Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkimaailmassa  (Luettu 3105 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« : 05.08.2014 12:13:03 »

Ei tapahdu mitään. Olen halunnut pitkään saada kokemuksia sieltä tai tavata enkelini tai henkioppaani. Mutta ei mitään. Ilmeisesti minulle ei ole paikkaa henkimaailmassa.
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #1 : 05.08.2014 12:21:35 »

Siltähän se helposti tuntuu, en ole ole itsekään tavannut niitä ainakaan niin, että olisivat esittäytyneet, niinkuin kunnon oliot konsanaan! Onneksi on synkronismi ja intuitio, jota seuraamalla olen saanut vahvistettua luottamustani henkimaailmaa kohtaan. Mutta tämäkin varmasti tapahtuu ajallaan, eikä se ole kaikilla välttämättä edes sielunsuunnitelmassa tavata niitä? Mutta kannattaa aina tarkistaa motiivit mihin tahansa mitä haluaakin/tekeekin. Eli onko toivomus lähtöisin epätoivosta tai siitä, että ilman niitä ei muka pärjäisi täällä. Yksinäisyys on yksi henkisen tien kulkijoiden perus lähtökohdista ja se, että tuntee olevansa eristetty todellisesta kodistaan. Jos näitä tai muita vastaavia asioita ilmenee, niin henkioppaat tuskin tulevat puuttumaan asioihin, koska ihmismieli ei ole vielä välttämättä valmis siihen. Mutta asiat kyllä loksahtavat kohdalleen ajallaan...
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2014 13:05:26 »

itselläni on ollut niin että elämästä puuttuu tällä hetkellä jotain.. En usko että yleiseen elämään liittyy, vaan eräässä vaiheessa kotimme henget olivat hyvin aktiivisia, nyt en ole kuullut niistä mitään noin 3 kuukateen. No, kai ne asiat vain loksahtavat ajajnmyötä kohdalleen, tai sitten minulle ei ole suunniteltu tietoisuutta henkimaailman toiminnasta. Voihan se olla että eivät vielä minuun luota, kun ikää ei kuitenkaan mitenkään reilusti ole, että voihan se olla että jotain sitten vanhempana alkaa tapahtua.
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.2014 16:28:52 »

Ei Kukko käskemällä laula..
Henkimaailma ei toimi väkisin eikä silloin kun sinä niin haluat.
Se tulee, kulkee ja menee ihan omaa tietään ja aikaansa. Mitään et saa mitä et kestä tai kykene käsittelemään.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: