Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten poistetaan valeraskaus?  (Luettu 4074 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« : 21.02.2006 13:53:10 »

Koirallani oli viime kesänä valeraskaus ja se oli lievä.  Angry  Nyt on taas valeraskaus meneillään.  Angry  Koiralla huomaa hyvin, miten maitorauhaset on turvonneet ja kova pesän rakentaminen ja uikutta lelu suussaan ja hoivaa niitä.  Angry  Kuulin, että pesät pitää hajoittaa ja lelut ottaa pois ja lisätä enemmän liikuntaa.  Miten minä lisään enemmän liikuntaa kun on koirani muutenkin aktiiviliikkuja harrastuksien myötä.  Huh

Nyt olen piilottanut leluja ja torkkupeitot. Koira itkee kuviteltuja pentujaan.  Cry

Miten poistetaan valeraskauden oireet? Onko muuta keinoa, kuin vielä lääkäriin?
Mitä teen? Ne kyllä halua leikkauttaa koiraani.  Sad

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2006 14:10:36 »

Voi toista...  smitten
Itselläni on kokemusta vain uroksista, todella vähän nartuista joten en valitettavasti osaa neuvoa.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 21.02.2006 15:04:00 »

Koirallani oli viime kesänä valeraskaus ja se oli lievä.  Angry  Nyt on taas valeraskaus meneillään.  Angry  Koiralla huomaa hyvin, miten maitorauhaset on turvonneet ja kova pesän rakentaminen ja uikutta lelu suussaan ja hoivaa niitä.  Angry  Kuulin, että pesät pitää hajoittaa ja lelut ottaa pois ja lisätä enemmän liikuntaa.  Miten minä lisään enemmän liikuntaa kun on koirani muutenkin aktiiviliikkuja harrastuksien myötä.  Huh

Nyt olen piilottanut leluja ja torkkupeitot. Koira itkee kuviteltuja pentujaan.  Cry

Miten poistetaan valeraskauden oireet? Onko muuta keinoa, kuin vielä lääkäriin?
Mitä teen? Ne kyllä halua leikkauttaa koiraani.  Sad

 smitten  smitten  smitten  smitten

Hei

Vie koirasi eläinhomeopaatille.
- apu tulee sieltä -


http://www.homeopaatit.org/toiminta.php

http://kotisivu.mtv3.fi/elaimelliset.osk/luontaishoidot.htm


 smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #3 : 21.02.2006 16:18:43 »

Kiitos, Elämänilo!

Täytyy soittaa eläihomeopaatille ja käydä sillä.

ISO KIITOS!


 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: