Sivuja: 1 ... 887 888 [889] 890 891 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5664859 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #13320 : 25.04.2011 15:22:06 »

Aika röyhkeitä nämä meikäläisen kämpän murkut.. Yksi oli käyny hakemassa meitsin nenäkorun pöydältä ja raahasi sitä tuossa lattialla Afro Kaipa pitää piilottaa kaikki tuollainen irtonainen niin kauan kun muurahaisia eksyy tänne.

Hahhah, tekeekö muurahaiset tollasta? Cheesy Oisit ottanu kuvan  2funny
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #13321 : 25.04.2011 15:49:23 »

Kokeile ripotella sinne kanelia. Meilllä oli yhes kämpässä aina keväisin oikein joukkomaihinnousu. Musta vana muurahaisia vaan kulki ulkoseinältä tiskipöydälle. Kun ripottelin reilusti kanelia jalkalistojen vierille, niin kavereita ei näkynyt enää. En vanno että toimii, mut eipä maksakaan paljoa kokeilla.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13322 : 25.04.2011 18:31:04 »

Joo.. ne täytyy joskus ottaa luulot pois kaikilta elikoilta, niin oppivat sitten olemaan S**T*N*! Cheesy
Joskus ottanut sääskiltäkin luulot pois, kun aikansa härnäsi, niin kerran katkaisin mattoveitsellä sääsken kahteen osaan, kun olen tainnut jossain elämässä olla jokin samurai-ninja. Grin
Ja kerran lyhennin saksilla sääskeltä yhtestä jalasta n. puolet pois, kun ei jäänyt kuin tynkä jäljelle..
Tuo ensimmäinen Hyttynen (Etbuske? Expiiviens?) putosi lattialle sätkimään ja pyörimään kahdessa erillisessä osassa, mutta päätin tehdä lopullisen voittajaelkeen, kun polkaisin kantapäällä armon käydä oikeudesta... Mulle ei V*TT**LL*! knuppel2 2funny

Täytyy varmaan ottaa haltuun sekin elämä missä olen elänyt jossain muinaisessa Jaappanissa jonain samurai-senseinä, siellä Shaolin temppelissä jonain munkkina nunnien kanssa.
Joskus päätin tehdä itselle sellaisen samuraimiekankin, jota taotaan muutama tuhat kertaa edestakaisin, niin päätin vielä siirtää tuotakin omaa haavettani kun vaatii aikaa varmaan aika paljon. Huh

                 Keskari   Smiley  Sinusta on tullu oikia... ihan lempiä miäs.. Huh
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13323 : 25.04.2011 20:05:36 »

Mäkin olen pitkästä aikaa koneen äärellä. Pääsiäisloma äidin ja isän luona + muut sukuloinnit. Nyt oma tupa, oma lupa ja oma vapaus! AAH.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13324 : 26.04.2011 11:24:06 »

Turhauman turhauma! Men pysty keskittymään mihkään! ÄÄÄK!  crazy2

Tahtoo ulos aurinkoon! Kesälaitumille tahtoo hän.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13325 : 26.04.2011 14:55:21 »

Tää on taas poissa sinkkumarkkinoilta ja aivan myytynä eräälle The Uros  leijona :lle  smitten :
Voi kuulkaa kaverit, se taitaa olla tulista menoa nyt  Grin.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13326 : 26.04.2011 18:46:00 »

Tää on taas poissa sinkkumarkkinoilta ja aivan myytynä eräälle The Uros  leijona :lle  smitten :
Voi kuulkaa kaverit, se taitaa olla tulista menoa nyt  Grin.

Onnea smitten

Tässä pitäisi viimeistellä lopputyötä, mutta ei siis tippaakaan hotsittaisi, kun ulkona on noin ihana ilma, ääk... Undecided  Pakko varmaan jättää väkinäinen vääntäminen tältä päivältä ja lähteä aurinkoiselle iltalenkille smitten

Mietityttää vaan, että mitäs sitten valmistumisen jälkeen... Kesäksi on töitä, mutta ei (tietenkään) omalta alalta, mutta entäs sen jälkeen... Undecided  Mies ja anoppi ehdottavat, että ryhtyisin sisustussuunnittelijaksi teknisen alan sijaan, mutta kun mutterin vääntö ja tekninen matikka&fysiikka kiinnostavat myös uglystupid2 Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13327 : 27.04.2011 11:17:53 »

Tää on taas poissa sinkkumarkkinoilta ja aivan myytynä eräälle The Uros  leijona :lle  smitten :
Voi kuulkaa kaverit, se taitaa olla tulista menoa nyt  Grin.

Onnea sulle ja mulle!  Cheesy

Minäkin olen pois sinkkumarkkinoilta, vihdoin!  Valkkasin lopulta nuoremman  neitsyt miehen.  No, se vanhempi ei tainnu ollakaan mun ulottuvis.  Yllättävän tulista ja herkkääkin on ollut.  Oi, mua pidetään kuin kukkaa kämmenellä!  Mä olen hieman hämmennyksissä kaikesta huomiosta, mitä mua kohtaan nyt osoitetaan.

Aika vaikeaakin mun on  askendentti kauris :na ottaa vastaan kaikkea ihailua ja hellyyttä mitä tämä nuorempi mies osoittaa.  Oppia ikä kaikki.  Ja voi, niin mukavaa oppia!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13328 : 27.04.2011 19:07:45 »

Mikä auttaa tähän krooniseen arvottomuudentunteeseen... Tuntuu vain, että kaikki on turhaa, ihan mihin tahansa ryhtyykin, menee reisille Cry  Ja palasin taas vanhoihin tapoihin, kipu on ystävä, kaikki, mitä ansaitsen... Mies löysi tänä aamuna haavat mun kädestä, tarttui käteeni ja vilkaisi, kun näki lakanoissa aamulla verta, huolestui ja kysyi, että mikä taas ahdistaa... Ja näin miehen ilmeestä ja kuulin särähtävästä äänestä, että mieheen sattui myös Cry  Miten tuo osaakin nähdä mun sisään, peitänkö tunteeni niin huonosti Huh

Tuntuu, ettei ystäviäkään ole, tai ettei ketään kiinnosta mun pienet murheeni. En oikein jaksa enää pitää yhteyttäkään kehenkään. Omalla eristäytymiselläni ja synkkämielisyydellä olen ajanut ainakin osan pois, eli syytä on myös mussa, kun olen käpertynyt itseeni. Olen enää haalea varjo siitä Jousimiehestä, mitä joskus olen ollut...

Neptunus ja Pluto kiusaavat tällä hetkellä ikävillä aspekteilla, samoin  uranus aspect_tri keskitaivas pistää kapuloita rattaisiin... Mulla on meneillään  pluto aspect_con askendentti ja  pluto aspect_opp kuunsolmuneptunus aspect_squ keskitaivas , neptunus aspect_tri saturnusneptunus aspect_squ uranuschiron aspect_squ keskitaivas - kuvaa varmaan hyvin tilannetta Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13329 : 27.04.2011 21:45:02 »

^^ En usko lääkkeisiin, joten en mitään kemiallista myrkkyä suostu pumppaamaan sisuksiini ja sekoita sillä koko kroppaani Huh  Ja toisekseen: kummallista kyllä, nukun erittäin hyvin verrattuna olotilaani, 8-9 tuntia yössä. Alkoholiin en aio kajota, onneksi! En ole koskaan ottanut lasillistakaan, jos on paha olo, enkä ota jatkossakaan.

Tämä masennus johtuu siis siitä, kun tuntuu, ettei unelmat ole minkään arvoisia eikä niitä kannata tavoitella - tämä tuli tässä opiskeluaikana ja laman myötä selväksi. Jos vain voisi nähdä, että perusasiat kohenevat syksyn myötä, eli huushollin väki paiskii palkkatöissä, niin sitten voin vannoa, että syksyllä täällä kirjoittelee Medium Coeli -lapsi ihan toisella mielialalla. Tämä epävarmuus ajaa mut hulluksi, sekä se, ettei kelpaa/pääse alan hommiin, mihin on kuitenkin kouluttautunut...

Mutta eipä se haittaa, vaikka leipä tulisi ihan eri alalta. Olen hyvin joustava hommia kohtaan, rankkaa ulkohommaa tullut tehtyä ja onpas se työnkuva sisältänyt kirjaimellisesti paskanlapiointiakin Grin

Olotila on aavistuksen parempi nyt kuin alkuillasta (alkuilta on kunnon angstausaikaa), mies haki lempiherkkuani, cashew-pähkinöitä, tuli halailemaan ja ehdotti, että pistetään joku hassu leffa pyörimään.

Mitä mä olen tehnyt ansaitakseni tuon miehen? Tuntuu, että mä tällä horjuvalla mielelläni pilaan kaikkien muidenkin läheisten elämät Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13330 : 27.04.2011 21:57:55 »

Mäkin tiedän ton tunteen. Kun ihmettelee, minkä takia toinen vaan jaksaa olla siinä vierellä ja itsellä menee niin huonosti. Mutta joskus se menee toisinkin päin. Että kantaa sen toinen huolet ja murheet, eikä niitä enää sitten lajittele - elämää se vaan on. Ja kyllä sä töitä saat, nyt alat uskoa itsekin siihen. Ja trust me, I know!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13331 : 27.04.2011 22:48:45 »

Voivoi Mc82, voimia!  smitten Usko ja luota siihen, että kaikki on mahdollista. Sieltä pääsee pois, väitän näin kun olen itsekin ollut joskus siellä.  crazy2 Ajatuksen voimaa ja positiivisuutta peliin, älä jää uhriksi.  angel

Mä olin vuosikausia toistellut itselleni sitä, että mun pitäisi tappaa itseni. En edes enää voi käsittää, että milloin ja miten sainkin murrettua vanhan toimintamallin. Murtauduin ulos vanhoista kaavoista, mullistin ajatusmaailmani. Nyt tekee kipeää ajatellakin, miten olen voinut tehdä itselleni niin paljon pahaa. Jokainen itsetuhoinen ajatus on syönyt elinvoimaani ja tuhonnut kehoani...

Et ole yksin.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13332 : 28.04.2011 14:23:07 »

Lääkkeet voi olla hyvä apu, jos tuntuu kertakaikkiaan ettei jaksa, mutta siitä olen kyllä soman kanssa samaa mieltä, että ei se ole mikään ratkaisu. Asiat ei oikeasti muutu vain pillereillä, jokin oivallus täytyy tulla itsestä, että alkaa toimimaan toisin kuin ennen.

Minulla on niin painottunut kartta, että elämäni voi selvästi kuvata vaiheisiin. Minulla oli sekä pitkä Pluto-vaihe että Saturnus vaihe. Olen käynyt läpi masennuksen, itseinhon, syömishäiriöt. En tajua miten tänä päivänä olen hengissä niiden kaikkien ajatusten jälkeen mitä on ollut, mutta olen iloinen siitä, että olen.

Minulla tulee seuraavaksi Neptunus vaihe ja olen miettinyt että kaiken tuon p***an jälkeen olen oppinut tuntemaan itseni ja seuraava vaihe on hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Myös välillä heikkona ja hauraana. Olen viime aikoina paljon miettinyt elämän haurautta ja omia heikkouksia, mutta toisaalta sitä on myös niin paljon vanhempi kuin uskookaan. Siitä kai lopulta on kyse. Heikkouden ja vahvuuden tasapainosta. Tekee niin mieli vetää vertaus luontoon. Se on aina niin ihmeellistä kun luonto alkaa pitkän ja rankan talven jälkeen vihertämään ja linnut laulamaan. Minä mietin tulevia Neptunus transiitteja siltä kannalta, että sitä on vain pakko oppia uskomaan siihen, että on ihan riittävän hyvä, vaikka joskus onkin heikko ja ihmisenä hauras.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13333 : 28.04.2011 15:37:34 »

Kuten jo edellä sanoin, en luota lääkkeisiin. Keinotekoiset hormonit yms., miten ne sotkevat kropan perustoimintaa, kyseessä ei ole kehon LUONNOLLINEN aines. Ehkä osa turvautuu lääkkeisiin ja jos ne auttavat, hieno homma. Itse en aio turvautua. Harmittaa vaan se, kun lääkärit tuputtavat kaikenmaailman hienoja psyykelääkkeitä ja kartuttavat näin lääkefirmojen kassaa. Sen sijaan sitä todellista ongelmaa ei ratkaista, sitä vain siirretään Huh

Tässä tilanteessa se ainoa parannus on se, että saan taas perustan sinne perusasioiden alle. Omanarvontunto palautuu sillä, kun teen töitä, saan palkkaa ja perusturvan, koen olevani tarvittu - olen edelleen  askendentti kauris , työnarkomaaniudelle en voi mitään Grin  Samalla toivon, että mieskin saisi pikapuolin töitä, niin sitten meillä on tupla-perusturva ja asiat siltä kantilta paremmin kuin hyvin smitten

Alkoholia en koskaan ota, jos ahdistaa. Tämä on ihan periaatekysymys. Siskoni on alkoholisti, joka ruokkii ahdistustaan alkoholilla ja koittaa paeta viinan avulla siihen happyhappy-maahan, missä kaikki on hetken hyvin - kunnes koittaa huominen ja paluu tosimaailmaan ja ongelma ei olekaan poissa... Undecided  Tuossa eräs ystäväni oli työttömänä hetken ja hän alkoi viihtymään huolestuttavan paljon pullon parissa. Jos vietimme iltaa, oli alkoholi aina läsnä. Ystäväni avasi pulloa ja totesi "nyt on kaikki hyvin, Pohjanmaan kautta!". Sitä on pelottava katsoa... Undecided  Se, että paetaan sinne hetken hyvään oloon ja ongelma silti on läsnä. Onneksi ystäväni on nyt töissä ja sanoikin, että perusasiat ovat nyt kunnossa Smiley  Eikä viinakaan enää niin maistu.

Itse olen saanut lahjaksi hauraan omanarvontunteen, joka voi hajota pirstaleiksi jo pienestä. Mikä on peräisin siitä, kuinka lapsena isäni arvioi lapsiaan suoritusten, arvosanojen kautta. Koskaan en ollut riittävän hyvä, jossain oli aina petrattavaa. Ja jos todistus on hyvä, niin sitten sain kritiikkiä siitä, kuinka mulla ei ole paljoa kavereita ja isäni mielestä sosiaaliset taitoni ovat kehnot Undecided  Koulukiusattuna kavereita oli hiukkasen hankala saada ja koska en kelvannut muiden mukaan, aloin ajattelemaan, että mussa on jotain vikaa, kun kukaan ei halua olla kanssani. Olin myös isäni mielestä jossain vaiheessa liian lihava ja kömpelökin vielä.

Koulukiusaus jäi, ja vähitellen omanarvontunto alkoi kasvamaan, koska mut alettiin hyväksymään omana itsenäni. Mutta omanarvontuntoni on sirpaleista kasattu, joten pienikin isku voi hajottaa rakennelman...

Tuli miehetkin mukaan. Isäni on aina ollut vahva hahmo elämässäni, joten rakastuin nuoreen, määrätietoiseen, vahvaan mieheen. Alku aina mahtavaa, mutta jossain vaiheessa aloin huomaamaan, että kertaan tässä suhteessa isäkuvioitani. Mies (nykyinen ex) asetti muottia, johon yritti tunkea mua. Määräsi, miten mun pitäisi olla, pukeutua, käyttäytyä jne. Aina löytyi miehen mielestä jossain petrattavaa, keppiä tuli kyllä, muttei koskaan porkkanaa, kehuja tms., jolloin mies olisi sanonut, että "tässähän sä olet hyvä" tai että "olen ylpeä susta". Ero tuli, tietenkin, olin henkisesti aivan lopussa.

Eron jälkeen tunsin, että nyt voin taas hengittää vapaasti ja keskittyä niihin asioihin, joilla on väliä MULLE, vain mulle.

Exän kanssa vielä ollessani tapasin nykyiseni opiskelujen parista. Nuorempi mies, tuntui melkein lapselta vielä. Pian huomasin, että vietin yhä enemmän ja enemmän aikaa tämän miehen kanssa. Keskustelimme oikeastaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Huomasin, että aloin avautumaan tälle miehelle, paljastin yhä enemmän itsestäni, kerroin vapaasti mielipiteitäni. Tämä mies kuunteli, ei tuominnut tai keskeyttänyt lausettani. Jossain juhlissa istuskelimme taas juttelemassa, keskustelutyylini taisi olla korskeampi kuin yleensä. Mies seuraili siinä hiljaa, sanomatta mitään. Kunnes keskeytti ja sanoi: "Sä et ole sitä, mitä sä leikit olevasi. Oikeasti sä olet paljon kiltimpi ja herkempi." Se oli salamanisku suoraan sydämeen. Tuntui vain, että tuo hiljainen mies, melkein poika vielä, porautui nahkani läpi pehmeällä, mutta terävällä katseellaan, näki sydämeeni. Silloin tiesin, että nyt en pysty kävelemään ohi.

Ongelma oli se, että olin vielä edellisessä suhteessa. Pelästyin omia tunteitani, jotka olivat voimakkaammat kuin koskaan aiemmin - edes tavatessani exäni ei tunteet leimahtaneet samalla lailla, en ainakaan muista. En tiennyt, mitä tehdä, korjata olemassaolevaa suhdetta, minkä vain pystyisi vai hypätä uuteen, tuntemattomaan, vain omia vaistoja kuunnellen. Olen turvallisuushakuinen ja päätin pysytellä vanhassa, keskittyä suhteen hoitamiseen. Ensimmäinen opiskeluvuosi päättyi, huokaisin helpotuksesta, kun tiesin, että nyt voin keskittyä kesän aikana täysillä suhteeseen ja unohtaa kaikki ihastushömpötykset. No, ennen kuin kesä päättyi, päättyi sekin suhde. Että näin Sad

Uutiset tietysti kiirivät ja tämä ihastuskin sai tietää, että elämäntilanteeni oli muuttunut. Vietimme taas aikaa yhdessä, mies oli tällä kertaa etäisempi ja piti välimatkaa. Sanoi, ettei halua kanssani suhteeseen, koska olen vielä toipumassa edellisestä. Oikeassahan mies oli, mutta hermostuin, kun ensin antaa ymmärtää ja sitten yhtäkkiä kääntää kelkkansa. Ajattelin, että eipä se mitään, olkoot. Syksy eteni ja arki sinkkuna tuntui rauhoittuvan, tunsin oloni hyväksi ollessani yksin. Kunnes... Tuli eräs opiskelijareissu, jonne lähdettiin porukalla. Siellä mies muutaman kaljan rohkaisemana paljasti tunteensa ja sanoi, että haluaisi jotain läheisempää kuin pelkkä ystävyys. Ja sille tielle jäätiin ja ollaan edelleenkin...

Mies... Siinä se edelleen on. Saan olla se höpsö ja herkkis, mitä todellisuudessakin olen. Olen edelleen pahuksen ailahtelevainen ja tulinen, koen kaiken voimalla. Turhautumiseni puran mieheeni, näin olen valitettavasti tässä kevään mittaan tehnyt Sad  Piikittelen, puhun ilkeästi, sanon rumia sanoja ja toivon, että näillä saisin miehen ajettua pois - etten satuttaisi häntä enempää. Mutta siinä mies edelleen on, ei hievahdakaan. Toimii kuin uhmaikäisen lapsen kanssa, eli ottaa vain syliin ja halaa, halaa niin kauan, kunnes kiukku lähtee pois... Cry

Haavat ja arvet ovat edelleen käsissä, osa tuoreita, osa vanhentuneita. Mies vain sanoo, että älä edes ajattele noita hirveyksiä, hän tarvitsee jonkun pitämään hänestä huolta ja rakastamaan.

Mitä tulee isäsuhteeseeni: Isäni on muuttunut viime vuosina, varmaan sairastumisen myötä elämänarvot menneet uusiksi. On nähnyt, että duunarihommista huolimatta elätän itseni enkä mitään über-typerää ole tehnyt, rikkonut lakia tms. Kohtelee miestäni kuin omaa sukulaistaan (exästäni ei oikein pitänyt). Elämäntilanne muuttuu, olen viime aikoina auttanut isääni hoitamaan talousasioita yms. Edelleen isäni on tiukka opettaja, mutta kuinkas muuten oppisi, ellei kurilla Smiley  Isäni kanssa välit ovat jälleen lähentyneet ja ainakin osittain olen antanut anteeksi nuo lapsuudenkokemukset - isäni purki turhautumistaan meihin avioeron vuoksi. Ymmärrettävää sinällään, vaikka viha olisi pitänyt purkaa toisella tapaa Sad

Tulipas pitkä vuodatus... Sieluni purin tähän. En tiedä, jaksaako kukaan edes lukea tätä yhden ihmisen elämänkertaa läpi angel  Nauraa saa, jos tämä kaikki tuntuu naurettavalta valitukselta/uhrikertomukselta - mulle on elämäni aikana naurettu jo niin monta kertaa, ettei muutamat lisänaurut tunnu enää missään...
« Viimeksi muokattu: 28.04.2011 16:13:14 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13334 : 28.04.2011 16:55:27 »

Voi kiitos *Aminthir* smitten  En siis luontaistuotteita tms. paheksu, ainoastaan rankkoja psyykereseptilääkkeitä. Joitakin rankkoja lääkkeitä tarvitaan toki fyysisiin vammoihin, syöpähoidossa käytetään solumyrkkyjä, jotka pistävät elimistön koitokselle - näitä en siis paheksu. Ihmettelen vain, etä nykyaikana jokaiseen ahdistukseen määrätään lääkettä jos toista, sen sijaan, että keskityttäisiin tavoitteelliseen terapiaan. Lääkkeet tuovat osalle helpostusta, mutta suurimmaksi osaksi apua tarvitseva jätetään oman onnensa nojaan, nappiresepti kourassa. Ei ne lääkkeet välttämättä riitä parantamaan, siihen tarvitaan ihan henkistä tukea, terapiaa ja tukiryhmätoimintaa.

Epäilen, että siskollani on alkoholismin lisäksi bipolaarinen mielialahäiriö. Hän ajelehtii hyvin vahvasti maanisen ja depressiivisen välimaastossa. Välillä hän elää kuin viimeistä päivää, ottaa riskejä, ei välitä rahasta, materiasta, mistään, kunhan vaan menee oman mielensä mukaan. Välillä hän hyvä kuin pääsee edes sängystä ylös ja ei saa yhtikäs mitään omin avuin tehtyä. Hänelle on määrätty useita lääkkeitä, mutta siitä huolimatta hän on useasti joutunut vaihtamaan lääkitystä sopimattomuuden vuoksi. Depressiivisessä vaiheessa hän ei välttämättä muista ottaa lääkkeitään. Lisäksi hän käyttää reilusti alkoholia ja on väkivaltainen ja arvaamaton kännissä. Tämä kaikki on aivan uskomaton stressi, eniten vanhemmilleni, mutta vanhempien vihainen ja turhautunut mieli vaikuttaa mun mielialoihin Cry

Siskoni kanssa en ole tekemisissä, viimeksi tapasin hänet viime kesänä. Siskoni oli saanut häädön edellisestä asunnostaan maksamattomien vuokrien sekä hälyn aiheuttamisen vuoksi ja asui tuolloin väliaikaisesti äitini luona. Olimme sopineet äitini kanssa, että tulen käymään. Siskoni suuttui tulostani. Kun tulin ja istahdin alas, hän haukkui mut siltä seisomalta hu*rap*rseeksi yms., löi jääkaapin ovella (istuin tuolilla jääkaapin vieressä) ja uhkasi tappaa kissani, jos joku kerta eksyy meille Shocked  Että eipä oikein huvita tavata, tuon jälkeen... Undecided

Tämä näistä lääkityshommeleista yms.

Näin Jousimies/Neptunus-painotteisena ihmisenä rehellisyys itselle ja muille on tärkeintä. Vaikka välillä tuntuu siltä, että haluaa vaan haudata kaiken piiloon muilta... Jotenkin vaan vedän puoleeni sellaisia, jotka yrittävät muokata mua, kohottaa itseään siinä vieressä ja siinä sivussa puristaa tyhjäksi energioista. Henkistä hyväksikäyttöä, koska materiaalipuolella olen yllättävänkin tarkka ja niuho Wink  Mutta henkinen puoli... Kun sitä vaan niin helposti pystyy tuntemaan muidenkin puolesta ja läheisten mielialat vaikuttavat voimakkaasti myös omiin mielialoihin.

Kun nyt avaudutaan, niin avaudutaan kunnolla Wink  Exän lähdön myötä tuli menetettyä pitkäaikaisin ystäväni. Vietimme aikaa silloin paljon yhdessä, me ja tämä ystäväni ja hänen mies, joka on exäni lapsuudenystävä. Olin ystäväni ja tämän miehen häissä pari kesää sitten. Siellä tuli tavattua myös yhteistä ystäväpiiriä (exän kavereita enemmänkin), joiden kanssa oli oltu kohtuullisissa väleissä aikanaan. Nyt näiden suhtautuminen oli muuttunut ynseäksi, osa ei edes tervehtinyt tai suostunut huomaamaan. Osa vaihtoi muutaman sanan, vähän väkinäiseltä tuntui keskustelu. Morsian, ystäväni, ei tullut edes paria sanaa sanomaan - toisaalta, suuren päivän aikana pyörityskin on melkoista. Morsian vietti illan exäni uuden naisystävän kanssa - tämä nainen oli aikanaan ollut osasyy eroon, eli oli ns. kolmas pyörä.

Jäi niin paha maku näistä häistä ja ihmisten suhtautumisesta, että jätin siltä seisomalta yhteydenpidon. Ihmettelen vain, kun nyt tämä "morsian", entinen lapsuudenystäväni kovasti ehdottelee tapaamista, ollut viime aikoina yhteyksissä - silloin, kun erosin, sain häneltä vain tekstiviestin, että "Ootteko te eronneet?? Tosi ikävää! Mitäs aiot nyt tehdä, muutatko pois?", erosta tai mun fiiliksistä hän ei edes halunnut sen kummemmin keskustella. Ryhmäpaine ehkä, kun exäni kuitenkin hänenkin uusi ystävänsä. Samalla tuntui, että mut jätettiin yksin selviämään.

Ihan sellainen fiilis, että on palattu takaisin lapsuusaikaan, eli mut työnnettiin hiekkalaatikolta suoraan sivuun ja kukaan ei halua enää leikkiä Sad  Toisaalta, oppiipahan ainakin löytämään ne TODELLISET ystävät, jota lapsuudenystäväni ilmeisesti koskaan ollut mulle. Etsin jotain pyyteettömämpää ja avoimempaa, missä ei pelätä sielun avaamista ja ruman totuuden paljastamista.

Tässä tulee vähän vanhoissa pyörimistä, mutta olen vain vähän ihmeissäni tuosta yhtäkillisestä kiinnostuksen muuttumisesta, niin pakko kaivella taustoja esiin Sad
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 887 888 [889] 890 891 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: