Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pikkuveli esittäytyy  (Luettu 4773 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« : 24.10.2005 07:18:43 »

Hei kaikille!  Smiley

Pikkuveli:

28v.

aurinko kaksoset, askendentti neitsyt, kuu oinas

Astrologia on ollut läsnä koko elämän siitä lähtien kun kummisetä teki vastasyntyneelle syntymäkartan. Omalla kohdalla se alkoi toki kiinnostaa vasta kun alkoi tajuaan ylipäätään maailmasta jotain. Mutsin kautta tutustunut alan kirjallisuuteen ja lukenut omaa syntymäkarttaa. Aina astrologia on kulkenut läpi elämän kuin varjo perässä välillä käyden myöskin edessä esittäytymässä. Ehkä kaksosen ilmamerkkinä olen kiinnostunut kaikesta syvällisemmästä tai hengellisemmästä, mutta kaksoselle ominaisella leväperäisellä tyylillä.  laugh

Hillittömän hieno tunne lukea itsestä jotain niin täysin paikkaansa pitävää! Astrologia on ainoa asia mikä on oikeastaan antanut allekirjoittaneelle edes osittaista uskoa ja toivoa elämään ja sen mielekkyyteen. Uskonnosta kun ei oo sihen koskaan ollu vaikka tiedänkin tän kaiken shaissen takana olevan jonkin elämää suuremman voiman. Onko se Jumala vai vain tylsät, kylmät planeettaenergiset kuviot, sitä en ole vielä päättänyt. Testaus on vielä kesken!

 2funny  2funny  2funny


To all of you in the DARK:

Choose life, Karmadebt is for losers!

Tarkoitus ja suuri toive kun ois poistua täältä tyytyväisenä edes itteensä.
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Tirriäinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Valkoinen Kosminen Peili


Profiili
« Vastaus #1 : 24.10.2005 15:40:20 »

Pikkuveli on samanikäinen kuin oma pikkuveljeni smitten smitten
tallennettu

Aurinko, Saturnus - Kaksoset
AC, Neptunus, Ceres, Juno - Jousimies
Kuu, Pluto, Pallas - Vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2005 16:26:19 »

Pikkuveli, ole onnellinen että sinulla lähisukulaiset suhtautuvat noin myönteisesti astrologiaan! Minä kun saan melkein piilottaa kaiken astrologiaan liittyvän materiaalin sillä äitini (ja isäni) mielestä astrologia on silkkaa humpuukia, pakanoiden jonninjoutavaa ajanvietettä...   tickedoff

Huh, en jaksa enää käsitellä tätä aihetta heidän kanssaan. Itse jo mainitsinkin toisessa ketjussa että astrologian kautta olen oppinut itsestäni mm. sen että Kauriit voivat joskus olla vähän "tosikkoja" ja sempä takia ehkä itse olenkin iloinen Kauris. Elämä ei ole niin vakavaa!!!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #3 : 24.10.2005 18:12:13 »

Hei Kaurisenergiaa!

 smitten  smitten

Olet täysin oikeassa! Elämää ei saisi ottaa vakavasti, vaikkei se aina niin helppoa olekaan. Ja itse oikeasti haluaisin olla se tietämätön, koska tieto oikeasti lisää MYÖS tuskaa. Mutta kiitos siitä että osoitit minulle kuinka onnekas toisaalta olen kun olen saanut kasvaa hengellisesti vapaassa ympäristössä. Minusta se on suuri vääryys jos ihminen ei saa valita edes  mielipiteitään. Sehän se on mikä minusta kuuluu uskonnonkin suurimpiin viisauksiin:

Meillä kaikilla on vapaa tahto!  knuppel2

Mutta kaikille jotka kuvittelee että maailmassa on jokin, mikä tahansa asia, joka poistaa yhä edelleen törmäämisen hämmennykseen ei ole olemassakaan! Niitä harvoja asioita joihin todella uskon, on se että olen syntynyt maailmaan kokemaan kuka olen. Ja mitä en ole. Astrologia on onneksi olemassa kuin elämän käyttöohjeet, joihin yleensä tartutaan vasta sitten kun muu ei toimi.

 laugh

Kaurisenergian sanoista välittyy elämän viisauksia joita arvostan suuresti, mutten aina itse sisäistä. Siksi minusta sinä se onnekas olet!

Ja vielä, voihan sekin olla että vanhempasi ovat ymmärrettävästi täysin vakuuttuneita ja osaltaan jopa täysin oikeassa tyrmätessään astrologian. Onhan sekin hakoteillä joka lukee kuin piru raamattua! (viitaten tässä nyt vain siihen kuinka astrologia suurelle yleisölle esittäytyy lehtien horoskooppien välityksellä) Täyttä SKEIDAA sanon minä!!!

MUTTA!!!

As long as there's life, there's a change!
 angel
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
sister sugar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16

Valkoinen itsevallitseva taikuri


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 13:09:27 »

Hei ystäväni, pieni suuri veljeni !  smitten

Kiitos kutsusta, tämähän on muuttunut kovasti jännäksi paikaksi. Mukavaa jakaa kanssasi tämä(kin) asia. En ole vielä kerinnyt paljoo tutustuu, ajattelin tulla heti ekaksi moikkaamaan. Täytyykin alkaa nyt alkaa tutkimaan mitä kaikkea täältä löytyy..
tallennettu

Aurinko-kauris Kuu-rapu Nouseva-kauris
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2005 15:10:09 »

Mooooi Sugar!!!  smitten

Joo, mä oon jo koukussa foorumiin, onneks olen lomalla!!!  laugh

Täälä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja, ja aivan ihania ihmisiä! Vieläkin ihmettelen miten en vanhojen astrosivujen foorumiin pahemmin eksynyt, sillä tää on kyllä jotain niin hienoa! Voi kysellä vapaasti ihmisiltä asioista mistä itse ei tiiä, ja yleensä saa todella tähdellisiä neuvoja.

Ja eikun selaamaan.... luulevat kohta että muodostamme jotain kuppikuntaa täälä.

 laugh
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: