Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulevien häiden valokuvat  (Luettu 3553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« : 21.02.2007 21:35:47 »

Viime yönä näin unta kuinka minun häitäni valmisteltiin.
-Todellisuudessa minulla on 16 avioliittovuotta takana, toki uusi kumppani alkaa vallata mieleni...
Valmisteluihin kuului mm. hääkuvien suunnittelu jo etukäteen. Joten minulle näytettiin häävalokuva, jota sitten arvosteltiin, onko se hyvä vai pitääkö jotain muuttaa. Kuvan todettiin olevan täydellinen. Samalla näytettiin myös valokuva, jossa hääparin mukana oli kaksi lasta: tyttö ja poika. Selitys oli, että koska ei vielä tiedetä kumpi tulee, on hyvä kuvata kumpikin. Valokuvateema vielä jatkui... sulhasen isä selosti yhtä kuvaa, jossa morsian (siis minä) poseerasin ja kuvassa nimenomaan väri oli herkullinen. Se oli kylmä punainen, tarkemmin väriä en osaa nimetä. Näin myös kuinka häiden jälkeen kiipesin (tai tulisin kiipeämään) korkealle vuorelle, josta katsoisin valtakuntaani(!) ja siellä välkkyvät valot riemuitsivat kanssani. Uni oli aika vaikuttava, osaako joku tulkita tämän perusteella mitäköhän alitajuinen mieli haluaisi minulle viestittää?

Abyatur  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.02.2007 12:25:54 »

minä koen että unessa nähty/näytetty valokuva,kirje,oman nimen kuuleminen tms,kertoo että unen viesti on erittäin henkilökohtainen ja tarkoitettu juuri sinulle,
kohdistettu juuri sinulle pohdittavaksi,
tulkinta/vastaus pitää sinun itsesi löytää,
ehkä sillä on jotain tekemistä sen kanssa ettei elämää voi kauheasti etukäteen suunnitella,vaikka mielessään niin jokainen tekeekin,
eilistä ei ole,
huomisesta ei tiedä,
elä siis tätä päivää
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2007 12:37:52 »

Minulle taas tulee mieleen, että uni voisi olla aika lähellä todellisia elämänkuvioita - uusi parisuhde toisi ihan uudet kuviot eteen. Jokainen ihmissuhde nimittäin päättyy, kun se on täyttänyt tehtävänsä ja yleensä uusi suhde astuu siihen tilalle tarjoten molemmille osapuolille uusia mahdollisuuksia (olipa kyse pari-, ystävyys- tai työsuhteesta).

Näen unen niin, että sinulle kerrottiin, että uusi puoliso, jonka kanssa kuva otettiin on täydellinen. Te sovitte toisillenne juuri nyt tässä elämänvaiheessa. Kuva ei kaipaa muutoksia. Lapset voivat edustaa myös ihan fyysisten lasten lisäksi niitä heldemiä, joita tämä parisuhde tulee teille antamaan. Koska siitä ei voi tietää, onko kyseessöä "tyttö" vai "poika" (eli millaisia hedelmiä loppupelissä sieltä syntyy) on hyvä kuvata molemmat eli pitää mieli avoinna kaikelle.

Häiden jälkeen kiipetä ylös vuorelle, josta ihailet kuningaskuntaasi. Kaikenlainen kiipeäminen ja ylös päin kulkeminen unissa on erittäin positiivinen merkki. Sanoisin, että uusi suhde tuo mukanaan hyvää, mutta sinulle tulee myös vuoria, jotka sinun on ylitettävä, joiden päälle sinun on kiivettävä, jotta näkisit asiat laajammassa kokonaisuudessa. Kuningaskuntasi näyttäytyy sinulle kaikessa loistossaan, kun uuvuttava mäki ja sen koettelemukset ovat takana päin. Kaikki juhlivat saavutustasi eli toisin sanoen henkimaailman puolellakin ollaan onnellisia siitä, että olet tehnyt sen, mitä sielusi pyytää sinua tekemään - mennyt eteenpäin elämässäsi ja voittanut vaikeudet, jotka yrittävät estää uuden elämän alun.

Tällainen on minun saamani intuitiivinen tulkinta unestasi.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 12:40:00 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #3 : 23.02.2007 18:37:01 »

Kiitos,

saitte minut miettimään vielä tarkemmin unen merkitystä.

Pääasia on, että uni viittasi kuitenkin positiiviseen tulevaisuuteen. Mikä siellä sitten ikinä odottakaan.

 smitten
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #4 : 25.02.2007 00:06:38 »

Jungin mukaan "valokuva tarkoittaa sitä että unennäkijä tahtoo "säilöä" jonkun ihmissuhteen, pitää sen muuttumattomana. Lisäksi hänellä saattaa olla taipumusta menneisyyden ihannointiin."
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: