Sivuja: 1 ... 947 948 [949] 950 951 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5639391 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14220 : 05.09.2011 14:45:49 »

Mitäköhän mun keho yrittää mulle viestittää, kun on ketjuflunssa..?  Tongue Pitäis palailla noihin korttikyselyihinkin taas kun on kotona, mutta ei parhaat energiat oikein ole..


Mutta onpas taas jokseenkin tyttömäinen olo, kun tutkailen tuon jousimiesherran karttaa uudella mielenkiinnolla.  Grin Pakko kyllä sanoa, että kun on tunnettu jo, niin tästä puuttuu ne kaikki stressaavat ongelmat mitä aina turhaan on kehitellyt joka suhteen alussa. Ihmeellisen rentoa..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14221 : 05.09.2011 20:53:58 »

Virus-lentsu täällä, kun alilämmön puolelle vetää. Nokka tukossa ja niistämisestä kipeä. Yskittää. Kyllä syksy on niiiiiiiiiiiiin ihana.  Cheesy

Juurihan mä heinanuhista pääsin.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14222 : 06.09.2011 18:29:54 »

Meillä on palloilukerho, liikkari ja painikerho Shocked Vaikka mihkä muuallekin pitäs, niinkus nyt vaikka jääkiekkoon, mutta ei se elämä voi yhtä harrastusta olla, kun kavereitakin on miljoonittain ja sitten vielä täytys jäädä semmosta ihan vapaata aikaa johon ei kuulu edes kaverit. Saa olla vaan.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14223 : 06.09.2011 18:48:01 »

Hieno Kuuhilda.  smitten

Tänään elokuviin ja yhdelle siiderillä 70v. äitini kanssa, joka on sellainen ikinuori.  Cheesy Kuinka ainutlaatuisia ovatkaan hetket jotka saamme viettää läheisten kanssa.  smitten Näin tuossa juuri vähän aikaa sitten unen, joka lienee ollut jonkinlainen enneuni vaikka voi toki viedä vielä vuosia (jota toivon) ennenkuin se toteutuu. Äitini nimittäin kuoli hyvin äkillisesti ja yllättäen johonkin sairauskohtaukseen. Unessa kaikki oli niin todentuntuista ja elävää, kuinka siinä mietin ettei tällaiseen voi ikinä täysin valmistautua ja kaikki se suru ja ahdistus mitä siinä unessa koin, kuinka halasin kuollutta äitiän jne.  Cry Minua siis unessa valmisteltiin kohtaamaan se tosiasia, että jonain päivänä näin käy...  Vaikka tuollaiset enneunet eivät ole mitään mukavia, silti olen niistä kiitollinen sillä ne todellakin auttavat, valmistelevat tietyllä tavalla. angel


No justiinsa... Juuri saimme tietää, että äidillä aivoissa peukalonpään kokoinen pullistuma.  Sad Pitää mahdollisimman pian leikata... Jos antaisi olla, se olisi jossain vaiheessa henki pois kun se "poksahtaisi"... Tietysti nyt varsinkin tämän unen jälkeen mietityttää, että miten leikkaus mahtaa mennä...  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14224 : 06.09.2011 19:14:37 »

Oi ei  Sad
Toivo ja usko unestasi huolimatta täysillä siihen että kaikki menee hyvin, eihän se ole kiveen kirjoitettu. Ja jos ikävin tapahtuu, niin olet ainakin saanut aikaa sanoa jäähyväiset rakkaalle äidillesi.
Voimia teidän perheelle!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14225 : 06.09.2011 22:23:17 »

voimia ^

Inhimillistä tekijää treffasin tänään. puhetta piisas ja piisas Cheesy  smitten hyvä fiilis jäi ja viikompäästä kuvataan Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14226 : 07.09.2011 10:45:05 »

Hieno Kuuhilda.  smitten

Tänään elokuviin ja yhdelle siiderillä 70v. äitini kanssa, joka on sellainen ikinuori.  Cheesy Kuinka ainutlaatuisia ovatkaan hetket jotka saamme viettää läheisten kanssa.  smitten Näin tuossa juuri vähän aikaa sitten unen, joka lienee ollut jonkinlainen enneuni vaikka voi toki viedä vielä vuosia (jota toivon) ennenkuin se toteutuu. Äitini nimittäin kuoli hyvin äkillisesti ja yllättäen johonkin sairauskohtaukseen. Unessa kaikki oli niin todentuntuista ja elävää, kuinka siinä mietin ettei tällaiseen voi ikinä täysin valmistautua ja kaikki se suru ja ahdistus mitä siinä unessa koin, kuinka halasin kuollutta äitiän jne.  Cry Minua siis unessa valmisteltiin kohtaamaan se tosiasia, että jonain päivänä näin käy...  Vaikka tuollaiset enneunet eivät ole mitään mukavia, silti olen niistä kiitollinen sillä ne todellakin auttavat, valmistelevat tietyllä tavalla. angel


No justiinsa... Juuri saimme tietää, että äidillä aivoissa peukalonpään kokoinen pullistuma.  Sad Pitää mahdollisimman pian leikata... Jos antaisi olla, se olisi jossain vaiheessa henki pois kun se "poksahtaisi"... Tietysti nyt varsinkin tämän unen jälkeen mietityttää, että miten leikkaus mahtaa mennä...  Undecided

                                  smitten smitten smitten



                 Voimia teille kaikille.. angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14227 : 07.09.2011 15:18:36 »

No niin, nyt minä olen sitten saanut todistuksen siitä, että olen syntynyt elävänä Wink
Ja olen nousu jouskari, en skorppari, kuten arvelin, mutta kuu on oinaassa, joka selittääkin sitten paljon.
Mars ja venus kaloissa...sekin selittää paljon Cheesy

Oli ihan hyvä päivä, vaikka hiukan taas väkijoukoissa hilluminen ahdistikin...ja sitten oli joku kummallinen pikkuinen sekoboltsi kärpänen, joka heilui kuin pikku heiluri naamani edessä..huitaisin sen ensin pois, mutta sitten se jäi tanssimaan hiukan kauemmas, ja katosi kuin taikaiskusta, naps* Se jäi vaivaamaan...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14228 : 07.09.2011 19:04:10 »

 Shocked Shocked Shocked
Sanoin ystävyyteni erääseen henkilöön  ihan lopullisesti irti eilen eräällä viestillä.
Ja voitteko kuvitella..hän on piirtänyt semmoisen otuksen meidän vessan seinälle, jonka silmiin on nyt tulleet kyyneleet, ja ne ovat valuneet sen rinnuksille ja etujaloille  Shocked
Siis siihen on täytynyt roiskua vettä, mutta olipa yllätys! Tätä ei ollut vielä eilen!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #14229 : 07.09.2011 20:12:05 »

Mut jos se olikin kohtalo?
Destinn 2  jousimies aspect_squ :chiron:rx 2  kalat
yllättävä kohtalo, lentoturma, joukkuepelaajille,
Destinn  jousimies aspect_tri uranus rx 3  oinas
Tais olla venäläinen, joka löysi tuon asteroidin........
eiku
tsekkiläinen
http://en.wikipedia.org/wiki/Mrkos,_A.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 20:15:05 kirjoittanut nikki » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14230 : 08.09.2011 14:57:58 »

Karoliinalle voip sytytellä kynttilää :http://www.sytytakynttila.fi/index.php

katoin transiitit Inhimillisen tekijän ulostulopäivälle:


Marsin kolmio Auringolle on oikein hyvää ja menestyksellistä aikaa kaikille henkisten päämääriesi mukaisille projekteille ja niiden joskus huikeallekin etenemiselle. Sydäntäsi lähellä olevat asiat ja tavoitteet saavat erittäin suosiollisen tuulen purjeisiinsa ja heijastuvat sinusta luonnollisena innostuneisuutena ja iloisuutena, mikä puolestaan saa myös asiasi kannalta tärkeät tahot ja ihmiset vakuuttumaan sinun mahdollisuuksistasi. Saat yllättävää ja vahvaa tukea kaikille sellaisille asioille, jotka tukevat kosmisen elämäntehtäväsi suorittamista. smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #14231 : 08.09.2011 22:56:46 »

Kahvitupa=päivityspaikka henkilökohtaselle elämälle, josta kukaa ei o kiinostunu?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #14232 : 09.09.2011 20:11:45 »

Laittakaa ennemmin vaik kuvianne esiin kuin likaisia pikkupöksyjä, nii jonninlaista kiinnostustki vois esiintyä.  angel
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #14233 : 10.09.2011 00:32:52 »



                                  knuppel2

          Kevyttä kamaa. talvikalsarit kehiin


                     smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14234 : 10.09.2011 03:25:50 »

Uni katos jonnekin. Väsy on muttei uni tule. Äääääh.
Johtuuko sitten kahvista jota join illalla pari kuppia? Varmaan. Oli vaan niin väsy, että nukahdin het mutta ei uni riittänyt.
Persii sentään, mokomaa myrkkyä kun pakko kitata.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 947 948 [949] 950 951 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: