Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selluliitti!!!???  (Luettu 6294 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« : 11.02.2006 22:28:08 »

Nyt pyydän anteeksi tätä kamalaa pinnallisuuttani, Mutta onko kellään niksiä, millä saisi appelsiini-ihoa tasoitettua???  Kiitän jo etukäteen rakkaat ystävät  smitten
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 11.02.2006 22:46:28 »

Saat anteeksi!!!! Kiss Kiss Kiss

Sitäpaitsi niksit otettaisiin vastaan täälläkin!!!
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2006 23:03:19 »

Liikunta ja riittävä määrä nestettä, kuivahieronta, aineenvaihduntaa kiihdyttävät paikalls voiteet.. Jne..
 Itse taistelen saman ongelman kanssa... Välillä häviölla, varsinkin jos löhöän liikaa  Embarrassed... Jos harrastaa säännöllisesti liikuntaa ja lopettaa äkisti... Syntyy selluliittia. Kuona-aineet kerääntyy ikävästi tiettyyn paikkaa ja on hankala saada pois....  tickedoff

Mutta näin keväällä taistelu jatkuu...  knuppel2
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2006 23:07:15 »

Olisko tarkempia vinkkejä aneenvaihduntaa kiihdyttävistä paikallishoidoista? Mitä ja mistä
 Shocked
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 11.02.2006 23:10:50 »

tuotaniinniiiiiin, kait se olisi se valkeasokeri ja valkeajauho ja tyydyttynyt rasva karsittava pois.......
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 11.02.2006 23:17:23 »

E-pillerit aiheuttavat selluloidia. Kun jätin pois, niin lähti näkyvä selluloidikin.

Tosin avitin sitä erilaisin ko. ongelmaan kohdistetuilla voiteilla, jota terästin aromaterapeuttisilla tipoilla.
Tiedä tuota, auttoiko, mutta ainakin se nopeutti ihon palautumista hormonimyrkkyjen jälkeen.
(Kun söin pilsuja, niin mikään selluloidivoide, ruokavalio tai liikunta ei auttanut siihen näkyvään selluloidiin)

Kannattaa kuoria iho vähintään kerran viikossa ja kuivaharjata kuollut ihosolukko pois, että aineet imeytyy paremmin ja verenkierto vilkastuu.
Kannattaa tehdä siitä rutiini.  Smiley

On hyvä välttää huonoja rasvoja ja sokeria. Hyvät rasvahapot, kuten EPA, DHA ja helokkiöljy parantavat rasva-aineenvaihduntaa. Selluloidihan on rasva-aineenvaihdunta häiriö.
Siis ainakin minulla tepsii nämä keinot. Smiley


Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2006 23:22:40 »

Kiitoksia tuhannesti!! Kävin yliopiston apteekin sivuilla ja siellä oli kanssa jotain kalliita voiteita.. e-pillereitä en pysty jättämään pois.. valitettavasti.
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #7 : 11.02.2006 23:29:07 »

Aromaterapia avuksi!

Itse olen käyttänyt sypressiöljyä. Lainaus kirjasta Aromaterapiaa naisille:
"Katajaöljyä voi käyttää yhdessä sypressiöljyn kanssa hierontaöljynä tai kylvyssä. Katajan virtsaneritystä lisäävät ominaisuudet ja sypressin supistava vaikutus tekevät näistä yhdessä ihanteellisen laihdutusöljyn".

Eli perusöljyyn sekoitetaan muutamia tippoja aromaöljyjä. Suhde voisi olla 50 ml perusöljyä ja 10 tippaa aromaöljyjä kutakin. Luontaistuotekaupoistahan näitä saapi ostella.

Auttaa ainakin säännöllisessä käytössä  smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 11.02.2006 23:36:27 »

Aromaterapia avuksi!

Itse olen käyttänyt sypressiöljyä. Lainaus kirjasta Aromaterapiaa naisille:
"Katajaöljyä voi käyttää yhdessä sypressiöljyn kanssa hierontaöljynä tai kylvyssä. Katajan virtsaneritystä lisäävät ominaisuudet ja sypressin supistava vaikutus tekevät näistä yhdessä ihanteellisen laihdutusöljyn".

Eli perusöljyyn sekoitetaan muutamia tippoja aromaöljyjä. Suhde voisi olla 50 ml perusöljyä ja 10 tippaa aromaöljyjä kutakin. Luontaistuotekaupoistahan näitä saapi ostella.

Auttaa ainakin säännöllisessä käytössä  smitten

Minä olen kokenut tuon yhdistelmän hyväksi. Olen soveltanut sitä niin, että tipautan pikkuisen Sypressiä ja Katajaa selluloidivoiteen joukkoon, sekoitan hyvin ja hieron sen ihoon niin kauan, että se varmasti on imeytynyt.

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #9 : 11.02.2006 23:48:30 »

body shopissa on myös erityistä selluliittiöljyä myynnissä ja suhteellisen edullisestikin.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: