termis mutta tuli vedettyä kämppiksen lahjoittama votkapullo, enhän mä saa raahattua itseäni edes ovesta ulos. Tongue
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9452 : 04.06.2009 22:40:20 »

^ Juu ei se soossissa luonnistu leffojen katsominen.

Huomenna tulis Coraline ensi-iltaan. Ei se kirjana ihan K7 ollut
tai sitten ne ahdistavimmat tunnelmat on jotenkin kevennetty. "Nappisilmät"
Mutta jos ihan Gaimanin ja 3D:n takia eksyis johonkin matineanäytökseen..

tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9453 : 05.06.2009 11:15:05 »

PALJON ONNEA TIIGRIS!!!!     smitten  smitten  smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9454 : 05.06.2009 12:53:51 »

Kiitooos kengy.. smitten smitten

Hihii, nyt mua ei haittaa yhtään, vaikka meenkin vasta kolmeen iltavuoroon.. Mulle tuli äsken puhelu sieltä paikasta, missä olin viimesen harjottelun, ja mua pyydettiin sinne tekeen sairaanhoitajan sijaisuuksia näin kesällä ainakin..!!
Sitten mulle tarjottiin eilen heinäkuun puolivälistä eteenpäin kahdesta eri paikasta joko lähihoitajan tai sairaanhoitajan sijaisuuksia!! Ihan pitkiä pätkiä eli muutama kuukausi vähintään täyttä listaa.
Sitten...!  harka -mies tarjos mulle töitä omasta firmastaan, nurmikoiden tekoa yms pihatöitä ja palkka oli itseassa hivenen korkeampi kuin sairaanhoitajan palkka.. Vähän kutkuttaa sekin!  Grin

Mitä mä teen....................??  idiot2
En ehtinyt laittamaan vielä edes hakupapereita sinne yhteen ainoaan paikkaan, mihin itse keksin että voisin hakea.. Hakisinko vielä sinne?  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9455 : 05.06.2009 14:18:23 »

Vaihdoin just vähän erilaiseen liittymään... ja saan uuden puhelimen hintaan 45€, osamaksulla..
hyvät kaupat tein.. Grin
Sauniksen asiakaspalvelijat on mukavia ja ne saa mut aina suostumaan mihin vaan..... 2funny
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9456 : 05.06.2009 14:35:43 »

Paljon onnea Tiigris  smitten

Ja ihmeessä laita hakemus menemään  Wink Ei vara venettä kaada, vai miten se oli?
On varmaan aika vaikea päätää mitä tekis, mut etkös sä hoitsuksi valmistunut? Ja upeasti saanut jalan jo parin paikan oven väliin.
Täälläpäin tiedän pari hoitajaa, jotka saa töitä aina 1-3 päivää kuussa ja eri paikoista  Huh, mut toivottavasti siellä on eri meininki.

Ja voithan sä käydä heittämässä kakkos-työnä noi nurtsit yms  Grin
Mut, tietty teet just niinkun haluat- Maailma on sun!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9457 : 05.06.2009 15:51:45 »

puheluyhteyksiä muunneltu täälläkin.. kuljeskelin matkailu ym tapahtumassa ja tulin siihen tulokseen, että keskityn vain paljon enemmän "love kysymykseen" kuin viime vuosina tavatut miehet, ei muuta. ei ole muuta vikaa missään. siinä se syy. on harvassa ne miehet jotka osaa tasapainottaa rahan ja muun elämästä nauttimisen keskenään. no nyt kun olen tämän oivaltanut; - mitä sitten? ehkä pitää vaan muuttua mieheksi  Grin ; urheilu ja raha, ja vähän jotain pikku joogailua tms. vai? ei kukaan mies tähän itse vastaisi tai osaisi sanoa mitään, jos esim ajattelen että haastattelisin erästä. tai sitten ne täyttää päänsä elokuvat, alkoholi, tupakkajutuilla. tai kuka milläkin?

tai keskimäärin ihmiset "on vaan täällä duunissa" ja on aika harvinaista todella kohdata ketään? tai sitten tämä ajatus muuttuu ens kuussa, tosin vähän ihmettelisin
?

miten muut vaa´at tai nousuvaa´at, koetteko rakkaus/ sosiaalinen elämä-asian rasitteena tärkeämpien asioiden tiellä?? mikä on elämän suola?
  Grin  Cool
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 16:16:51 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9458 : 05.06.2009 16:02:37 »

lisäksi kun puhuu henkisistä asioista.. niin taas joku uskoo omaan juttuunsa niin tosissaan ja itse en.. palataans takaisin siihen mikä eniten HUVITTAA..

angel angel
sori, rahan ja urheilun lisäksi oli siis uutiset,2funny
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 16:23:29 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9459 : 05.06.2009 16:18:19 »

Onnea Tigris!


miten muut vaa´at tai nousuvaa´at, koetteko rakkaus/ sosiaalinen elämä-asian rasitteena tärkeämpien asioiden tiellä?? mikä on elämän suola?

Tämän askendentti vaaka kohdalla tilanne se,
että mitä huonommat mahdollisuudet valita itse (kuu oinaksessa)
milloin on ihmisten ilmoilla niin sitä varmemmin rasittaa..

Menee vähän vaiheittain milloin pyörii kylillä ja milloin käkkii itekseen kämpillä.
Molempi parempi jos on sellanen olo..


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9460 : 05.06.2009 16:19:41 »

en kovin paljon pysy kotosalla, jatkuvassa liikkeessä, mutta miesanalyysini alkaa olla valmis. näiltä osin. no mutta onhan se hassua; jos ei kerran mitään kipinää tule ellei jonkun tunne jostain elämästä tms, siksi sitä kai luulee asialla olevan jotain merkitystä, kun jonkun tapaa, mutta ehkei sitten

ehkä rakkaus on vain yksi "juttu" niinkuin tulipalo, vip kortti, urheilumatsi tms.. who knows 
 2funny
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 16:24:30 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9461 : 05.06.2009 16:19:51 »

lisäksi kun puhuu henkisistä asioista.. niin taas joku uskoo omaan juttuunsa niin tosissaan ja itse en.. palataans takaisin siihen mikä eniten HUVITTAA..

angel angel
Me olemme ihan selkeästi niin kaukana toistemme järjenjuoksuista, että en kommentoi muuta kuin...
jokaisella on oma juttunsa, mihin uskoo ja jutut joihin ei usko. Ne on niitä uskon asioita, joihin ei kannata toisten osalta puuttua.
Mutta mikä huvittaa?
Mikä sinua?

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9462 : 05.06.2009 16:22:33 »

aika moni asia, tänään varsinkin miehet. kuten useinkin. lyhyesti. eikö sinua koskaan rasita se, että ihmiset uskovat asioihinsa niin tosissaan? ja luulevat vielä tietävänsäkin kaiken ko aiheista?

takaisin huvittelemaan
    Cool
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 16:24:54 kirjoittanut ^Conchenn^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9463 : 05.06.2009 16:35:33 »

aika moni asia, tänään varsinkin miehet. kuten useinkin. lyhyesti. eikö sinua koskaan rasita se, että ihmiset uskovat asioihinsa niin tosissaan? ja luulevat vielä tietävänsäkin kaiken ko aiheista?

takaisin huvittelemaan
    Cool

Minulla on suurempiakin murheita ja rasitteita elämässäni kuin se mihin muut uskovat.
Minullakin on asioita, joihin uskon tosissani,
eikä toisten tarvitse olla samaa mieltä..
saavat muutkin uskoa, mihin haluavat.

Mutta ei se mitenkään minua rasita.

 Se on heidän elämäänsä.

Mulla on omat murheeni ja rasitteeni, eivätkä ne liity toisten uskomuksiin.

Tokihan minullakin välillä ärsyttää ihmiset, jotka saarnaavat omaa totuuttaan toisilleen ainoana oikeana,
mutta kun minulla on oikeus ja valta valita,
seurustelenko heidän kanssaan,
minä myös käytän tätä oikeuttani.

Sanoisin omana näkemyksenäni, että
ihmisen ei ole pakko olla niiden seurassa,
jotka ärsyttävät..
ja jos on,
hän on senkin valinnut,
omista syistään...


tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9464 : 05.06.2009 16:40:36 »

mutta kun minulla on oikeus ja valta valita,
seurustelenko heidän kanssaan,
minä myös käytän tätä oikeuttani.


**ihmisellä on 2 mahista; pyrkiä olemaan samaa tai eri mieltä.. tarkoitin tietysti tilannetta jossa JOUDUT kommunikoimaan jonkun kanssa, joka uskoo asiaansa, ja se ei sinua kosketa.. silloin ei ole aina mahista vain kadota paikalta*. vaan voi joutua miettimään, miksi tuo asia (on se vaikka uskonto tai urheilu) on tuolle elämää suurempi juttu, kun sinulle ei.  Wink

*tosin sen teen nyt.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: