Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi astroileva oinasnainen  (Luettu 3460 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sahira79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 27.10.2005 13:14:28 »

Vuosimallin -79  oinas-härkä -välimaastossa (Hitlerin syntymäpäivänä Sad syntynyt naisolento esittäytyy.

Sen verran vaatimaton oinas (Huh) että itsestään paasaaminen tuottaa vaikeuksia. En ole rotuni tyypillnen edustaja, ja ihmettelenkin miksi? Lisää oinaan tulisuutta kaipaan! Mahtaisiko vuohi-oinas -yhdistelmä tylsyttää sarveni??

Mielipiteen ilmaisu ei tuota ongelmia mutta sitoutuminen näyttää tuottavan. Nousu-jousimies ei helpota asiaa.. minua tuskin rengastaa kukaan. On kunnian kysymys pärjätä itsenäisesti ja hoitaa laskunsa ajallaan.
Hiukan liian vähän kärsivällisyyttä omaava wash'n'go & rock'n'roll -tyttö. Yksinäinen susi. Haaveissa ostaa moottoripyörä ja ajaa auringonlaskuun.

Paras ystäväni on vaaka, veljeni oinas ja leijona, äitini jousimies ja entinen avomieheni vesimies. Kaikkien heidän kanssaan tulen hyvin juttuun.. toisin kuin rapu-isäni, kahden rapu-ex-miesystävän sekä neitsyt-miehen kanssa.
Empiiriset tutkimukseni ovat tämän vahvistaneet.

Astrologian salakielestä en ymmärrä mitään mutta iltasanomien horoskooppeja kyllä! - hei, vitsi vitsi!! Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2005 14:43:18 »

Sahira79, mikäs sun kuu-merkki on ?  Smiley
Mä taas oon ollu päinvastanen, aina kun oon ollu "rakkauden ensihuumassa"
niin heti on pitänyt päästä kihloihin  Cheesy
Vaikka kuinka vanhemmatkin olis  tickedoff niin eihän sillon ketään uskota kun sokesti on "rakastunut"  buck2

Oinas73

 askendentti kuu jousimies
 venus oinas
 mars kauris
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2005 22:19:57 »

Moikkis

Oot siis syntynyt 20.4. niinkuin minä ja Hitlerkin  2funny tervetuloa kerhoon! (-71)

Minä myönnän olevani aika oinasmainen ja nousumerkkinäkin on Leijona, joten tulta ja tappuraa piisaa, mutta vieraiden ihmisten seurassa aluksi olen ehkä vähän hiljainen ja kuunteleva osapuoli, mutta vain aluksi  angel
Mulla on sellainen tutkailu siinä ekaksi, että mitäs noi on miehiään..
Niin ja joskus tunnen olevani vähän outo  knuppel2 heh

Ja samma här, sitoutuminen ei ole vielä onnistunut tai siis on mutta eron kautta.
Nyt sitten tiiraillaan maailman menoa kaksi lasta kainalossa, mutta toisaalta olen niin itsenäinen ja vähän sellainen jatkuva vapaudenkaipuu sisimmässäni epäilen, että tulisikohan musta edes koskaan onnellista "rengastettuna"  Undecided
Ex-mieheni oli neityst, lapseni ovat neitsyt ja härkä.
Paras ystäväni on kyllä neitsyt myös..


Aurinko oinas
Nouseva   leijona
Kuu  vesimies
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: