Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttakaa tietämätöntä  (Luettu 2173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 04.11.2012 13:51:36 »

Hei kaikki,
en ole varma, kuuluuko viestini tänne, mutta toivoisin silti saavani apua täältä. Smiley

Minulta kuoli viikko sitten 96-vuotias isomamma, ei ollut minulle kovin läheinen; näimme noin kerran viidessä vuodessa isoissa sukujuhlissa enkä suuremmin "välittänyt" tästä ihmisestä niin ikävältä kuin se kuulostaakin. En itkenyt kun kuulin kuolonuutisista, mutta jotain outoa kyllä tunsin, nimittäin sisälläni heräsi ihan ehdoton varmuus siitä, että mamma on yhä täällä. Myös vaarini on kuollut kaksi vuotta sitten, ja silloin kun hän kuoli, en tuntenut tälläistä.Olinko silloin vähemmän "herkkä" tälläisille ilmiöille vai lähtikö vaari vain lopullisesti?
Olen kuitenkin nyt täysin varma siitä, ettei mamma ole ns. "siirtynyt", vaan hän on yhä täällä kanssamme. Kirjoitan hänelle kirjeitä muistivihkooni ja tiedän, että nukkuessani hän lukee ne. Tuntuu, että isomammasta on tullut henki, joka seurailee nyt elämäämme kunnes saa rauhan. Nyt seuraakin kysymysten aika:

Onko minun mahdollista ottaa jotenkin yhteys mammaan? En ole kovin "lahjakas" ihminen tällä alalla, en ole koskaan oikein osannut tuntea yhteyttä kuolleisiin. Minähän olen siis paremmin virittynyt tulevaisuuteen kuin menneisyyteen, ehkä siksi henget ajattelevat, että torjun heitä? Onko jotain keinoa jolla tälläinen vähemmän asiantuntija pystyy tuntemaan yhteyden mammaansa? Jos portit ovat minulle pysyvästi kiinni, niin pystyisikö joku teistä taitureista ottamaan yhteyden mammaani, sillä minulle olisi tärkeä tietää, mitä hän minusta ajattelee. Haluaisin niin paljon tietää, seuraako hän minun elämääni, niin kuin uskon hänen seuraavan... Ja vielä yksi kysymys, luuletteko, että mamma pystyy vaikuttamaan elämääni ja ohjailemaan sitä? Olisiko hän ehkä luonani nyt enkelin muodossa? Eräs ystäväni on sanonut, että hänen kuolleella mummillaan on hänen elämäänsä "kaikki valtuudet." Luuletteko, että tämä pätee minunkin mammaani? Olisi lohdullista, jos hän pystyisi ohjaamaan minut kohti oikeaa reittiä...

Toivoisin vastausta ihan jokaiseen kysymykseen, vaikka niitä onkin paljon! Paljon, paljon kiitoksia auttajille!  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 04.11.2012 16:01:47 »

Hei Varsa, laitoin sinulle yv. angel smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 04.11.2012 17:52:49 »

Enpä ollut ennen törmännytkään tähän... Wink :Smiley

Mediumismi on tunnettu jo vanhoissa kulttuureissa. Esimerkiksi ennen Raamatun kuvaamaa aikaa egyptiläisessä kulttuurissa papit, tuon ajan hengelliset johtajat, toimivat parantajina. Heidän tehtävänään oli välittää parantavia voimia oman aikansa jumalilta.

Raamatussa on kuvauksia erilaisten henkilahjojen käyttämisestä. Jeesus opetti omalla elämäntyöllään palvelemaan lähimmäisiä niillä lahjoilla, joita kullakin on.

Useimmilla ihmisillä on eriasteisesti mediumistisia kykyjä.                     smitten smitten smitten
tallennettu
Varsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2012 22:27:31 »

Oi, kiitos todella paljon, satyagraha! smitten Ihana saada vähän selvitystä hämmennykseen joltakulta viisaammalta. Autoit vastauksilla hirvittävän paljon. Smiley
Etenkin tämä "Mammasi pystyy auttamaan sinua, jos vain pyydät häntä auttamaan" vieräytti kiven sydämeltä. Jos kirjoitan avunpyynnön kirjeeseen, meneehän se perille? Voi että, tuntuu että olen ihan ummikko, mutta en ole koskaan ennen ollut kuolleiden kanssa tekemisissä. :Smiley

Suuret kiitokset vielä sinulle!  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: