Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielikuvituskavereista  (Luettu 2892 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« : 28.11.2016 17:29:14 »

Ajattelin viritellä keskustelua tällaisesta hassusta aiheesta: onko teillä ollut lapsena mielikuvituskavereita? Minulla oli kaksi sellaista kaveria läpi lapsuuden, heillä oli nimetkin. Sen sanottiin johtuvan vilkkaasta mielikuvituksesta ja siitä, ettei minulla ollut  ikäisiäni sisaruksia. Myöhemminkin elämässäni on mukanani kulkenut näkymättömiä ystäviä, joille olen mielessäni jutellut ja selvitellyt ajatuksia. Ovatko mielikuvituskaverit  harvinaisia? Ainakaan kovin paljon en ole kuullut niistä puhuttavan, tai lukenutkaan mistään. Haitallisia ne eivät liene. Minusta tuntuu, että siitä saattaisi olla hyötyä elämän kolhuissa, kun pystyy kuvittelemaan itselleen kaverin. Mitä mieltä olette, jos jollakulla on ollut lapsuuden leikkikaverina mielikuvitusystävä, onko aikuisenakin vielä helppo kuvitella itselleen seuraa? Onko se jokin erityinen ominaisuus ihmisessä vaiko hyvinkin tavallista kenties?  laugh
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
kissansilmä
Vieras
« Vastaus #1 : 12.12.2016 01:03:06 »

Minulla niitä oli alle kouluikäisenä. Muistan hyvin, miten komensin niitä ja höpisin. Niitä oli kaksi ja myös nimet. Sitten, kun menin kouluun, ne häipyivät. Vanhemmista tämmöinen voi kai näyttää hieman omituiselta  Grin
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 12.12.2016 11:37:08 »

Aina on ollu ja on vieläkin.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: