Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni, joka olikin joskus ollut tosi :-O ?  (Luettu 3470 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« : 20.12.2009 22:04:51 »

Näin viime yönä unta. Ei siinä mitään, jännä uni. Mutta mitä sen jälkeen kuulin, laittoi minut olemaan, että Shocked  Shocked
No kerron ekaks unen:
Oli sota. Tapahtumapaikka oli lapsuudenkotini vieressä oleva pelto ja rinne.  Minä ja tyttäreni piileskelimme pellon reunassa. Sotilaita käveli takaa ja sivulla, ryömimme tyttäreni kanssa viljapeltoon piiloon. Käskin häntä olemaan ihan hiljaa ja sanoin, että meidän on pyrittävä rinteissä oleviin onkaloihin, jotka ovat kuin isoja myyrän koloja ja onkaloita maan alla. Pääsimme pian onkaloille ja menimme sisään niihin. Sanoin hänelle, että täällä meidän on hyvä olla koko sota-aika, kukaan ei löytäisi meitä ja lähistöllä oleva kauppa olisi kuitenkin koko sota-ajan avoinna, joten voisimme hakea sieltä ruokaa ja elää täällä. Onkaloissa oli meidän lisäksemme kaksi tuntematona henkilöä ja vain me neljä asuimme siellä sota-ajan. Onkaloissa oli hämähäkkejä, joita pelkään ihan sikana ja sanon vain tytölle, että nyt ei auta pelätä näitä, että henki säilyy, nyt on vain kestettävä.

No tänään olin käymässä lapsuudenkodissani ja kerroin naureskellen isälleni, että näin unta että asuin tossa rinteessä onkaloissa sota-aikana.
Isäni hämmästeli, että no johan on kumma, että tiedätkös, että sota-aikaan siellä tosiaan asui kaksi henkilöä sellaisissa onkaloissa juuri samaisessa rinteessä. Piileskeleivät sotaan lähtöä ja kaivoivat onkaloita maan alle, joissa asuivat. Olin todella hämmästynyt, koska en ole koskaan kuullut kyseisestä asiasta.
Ja kun kerroin, että unessa kävimme kaupassa tuossa lähellä olevassa talossa, kertoi isäni, että kyseisessä talossa on todella ollut joskus kauppa!  Shocked
En ole koskaan kuullut kummastakaan asiasta mitään ja jännää, että tyttäreni ja minun lisäksi onkaloissa tosiaan asui kaksi minulle tuntematonta ihmistä.

Asia jäi vaivaamaan ja mietityttämään minua  Huh

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 20.12.2009 23:16:29 »

Hurjan mielenkiintoinen uni ja yhteys!
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 21.12.2009 00:37:00 »

 Huh Shocked

Jännä uni!
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2009 00:46:06 »

Älä anna unesi vaivata sinua, se on hyvin luonnollinen uni ja monet ihmiset ovat nähneet samankaltaisia unia, minäkin olen nähnyt niitä.

Itse ajattelisin sen unen olevan sinun menneen elämän muisto. Kiinnittäisin enemmänkin huomiota siihen, miksi tämä uni sinulle annettiin, nimittäin sillä on viesti sinulle. Minun käsitykseni mukaan sinun on tarkoitus oppia unesta jotakin. Unen tarkoitus avautuu vain ja ainoastaan sinulle, toki joku unia ymmärtävä voi kysellä unen tunnelmista sinulta ja ohjata sinut unen merkityksen sisään.

Vaihtoehtoja on todella monia ja ajattele untasi suurena lahjana, joka sinulle on annettu. Sinulla on mahdollisuus ymmärtää jotakin hyvin tärkeää itsestäsi unen avulla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: