Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta tarvitseville  (Luettu 114808 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #120 : 03.01.2008 12:09:51 »

Kaukoparannusta tai jotain.. Kiitos.  Embarrassed

En ymmärrä mikä suoltani vaivaa (paksusuolta vissiin). Kun alavatsa on sekaisin ja turvonnut. On ollut jo piiiiitkän aikaa. Aina välillä on yhtäkkiä pari päivää normaali ja sitten taas sekoaa.. Kipuja ei ole, vain kamalan turvonnut.

Olen testaillut eri anineita, josko olisin allerginen, mutta ei..

Hei Artemisu ... sairastaminen ei ole koskaan kivaa  coolsmiley nostin sinulle muutaman riimun katsoakseni löytyykö sinulle riimuista apua. Sinulle nousi Nauthiz ja Uruz nurin. Sekä Nauthiz että Uruz käänteisenä kertovat, että kyseessä on stressaantumisen aiheuttama vitaalisuutesi väheneminen. Molempien riimujen mukaan vaivasi on siksi vakava, että se edellyttää hakeutumista lääkärin puheille. Vaiva voi muuttua jopa krooniseksi. Onneksi Nauthiz antaa toivoa tilanteeseen, pystyt selvittämään pulman menemällä lääkäriin ja muuttamalla elämäntapojasi. Uruz käänteisenä kehottaa vähentämään stressiä. Molemmat riimut korostavat, että on elintärkeää, että alat kiireesti vahvistaa elinvoimiasi, jotka ovat uhkaavasti huvenneet. Huh

Sininen Kettu coolsmiley

 

Kiitos sulle myös.  smitten Stressiä kyllä on ollut, mutta suoli on jo parempi, ihan pikkuisen enää turvonnut. Lääkäriin olen itsekin ajatellut mennä, luultavasti lähettävät minut tutkimuksiin jonne on sitten kauheat jonot..
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #121 : 03.01.2008 13:50:15 »


Ole hyvä  smitten... arvelen, että tuo riimujen viesti vaivasi kroonistumisesta on syytä ottaa vakavasti. Nostin riimuja usean kerran ja sait aina juuri nuo kaksi ja lisäksi Gebon ...elikkäs älä huoli, vaikka siellä lääkärissä on jonoa, kuitenkin pääset tutkimuksiin ennen pitkää ... tuo riimujen luoma kroonisuuskuvio viittaa siihen, että stressaaminen on toinen luontosi ... et ehkä pysty vähentämään stressin aiheita, mutta riimut neuvovat sinua opettelemaan stressin hallintaa ja sijoittamaan elämääsi sinua voimauttaviakin juttuja.... angel Sitten vielä yksi juttu... riimut nostivat esiin kuvion (Gebo yhdessä noiden kahden kanssa), että mahdollisesti tämä kyvyttömyytesi sanoa ei ja taipumus luvata enemmän kuin jaksat tai ehdit, liittyisi johonkuhun sinulle tärkeään ja lähellä olevaan ihmiseen... toteutumattomaan sydämen toiveeseesi ... ehkäpä kyse on romanttisesta partnerista ... anyhow, riimu kehottaa sinua kertomaan partnerillesi aidoista sydämesi toiveista ja haluista. Voitte molemmat oppia siitä jotakin uutta ja kenties se auttaa suhdettanne kehittymään toivomaasi suuntaan. Samalla se tulee auttamaan sinua. smitten

Sininen Kettu coolsmiley


tallennettu

Sininen kosminen kotka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 04.01.2008 13:30:38 »


Ole hyvä  smitten... arvelen, että tuo riimujen viesti vaivasi kroonistumisesta on syytä ottaa vakavasti. Nostin riimuja usean kerran ja sait aina juuri nuo kaksi ja lisäksi Gebon ...elikkäs älä huoli, vaikka siellä lääkärissä on jonoa, kuitenkin pääset tutkimuksiin ennen pitkää ... tuo riimujen luoma kroonisuuskuvio viittaa siihen, että stressaaminen on toinen luontosi ... et ehkä pysty vähentämään stressin aiheita, mutta riimut neuvovat sinua opettelemaan stressin hallintaa ja sijoittamaan elämääsi sinua voimauttaviakin juttuja.... angel Sitten vielä yksi juttu... riimut nostivat esiin kuvion (Gebo yhdessä noiden kahden kanssa), että mahdollisesti tämä kyvyttömyytesi sanoa ei ja taipumus luvata enemmän kuin jaksat tai ehdit, liittyisi johonkuhun sinulle tärkeään ja lähellä olevaan ihmiseen... toteutumattomaan sydämen toiveeseesi ... ehkäpä kyse on romanttisesta partnerista ... anyhow, riimu kehottaa sinua kertomaan partnerillesi aidoista sydämesi toiveista ja haluista. Voitte molemmat oppia siitä jotakin uutta ja kenties se auttaa suhdettanne kehittymään toivomaasi suuntaan. Samalla se tulee auttamaan sinua. smitten

Sininen Kettu coolsmiley




Viimekuukausiin asti "stressi" on ollut meikä-joukkarille vieras käsite. Sen aiheuttaa lähinnä se, että kilpatanssiparin löytö on pirun hankalaa enkä tiedä mistä etsiä. Pidän vain yllä toivoa siitä, että sellainen vielä ilmaantuu.  Wink

Kouluhommat painaa päälle.

Partneria/kultsua ei tosin ole.  Smiley

Lainasin kirjastosta muutaman joogakirjan. Pitäisi laukaista stressiä.
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #123 : 16.01.2008 21:48:32 »

Pyydän kaukoparannusta tai kaukohoitoa 

Olen potenut ajoittaista kehon oikeanpuolen särkyä ja menetän ajoittain toimintakyvyn. Välillä sormet ei toimi, puristusvoimaa ei ole tai kova suonenveto. Siis suoraan sanoen se reistaa. Ei kuitenkaan jatkuvaa vaan silloin tällöin ja joskus enempi tai vähempi. Olisi kunnolla kipeä niin voisi mennä lääkäriin, mutta ei näillä oireilla. Kävin yhden kerran ja sanottiin 2 pv lepoa ja särkylääkkeet (rasitusta). No toinen kertoi johtuvan elämäntilanteesta. Neuvoja en saanut vaikka kysyin. Nyt kun liitetään tämä väsy ja pysähtyneisyys niin koville ottaa.

Siis paljon (l. runsaasti) kiitoksia etukäteen.

sekku
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #124 : 16.01.2008 23:22:06 »

heh.. en mä välttämättä olisi uskonut kirjottavani tähän ketjuun tosissani. nyt vaan on sellainen olo että tarvisisin huomiseksi ylimääräisiä voimia.
viemme huomenna hevosemme kuopioon klinikalle, hevosella on kummassakin takajalassa erittäin pahat ja isot liikalihat vuohiskuopissa.
minä en tiedä selviääkö hevonen, tai siis saadaanko jalat pelastettua ollenkaan. Sad
mä olen vähän surullinen kaikkien näiden asioiden takia.
olen myös ollut pitkän aikaa henkisesti heikoilla, nyt pyytäisin että jos jotenkin jostain saisi (etes leikillään) ylimääräistä energiaa kestää tämä kaikki, ja etenkin huominen päivä.
mulla on kohta kahden vuoden ajan ollut kova fyysinen väsymys ja en siis tiedä mistä se johtuu. joskus väsymykseni yltyy niin koville että ihan itkettää kun ei jaksa.
pelkään huomista, jaksanko? jaksaako meidän kovia kokenut 1,5v oripoikamme?
henkinen väsymys taitaa ihan oikeasti tehdä myös fyysistä väsymystä.
saikohan kukaan selvää hulluista kirjotuksistani?







 smitten rapu
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #125 : 16.01.2008 23:44:15 »

heh.. en mä välttämättä olisi uskonut kirjottavani tähän ketjuun tosissani. nyt vaan on sellainen olo että tarvisisin huomiseksi ylimääräisiä voimia.
viemme huomenna hevosemme kuopioon klinikalle, hevosella on kummassakin takajalassa erittäin pahat ja isot liikalihat vuohiskuopissa.
minä en tiedä selviääkö hevonen, tai siis saadaanko jalat pelastettua ollenkaan. Sad
mä olen vähän surullinen kaikkien näiden asioiden takia.
olen myös ollut pitkän aikaa henkisesti heikoilla, nyt pyytäisin että jos jotenkin jostain saisi (etes leikillään) ylimääräistä energiaa kestää tämä kaikki, ja etenkin huominen päivä.
mulla on kohta kahden vuoden ajan ollut kova fyysinen väsymys ja en siis tiedä mistä se johtuu. joskus väsymykseni yltyy niin koville että ihan itkettää kun ei jaksa.
pelkään huomista, jaksanko? jaksaako meidän kovia kokenut 1,5v oripoikamme?
henkinen väsymys taitaa ihan oikeasti tehdä myös fyysistä väsymystä.
saikohan kukaan selvää hulluista kirjotuksistani?
 smitten rapu

Hei Herkkärapu ...  Cry olen pahoillani puolestasi...ikäviä asioita. Nostin sinulle yhden voimariimun huomiseksi: Se on Inguz. Inguz on muodonmuutoksen riimu ... se merkitsee hedelmällisyyden siunausta ... ankarienkin koettelemusten jälkeen tulee uuden syntymän aika ... konkreettisesti se voi merkitä raskautta, uutta syntymää, symbolisesti se merkitsee sitä, että asiat saadaan päätökseen, jonka jälkeen on levon aika, sillä uusi aika ja uudet alut, uusi elämänvaihe on astumassa elämääsi. Inguz lupaa sinulle hyvää onnea... kaikesta huolimatta!

Voimaa, varjelusta ja kestävyyttä sinulle ja hevosellesi huomiseen!  smitten  angel  smitten   angel  smitten

Sininen Kettu coolsmiley

tallennettu

Sininen kosminen kotka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #126 : 17.01.2008 13:50:58 »

Tuolta "en puhu" ketjusta saa vinkkiä mikä riivaa, mutta pyydän nyt niin kauniista ja nöyrästi, kuin vain  oinas osaa... jos joku suinkin tahtoo ja ehtii hoitamaan niin vasen keuhkoni ei voi hyvin ja kaipaa hellää huolenpitoa, myös minulta kantajaltaan. Siksi en voi ajatellakkaan rasittavani itseäni nyt liikoja työnteolla, mutta...pelkään todella, että nyt saattaa paukkua pitkä sairasloma  Sad mihin minulla ei ole varaa fyysisen, psyykkisen tai rahallisen puolen kannalta katsottuna.
Kiitos, jos vaikka vain luit  angel
tallennettu
herkkärapu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #127 : 17.01.2008 21:55:10 »

sininen kettu.. kiitos!
ja kiitos kaikille muillekkin jotka olette etes lukeneet viestini Wink

tulin vain kertomaan tänne miten siellä klinikalla kävi.. ei tää nyt varmaan tänne kuulu mutta halusin vaan kirjoittaa jonnekkin.
eli siis 1,5v oriltamme leikattiin tänään ne suuret liikalihat pois jaloista (ne siis ihan oikeasti oli suuret,niin suuret ettei hän pystynyt ollenkaan taittamaan takajalkojaan)
nyt sitten kaikki on kiinni minusta,sekä etenkin hevosemme omasta jaksamisesta. menetti verta paljon ja vuoto on edelleenkin aika kova. onneksi lääkäri sanoi että se kuuluu asiaan.

nyt sitten yritetään parantaa heppa..mä olen niin paljon kokeillut kaikkea lääketieteellistä että ajattlin koittaa jotain muutakin. ihan ensimmäiseksi ajattelin ottaa valkosipulit käyttöön ja syöttää sille sitä ja paljon.
mitä muuta voisi kokeilla?
mä haluan yrittää kaikkeni, ja olen tähän asti jo yrittänyt. nyt vaan välillä tuntuu siltä että sekään ei riitä..jaksanko oikeasti yrittää lisää.
olisko kivoja eläimiin kohdistuvia "poppakonsteja"? Smiley


 rapu smitten
tallennettu

kovan kuoren alta löytyy pieni haavoittunut herkkä tyttö.se minä olen.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #128 : 27.01.2008 18:20:47 »

Hei pitkästä aikaa!

Tulin intuition ohjaamana tänne, joten toivon kaikille oikein hyvää tätä vuotta.

Terveyttä , rakkautta ja rauhaa  angel

Ja heti sävähdyttävät numerologiat Cheesy
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #129 : 27.01.2008 19:44:29 »

Hei pitkästä aikaa!

Tulin intuition ohjaamana tänne, joten toivon kaikille oikein hyvää tätä vuotta.

Terveyttä , rakkautta ja rauhaa  angel

 
jk. eilen sinua ajattelin kun katselin tätä  kuvaa  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 27.01.2008 19:46:56 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #130 : 27.01.2008 21:23:40 »

Ihania kuvia ja ihanaa, että minut vielä muistetaan Cheesy

Jotenkin nuo kuvat tuovat sitä kaipaamaani mielenrauhaa angel smitten




http://image56.webshots.com/156/9/5/64/2870905640082383274AgDIbr_ph.jpg
"Surusta iloon"

Hän katsoi ylös

huomasi jääneen varjoon auringonsäteeltä

Kulki kauemmas

lähemmäksi aurinkoa

Hänen silmänsä kostuivat kirkkaudesta

mutta hän otti siitä "ilon irti"

itkien samalla surujaan.
- Leijonanmieli

http://theway.nazirene.org/angel1ANGEL_TEARS.gif

 A precious little Angel
 
A precious little Angel
Sitting in her shining gown
She looks into your eyes
Quietly without a sound

There's a wonderful peace
That's lingering everywhere
It's a comfort to your soul
As you feel it in the air

This precious little Angel
Will stay by your side
Watching over your steps
Catching the tears you've cried

 Author unknown


Ja kyyneleet alas   pudotessaan
 saivat maan uuteen eloon virkoamaan
ilon pulppuamaan
http://image59.webshots.com/59/3/60/21/2979360210082383274qEzHFY_ph.jpg

Tottahan sinut muistetaan - ja apusi täällä myös  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.01.2008 21:34:55 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #131 : 28.01.2008 01:38:46 »

Vautsi mikä ketjunen täällä on. Pitää oitis hamuta parannusta kun sellainen mahis kerta löytyy  Cheesy

Nivelkipuja useammassakin kohdassa, oikea kyynäpää on kaiketi hankalin. Fibromyalgiaksi tätä on nimitetty ja jonkun vuoden olen kasvavassa määrin nauttinut (nauttiminen on kyllä tolkuton sana tässä kohdin  uglystupid2) kipulääkkeitä.

Lisäksi on joku flunssaviruskin tarrautunut kurkkuuni ja tuntuu kutsuvan pöpökavereitaan jotta porukalla levittyisivät putkistoa alaspäin. Olen kaikkea kotoisaa apua koettanut tässä keksiä, auringonhatusta inkivääriin ja suolaan, mutta saapihan nähdä josko alkaisi asettumaan.   Tongue
 
Niin, että kumpaankohan minä apua kaipaisin?
Voipi olla, että kenkuinta on olla niin usein kovasti väsynyt, tekeehän nuo molemmat kaikkien tabujen lisäksi kyllä väsähtäneeksi. Puhumatta siitä, että väsy ihminen menisi tähän aikaan nukkumaan.
Vaan kun väsy tahtoo sitten kovasti usein olla väärässä kohdassa. Grin

Jospa siis järjestyisi että voisin vähentää kipulääkkeitä  angel
Jos taas ei, niin olen minä kuitenkin aika onnellinen, kun monta asiaa on kumminnii  mukavasti ja ehkäpä menneet surut ovat menneet jo.

Kiitos kovasti, jos joku viitsii jotain yrittää smitten
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Atomi
Vieras
« Vastaus #132 : 29.01.2008 12:20:32 »

Hei Tibetan! Laittelen sinulle parantavaa tulemaan. Energia ja sinä voitte yhteistuumin sopia mihin vaivaan avun otat vai hiilataanko kaikki. Flunssaan auttaa valkosipuli nopeiten, jos voit syödä sitä.   Smiley
tallennettu
Kitkakisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #133 : 29.01.2008 18:25:07 »

Minä tarvitsisin kaukoparannusta jalkoihini. Meinaavat särkeä vaan päivästä toiseen ja ei lakkaa millään. Ilmeisesti hermo puristuksessa.
Auttakaa jos voitte sillä nyt tarvitsen viikonloppuna jalkoja kun juhlat pakkaa päälle Kiitos  smitten
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #134 : 29.01.2008 18:30:30 »

Kiitokset Atomi ja Leijonamieli   smitten

Valkosipulia ja/tai rakkautta   Grin
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: