Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB-läisten Auringot  (Luettu 70327 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #90 : 08.10.2007 18:27:36 »

Se olikin Maxi joka lähti...

Mitäs mieltä olette Martina "salarakas" Aitolehdestä? Hänkin on rapu.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #91 : 08.10.2007 20:47:09 »

Se olikin Maxi joka lähti...

Mitäs mieltä olette Martina "salarakas" Aitolehdestä? Hänkin on rapu.

Aika koviksen näköinen ja oloinen naisekseen...   Shocked
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #92 : 09.10.2007 12:27:44 »

Oli kyllä ihan kiva että joku naisista sanoi Timolle (eilen saunaillassa) oikein kunnolla  Smiley Luulen että Martina sekoittaa asioita ihan tarkoituksella, hän haluaa shokeerata.
Martinasta en tykkää, teennäisen näköinen minun makuuni. Kun vertaa esim. Kadiin joka on nätti luonnollisella tavalla.
En pidä muovisesta ulkonäöstä  buck2
Kaikki muut misut talossa on mielestäni viehättävämpiä kuin Martina mutta ärsyynnynkin herkästi "7 päivää salarakas" julkimoista  Grin
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #93 : 09.10.2007 16:19:10 »

Aika yllättävä käänne, pakko myöntää! Ihan kiinnostavaa nähdä, mitä saa aikaan talossa tällainen keikaus, vaikka ko. julkimosta en juuri vähempää voisi perustaa. Pakko myöntää, että omaan tiettyjä negatiivisia ennakkoluuloja tämän sortin julkkistyyppejä kohtaan ylipäätään, enkä loppujen lopuksi ole juuri Martinan elämän käänteitä ja lausuntoja niin tarkasti seurannut, että olisin todella voinut nimenomaan hänestä kauhean tarkkaa mielipidettä muodostaa. Toisaalta sen perusteella, mitä nyt olen tätä hänen BB-"esiintymistään" seurannut (subtvn koosteet ja nettiuutiset), niin eipä hän ainakaan noita ennakkoluulojani ole kumonnut, pikemminkin päinvastoin. Joko hän on tuotannon järjestämä "pakansekoittaja", jonka tehtävänä on tarkoituksellisesti provota niin katsojia kuin kanssakilpailijoita, tai sitten hän todella on ihan tismalleen niin tyhjäpäinen ja itsekeskeinen diivailija, kuin olen olettanutkin.

Hiukan yllätyksenä on kuitenkin tullut tuo rääväsuisuus. Tykkään kyllä ehdottomasti siitä, että asiat sanotaan suoraan ja uskalletaan vahvasti olla oma itsensä ja kertoa mielipiteensä. Sen sijaan tuollainen turha uhoaminen ja riidanhaastaminen on typerää ja lapsellista. Pisti silmään myös se, miten reteänä neitonen tuntui taloon tulevan ja nyt sitten kuitenkin jo ehtinyt uhata jättävänsä kesken koko leikin ja lähtevänsä kotiin. Jotenkin nurinkurista sekin, että tyyppi toimii tupakan vastaisen kamppanjan yhtenä julkkismainostajana ja kuitenkin rahtaa röökiä taloon -kaiketi käydäkseen sillä kauppaa muiden kanssa, kun ei itse kuulemma polta (vaikka ihan kuin olis eilisessä koosteessa sätkä kädessä vilahtanut?).

En kyllä ihan heti olisi Ravuksi arvannut, vaan jotain kovempaa ja maskuliinisempaa merkkiä olisin veikannut. Liekö sitten joutunut joskus elämänsä varrella niinkin kovia kolhuja kokemaan, että olisi sen Ravun kuuluisan panssarin joutunut itselleen kasvattamaan? Kuumerkki taitaa olla Härkä. Aistikas ulkonäkö voisi mielestäni Kuu-Härälle passatakin, mutta tuo ihme oikuttelu taas tuntuu sen valossa oudommalta. Joku sodanplaneetta Marsin sisältämä stellium siellä kartalla taisi myös olla, sekä jumalan sormi.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #94 : 10.10.2007 15:20:47 »

Martinalla nousee skorppari.. (jos oikein muistan)

Eikä ole tasan yhtään naaamaa muotoiltu vai mihin viittasit muovisella ulkonäöllä. Ja sanoo oikeasti mielipiteensä ei shokeraa.. On todella sydämellinen tyyppi, oikeasti.

Muut bbläiset eivät oikein antaneet mahdollisuutta, vaan vinoilivat selän takana heti. Ja aiheuttivat kyllä tuon provoilun.

On oikeasti se rapumainen ihanainen, ei todellakaan mikään tyhjäpää! Voin kaivella tuon tarkan ajan jostain.

Ja sanoihan hän, että polttaa, jos ottaa drinksua? Ja tuo leikin jättäminen kesken, miksei, jos joutuu oikeasti kiusauksen kohteeksi heti alkuun. Eikä jengi anna mahkuja!

tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #95 : 10.10.2007 16:10:02 »

Heh, pitäisi vissiinkin lukea enemmän "lehtiä", kun en ollut edes ennen kuullut moisesta "julkimosta".  Grin
Olen siitä samaa mieltä, että kenestäkään muusta ei olla alusta asti selän takana niin paljon puhuttu ja arvosteltu, kuin mitä nyt Martinasta.
Selvästi muut ovat ottaneet hänet vastaan "julkkiksena", eikä ihmisenä.
Suorasanainen näyttää olevan joo, ehkä se on jonkinlainen "puolustusmekanismikin" muiden ennakkoluuloista suhtautumista kohtaan.
No tosin en ihan aktiivina seuraa BB:tä, joten en tiiä läheskään kaikista käänteistä talossa.
Piialle tuo näytti olevan "kova paikka", kun Martina saapui ja hänen tietyt piirteensä nousee nyt paremmin nähtäville.  Wink
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #96 : 10.10.2007 18:05:10 »

Hansuli ilmeisesti tuntee ihmisen? Pyydän anteeksi jos loukkasin tunteitasi. Minun mielipiteeni vain  Smiley Jokainen saa fanittaa ketä haluaa.

Muovinen ulkonäkö kuvaa koko kokonaisuutta, ruiskurusketus, hiuslisäke, tekotissit, kuva jonka on julkisuuteen antanut itsestään.
Ei naamaa varmaan olekkaan leikattu.
Jokainen saa silti näyttää miltä haluaa.

Aiemmin tiesin hänestä vain sen mitä lehdet kirjoittavat, en pitänyt siitä kuvasta jonka hänestä sain. Ajattelin että nyt saamme nähdä todella minkälainen hän on, jospa olenkin ollut vain ennakkoluuloinen. Huomasin ettei mielikuvani vaihtunut.
Tänään hän huuteli kovaan ääneen miten ei halua olla isoperse läskimooses  :Smiley  Cool Jep...

Vaikuttaa kovalta ja pinnalliselta ihmiseltä jonka ainoa tavoite on vain pysyä lehtien palstoilla tavalla tai toisella hinnasta tinkimättä. Mutta minä en tunnekkaan häntä henk.koht. Silti vaikea kuvitella että saisin hänestä symppiskuvaa koskaan.
Mutta vain minun mielipiteeni  Wink

Tosin ehkä minäkin olen pinnallinen koska loin kuvan hänestä itselleni ulkonäön perusteella, ja pelkästään lehtien perusteella  Huh
Täytyy katsoa bb:tä lisää, ehkä Martinasta kaivautuu esiin jotain josta pidän...

tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #97 : 10.10.2007 18:38:59 »

Martinalla nousee skorppari.. (jos oikein muistan)

Eikä ole tasan yhtään naaamaa muotoiltu vai mihin viittasit muovisella ulkonäöllä. Ja sanoo oikeasti mielipiteensä ei shokeraa.. On todella sydämellinen tyyppi, oikeasti.

Muut bbläiset eivät oikein antaneet mahdollisuutta, vaan vinoilivat selän takana heti. Ja aiheuttivat kyllä tuon provoilun.

On oikeasti se rapumainen ihanainen, ei todellakaan mikään tyhjäpää! Voin kaivella tuon tarkan ajan jostain.

Ja sanoihan hän, että polttaa, jos ottaa drinksua? Ja tuo leikin jättäminen kesken, miksei, jos joutuu oikeasti kiusauksen kohteeksi heti alkuun. Eikä jengi anna mahkuja!

Skorpionihan se lienee yks yleisimmistä nousumerkeistä näillä leveyspiireillä, että eipä ihme olisi. Ulkoinen olemuskin sopisi kuvaan.

Toi ulkonäköön liittyvä kommentti ei ollut mun näppikseltäni, mutta vastaanpa nyt siihenkin. Mielestäni ihmisen look voi olla muovinen, vaikka ei leikelty olisikaan. Kasvonpiirteethän hällä ovat oikein kauniit ja uljaat; sellainen rotunainen, joka varmasti kyllä kiinnittää niin miesten kuin naistenkin huomion. Ennemminkin tyyli on mulla se, mikä tökkii, tyyli ja ulkoinen olemus -ei ulkonäkö.

Mun mielestä omat mielipiteensä voi tuoda julki monella tavalla ja monessa eri asiayhteydessä, napakastikin, olematta silti röyhkeä tai tyly. Martina sotkee mielestäni keskenään kaksi eri asiaa. Jarkkoakin erehtyi pitämään tossukkana vain siksi, että tällä  -kuten Vesimiehillä yleensä, on luontainen kyky tulla toimeen monien erilaisten ihmisten kanssa ja ymmärtää erilaisia näkökulmia. Vesimiehillä muutenkin on usein ihan toisen tyyppistä objektiivisuutta ja sillä lailla väljän ystävällinen ja kevyen utelias suhtautuminen muihin ihmisiin ja asioihin yleensä. Suuttuvat harvoin, mutta tarvittaessa omaavat hyvinkin paljon auktoriteettia; ihmisten on paljon helpompi ja mielekkäämpi kuunnella ja totella ihmistä, joka ei käy heti rähisemään ja korostamaan/todistelemaan ylemmyyttään.

En myöskään tunne ko. henkilöä henkilökohtaisesti ja myönnän, että siviilissä voi olla kenties kovastikin toisenlainen persoona. Toisaalta kyllä senkin on pakko jotain kertoa ihmisen ajatus/arvomaailmasta, millaisilla ansioilla on itsensä julkisuuteen saattanut saati sitten sillä, millä siellä pitänyt. Epäilen myös, että voisi tuolla talossa ja/tai julkisuudessa ylipäätään esiintyä jatkuvasti ihan toisenlaisena kuin todellisuudessa on...

Totta on, että Martina otettiin vastaan nihkeämmin, kuin muut uudet asukkaat. Kuitenkaan mistään kiusaamisesta tai tahallisesta syrjimisestä ei mielestäni ole ollut kyse. Alussa monien kankeaan suhtautumiseen vaikutti varmasti se, että tilanne tuntui vaivauttavalta; harvakos meistä ei menisi enempi tai vähempi lukkoon, jos yht'äkkiä joutuisi saman katon alle asumaan lööpeistä tutun julkun kanssa? Monilla oli varmasti myös hämmennys siitä, mikä Martinan rooli tossa kisassa on? Onko tasavertainen kilpailija, jokin erityinen ohjelmanumero tai tuollainen tuotannon jekku ja tahallinen pakansekoittaja? Moni myös suoraan myönsi omaavansa ennakkoluuloja, mutta olevansa toisaalta valmis ja halukas tutustumaan tyyppiin ihan omana itsenään. Myöhemmin esiintyneelle "karsastamiselle" taas löytyy mielestäni selitys ja syy ihan neidon omasta käytöksestä ja ulosannista.

Lopuksi vielä; mielestäni ihmisen, joka polttaa tupakkaa (ja vaikkakin vain erikoistilanteissa), ei tod. pitäisi esiintyä tupakoinninvastaisen mainoskampanjan roolimallina! Mielestäni se antaa ristiriitaisen kuvan ja voi pahimmassa tapauksessa viestittää esim. nuorelle kohderyhmälle sanomaa, että "onhan se hyvä olla röökaamtatta, mutta ei se toisaalta haittaa, jos joskus sauhuttelee". Vähän sama, kuin näpistelijä esiintyisi myymälävarkauksia estävässä kampanjassa tai tissuttelija/tuurijuoppo raittiuskampanjassa.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2007 18:48:25 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #98 : 10.10.2007 21:07:04 »

Martinalla nousee skorppari.. (jos oikein muistan)


Helppo uskoa, että se on  askendentti skorpioni, kun
 aurinko skorpioni illakaan harvoin on mitkään säihkysääret!

 Huh
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #99 : 11.10.2007 00:32:52 »


Kadi saattaa mielestäni olla ainakin jossain määrin batwoman.
Ettei vain Suvikin olisi, jopa vampyyri, kun tänäisen koosteen
lopussa yritti purra Kadia olkapäästä!

 smitten
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #100 : 12.10.2007 17:23:11 »

Tuolla BB:n keskustelufoorumilla oli muuten sellainen viestiketju, jossa kysyttiin ketä talon asukasta muistuta eniten luonteeltasi ja/tai olemukseltasi?. En vastannut ketjuun, kun en ole sinne rekisteröitynyt keskustelijaksi, mutta jos olisin vastannut, olisin sanonut luultavasti, että Tellua. Hänellä onkin (luultavasti) sama aurinko- ja kuumerkki kuin minullakin. Tai mitä olen nyt seuraillut, niin voisin vaikka väittää, että hänellä on Kuu Oinaassa, ei Kaloissa. Ainakaan tuntemani KuuKalat eivät näytä noin voimakkaita tunnereaktioita, edes väsyneinä. Miellän myös KuuOinas+AurinkoNeitsyt-yhdistelmän räväkämmäksi ja ulospäinsuuntautuneemmaksi, kuin KuuKalat+AurinkoNeitsyen, eikä Tellu mikään hissukka kyllä ole, vaikka ei toisaalta pyri myöskään aktiivisesti seuran keksipisteeksi. Hän myös tulee tavattoman hyvin juttuun Oinas-Saulin kanssa (ovat mm. nimenneet toistuvasti toisiaan suosikeikseen fiilismittarissa ja viettävät muutenkin paljon aikaa keskenään), kun taas Vesimies-Jarkko on antanut hänelle toistamiseen nimeämispisteitä ja kertoo, ettei tunne tähän minkäänlaista yhteyttä. Myös minä tulen usein loistavasti toimeen Oinaiden kanssa, kun taas Vesimiehien kanssa menee useinkin sukset ristiin, vaikka toisaalta myös ihailen heitä. Heistä vaan on harvoin kestämään ja ymmärtämään voimakkaita ja intensiivisiä tunteilujani, minua taas vuoroin ihastuttaa ja vihastuttaa heidän väljän viileä tunne-elämänsä.

Valitettavasti tunnistan itsessäni myös Piiaa :Smiley, ehkä hän siksi niin ärsyttääkin. Myös Kadiin pystyn aika ajoin samaistumaan hyvin (mulla Venus Leijonassa), kun taas toisinaan en ymmärrä ollenkaan. Miesten joukosta on vaikeampi löytää saman "henkistä" tyyppiä...ehkä koska heissä ei ole ketään sellaista äksyilijää ja oikuttelijaa :Smiley? Vähiten yhteneväisyyttä on ehkä Jussin kanssa ja yleensäkin noi kaikki Rapukundit tuolla jää vähän etäisiksi mulle, vaikka tosta Nikosta kyllä diggaankin.

Kenestä kilpailijasta (vielä jäljellä olevasta tai jo poistuneesta) löydät eniten yhtäläisyyksiä omaan persoonaasi ja onko teillä myös astrologisesti yhtäläisyyksiä?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #101 : 12.10.2007 17:56:49 »

Kadi muistuttanee jonkun verran.
Olen aamulla yhtä huonosti käyntiin lähtevä, väsyneenä saatan murjottaa ja olla todella epäsosiaalinen. Innostun selittämään asioita samalla tavalla myös.

Eilinen tunnustusten teko oli aika mielenkiintoista, Martinakin näytti herkistyvän.
Tosin en kylläkään tykännyt siitä miten hän kehui saavansa muut murtumaan  :Smiley
Onko se vahvan ihmisen käytöstä? Kehua miten saa muut murtumaan...
Ei.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #102 : 12.10.2007 17:59:57 »

Olin reissussa ja olipa yllätys palatessa huomata, että BB-taloon oli ilmestynyt julkimo. Itsekään en ole imartelevaa kuvaa Martinasta saanut ehkä sen vuoksi, että päällimmäisenä hänestä muistuu mieleen taannoinen tatuointiepisodi. Ihminen, joka antaa tatuoida itseensä englanninkielisen tekstin joka on päin honkia, ei ihan hirveän ylös omalla arvoasteikollani pääse, vaikka eihän englannin taito sinänsä mikään edellytys fiksuudelle olekaan. Ainakin se teksti mikä tatskassa olisi pitänyt olla (Where there's a Will, there's a Way), kuvaisi hänen persoonaansa noin BB-kommenteista päätellen hyvin ja voihan hän toki olla luonnossa ihan symppis ihminen muuten. Ainakin BB-Timo häntä kovasti kehui mukavaksi. :Smiley

Kenestä kilpailijasta (vielä jäljellä olevasta tai jo poistuneesta) löydät eniten yhtäläisyyksiä omaan persoonaasi ja onko teillä myös astrologisesti yhtäläisyyksiä?

Kaikki BB-talon asukkaat tuntuvat olevan melkoisen toisessa ääripäässä kuin oma "pakko-osallistumista" ja esilläoloa kammoksuva persoonani, mutta jos pitää joitakin valita, niin ehkä Sauli ja Jarkko Kaksos-kuidensa vuoksi ja Jarkko myös Vesimies-aurinkonsa sekä Aki Vesimies-kuunsa vuoksi. Kaikki he tuntuvat olevan tyyppejä, jotka ainakin suurimman osan ajasta yrittävät tulla ihmisten kanssa toimeen tasapuolisesti. Tiina ehti talossa olla niin vähän aikaa, etten oikein saanut selville olisiko hänestä löytynyt aurinko-Kalana yhtäläisyyttä enempää...sen vähän mitä häntä ehdin ruudussa nähdä, niin eipä hirveästi. Negatiivisessa mielessä tunnistin itseäni ehkä eniten Helistä.

Tuosta Martinasta vielä - minusta hän vaikuttaa ihan tyypilliseltä "kuorenrakentajalta". Asia, mistä ihmiset eniten puhuvat on myös usein sitä, mitä heiltä pohjimmiltaan puuttuu. Ehkä tuo vahvuuskin on enemmän tehtyä ja herkän ihmisen puolustuskeino julkisuudelle kuin todellista vahvuutta, jota ei tarvitsisi ääneen edes korostaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #103 : 12.10.2007 18:27:02 »

Niin, olen huomannut että monista ravuista löytyy "uhoa". Ehkä se on keino peittää omaa herkkyyttään, puolustautua. Monet ravut voivat vaikuttaa kyllä kovilta.
Itsessäni oli nuorempana tietynlaista uhoa ( askendentti  rapu), ehkä koska olin epävarma itsestäni, heikko itseluottamus...
Minulla on työkaverina mies joka on aurinko kala, nouseva rapu. Herkkis. Kuitenkin hän on melkoisen macho sovinisti uhoaja  Smiley Toisaalta jos hänelle antaa samalla mitalla takaisin niin hän hämmentyy täysin. Luulen että hän on tosiasiassa myös todella herkkä ja epävarma ja uhoaa siksi.
Ravuista löytyy myös paljon sellaisia jotka ovat käyneet esim. plastiikkakirurgilla parantelemassa, olisiko sekin sellaista kuorenrakentamista? Esim. Hannele Lauri, Lola Odusoga, Hunter Tylo, Sylvester Stallone (myös kehonrakennusta), Courtney Love, Jessica Simpson, BB-Timo on hyvin tarkka ulkonäöstään myös.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #104 : 12.10.2007 19:40:32 »


Saulia ihailen, on niin huippu tyyppi, sopeutuu joukkoon hiljaisen hauskalla tavalla  smitten

Juuri äskön Extrassa näytettiin Saulin kasvoja, ja sen jälkeen Farbod'in.
Minulle tuli Saulin kasvot nähdessäni déjà vu -fiilis, joka kesti ehkä
pari kolme sekuntia. Olen lähes varma, että "viesti", jonka sain oli
virheellinen, mutta tuli melko kumma tunne, että Sauli putoaa lähiaikoina,
vaikka häntä yleisesti pidetään yhtenä suurimmista voittajaehdokkaista.

Mutta kuten tuli edellä todettua, olen melko varma että tuo on väärä
hälytys
...

 Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: