Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunne yliherkkyyttä?  (Luettu 7795 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« : 11.03.2013 11:49:47 »

Elikkä.... Olen aina ollut herkkä aistimaan ihmisten tunteita ja olotiloja.
Valitettavasti hallitsen tämän niin huonosti, että sekoitan toisten tunteet omiini ja
varsinkin negatiiviset värähtelyt saavat mut voimaan ihan fyysisesti pahoin.
Tämä on johtanut siihen, että vältän ihmisiä ja ihmisjoukkoja.

Ainoastaan musiikki auttaa pitämään toisten tunteet loitolla, mutta tulpat korvilla ei oikein joka
puolella voi mennä.

Eli: Miten pidätte toisten tunteet erossa omistanne?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.03.2013 12:00:41 »

Suojilla ja maadotuksella. Jos on oikein herkkä tuntemaan toisten energioita ja tunteita, kannattaa vielä uusia suojia useaan kertaan päivän aikana. Ja huono maadoitus heikentää suojia, joten sekä maadotus että suojaus pitää olla kunnossa. Eli heti aamulla kunnon maadotus ja suojat päälle ja ulos ihmisten seuraan lähtiessä vielä uusiksi ja sitten päivän mittaan jos rupeaa tuntumaan muiden tunteita/olotiloja, niin taas sitten uudelleen maadotus ja suojat kuntoon.

Osalla ihmisiä on luonnostaan heikompi maadotus ja suojaus, itse uskon että se on ihan sielun valinta, sillä herkästä aistimisesta on myös etua monissa hengellisissä hommissa. Se vain sitten vaatii sitä, että kun ei niissä hommissa ole, pitää itse niitä suojia ja maadotusta kunnossa.

Minä puolestani olen valinnut automaattimaadotuksen ja -suojat, eikä minun sielunsuunnitelmassani mitään sellaista olekaan, mikä vaatisi niin suurta herkkyyttä aistia muita.

(Tältä foorumilta löytyy varmaan ketjuja maadotuksesta ja suojaamisesta, nyt on itsellä sen verran kiire ettei ehdi kaivamaan. Ehkä joku muu jaksaisi kaivaa esiin ja linkata tähän ketjuun?)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.03.2013 12:07:03 »

Minulla on tapana puhdistaa itseni tunnemönjästä aina kun on pienikin tilaisuus olla omassa rauhassa. Usein tämä tapahtuu nukkumaan mennessä. Eli tavallaan skannaan itse itseni päästä varpaisiin ja tunnustelen, onko tunnekehossa kovettumia, mustia pisteitä, epäterveitä kytköksiä muihin ihmisiin tai muuta epämääräistä, mikä vaatii puhdistusta. Jos löydän puhdistettavan kohdan, keskityn siihen, jolloin tunne yleensä voimistuu ja selkeytyy ja usein puhdistukseksi riittää, että tunteen käy vain lävitse. Joskus voin pyytää oppaita hoitamaan tukkeumia valolla. Työläissä tapauksissa homma jatkuu unissa.

Tällä menetelmällä muiden tunteita ei suljeta pois omasta tietoisuudesta, vaan ne rekisteröidään, mutta käsitellään myös nopeasti pois päiväjärjestyksestä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3 : 11.03.2013 12:17:43 »

Kiitos, eklektikko. Löysin ketjun. Opettelen tuota suojausta tästä etiäpäin Smiley


Lilli, jotain tuollaista hain. Ihan kokonaan en haluaisi toisten tunteita ja värähtelyjä pois sulkea, koska siitä kuitenkin on jotain etua.
Se, että ne oppisi erottamaan omistaan, niin ettei tarvis sydämen jatkuvasti hakata ylikierroksilla, olisi aivan valtavan hieno juttu Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.03.2013 12:29:11 »

Itselläni on ollut sellainen tyyli, että jos epäilen tuntevani toisen ihmisen tunteita tai peräti hänen kipujaan ja särkyjään, niin kyselen kautta rantain ko. ihmisen kuulumisia ja vointeja. Näin autan mahdollisesti tätä toista ihmistä, mutta myös itseäni, jotta tilanne saadaan taas tasapainoon. Tuossa puhdistusmenetelmässähän ei ole väliä, ovatko tunteet peräisin itsestä vai muista, mutta itse olen yleensä järkiperäisesti ja omaa historiaa tutkaillen pystynyt päättelemään, mistä tunne johtuu. Toisista ihmisistä peräisin olevat tunnetartunnat tuntuvat melko irrallisilta ja järjettömiltä omaa historiaa vasten.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.2013 12:38:34 »

Tuo puhdistus tuntuu tosi oikealta ja hyvältä, kun on näitä uniakin.

Kenties painajaisillani on joku yhteys muiden tunteisiin ja siihen, että ne pakkautuvat mun kehooni ja energiani menee heihin.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #6 : 11.03.2013 12:45:57 »

Ehkä sinulla on sellainen kausi meneillään jossa opettelet tunnistamaan omia energioita muiden energioiden joukosta. Itse olen läpikäynyt ja käyn vieläkin osittain tälllaisen vaiheen lävitse. Itselleni on auttanut tuo violetti liekki (täältäkin löytyy topicci) ja pyydän välillä suojan ympärilleni etten uuvu ihan totaalisesti. En oikein tiedä vielä mihin tällaista tarvitaan ja mihin suuntaan kasvatetaan mutta kait aika näyttää mihin tällaisia taitoja tarvitsen. Se hyvä puolihan tässä on että olkoon asia mikä vaan, niin ihmisten todelliset intentiot tulee esille, kuten omanikin. Kuuluu varmasti osaksi henkistä kasvua. Uskon että tilanne rauhoittuu jahka tässä opit tulee valmiiksi.
Tsemppiä sinulle  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #7 : 11.03.2013 12:58:33 »

Olen elänyt näiden "vaivojen" (taitojen) kanssa koko ikäni. Nyt vasta herännyt huomaamaan, että niitä ei saa pois eikä niitä pysty vaimentamaan, mutta niitä voisi opetella hallitsemaan Smiley

Toivoisin kyllä, että menisivät jo ohi. Raskasta kantaa toisten tunteita, kun olisi omissakin setvittävää Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.03.2013 13:08:41 »

Jos feli kokeilet tuota puhdistusmenetelmää, niin kannattaa varmasti varautua siihen, että koko elämän ajan kannetut tunnetaakat eivät ole yhdessä yössä käyty lävitse. Itse tein ensimmäisen suuren puhdistuksen tavallaan vahingossa ja siihen meni neljä kuukautta, joka sekin on lyhyt aika yli kolmenkymmenen vuoden ajalta kertyneiden tunteiden nuohoamiseen. Nythän teen puhdistusta tarpeen vaatiessa ja yksi meditaatiohetki voi riittää, kun tunteita ei ole kertynyt käsiteltäväksi kovin pitkältä ajalta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #9 : 11.03.2013 13:56:34 »

Kiitos, Lilli Smiley

Huomasinkin tuon, että matka ei ole helppo, eikä lyhyt.

Eilen onnistuin puhdistamaan viiden ihmisen negatiiviset tunteet itsestäni ja katkomaan noita energia kahleita saman verran (tai niin luulin ainakin), osa oli helppoja ja osa on tehtävä uudemman kerran, useaan otteeseen.

Äsken saatu puhelu oli varsin tunnepitoinen, vaikka luulin jo suojanneeni itseni hyvin. Silti se vei kaikki mehut.
Kun omissakin tunteissa olisi aivan tarpeeksi käsittelemistä, niin toisten tunteet saavat aivan sekaisin.
Kunpa ihmiset voisivat vain pitää sen negatiivisuuden itsellään (tai ehkä enemmänkin, etten ottaisi niitä itselleni)
Joskus tuntuu, että ihmiset ottavat yhteyttä vain varastaakseen kaiken energiani?

Ihanaa löytää ihmisiä jotka tietävät mistä puhun Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 11.03.2013 14:11:47 »

Kannattaa ottaa myös huomioon ihan 'maalliset' seikat sen lisäksi, että ehkä onkin myös energeettisesti avoin toisten tunnetiloille yms.

Aiheutamme kaikki omat tunteemme omilla ajatuksillamme. Puhelimessa ei voi edes saada ns. 'tunnetartuntaa' (jonka aiheuttavat aivojen peilisolut), vaan siihen tarvitaan kasvokkain oloa. Eli jos puhelu imee voimat, kannattaa myös pohtia millaisia ajatuksia sen aikana välähteli omassa mielessä. Se voi olla ensin vaikeaa, eli niitä voi olla vaikeaa huomata, mutta juuri siksi ne vaikuttavat meihin. Aina kun tekee mieli tehdä jokin tulkinta toisen sanoista tai teoista, voi leikkiä sellaista leikkiä että tekeekin vaikka kolme aivan erilaista/vastakkaista tulkintaa ihan siitä samasta puheesta/teosta, jolloin siihen oman mielen ensiksi tarjoamaan selitykseen on paljon vaikeampaa jäädä kiinni.

Eli vaikka osa kokemuksistasi voi aivan hyvin aiheutua liian vähäisestä suojauksesta, osa siitä voi myös aiheutua siitä mitä ajattelet toisten sanoista ja teoista.  Varsinkin kun toinen vuodattaa negatiivisuutta, on suuri riski ryhtyä ajattelemaan vaikkapa 'voi ei, mitä se nyt taas minulle vuodattaa, en jaksa tätä, aina sama juttu, miksi se aina kaataa tuollaiset minun niskaani' jne. Tällaiset ajatukset ihan itsessään tuottavat pahaa oloa ja niistä ei ole kukaan ulkopuolinen vastuussa.

(Minä lakkaan vain vastaamasta negatiivisia vuodattavien puheluihin, tai torppaan homman kesken kaiken sanomalla heille että aiheuttavat omalla negatiivisuudellaan oman pahan olonsa, jolloin minulla ei ole pienintäkään velvoitetta sitä kuunnella. Liika avuliaisuus ihmisille, joita se 'apu' ei auta - ketään ei auta se että mahdollistaa heidän negatiivisuuttaan - tai liika toisten eteen uhrautuminen on jotain mistä kannattaa opetella eroon, muuten ei ole kohta voimia auttaa ketään yhtään missään.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
feli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #11 : 11.03.2013 14:43:47 »

Hmmm.... En kiellä sanomaasi. Paljon on toki kiinni omasta ajatusmaailmasta, mutta kyllä olisin sitä mieltä että ihmisen tunteet / energiatason pystyy aistimaan, oli hän sitten vierellä tai ei.


tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 11.03.2013 14:56:06 »

Hmmm.... En kiellä sanomaasi. Paljon on toki kiinni omasta ajatusmaailmasta, mutta kyllä olisin sitä mieltä että ihmisen tunteet / energiatason pystyy aistimaan, oli hän sitten vierellä tai ei.

Aistimaan pystyvät ne jotka sellaiseen pystyvät juu. Mutta ne eivät TARTU muutoin kuin ns. tunnetartunnassa, joka voi aivojen peilisolujen ansiosta tapahtua vain ja ainoastaan kasvokkain ja vain kun se toinen ilmentää jotain tunnetilaa TODELLA voimakkaasti ulospäin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #13 : 11.03.2013 16:12:56 »

Itselleni on kehittynyt taito kuulla ihmisten tunnetilat ja mahdolliset yritykset valehdella tmv. Tämä on tullut vuosien kokemuksella työn kautta mutta en muista että joku olisi ottanut energioitani puhelun aikana. Tosin vahvat energiakytkökset saattaa näitä aiheuttaa jos ei ole ottanut oman auransa omaan haltuun ns. Mutta kannattaa harjoitella siten että tekee selväksi että kellään ei ole oikeutta sitoa sinut tunne ja energiatasolla ja että saat pitää omat energiasi. Ja sitten voi harjoitella niin että kun tunnistaa toisen raskaan auran niin sanoo mielessä kiitos mutta ei enempää, jotta ei ihan uuvu jos on todella raskas tai ahdistava tunnetila. Toinen ihan toimiva juttu on se että kun tuntee että nyt menettää energiaa johonkin niin pyytää korkeammalta minältä että saa olla puhtaan energian kanavana ja että ei menetä siinä sivussa omia energioitaan. Mutta katsele ja tunnustele mikä toimii sinulle  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: