Sivuja: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5637917 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2490 : 23.07.2008 21:33:53 »

Hahaa... Mikähän piru mua riivaa, olin töissä niin vallattomalla päällä viimeset kolme tuntia ettei naurusta meinannut tulla loppua.. Syytän yhtä veskari-työntekijää joka on ehkä pimeimmästä päästä ihmisiä ketä tunnen... uglystupid2

Ja nyt sain äkkiseltään idean että menen suihkuun, pistän jotkut kivat vaatteet päälle ja lähden radalle..
Soitin kaikki kaverit läpi ja puolet oli Tampereella ja puolet ei pääse muuten vaan, joten menisinkö sitten ihan yksin? Mikäs siinä, olen höpötyspäällä, joten saan äkkiä tuuppauduttua johonkin seuraan.  Cool

Voi voi, onkohan tämä taas maailman fiksuin idea?  coolsmiley

Nyt en voi mitenkään päin ottaa ketään ainakaan luokseni jatkoille, koska en ole siivonnut..
Enkä mene kenenkään luo, se on periaatepäätös.
Joten olen turvassa harkitsemattomilta sutinoiltakin.
Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2491 : 23.07.2008 21:51:22 »

Haa.. Enpä oikein tiedä vielä, pitää kypsytellä.. Katsoin äsken kummelin P*nomiestä youtubesta ja soitin sen jälkeen kaverille että "lähekkö p*nee?" vahingossa kun piti kysyy että baariin....... uglystupid2
Siis ihan naispuolinen kaveri, piti vähän selitellä... Grin

En tiedä kyllä lähtiskö, oon sellasella vauhtipäällä että tulis varmaan riehuttua liikaa.. Pitäis lähtee jalkaisin ja mulla ei ole kenkiä millä voisin kävellä tuota matkaa... Tai sitten meen autolla ja haen auton huomenna.

Tylsää kun kukaan ei lähde mukaan.. Hei lähtekää p*neen mun kanssa!  Cheesy
Mun on parempi saada toi lause soimasta pois päästä jos oikeesti lähden.. Muuten mut takuuvarmasti ymmärretään väärin... uglystupid2

Sinä onnekas ja ahkera Elwyn,  Smiley kun siivonnut olet, minulla tuo urakka edessä huomenna tai ylihuomenna..
Jaahas, aloin näköjään kokkailemaan että lähtö viivästyy jos lähden..
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #2492 : 23.07.2008 22:00:53 »

Pari päivää viel ja sit kuukauden putki kesälomaa  Cheesy

hih hih, hih hih hiii  Tongue
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2493 : 23.07.2008 22:07:47 »

Mäkin päätin nyt jäädä kotiin.. Kattelen pasilaa: phil collins darra.. Maailman paras... Cheesy Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2494 : 23.07.2008 22:08:31 »

  Cheesy

Oih!Lari piiitkästä aikaa näkyvissä.Ja tuon ihanan valokehon kanssa! smitten
Juuri tuollaisina ne näen ihmisissä ja välillä ne "astuvat" siihen vierelle. angel
Olin kolme tuntia meren rannalla ja voi että oli IHANAA!
Joutsenparin viisi poikasta oli kasvanut kovasti ja nyt tuli naaraskin syömään. smitten

Siitä meidän viime öisestä keskustelusta jäi outo fiilis päälle.
Koko ajan päässä kihisee ja kuhisee ja ikään kuin vieläkin odottaisi jotain.

Maailma oli niin kaunis rannalla.Seisoin siinä ja annoin tuulen hyväillä kasvojani ja olin niin onnellinen siitä,että minä olen juuri minä kaikkine kokemuksineni.Ihanan täysi tunne! angel smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2495 : 23.07.2008 22:29:54 »

Ai niin.. Mun lempipotilas, sellanen hassu kärttyisä mies, oli kuollut viime yönä.. Se oli ihan hyvässä kunnossa, kunnes eilen aamulla yksi sijainen oli vienyt sitä wc:hen ja se kaatui ja löi päänsä.. Valitteli koko päivän ahdistusta, mutta ei oksettanut tai mitään.. Illalla sit äkisti vointi huononi..

Kuulin vaan kun puhuttiin että se sijainen ei ollenkaan kertonut miten se kaatuminen kävi: oliko hän tukenut sitä miestä vai ei.. Kun se kyllä itse käveli mutta piti aina tukee kun horjahteli..

Mietin vaan että aika hirveetä sitä sijaista kohtaan, koska tuskin sille kukaan on tarkemmin neuvonut että tarviiko tukea kävellessä vai ei, ja sitten selän takana supistaan ikään kuin vähän syytellen.. Vahinkohan se oli.  Undecided
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2496 : 23.07.2008 22:32:44 »

joo, ottaa selville tuon soilworkin...kun ei muutakaan elämäntarkoitusta tällä hetkellä ole. Undecided

Viime vuonna Soilwork tais olla mun elämän tarkoitus. Voi että sitä hehkuttamisen määrää, näin jälkeenpäin kun ajattelee  Grin Ja keikkoihin meni rahaa..? Liikaa.

Mäkin päätin nyt jäädä kotiin.. Kattelen pasilaa: phil collins darra.. Maailman paras... Cheesy Grin

Alan nauraa jo pelkästä ajatuksesta  2funny Ja nyt sitte pakko juuttuu taas tähän koneelle kattomaan se youtubesta.. Kiitti vaan taas!  tickedoff  Grin Cheesy


Siitä meidän viime öisestä keskustelusta jäi outo fiilis päälle.
Koko ajan päässä kihisee ja kuhisee ja ikään kuin vieläkin odottaisi jotain.


Tänä yönä uudeelleen?  Wink Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2497 : 23.07.2008 22:51:57 »

Mitä ihmettä täällä on tapahtunut viimeyönä?  Grin
Anteeksi mä en jaksa lukea menneitä.. Ei tarvitse selittää.. Jäin vaan kaikesta paitsi kun nukuin varmaan pisimmät unet viiteen vuoteen: 14 tuntia.  :Smiley

Hyvänen aika, ootteko huomanneet miten oikeesti elämä muuttuu koko ajan? Vaikka luulisi että tässä sitä taas mennään samaa vanhaa rataa. Mutta kun katsoo vaikka puolen vuoden sykleissä niin kaikki on ollut kyllä aina ihan toisin. Positiivista...

Niinkuin vaikka kaksi vuotta sitten, asuin opiskelijasolussa ja vietin ihan törkeen vauhdikasta sinkkuelämää vailla päätä ja häntää.. Ja tässä välissä oon asunut vuoden miehen kanssa, eronnut, muuttanut kolme kertaa ja nyt asun ensimmäistä kertaa yksin ja osaan jo hoitaa asiani... Smiley Silloin en käynyt töissä, opiskelin vaan, nyt työt on yks tärkein asia mun elämässä... Kummallista.  Smiley

Joskus ihan liikuttuu siitä kun ymmärtää, miten paljon on vaikkapa saanut rohkeutta ja itsevarmuutta... Ja miten paljon valoisammin nyt näkee asiat, enää ei huoleta ja jännitä enää niin paljoa. On oppinut luottamaan että elämä kantaa ja vie eteenpäin, asia kerrallaan ja kaikki menee hyvin, tavalla tai toisella, tarkoituksen mukaisesti.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2498 : 23.07.2008 23:08:16 »

  Grin

No viime yönä oltiin täpinöissä ja odoteltiin kaikki JOTAIN,,, Cheesy
Jatkuu vaan tuo odotus ja hyvältä tuntuu.
Nyt sytytin ensimmäisen kerran ulkolyhtyyn kynttilän jo hämärtyvään iltaan. smitten

Juu,huomattu on tuo muutos Kaylee. angel
Eikä tarvitse kuin miettiä viimeistä kuukautta että kuinka ihmeessä olen ehtinyt kokea tuon kaiken! Shocked
Noinko vähän on mennyt aikaa ja niin paljon tapahtunut!
Velikin pääsi jo kotiin lomalle,henkiä poistettu,meedio-istunto,poika sairaalaan,hoitoja,ennustuksia ja juuri tuo vahva tunne siitä että elämä kantaa. angel

Alkukesä meni itkiessä kun perhonen lensi ohi,tai lintu istahti oksalle,tai muuten vain. Grin
Sitten tunne että olen ypöyksin koko maailmankaikkeudessa ja taas itkettiin.Unia,unia ja unia.
Ja yht äkkiä valtava kiitollisuuden tunne siitä,että elämä kantaa ja on ollut niin värikäs kun taakseen katsoo.
Mitään en vaihtaisi,vaikka joskus on tuntunut että miksi aina minulle tapahtuu sitä ja tätä. Undecided
Tarpeen on kaikki opit olleet! smitten

Juu LIONHEART! smitten Katsotaas koska päästään taas samaan tunnelmaan.Tosiaan välillä tuntui kuin olisimme olleet samassa huoneessa kaikki. Shocked
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2499 : 23.07.2008 23:16:23 »

Smiley Smiley

Ihanaa. Katsoin muuten tililleni, vähemmän ihanaa.  Undecided Mennyt 400€ käsittääkseni bensaan, ruokaan, pariin vaatekappaleeseen, yhteen baarireissuun ja kampaajakäyntiin VIIKOSSA... Viikossa??
Luulin että..... Noh, nevermind, 30. päivä on tilipäivä sitten taas, mutta taidan unohtaa Turkkiin äkkilähdön ellei tule oikein muhkeata tiliä (olis joo parempi tulla vaan!)..

Haaveilen Turkinmatkasta niin paljon, eikä mua haittaa se että olin exän kanssa just samassa paikassa, mä vaan niin kaipaan sitä paikkaa. Lähtisin sinne yhden mun miespuolisen  aurinko jousimies kaverin kanssa. Kysyin vaan ohimennen että tulisitko mun kanssa Turkkiin, ettei mitään säätöjä vaan ollaan vaan ja hengataan. Sanoi heti että käy, kunhan saa revittyä jostain rahaa. Hän aikoo ryypätä koko reissun ajan mutta mua se ei haittaa.  Grin Kunhan on sellanen turvallisen tuntuinen kaveri mukana...
Toivotaan nyt siis että tilipäivänä tulee lottopotti.  Smiley

Ai että, kynttilöitä! Täällähän on hämärää tosiaan! Huomaan sen siitä, että en ole vieläkään laittanut olohuoneen kattolamppua.... (kukahan tässä juuri sanoi että osaa pitää huolen asioistaan  Grin)
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2500 : 23.07.2008 23:42:06 »

 
  Sad

Raha tuntuu olevan yksi suurimmista esteistä tehdä mitä haluaa,enkä ole vielä keksinyt miten luodaan se RUNSAUS sillä alueella.
Ja Turkkiin tai Egyptiin lähtisin minäkin nyt!
Jotenkin vaan molemmat vetävät puoleensa.

Äkkiä takaisin telkun ääreen.Subilta tulee Ali G USA:sa ja varmaan omaan kieroutuneen huumorintajun,mutta nauran sille aina ihan mahdottomasti. 2funny
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2501 : 23.07.2008 23:48:25 »

Ali G naurattaa aina  Grin Mutta mäpä jumituin katsomaan Pasilan jaksoja youtubesta.. Nepäs vasta naurattaakin!  Cheesy 2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2502 : 24.07.2008 00:49:19 »

Voi apua.. mä vähän mesettelen täällä jonkun ihme Elviksen kanssa ja se ehdottaa mulle sokkotreffejä... 2funny
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2503 : 24.07.2008 07:58:57 »


Huomenia,,,  Smiley

En kylläkään tajua mikä kumma herätteli taas pitkin yötä ja silmät on vielä ihan puoliummessa. buck2
Ihana päivä näyttää taas tulevan,jotenkas syytä olisi piristyä! crazy2

Yö meni pyöriskellen ja kieriskellen ja unia taas vallan mahdottomasti.
Laitan tuosta kahvit tippumaan teille,jotka vasta teette heräämistä.
Nyt katsomaan päivälle kortit! Cheesy
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2504 : 24.07.2008 08:19:30 »

Hola http://i210.photobucket.com/albums/bb218/commentsjunkie/aamuchbes/mixed/hola031.gif
Huomenta tupaan ....  por favor  , muchas amore por favor  Cheesy
Kiss Kiss Kiss smiley6600

Voi apua.. mä vähän mesettelen täällä jonkun ihme Elviksen kanssa ja se ehdottaa mulle sokkotreffejä... 2funny

smitten

Lionheart vieläkö http://api.ning.com/files/chPdi4JJbRNP4EdidhfGX4QuYv-KsBHh72CF-aZbwtxXyJNXfbMIxK*KQf3hPOIu-g3Q5shHvB6xoYorwdF*Ypg-FRSkZd2q/lenblancodescansando.jpg



http://www.youtube.com/watch?v=u5M7EhJajbE&feature=related
toivottaa aaviisuinen  Kiss angel http://farm2.static.flickr.com/1250/1408712341_a2d19ff37c.jpg?v=0

Chandra  Kiss angel Kiss angel Kiss angel smitten

« Viimeksi muokattu: 24.07.2008 08:21:45 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: