Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmusta  (Luettu 4526 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minnimyy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 11.04.2013 19:27:28 »

Aloittelija jäi nyt jumiin tuohon kuun solmuun.

Eli mitä tarkoittaa, jos tuo  kuunsolmu on 10. huoneessa ja neitsyt on mukana kimpassa...

Hassua, miten tämä syntymäkartta on saanut mut aivan hurmioon. Pitäis heti oppia ja omaksua kaikki parin päivän tutkimisella.  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.04.2013 11:05:27 »

Tervetuloa astrologian ihmeelliseen maailmaan! Ei tätä kieltä ehkä ihan parissa päivässä sisäistä, ehkä pari vuotta olisi realistisempi aika...

Kuunsolmut ovat varsin tärkeä akseli kartalla. Yläsolmu on siis 10 huoneessa, Neitsyen merkissä? Alasolmu olisi silloin Kaloissa, 4. huoneessa. Alasolmu kertoo luontaisista valmiuksista, lahjakkuudestakin, mutta myös karmasta. Yläsolmu on sitten se kehitystehtävä, johon olisi hyvä pyrkiä. Sinulla on ehkä hyvin kehittynyt intuitio ja elät tunteella, luovuuttakin on paljon. Kehitystehtävä kertoo, että joudut opettelemaan enemmän analysointia, käytännön taitoja ja tarkkuutta eli myös yksityiskohdat ovat tärkeitä. Kyseessä voi olla myös parantamiseen/paranemiseen liittyvä asia. Kaloissa etsitään henkisiä keinoja (+joskus myös todellisuuspakoisia keinoja), Neitsyessä hankitaan paljon yksityiskohtaista tietoa ja käytetään sitä myös hyödyksi ja eritoten, jos parantaminen muodostuu ammatiksi.

Jos leikkisästi sanotaan, niin kehitystehtävänä olisi siirtyminen surrealismista realismiin.. Tästä on hyötyä myös uralla tai muissa julkisissa tehtävissä, vanhemmuudesta nyt puhumattakaan.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2013 11:10:59 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2023 11:11:49 »

Olen surrut sitä että kokonaisen 13 v sisällä en ole löytänyt elämänkumppania, vaikka ennen tätä rääkkijaksoa ehdin olemaan sekä 4 v että yli 12 v kestäneissä parisuhteissa. Keski-ikäisenä (loppu)elämänkumpppanin löytäminen tuntuu olevan tyystin Mission Impossible.

Juottoloissa en halua käydä, humppalavat ei kiinnosta. Harrastuksissa on lähinnä naisia, ja jos on miehiä, en uskalla tehdä itseäni tykö kun jo kerran ihastuin varattuun mieheen (tai ainakin hän väitti sellainen olevansa torjuessaan kiinnostustani - oli itse kekkaloinut siihen malliin kuin sitä kiinnostusta olisi hänelläkin ollut!) Minulle sitten jaetaan neuvoja että ala juttelemaan ihmisille. Ja sehän ei minun luontooni tunnu istuvan sitten yhtään. Pelkään että ihmiset suuttuvat että mitä tuo muija tulee tuohon höpöttämään.

Minulla on Kuun yläsolmu Oinaassa, siellä on myös Venuksen ja Saturnuksen yhtymä. Solmu menee Placituksessa 6. huoneeseen ja nuo planeetat 7. huoneeseen. Tuntuu että se Saturnus Venusta raiskatessaan pilaa minulta kaiken, ellen sitten saisi sitä totoutumaan niin että minulla olisi kumppani reilummalla ikäerolla. Koska en tule ollenkaan juttuun itseäni vanhempien miesten kanssa, ei oikein muu tule kyseeseen kuin että mies olisi nuorempi kuin minä. Ja siihen tarvittaisiin sitten sitä Oinaan reippautta, jopa röyhkeyttä, ja sitä inhoan ja en saa itsestäni esiin kaivettua.

On niin helppo oleskella siellä Kuun alasolmussa, Vaa'assa. Minulla on Askendenttikin Vaa'assa, joten se harmonia kolahtaa paljon enemmän, kuin se että menet "räävittömästi tuputtamaan itseäsi" siellä ja täällä. Eli olen henkeen ja vereen introvertti.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.07.2023 17:24:04 »

Olen surrut sitä että kokonaisen 13 v sisällä en ole löytänyt elämänkumppania, vaikka ennen tätä rääkkijaksoa ehdin olemaan sekä 4 v että yli 12 v kestäneissä parisuhteissa. Keski-ikäisenä (loppu)elämänkumpppanin löytäminen tuntuu olevan tyystin Mission Impossible.

Juottoloissa en halua käydä, humppalavat ei kiinnosta. Harrastuksissa on lähinnä naisia, ja jos on miehiä, en uskalla tehdä itseäni tykö kun jo kerran ihastuin varattuun mieheen (tai ainakin hän väitti sellainen olevansa torjuessaan kiinnostustani - oli itse kekkaloinut siihen malliin kuin sitä kiinnostusta olisi hänelläkin ollut!) Minulle sitten jaetaan neuvoja että ala juttelemaan ihmisille. Ja sehän ei minun luontooni tunnu istuvan sitten yhtään. Pelkään että ihmiset suuttuvat että mitä tuo muija tulee tuohon höpöttämään.

Minulla on Kuun yläsolmu Oinaassa, siellä on myös Venuksen ja Saturnuksen yhtymä. Solmu menee Placituksessa 6. huoneeseen ja nuo planeetat 7. huoneeseen. Tuntuu että se Saturnus Venusta raiskatessaan pilaa minulta kaiken, ellen sitten saisi sitä totoutumaan niin että minulla olisi kumppani reilummalla ikäerolla. Koska en tule ollenkaan juttuun itseäni vanhempien miesten kanssa, ei oikein muu tule kyseeseen kuin että mies olisi nuorempi kuin minä. Ja siihen tarvittaisiin sitten sitä Oinaan reippautta, jopa röyhkeyttä, ja sitä inhoan ja en saa itsestäni esiin kaivettua.

On niin helppo oleskella siellä Kuun alasolmussa, Vaa'assa. Minulla on Askendenttikin Vaa'assa, joten se harmonia kolahtaa paljon enemmän, kuin se että menet "räävittömästi tuputtamaan itseäsi" siellä ja täällä. Eli olen henkeen ja vereen introvertti.

Ei kai pariutuminen ole vain tietynlaisen toiminnan tulos. Pitäisi aluksi olla kiinnostunut jostakin, jotta haluaisi tähän tutustua paremmin. Näin se yleensä menee. Minä hetkenä hyvänsä voi rakastua tai ihastua eikä lopputuloskaan aina mene kirjan mukaan. Kuitenkin kyse on yhtälailla samoista tunteista. Ihmisen mieli ei sinällään tunne aikaa - kumppanin löytyminen voi olla ohikiitävä hetki tai kestää loppuelämän. Sisällöltään asia on kuitenkin sama.
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2023 10:43:16 »

Ihastuin 2019 poskettomasti itseäni varmaan ainakin 15 v nuorempaan mieheen, joka käyttäytyi kovin ihmeellisellä tavalla. Siinä harrastuksessa jossa olimme viikoittain tekemisissä, vaikutti olevan ikäänkuin mustasukkainen jos olin muiden miesten parina, enkä hänen. Silloin kun olin jonkun toisen parina, hän yleensä hankkiutui siinä tilassa lähettyville oman parinsa kanssa. (Sportista kyse.) Touhu oli melkein kuin jossain peruskoulussa, että kun tykkää jostakusta, pyrkii häntä liki. 2020 hän sitten katosi ja joitakin kuukausia myöhemmin ihastuspäissäni yhä ollessani otin häneen yhteyttä, ja sain kuulla että hän varattu eikä häntä kiinnosta millään tavalla.

Varsinkaan tämän jälkeen ei sitten enää mikään tai kukaan ole tuntunut enää yhtään miltään. Niissä harvoissa kohtaamisissa joita minulla ylipäätään ihmisten kanssa on, en innostu yhdestäkään miehestä. Kyllä siihen kiinnostukseen todellakin tarvitaan se että se saa kehittyä pitkään muhien. Tuossakin meni useampi kuukausi ennen kuin olin ihastuksesta sekaisin.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: