Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoparannusta tarvitseville  (Luettu 114717 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #105 : 29.08.2007 10:04:09 »



   KIITOS AUTTAJA, meni varmaan perille. smitten smitten
tallennettu
dragonheart
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #106 : 07.09.2007 23:49:04 »

kiitos. tällä viikolla olen nukkunut ihmeen hyvin, sitten kun olen saanut nukahdettua. rhkä tämä tästä. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #107 : 05.10.2007 15:42:52 »

No MUTTA - onhan sinulla siellä sitä halilohtua, toisin kuin minulla  Huh  Wink
Täällä suklaata kuluu  Wink
 smitten

Kiitos lähetyksestä  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #108 : 05.10.2007 17:38:51 »

Tiedän, siis SYÖN  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #109 : 05.10.2007 17:45:11 »

Suomalaista ja tummaa, vaikkakin vaalea (kielletty "hedelmä" = laktoosi) menee hätätilassa  2funny

Joulun alla saa kaupoista myös nuita ihania ulkolaisia  Kiss  siis KOHTA  Tongue
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #110 : 07.10.2007 12:15:01 »

Parannusta kaipailisin tähän kauheaan köhään. Ensi viikolla olisi kauheasti koulussa menoa, haluaisin niin kovasti osallistua etten jää jälkeen ja ryssi näyttöä sairastelun takia...  Cry

-Tulikukka-
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #111 : 07.10.2007 14:13:26 »


Tulikukalle  angel smitten
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #112 : 07.10.2007 21:31:23 »

Kaverilla menee tosi huonosti, ero ja mielenterveysongelmia jne.  Cry

Parantavaa energiaa tarvitaan ja paljon!








       # JUMALAN RAUHAA #

           angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #113 : 01.01.2008 13:37:46 »

Kaukoparannusta tai jotain.. Kiitos.  Embarrassed

En ymmärrä mikä suoltani vaivaa (paksusuolta vissiin). Kun alavatsa on sekaisin ja turvonnut. On ollut jo piiiiitkän aikaa. Aina välillä on yhtäkkiä pari päivää normaali ja sitten taas sekoaa.. Kipuja ei ole, vain kamalan turvonnut.

Olen testaillut eri anineita, josko olisin allerginen, mutta ei..
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #114 : 01.01.2008 14:01:06 »

Hei Artemisu!

"Olen vapaa; vapaudun menneestä. Elämä virtaa vaivatta."
Suoliston ongelmat viittaavat Louise L.Hayn mukaan kyvttömyyteen luopua vanhasta.

Valoa ja rakkautta sinulle angel tähän ihanaan uuteen vuoteen smitten smitten

Tähtisiipi smitten
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #115 : 01.01.2008 20:25:30 »


Ardith, sinne lähtee rakkautta smitten

muista suojata itseäsi, sinulle sopivalla tavalla angel
tallennettu
SilverMoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #116 : 01.01.2008 22:18:07 »

En ymmärrä mikä suoltani vaivaa (paksusuolta vissiin). Kun alavatsa on sekaisin ja turvonnut. On ollut jo piiiiitkän aikaa. Aina välillä on yhtäkkiä pari päivää normaali ja sitten taas sekoaa.. Kipuja ei ole, vain kamalan turvonnut.
Olen testaillut eri anineita, josko olisin allerginen, mutta ei..
[/quote]
[/size]

Hei Artemisu!
Olen myös kärsinyt kauan erilaisista vatsavaivoista, osittain laktoosi-intoleranssini vuoksi. Elintapamuutos auttaa, muttei poista kaikkia vaivoja kokonaan. Myös stressi ja hermoilu vaikuttavat vatsaan. Onhan suolistossa suuri määrä hermoja, joten yritä olla turhia stressaamatta. Opettele välillä syvähengittämään rauhallisesti, vatsaan asti; eli pullista vatsaa ulospäin sisäänhengittäessä ja päinvastoin uloshengittäessä. Lämpötyyny tai lämmin vesisuihku auttavat myös.
Kokeile jättää maitotuotteet, palkokasvit, sipuli ja omena pois vähäksi aikaa. Syö maitohappobakteereita, (löytyy apteekista tai luontaistuotekaupasta) yksi kapseli itaisin n.kuukauden ajan. Apteekista saat myös suoltatyhjentävää ainetta, joka sekoitetaan veteen. Se ei vaikuta suolen normaaliin toimintaan, vaan auttaa tyhjentämään paksusuolen tehokkaasti. Turvotus laskee välittömästi ja olo on parempi.
Juo päivittäin paljon vettä, ei kylmää vaan huoneenlämpöistä. Siemaile myös lämmintä vettä ruokailun jälkeen; ruoka sulaa nopeammin ja aineenvaihdunta paranee. Kamomillatee rentouttaa, laukaisee kramppeja ja parantaa tulehduksia. Inkivääri on myös erittäin hyvä luonnonlääke vatsan ongelmiin ja pahoinvointiin. Viipaloi pieni pala lämpimään veteen, anna vetäytyä muutama minuutti, siivilöi, mausta hunajalla ja sitruunalla. Myös perunavesi auttaa parantamaan suolistotulehduksia; viipaloi raaka peruna lasilliseen vettä illalla, siivilöi aamulla ja juo muutama siemaus ennen ruokailua. Ei kovin maukasta, mutta tehokasta. Jatka viikon ajan niin huomaat tuloksia.
Sanomattakin on selvää, että rasvainen ruoka, valkoinen jauho ja sokeri eivät ole vatsanystäviä  :Smiley

Toivottovasti nämä, koulutuksen kautta saadut ja itse hyviksi todetut, neuvot auttavat smitten
tallennettu
seeaanesul
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #117 : 02.01.2008 00:56:15 »

 Cry löytyskö apua pahaan mieleen ja henkiseen väsymykseen?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #118 : 02.01.2008 14:21:20 »

En ymmärrä mikä suoltani vaivaa (paksusuolta vissiin). Kun alavatsa on sekaisin ja turvonnut. On ollut jo piiiiitkän aikaa. Aina välillä on yhtäkkiä pari päivää normaali ja sitten taas sekoaa.. Kipuja ei ole, vain kamalan turvonnut.
Olen testaillut eri anineita, josko olisin allerginen, mutta ei..
[/color][/size]

Hei Artemisu!
Olen myös kärsinyt kauan erilaisista vatsavaivoista, osittain laktoosi-intoleranssini vuoksi. Elintapamuutos auttaa, muttei poista kaikkia vaivoja kokonaan. Myös stressi ja hermoilu vaikuttavat vatsaan. Onhan suolistossa suuri määrä hermoja, joten yritä olla turhia stressaamatta. Opettele välillä syvähengittämään rauhallisesti, vatsaan asti; eli pullista vatsaa ulospäin sisäänhengittäessä ja päinvastoin uloshengittäessä. Lämpötyyny tai lämmin vesisuihku auttavat myös.
Kokeile jättää maitotuotteet, palkokasvit, sipuli ja omena pois vähäksi aikaa. Syö maitohappobakteereita, (löytyy apteekista tai luontaistuotekaupasta) yksi kapseli itaisin n.kuukauden ajan. Apteekista saat myös suoltatyhjentävää ainetta, joka sekoitetaan veteen. Se ei vaikuta suolen normaaliin toimintaan, vaan auttaa tyhjentämään paksusuolen tehokkaasti. Turvotus laskee välittömästi ja olo on parempi.
Juo päivittäin paljon vettä, ei kylmää vaan huoneenlämpöistä. Siemaile myös lämmintä vettä ruokailun jälkeen; ruoka sulaa nopeammin ja aineenvaihdunta paranee. Kamomillatee rentouttaa, laukaisee kramppeja ja parantaa tulehduksia. Inkivääri on myös erittäin hyvä luonnonlääke vatsan ongelmiin ja pahoinvointiin. Viipaloi pieni pala lämpimään veteen, anna vetäytyä muutama minuutti, siivilöi, mausta hunajalla ja sitruunalla. Myös perunavesi auttaa parantamaan suolistotulehduksia; viipaloi raaka peruna lasilliseen vettä illalla, siivilöi aamulla ja juo muutama siemaus ennen ruokailua. Ei kovin maukasta, mutta tehokasta. Jatka viikon ajan niin huomaat tuloksia.
Sanomattakin on selvää, että rasvainen ruoka, valkoinen jauho ja sokeri eivät ole vatsanystäviä  :Smiley

Toivottovasti nämä, koulutuksen kautta saadut ja itse hyviksi todetut, neuvot auttavat smitten

[/quote]

Kiitos vinkeistä! <3

Ruokavaliossani tuskin vika on, mutta tuo peruna-juttu kuulostaa koettamisen arvoiselta.  Wink Ja kamommillateetähän minulla sopivasti onkin.
tallennettu
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!


Profiili
« Vastaus #119 : 02.01.2008 23:10:27 »

Kaukoparannusta tai jotain.. Kiitos.  Embarrassed

En ymmärrä mikä suoltani vaivaa (paksusuolta vissiin). Kun alavatsa on sekaisin ja turvonnut. On ollut jo piiiiitkän aikaa. Aina välillä on yhtäkkiä pari päivää normaali ja sitten taas sekoaa.. Kipuja ei ole, vain kamalan turvonnut.

Olen testaillut eri anineita, josko olisin allerginen, mutta ei..

Hei Artemisu ... sairastaminen ei ole koskaan kivaa  coolsmiley nostin sinulle muutaman riimun katsoakseni löytyykö sinulle riimuista apua. Sinulle nousi Nauthiz ja Uruz nurin. Sekä Nauthiz että Uruz käänteisenä kertovat, että kyseessä on stressaantumisen aiheuttama vitaalisuutesi väheneminen. Molempien riimujen mukaan vaivasi on siksi vakava, että se edellyttää hakeutumista lääkärin puheille. Vaiva voi muuttua jopa krooniseksi. Onneksi Nauthiz antaa toivoa tilanteeseen, pystyt selvittämään pulman menemällä lääkäriin ja muuttamalla elämäntapojasi. Uruz käänteisenä kehottaa vähentämään stressiä. Molemmat riimut korostavat, että on elintärkeää, että alat kiireesti vahvistaa elinvoimiasi, jotka ovat uhkaavasti huvenneet. Huh

Sininen Kettu coolsmiley

 
tallennettu

Sininen kosminen kotka
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: