Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki kursseista  (Luettu 88630 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #150 : 09.05.2011 09:49:29 »

Et tainnut ymmärtää nyt yhtään mitä sanoin, koska kyse ei ole minkään egon tirkistelystä vaan suojasta, joka estää sen yhdentymisen. Eli jos pelko sellaiseen on noin kova ja vieläpä egotasoillasi asenteellinen niin kyllä ihmisen henkistämiseksi on vielä tehtävää ja todellakin paljon.  Cheesy Smiley
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #151 : 09.05.2011 09:57:59 »

Karuna: Puhummekohan ollenkaan samasta asiasta?

Voitko ystävällisesti kertoa ihan selkokielellä yksityiskohtaisesti, miten se että tuntemattomat nettipersoonat katselevat energioitani, edistää yhdentymistä? Minä ihan aidosti en ymmärrä ja olisin vilpittömän kiinnostunut kuulemaan miksi minun juuri nimenomaan nettifoorumilla olisi hyvä antaa kenen tahansa aistia energioitani.

Tiedän todellakin voimakkasti energioita aistivan näkijäihmisen joka oli välillä psykoosissa ja tila oli sellainen että ei todellakaan ollut hyväksi että hän olisi nähnyt kenenkään energioita juuri silloin. Miksi et kommentoinut tätä asiaa ollenkaan?

Minulla nimenomaan on erittäin pitkä kokemus näistä asioista ja hyvin monenlaisista energioita aistivista ihmisistä, sekä tasapainoisista että vähemmän tasapainoisista. Kantani asiaan perustuu tähän kokemukseen, ei teoriaan tai ennakkoluuloihin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #152 : 09.05.2011 10:21:55 »

Kyllä samoista puhutaan vaan huomaan, että ymmärryksemme näistä asioista on täydellisen erilainen.

Sillä tuosta kirjoituksestasi se kuultaa, että olet kuitenkin pelon ohjaamana ollut koko sen ajan, kun olet tutkinut energiaa itselläsi sekä muilla. Eli siitä kirjoituksestasi se kuultaa, että todellisuudessa pelkäät omia energioitasi, koska ne näyttäytyvät sinulle vieraalla tavoin toisinaan.
Sillä kukaan toinen EI näe kenenkään "toisen" energioita, ellei ole rajannut itsestään sitä osaa, jonka tunnistaa siksi "omakseen" ja sitä jota ei tunnista, on saanut tietoisuutensa eristämään omasta juurestaan. Eli SE sai aikaan aurojen niin kutsutun erillisyyden, joka sai myöskin ihmisen tuntemaan jotenkin olevansa toisistamme erillinen. Kyse on siitä illuusiosta (tai optinen harha), jota todellisuudessa siis ei olekaan.  Wink Smiley

Olen kohdannut kyllä myöskin niitä ihmisiä, joiden tilapäinen tietoisuus on jossain muualla kuin päällä tämän maan, joten ei sellainen ole itsellenikään mitenkään vierasta. Mutten suhtaudu kehenkään enää koskaan pelokkaasti, koska tunnistan jokaisen ihmisen täällä sellaiseksi, joka on osa minäni energioita. Eikä itseni pelota minua mitenkään milloinkaan vaan päin vastoin, tutustun mielelläni jokaiseen osaan, jonka missään elämieni saatoissa olen kyennyt erottelemaan omista energioistani ja tuotan ne avosylin tänne sydämeni huomaan. Eli jokaisen energian, minkä täällä maan päällä kohtaan, itselleni omistan, koska minulle mikään ei ole enää vierasta tai toisen omaa vaan olemme kaikki sitä yhtä ja sama rakkautemme energiaa, joka toisinaan vain tuppaa toisilta unohtumaan.  :Smiley smitten
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #153 : 09.05.2011 11:28:56 »

Et vastannut joihinkin kysymykseeni.
Mielenkiintoista, mistäköhän se johtuisi?
Etkö kykene vastaamaan, vai etkö vain halua vastata?

Toistan ne vielä:
Miksi minun juuri nimenomaan nettifoorumilla pitäisi antaa tuikituntemattomille
pääsy energioihini? Kysyn nyt nimenomaan vain kursivoitujen olosuhteiden osalta, eli kerrotko
miksi pitäisi juuri nimenomaan nettifoorumilla tuntemattomien? Tämä oli kysymykseni, johon et vastannut.

Saanko tulla asentamaan kamerat makuuhuoneeseesi ja vessaasi? Se on maallinen vastinen sille, että ei pelkää mitään vaan antaa kaikkien nähdä aivan kaiken.  Grin Jos vastaat tähän teoreettiseen kysymykseen kyllä, sitten sinulla ilmeisesti ei ole minkäänlaista yksityisyyden tarvetta, jolloin ymmärrän kantasi tässä asiassa erinomaisesti.

Projisoit minuun näköjään paljon pelkojasi, kun käytät sitä sanaa noin paljon.  Wink
Minulle ei ole annettu paljoakaan pelontunteita, en esimerkiksi lapsena vierastanut lainkaan siinä vaiheessa kun lapset yleensä piiloutuvat äitiensä taakse vierailta ihmisiltä. Mutta tässä asiassa annoin itselleni sitten oppitunteja: Minä kutsuin aikanaan (vuosia sitten) luokseni muutaman kokemuksen energiavampyyreista ja energeettisistä hyökkäyksistä, ennenkuin tajusin että sellainen asia kuin suojat ylipäätään on olemassa ja että ihan kaikkien ei tule päästää omia energioitaan sössimään, vaan voin vapaalla tahdollani päättää, kenelle niihin on pääsy.

Silti nuokaan kokemukset eivät olleet mitenkään pelottavia, ne olivat vain opettavaisia.

Onko ihminen, joka ei suostu ylittämään vilkasliikenteistä katua punaisia päin silmät kiinni pelokas, vai vain järkevä? Pelolla ei tarvitse olla mitään tekemistä sen kanssa ettei suostu, kyse voi olla kokemuksen ja maalaisjärjen tuomasta ymmärryksestä siitä, mikä on oman turvallisuuden kannalta hyödyllistä.

Se on ihan totta, että kaikki on vain energiaa ja kaikki on yhtä, mutta täällä fyysisellä tasolla on omat oppiläksynsä erillisyyden aiheuttamiin ilmiöihin liittyen. Eräs niistä on, että kyse on vapaan tahdon valinnoista ja että jotkut (esim energiavampyyrit) toimivat pelosta eivätkä rakkaudesta käsin ja silloin se valinta on, annatko imeä energiaasi vai et. Ja vaikka et, senkin voi tehdä rakkaudellisesti.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #154 : 09.05.2011 12:28:21 »

Tämä on ollut hyvä ketju, sain oivallista perspektiiviä tästä. Smiley
Varmasti tapahtuu ja hyvin paljon, tuota mistä Elektikko puhui, 'häiriökäyttäytyminen' vai mikä se oli,
nyky-yhteiskunnassa, ja mulle mahdollisen narsistin läheisenä, iski kyllä ja pisti ajattelemaan. Vakava asia joka voipi pukeutua henkisyydenkin viittaan.. ja nää peilailut, niissä on kasvun siemen smitten
Hyvin monisyinen aihe käsillä..  Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #155 : 09.05.2011 12:30:47 »

Kaulakoru kirjoitti:
Lainaus
Mutta hieman hämmästelen sitä että sinä vain olisit meille peili Eklektikko. Olethan huomioinut että itse otat tiettyjä asioita esille (mm psykoosi, henkinen tasapaino), ei Karuna esimerkiksi, joten voidaanhan me muuta olla sinullekin peilejä, eiks vaan?

Enhän minä tässä olekaan kiistänyt missään kohtaa sitä, että olemme toisillemme täällä keskustelufoorumilla peilejä. Minä olen teille peili, te olette minulle peilejä. Nyt puhuttiin toisten ihmisten energioiden näkemisestä/katsomisesta silloin, kun tällä eivät ole suojat päällä. Eri asia.

Otin esiin pysykoosissa olevan näkijän ja henkisen tasapainon perusteluna mielipiteelleni. Ja se johtui siitä, että Karunan mielestä olen tällainen, koska ylipäätään käytän suojia:
Lainaus
olet kuitenkin pelon ohjaamana ollut koko sen ajan, kun olet tutkinut energiaa itselläsi sekä muilla.

Karuna tykkää heitellä tuollaisia ehdottomia lausumia toisista ihmisistä, joita ei tunne, minä taas tykkään mieluummin perustella mielipiteeni, koska se edistää keskustelua paremmin kuin toisten ihmisten luokittelu omien ennakkokäsitysten perusteella.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #156 : 09.05.2011 12:51:43 »

Kaulakoru:
Lainaus
Toisaalta voidaan esittää sellainenkin kysymys, miksi siis toiset haluaa ns sössiä toisten energioita ja miksi henkimaailma ei sitten kunnoita meidän yksityisyyttä jos käyvät meihin ns kiinni ja sen takia tarvitsemme ns suojata itseämme?

Henkimaailman puolelta ei ole minun energioitani koskaan sössitty, siellä nimenomaan sitä vapaata tahtoamme kuinnioitetaan. Kaikki sössiminen on tullut fyysiselle tasolle inkarnoituneilta ihmisiltä, mikä on aika luonnollista sikäli että sellaiseen sössimiseen liittyvät oppiläksyt - esim sitä että se tuottaa karmaa - ovat osa sitä mitä olemme tänne inkarnoituneet oppimaan.

Todellisuus ei ole kolmiulotteinen (tai neliulotteinen 3D + aika yhtenä ulottuvuutena), vaan moniulotteinen vaikka täällä elämmekin 4D harhassa. Tämä tarkoittaa sitä että täysin vastakkaiset asiat voivat olla totta yhtä aikaa. Laajalti katsottuna kaikki on energiaa ja kaikki on yhtä, mutta täällä erillisyyden harhassa on sellaisia omia juttuja opittavana, joita ei voi muualla oppia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #157 : 09.05.2011 13:00:04 »

Lainaus
Tämä on ollut hyvä ketju, sain oivallista perspektiiviä tästä. Smiley
Varmasti tapahtuu ja hyvin paljon, tuota mistä Elektikko puhui, 'häiriökäyttäytyminen' vai mikä se oli,
nyky-yhteiskunnassa, ja mulle mahdollisen narsistin läheisenä, iski kyllä ja pisti ajattelemaan. Vakava asia joka voipi pukeutua henkisyydenkin viittaan.. ja nää peilailut, niissä on kasvun siemen smitten
Hyvin monisyinen aihe käsillä..  Smiley

Itse asiassa aihe on vaihtunut niin paljon, että  tästä pitäisi tehdä oma ketjunsa. Narsistit kuuluvat energiavampyyreista voimakkaimpiin, mutta he pääsevät käsiksi vain  niihin jotka on jo lapsuudessaan kasvatettu olemaan suojatta. Tietynlaiset lapsuuden olosuhteet luovat ihmisiä, jotka ovat alttiita narsisteille ja ne ovat itse asiassa aika samanlaisia olosuhteita jotka luovat myös narsisteja. Narsisti ja hänen uhrinsa ovat useimmiten saman kolikon kaksi puolta, he ovat vain reagoineet eri tavoin samanlaisiin lapsuudenolosuhteisiin.

Ihminen voidaan opettaa liian rajattomaksi. Tämä on juuri niitä juttuja, joita tarkoitin kun sanoin että kaksi vastakkaista asiaa voi olla totta yhtä aikaa: Todellisuudessa kaikki on energiaa ja kaikki on yhtä ja sen ymmärtäminen ja kokeminen on niitä tärkeimpiä oppituntejamme täällä. Samaan aikaan on kuitenkin opittava, mitkä ovat ne ns. terveet rajat täällä fyysisellä tasolla ollessamme, ettei tule hyväksikäytetyksi tai muutu hyväksikäyttäjäksi.

Parhaimmillaan nämä molemmat asiat toteutuvat yhtä aikaa ja silloin saavutetaan tasapaino.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #158 : 09.05.2011 15:15:09 »

^Kyllä, tuo vaatisi oman aiheensa. Smiley
Ja niistä 'rajoistahan' koko narsismin synnyssä että toteutumisessa on varmaan aika pitkälle kysymys.. -Samoin kuin uhrilla - todellakin hyvin sanottu, kaksi kolikon puolta.
Paranemisprosessi on noiden rajojen uudelleenmäärittelyä aika pitkälle.. muiden juttujen lomassa.. (karrikoiden)
Oma kokemus..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #159 : 09.05.2011 23:11:24 »

Et vastannut joihinkin kysymykseeni.
Mielenkiintoista, mistäköhän se johtuisi?
Etkö kykene vastaamaan, vai etkö vain halua vastata?

Mielestäni kyllä omasta vastauksestani olisi löytynyt kyselyihisikin vastaus, mutta jos kerran sitä et ymmärtänyt niin kerrataan sellaisilla sanoilla, joita ehkä ymmärrät paremmin.

Miksi minun juuri nimenomaan nettifoorumilla pitäisi antaa tuikituntemattomille
pääsy energioihini? Kysyn nyt nimenomaan vain kursivoitujen olosuhteiden osalta, eli kerrotko
miksi pitäisi juuri nimenomaan nettifoorumilla tuntemattomien? Tämä oli kysymykseni, johon et vastannut.

Minun puolestani sinä saat tehdä aivan, mitenkä se oma pelkosi tai salaisuutesi salassa pito vaatiikin, koska eihän kukaan toinen voi muuta kuin kertoa, mitenkä ITSE suhtautuu asioihin. Ja sitä minä täällä sinullekin jo kerroin vaan ehkä näet vastaukseni jotenkin toisin. Mutta sekin johtunee sitä, että nyt sinulla on peilini kautta mitä mahtavin tilaisuus tutusta todellisuutesi luomaan pelkoon ja päästä siitä iäksi. Sillä olemassakaan ei ole mitään sellaista, joka voisi tunkeutua kenenkään toisen energioihin, koska on vain omia energiamme jakautumia, jotka joko hylkäämme pelkomme takia. Taikka otamme ne omaksemme, koska tahdomme yhdentää koko energiajakautumiemme totuudellisen taian. Eli otamme omien heijastuksiemme negaatiot itsemme sydämiin ja teemme niille taian.  :Smiley


Saanko tulla asentamaan kamerat makuuhuoneeseesi ja vessaasi? Se on maallinen vastinen sille, että ei pelkää mitään vaan antaa kaikkien nähdä aivan kaiken.  Grin Jos vastaat tähän teoreettiseen kysymykseen kyllä, sitten sinulla ilmeisesti ei ole minkäänlaista yksityisyyden tarvetta, jolloin ymmärrän kantasi tässä asiassa erinomaisesti.

Heh heh - ihan vapaasti voit tulla meille vaikka asumaan ja katselemaan, mitenkä tavallisesti elän kuitenkin. Itselläni nimittäin EI ole mitään sellaista, joka pitäisi salata joltakin vaan kyllä kaikki tekoni ja ajatuksenikin kestävät päivänvalon sekä tutkinnan, jos tunnet tarpeelliseksi tehdä niin.  Grin

Projisoit minuun näköjään paljon pelkojasi, kun käytät sitä sanaa noin paljon.  Wink

Eiköhän se nyt ole päin vastoin, koska sinähän se kiellät tulemasta oman aurasi valoon, koska pelkäät ilmeisesti, että joku näkisi jotain sellaista, mitä et toivoisi edes itsekään tietäväsi. Sillä mikään ei olekaan niin pelottavaa ensin kuin nähdä oma egonsa täysin, mutta sen kun on nähnyt niin tajuaa, että hyvänen aika! Sehän on ainoastaan ja vain sieluni tänne maan päälle tuleva heijastus, jonka näemme täältä käsin ainoastaan negatiivien tavoin. Muttei se tähän jäänyt omallakaan kohdallani se matkan teko vaan siitä alkoi todellinen riemu, kun kaikki negaationi eli ne vääristyneet minäkuvani täältä purin ja aloin tulla esiin oikealla tavoin.

Itseni kuvia ei ole koskaan sellaisina "vampyyreina" täällä ollut, joten ehkä joku toinen sielu ne tänne loi!  Wink Cheesy Mutta totuutta en toiselta voi kieltää, jos tahtoo uskoa sellaisiin voimiin, joille itse mitään ei koskaan voi. Onnekseni olen tänne syntyessäni näemmä itselleni saanut sellaisen lahjan, etten oppinut koskaan edes uskomaan, että mitään itseni ulkopuolista voisi ollakaan. Joten mitä edes pelkäisin? Itseänikö vain, jos kerta ketään toista ei olemassakaan ole lain!  uglystupid2
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #160 : 10.05.2011 09:07:09 »

Karuna; olet niin taitava väistelemään suoria kysymyksiä, että saattaisit menestyä erinomaisesti poliitikkona.  Cheesy

Mutta kokeilen vielä muotoilla uudelleen tämän kysymykseni, johon et edelleenkään vastannut niin, että vastauksestasi ottaisi mitään selkoa. Eli voitko minua tampiota varten vähän yksinkertaistaa myös kielenkäyttöä, kiitos.

Siis:
Mitä sellaista erityistä lisäarvoa saan energioideni näyttämisestä nettifoorumilla tuntemattomille, jota en saa kun kuitenkin valitsemilleni ihmisille kasvokkain annan pääsyn energioihini?

Yksinkertainen vastaus pliis!

Lainaus
Heh heh - ihan vapaasti voit tulla meille vaikka asumaan ja katselemaan, mitenkä tavallisesti elän kuitenkin. Itselläni nimittäin EI ole mitään sellaista, joka pitäisi salata joltakin vaan kyllä kaikki tekoni ja ajatuksenikin kestävät päivänvalon sekä tutkinnan, jos tunnet tarpeelliseksi tehdä niin.  Grin

Ok, on siis ilmiselvää että olemme kovin erilaisia tässä suhteessa ja ymmärrän nyt paremmin miksi koet voivasi olla avoinna joka suuntaan vaikka sitten internetissä.

Oletko kuitenkaan tullut ajatelleeksi, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja kyse ei ole ollenkaan siitä että niillä jotka ovat erilaisia kuin sinä olisi mitään salattavaa? Kyse on ihan yksinkertaisesti yksityisyyden tarpeesta; kuten aiemminkin olen todennut, olen puoli-erakko ja ollut sellainen lapsesta alkaen.

Kovin henkisesti/hengellisesti kehittynyttä ei mielestäni ole määrittää ehdottomasti negatiiviseksi sellaiset elämäntavat, jotka ovat erilaisia kuin sinun omasi. Minusta on ihan ok, jos jollakulla ei ole sitä yksityisyyden tarvetta, vaikka voisinki toki yrittää selittää sen puutetta kaikenlaisilla tuomitsevilla tai alentuvilla tavoilla. En tee niin, sillä ymmärrän että joku voi luonnostaan tykätä elää tavalla joka on minulle täysin vieras, mutta hän saattaa silti olla aivan tasapainoinen ja henkisesti/hengellisesti kehittynyt ihminen.

Lainaus
Eiköhän se nyt ole päin vastoin, koska sinähän se kiellät tulemasta oman aurasi valoon, koska pelkäät ilmeisesti, että joku näkisi jotain sellaista, mitä et toivoisi edes itsekään tietäväsi.

Tämä lausuma antaa vain ja ainoastaan kaksi vaihtoehtoa:
1) Väität tietäväsi paremmin kuin minä, mitä minä tunnen ja ajattelen.
2) Väität että valehtelen tunteistani ja ajatuksistani tämän asian suhteen.

Kumman valitset? Jommankumman on ylläolevan lausumasi takia oltava totta.

Mainitsin jo aiemmin tässä ketjussa, että tällainen rajattomuus jossa väitetään tiedettävän toisen tunteet ja ajatukset paremmin kuin tämä itse,  on toimintahäiriöisten perheiden toimintatapa ja se sairastuttaa koko perheen. Sellainen voi sairastuttaa myös nettifoorumin... Ole kiltti äläkä tarjoile minulle virtahepo-olohuoneessa käyttäytymismalleja osoituksena suuresta hengellisyydestä.

Minä olen kohdannut omat varjoni ja käsitellyt ne jo vuosikymmen sitten. Asialla ei silti ollut mitään vaikutusta yksityisyyden tarpeeseeni, sillä se on ihan vain sellainen synnynnäinen tähän inkarnaatioon valittu ominaisuus kuten silmien väri.

Olen jo tajunnut asiat, joita yrität minulle uutena tarjoilla, sen vuosikymmenen sitten, mutta niiden ymmärtäminen ei ole vaikuttanut yksityisyyden tarpeeseeni millään tavoin.

Pelosta vielä, vastaisitko myös tähän kysymykseen, jonka ansiokkaasti myös ohitit:
Onko ihminen, joka ei suostu ylittämään vilkasliikenteistä katua punaisia päin silmät kiinni pelokas, vai vain järkevä?

Sellainen asenne, jossa kaikki ne synnynnäiset ominaisuudet jotka ovat erilaisia kuin omat, tuomitaan peloksi/kehittymättömyydeksi tai ihan miksi tahansa, on eräänlaista henkistä/hengellistä väkivaltaa. Sellaista esiintyy tosiaan toimintahäiriöisissä perheissä ja yhteisöissä.

Rakkaudellisesti toimiva ihminen sen sijaan hyväksyy toisten ihmisten erilaisuuden silloinkin, kun ei lainkaan kykene ymmärtämään sitä. Minä ymmärrän että sinulle on luonnollista kulkea ilman suojia, kun kerran kotiisikin ottaisit ventovieraan asumaan. Sinun on kuitenkin näköjään vaikea ymmärtää, että yksityisyyden tarpeen määrä voi olla synnynnäinen ominaisuus, ei suinkaan tarvetta peitellä tai piilottaa mitään.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #161 : 10.05.2011 11:03:12 »

Lainaus
Miksi minun juuri nimenomaan nettifoorumilla pitäisi antaa tuikituntemattomille
pääsy energioihini? Kysyn nyt nimenomaan vain kursivoitujen olosuhteiden osalta, eli kerrotko
miksi pitäisi juuri nimenomaan nettifoorumilla tuntemattomien? Tämä oli kysymykseni, johon et vastannut.

Suora vastaus: Minulle ON todellakin ihan saman tekevää, mitenkä sinä suhtaudut asioihin, koska selitän ainoastaan OMIA tekemisiäni. En niitä, mitä tekisi tuo oma varjoni, jos osaisi.  Smiley
Eli uskon, ettet osaa tehdä sellaista puhdistautumista energioihin, jolla pääset eroon erillisyyden tarpeestasi. Tai yksityisyyden tarpeestasi, jos sanojasi käytän. Sillä sellainen työ mahdollistuu vain, kun käyttää aitoa Reikin energiaa aluksi ja sen jälkeen tekee sillä Karunalla sen lopullisen puhdistautumistyön.

Mutta ymmärrän toki, ettei se jokaiselle edelleenkään ole mahdollistakaan, ellei tee jotain sen erillistämisen tarpeensa hajottamiseksi. Mutta kuinka moni sen todellakaan mielellään kuulisi, ettei osaa tehdä jotain? Sen tähden yritän aina mieluummin kertoa omalla tavallani sen saman opin, jonka aikoinaan siltä Valon Mestareiden porukalta itsekin sain. Ja oppi auttoi itseäni hyvin, jotenka siihen kyllä uskon, että jokainen, joka tekee sen samoin kuin itsekin tein, saa sen erillisyytensä eli toisistamme eristävän harson puhki. Sillä eihän autoakaan voi korjata kuin yhdellä tavoin, jos siitä on moottori rikki, vaikka kuin monella eri tavoin sitä rukoiltais, että ala käymään vain, koska minulla on juuri tämä minun tapani.  Wink Smiley


Lainaus
Saanko tulla asentamaan kamerat makuuhuoneeseesi ja vessaasi? Se on maallinen vastinen sille, että ei pelkää mitään vaan antaa kaikkien nähdä aivan kaiken.  Grin Jos vastaat tähän teoreettiseen kysymykseen kyllä, sitten sinulla ilmeisesti ei ole minkäänlaista yksityisyyden tarvetta, jolloin ymmärrän kantasi tässä asiassa erinomaisesti.

Projisoit minuun näköjään paljon pelkojasi, kun käytät sitä sanaa noin paljon.

Yllä olevat ovat sinun sanojasi, Elektikko, joten eikö siinä juurikin lue niin, että jos ei pelkää mitään niin ei ole tarve suojata itseään miltään "ulkoa päin" tulevilta uteluiltakaan? Eli jos suostuu siihen "tirkistelyyn" niin ei pelkää mitään?
Mutta toisessa kohtaa sanot kuitenkin niin, että sinä et tahdo, että kukaan tuntematon tulee sinua tirkistelemään - energioitasi siis - koska tahdoit pitää kiinni vain yksityisyydestä. Eikö se tarkoita juuri sitä, ettei tahdo olla tekemisissä minkään sellaisen sisäisyytensä kanssa, mitä ei toivo itsessään itse näkevänsä. Eli mielestäni se ON pelon yksi esimerkki, ja se, mitenkä itse siitä aikoinani pääsin oli juuri tuo, että aloin hyväksyä kaiken mitä toisten kautta itsestäni olen nähnyt. Ja SE vapautti valtavan energian sisälläni, koska ei tarvinnut enää pelätä mitään eikä salata sitä, mitenkä itseni jo näin. Siksi uskon siihen rehellisyyteeni, jota täälläkin toisinaan kyllä on kritisoitu, mutten siltikään luovu siitä, koska tiedän sen valtavan edun. Sillä se nimittäin tulee kyllä aikanaan vapauttamaan muitakin, jos lukee mitenkä sen tänään tänne teille malliksi tein.  Cheesy

Ja mitä tulee rakkaudellisiin ihmisiin niin mielestäni yksi suurimmista rakkauden osoituksista on juuri tuo, että rehellisesti puhuu - ei se, että yrittää olla mieliksi kaikille niille, jotka itseämme kritisoi. Sillä sellainen on egoistamme lähtöisin, joka mieluummin kaunosäkein puhuu kuin puhuisi niin, että se myöskin täällä maan päällä - näkyväksi tultuaan - toisiinkin eli siihen omaan heijastukseemme totuudeksi muuttuu! Sillä egon tapa on kertoa vain sitä, mitä toiset toivoo ja Jumaluutemme omalla suullaan puhuu!  smitten
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #162 : 10.05.2011 11:50:05 »

Lainaus
Pelosta vielä, vastaisitko myös tähän kysymykseen, jonka ansiokkaasti myös ohitit:
Onko ihminen, joka ei suostu ylittämään vilkasliikenteistä katua punaisia päin silmät kiinni pelokas, vai vain järkevä?

Maan päälle kuuluvia aiheita on syytäkin tarkkailla sellaisina sisäisen energiamme näkyvänä muotona, jotenka tähän sanoisin näin:
Kukaan, joka uskoo sisäiseen ohjaukseensa ei epäröisi kulkea myös noin. Ainakin itselläni on suuri luottamus jokaisena elämäni päivänä siihen, että kaikella mitä itselleni tapahtuu on todellakin tarkoituksensa. Joten tuollaista uhkarohkeaa tekoa tuskin edes tämä sisäisyyteni edes itselleni tarjoaisi kokemuksena, mutta jos tarjoaisi niin toki kävelisin punaista päin.  smitten Mutten siltikään tule tekemään sitä edes sinunkaan mieliksesi, koska vain kiusaajat eli egomme tukisivat kaikkea sitä, mikä toisille on sitä ns. henkistä sirkusmeininkiä  Grin

Lainaus
Sellainen asenne, jossa kaikki ne synnynnäiset ominaisuudet jotka ovat erilaisia kuin omat, tuomitaan peloksi/kehittymättömyydeksi tai ihan miksi tahansa, on eräänlaista henkistä/hengellistä väkivaltaa. Sellaista esiintyy tosiaan toimintahäiriöisissä perheissä ja yhteisöissä.

Onko sinusta totuutta sitten se, että kaikki esim. tunnistavat virtahevon olohuoneessaan, mutta kaikki ovat kuin eivät näksikään sitä? Sitäkin nimittäin tapahtuu jokapäiväisessä elävässä elämässä kaiken aikaa ja se jos mikä vahingoittaa jokaisen sellaisen ihmisen henkistä sekä tavallistakin elämää. Mutta eihän toki voi pahoittaa egojen mieltä sanomalla, että kyllä minä näen sen virtahevon ja teen kaikkeni, että se lähtisi siitä sinne, missä silläkin on paremmat oltavat. Ja siten edesautan omalta osaltani jokaisen hyvinvointia, koska en ole niin itsekäs, etä ajattelisin aina vain sitä omaa hyvää!

Toki ymmärrän, että ne ihmiset, jotka mieluummin vaikenevat kaikesta vääryydestä tai kurjuudesta mitä täällä maan päällä näkevät ovat enimmäkseen sellaisia, joilla ei ole ehkä keinoja poistaa niitä. Mutta mielestäni ainakin niille, jotka itseään kutsuvat mitenkään valon työläiseksi tai edes henkisyyteen taipuvaiseksi ja ovat mitenkään edenneet sillä omalla tiellään, tuleekin olla vastuu niistä, jotka eivät tiedä. Sillä jokaisen hyvinvointi on yhteisen edun tavoittelua eli sitä poliittista työtä, että kaikilla on hyvä olla eikä siis vain sellaista itsekästä ajattelua, että mitäs minä teistä, kun minulla vain on hyvä olla. Eli kyllä minä tavallaan olen jo sellaisena politiikan tekijänä täällä maan päällä, koska sillä politiikalla tarkoitetaan juuri yhteisten asioiden ajamista ei sitä, että yksilöille tulee eriarvoisia etuja.  Grin
Ja kaikki tämän teen vieläpä pyyteettömällä rakkaudella, koska tiedän, että kaiken minkä teen toiselle teen myöskin itseni hyväksi - ja päinvastoin, koska olemme kaikki se yksi ja sama. Kuten kaikki ON. Se täytyy vain ensin tiedostaa, että saa sanottua, kuten asiat todellisuudessa on.  Wink Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.05.2011 11:55:20 kirjoittanut ~Karuna~ » tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #163 : 10.05.2011 12:12:38 »

Tulipa mieleen noista suojauksista. Luontaishoitajani, joka on kanavoinut energiaa myös jo yli 25 v sanoi kerran että sitten kun me värähdellään tarpeeksi puhtaasti omia energioita niin esim henkiset hyökkäykset ynm ei "tartu" meihin koska energiakenttä ikäänkuin polttaa ne pois. Joten suojaa tarvitaan niinkauan kun me ei värähdellä tarpeeksi puhtaasti ja ns korkeasti niitä energioita. Miksi siis toiset tarvitsee suojaa ja toiset ei, en osaa sanoa mutta uskon että meissä kaikissa on ns tarttumapintaa ns huonoillekin energioille, eli juuri niitä asioita jota emme ole käsitelleet itsessämme ja ns alin luontomme niitä vielä värähtelee.
Toisaalta voidaan esittää sellainenkin kysymys, miksi siis toiset haluaa ns sössiä toisten energioita ja miksi henkimaailma ei sitten kunnoita meidän yksityisyyttä ja vapaata tahtoa jos käyvät meihin ns kiinni ja sen takia tarvitsemme ns suojata itseämme?

Tässä on myös sellaisella tavalla tuotua totuutta, jota ehkä useimmat ymmärtävät paremmin eli sanoja, jotka kertovat toisellakin tavoin siitä, miksi toiset kokevat voimakkaammin omia energioitaan kuin toiset. Sillä jos todellisestikin olemme jo yhdentäneet eli "polttaneet" pois kaiken sellaisen elämistämme, joka mitenkään oli negaatioina energioissamme niin emme tarvitse mitään estoja sille energiamme yhdentymiselle muihinkin.

ja se, miksi toiset tahtoisivat "sössiä" mitenkään energiaamme sanoisin, että niin kauan, kun mikään ns. "toisen" tekeminen tai sanominen ketään "kiusaa" niin jotain edelleen on puhdistamatta itsestään, koska olemme toisillemme se peili. Ja sitä peiliä voi käytellä niinkin, että ohjauttaa alitajuisesti jollekin "sanomista" jostain, että saa itsensä sitten puhdistettua nopeammin. Ainakin itse sain aikoinani tehtyä sen alitajuntani putsplankin todella nopeasti, kun toimin näinkin.  Wink Cheesy
tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #164 : 10.05.2011 12:16:00 »

^Kyllä, tuo vaatisi oman aiheensa. Smiley
Ja niistä 'rajoistahan' koko narsismin synnyssä että toteutumisessa on varmaan aika pitkälle kysymys.. -Samoin kuin uhrilla - todellakin hyvin sanottu, kaksi kolikon puolta.
Paranemisprosessi on noiden rajojen uudelleenmäärittelyä aika pitkälle.. muiden juttujen lomassa.. (karrikoiden)
Oma kokemus..

Eiköhän täällä astrofoorumilla olekin jo kokonaisia ketjuja aiheelle narsismi.
Vaikkei se ehkä ole paha täälläkään olla, koska niin monella on siitäkin vääristyneitä käsityksiä, että mikä on itselle se paras tapa tulla puhtaaksi. Sillä narsismillakin on monenlaisia kasvoja ja alkuperältään se juontaa juurensa juuri siihen, kun ihminen alkoi nähdä sen oman kuvansa eikä tiennyt, että kuka todellisuudessa se kuvajaisensa oli.  Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: