Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117068 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1830 : 03.02.2011 17:39:23 »

Oletteko te muut nähneet raskaus- tai synnytysunia? Onko ne ennakoineet jotain?
Meinaan vaan, kun viimeyönä unessa mahaa poltteli kovin ja ajattelin että tarttee sitten lähteä sairaalaan synnyttämään. Että oliko siellä suolenmutkassa vaan iltapala jumissa ja sen takia mahaan sattui ja uneen se siirtyi synnyttämiseksi?
Joskus ennenkin näitä olen nähnyt ja en osaa liittää mihinkään tapahtumaan.

Unessa muuten lapsi syntyi ja toin sen pölyiseen ja likaiseen kotiin, kun olin päättänyt että ei tarvitse siivota. Sekin selvisi, miksi en siivonnut, mutta pihkura kun en enää muista! Joku vanhempi nainen siellä sitten siivosi ja kaikki oli hyvin.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #1831 : 03.02.2011 18:48:24 »

Unessa edessäni istui tumma suurisilmäinen, n5v pikkupoika. Tajusin että hän on minun lapseni jonka olin ilmeisesti luovuttanut pois ("Amerikkaan" ) kauan sitten. Poika unessa oli kuitenkin vain jonkilainen heijastuma tai muisto tästä lapsestani. Halasin ja itkin sitä että en saa peruttua tekemääni ja minun oli kamala ikävä poikaa, otin hänet syliin, itkin ja halasin "oma rakas kulta".  Cry Kysyin pojalta millä luokalla hän nykyään on, "viidennellä" hän vastasi. Tein nopean laskutoimituksen ja päättelin "poika syntyi vuonna -91 joten hän on nyt 17-vuotias. "
Heräsin murheellisena silmät kyynelissä. Mitä ihmettä?
Olen pian 27 täyttävä lapseton nainen! Erikoisinta on, että luulen että sama pieni latinopoika on vieraillut unissani useamminkin!  Shocked Viimekerrasta on tosin jo vuosia ja muistan silloin jo ihmetelleeni että miksi unessani on aina sama tumma pikkupoika, eri rooleissa vain. Tutun oloinen, joskaan ei tosielämästä.

Toivon ajatuksia tästä erikoisesta unestani, itse olen ihan ymmälläni.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #1832 : 04.02.2011 05:40:21 »

mitä uneni tarkoitti, kun näin ihastuksesta unta että olimme olleet jossain juhlissa jonka jälkeen olisin halunnut kovasti lähteä jatkoille (olimme siis hotellihuoneessa juhlien jälkeen) ja yhtäkkiä mies pyysi etten lähtisi ja otti minua kädestä kiinni ja sanoi jotenkin näin: "älä mene, kai sä tajuat että mä en ikinä lähde tästä" Shocked
oli tosi todentuntuinen uni Huh
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1833 : 04.02.2011 13:16:42 »

Näin unta, että olin mielettömän rakastunut  skorpioni ystävääni. Mutta hänellä oli vaalea 22- vuotias tyttöystävä, joka on oikeassa elämässä myös minun hyvä ystäväni  aurinko harka . Ovat  molemmat aivan jumalattoman kauniita ja olen aina alitajuisesti ajatellut, että heidän pitäisi olla pari.
Eivät ole.

Päätin, etten enää sure tämän miehen takia ja pakkasin pyörääni. Härkä ystäväni oli katsomossa ja sanoi minulle, että housuissani on liian pitkät lahkeet.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1834 : 05.02.2011 10:51:55 »

Argh.. mä en sit vaan pääse näistä hää- ja hammasunistani eroon  Shocked

Nytkin siis olin menossa naimisiin, jossain sellaisessa juhlatilassa oltiin ja odottelin kampaajaa siinä, et koskas aletaan laittamaan kutreja ja se sit tulikin ja kauheella kiireellä tokaisi vaan, et no vaihda vaatteet. Olin verkkareissa ja ihmettelin, et no se hääkolttu päälläkö se mun tukkani kampaa, niin eiku laita vaikka farkut.. ok, lähdin sit vessaan vaihtamaan ja samalla aattelin pestä hampaatkin, niin etuhampaiden välissä (missä ei siis normaalisti ole mitään isompaa rakoa) pilkotti jotain, ihan kuin hampaan pala ja mä sit säikähdin, et no nytkö nääkin putoaa ja syljeskelin hetken verta ja kauhee paine siinä ikenessä ja sit suussa oli jotain. Syljin ja sellainen hammas (tosin ei varmasti normaalisti ihmisen suusta kotoisin oleva) tuli mun kädelle ja katoin, et no johan on jötikkä.. se kohta mistä se oli tullut ulos, oli hieman punainen, mut se jotenkin meni heti umpeen ja kohta jostain sivummalta tuli toinen pienempi samalla tavalla.

Mietin vaan, kun joskus aiemmin näin unta siitä, että mulla oli tossa etuhampaiden yläpuolella sellainen valkoinen laikku, niin kuin vauvoilla on puhkeamaton hammas siel ikenen sisällä.. et nytkö se sitten tuli ulos.. mut jos joku paremmin perehtynyt tietäis näistä tora-ja syöksyhampaista enemmän  uglystupid2


Smiley Kyllikki
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1835 : 06.02.2011 12:25:46 »

Alicia Hän on edellisen elämäsi poika.. Olet varmaan silloin joutunut luopumaan hänestä, aivan liian aikaisin, ehkä juuri 5 vuotiaana, kun kaipaat häntä unimaailmassa, siellä on alitajunnan lisäksi yhteys sielun asioihin..


kimo Synnyttäminen on henkisten asioiden synnyttämistä ainakin itsellä.. vauva kuvannut jonkin uuden syntymää, minussa. Oletko halunnut "synnyttää" jotain, luoda jotakin uutta/uusia juttuja?

Itte kaipaisin tulkintaa tähän:

Elokuvanomaisessa unessa.. muuta en muista, kuin että siinä oli tosi suurikokoinen nalle, vaaleanruskea. "Hänessä" oli ollut sisällä "sielu", ikäänkuin ollut elävä nalle, mutta siinä se oli hirtetty (tiesin sen, en nähnyt itse hirttoa kai, kuin vilauksena mielessä). Katselin nallea sen vierellä hellästi, kun hänen elämän henkensä hiipui, nallekuoren sisällä oleva elämä kuoli. ?
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1836 : 07.02.2011 11:08:44 »

Huomaan, että unieni paikat ovat alkaneet olla samoja.. pitkänkin ajan päästä, sen vain muistaa unessa ja herätessä, että "tuolla oon ollut ennenkin". Kai se on kun uniaan on alkanut seuraamaan.. Smiley

Toinen huomio unistani on, että tuntemani ihmiset/tutut, sellaiset vähän etäisemmät tai vanhat kaverit, tulevat uniini vinkkinä persoonallisuudenpiirteistä/tapahtumista. Viime yönä uneen tulivat vanhat ystäväni lapsuudesta, jotka nimesin Lady Ylpeydeksi ja Neiti Välinpitämättömyydeksi. :Smiley Sitä he nykyään "merkitsevät" minulle, ja siinä ovat ne vinkit minulle (itsestäni)..

Viime yönä.. Smiley
Olin ostoskeskuksessa Lady Ylpeyden kanssa. Etsin kaupasta jotakin. En oikein muista mitä teimme siellä, koko ajan liikkeessä kyllä oltiin. (Pankkiautomaatti?-)jonossa olimme, ja vanha, mukava koulukaverini huomasi meidät. Hän oli menossa ensin kuin halaamaan Ylpeyttä, mutta kun huomasi että se tosiaan on se inhottava Ylpeys, hän sanoi ettei halua häntä halata, vaan tuli halaamaan minua. Muistan elävästi lämmön tunteen halauksessa, oli mukava tavata (yli 10 vuotta vanha kaveri).
Ostoskeskuksen yläkerrassa oli luokka ja menimme oppitunnille. Siellä istui joku pieni poika, hyljeksitty ja syrjitty, jolle minä ainoana olin ystävällinen.

Seuraavaksi olinkin Neiti Välinpitämättömyyden kanssa. Hän oli joskus paras ystäväni, mutta edustaa tosiaan välinpitämättömyyttä minulle nyt kun ajattelen. Oli kuuma kesäpäivä, kuljimme mystisissä maisemissa/kuin toinen maa, mutta kuitenkin suomi. Menimme johonkin kahvilaan, johon vei kierreportaat alas. Se oli mystinen tunnelmaltaan, ja siellä oli ukko joka oli shamanistisen oloinen. Ystäväni Välinpitämättömyys tunsi hänet, ja he juttelivat, tulivat hyvin toimeen. Siinä kohti ajattelin hänen olevan ystävällinen ja "normaali". Minä taas en tullut toimeen tähän ukon kanssa, hän oli ilkeä minulle. Ostimme jotakin häneltä, ehkä jokin teejuoma, tai en muista, mutta se oli jotakin erityistä ja salamyhkäistä, jotenkin henkistäkin.
Viereiseen pyöreään pöytään tuli kaksi tyttöä. He olivat ulkomaanmatkalla, turisteja. Sama tunne heistä kuin itsestänikin "vähän vieraassa maassa" ja he myönsivätkin olevansa turisteja, vaikka puhuivat loistavaa suomea. Toinen tytöistä osti ukolta lävistyksen. Katsoimme vierestä, kuinka ukko lävisti todella väkivaltaisesti ja raa'asti ja kivulla Undecided tytön korvan (toisessa väläyksessä se näytti nenältä), jollakin koukulla. Ajattelin miten paljon se mahtoi sattua, ja että onpa tyttö rohkea. Ja kuinka ukko oli jotenkin tarpeetoman julma ja tunteeton. Lähdimme sieltä.

Sitten olimmekin takaisin ostoskeskuksessa. Minulla oli lyhyt, musta tukka. Minulle oudot vaatteet, ehkä lyhyt mekko tms. Näytin ehkä vähän tyypilliseltä lesbolta (ei todellakaan pahalla ketään lesboja kohtaan coolsmiley ). Siellä oli joku muotinäytös tms. esitys, jossa Lady Ylpeys oli jotenkin pääosassa. Mutta hänelle kävi huonosti, häntä kohdeltiin jotenkin huonosti. Lähdin pois sieltä, ja vastaan tuli Ylpeyden äiti. Hän oli kiihkeänä menossa huolehtimaan ja pitämään loukatun tyttärensä puolta, niinkuin äidit tekevät, eivätkä näe itse tyttäressään mitään "väärää".

Ja taas vaihtuu kuva. Cheesy
Menin äitini työpaikalle, joka oli eduskuntatalon tapainen. Sellainen status sillä oli unessa. Menin odottamaan häntä, että hän pääsisi töistä, ja menisimme yhdessä jonnekkin. Hänen työhuoneensa oli laivan hytin tapainen, ja siellä oli kaksi vessaa, joissa olimme samaa aikaa. Kun tulimme ulos vessoista, näimme toisemme (hän näki minun saapuneen ja minä äitini unessa eka kerran) ja olimme iloisia.
Aloimme laittaa itseämme. Hänellä kestäisi vielä työjutut vähän, minun pitäisi odotella. Minulla oli se musta, lyhyt, ja Todella tuuhea, paksu tukka. Kysyin äidiltä neuvoa, miten laittaa se. Hän antoi mulle lakkaa, se ei ollut hyvä. Sitten otin muotovaahtoa, ja rupesin taiteilemaan makeaa kampausta, jopa vähän erikoista/abstraktia.
Yht'äkki'ä näen unessa kuvan, että ensin tukka on kuin "puolikalju", ja viimeisessä kuvassa se on kai täysin kalju. Shocked Ja ihan siten että minä olen sen ite leikannut sellaiseksi, ei mikään vahinko tms. hiusten tippuminen. Minä olen siinä kuvassa kalpeana, meikattuna tyyliin sopivaksi. Hyvin erikoisen näköinen ja kaukana normaalista ulkonäöstäni. Huh Kaunis kylläkin, sellaiseksi tyyliksi. Vähän goottityylinomainen.


Mitähän hiukset/kaljuus merkitsee? Hiuksethan on kuin "naisen kruunu", koriste..
Entäpä tuo mulle ihan vieras tyyli..? Huh
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1837 : 07.02.2011 11:20:23 »

Tulipas mieleen, edellisyön unikin, jossa härkä ajoi minua takaa jossakin huvipuistossa, jonka teema liittyi opiskeluun mutta myös hauskanpitoon.
Muut kaverini olivat päässeet kiipeämään ylös turvaan puolapuille ennen minua, ja minä juoksin, väistelin härkää ja sen terävää sarvea (huom. 1 sarvi vain korostui), se oli vähällä hipaistakin, mutta pääsin ylös turvaan. Sinnekin se seurasi minua, mutta ei yltänyt niin ylös kuin minä kiipesin. Vanha opettajani oli siellä myös.

Kokemuksia? Intuitoita? Smiley
Mulla olo että voisi liittyä seksuaalisuuteen tuo..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #1838 : 07.02.2011 19:03:13 »

Kiitos Metsänkeijulle ajatuksistasi. Kieltämättä ajatus entisistä elämistä kävi myös mielessä yhtenä vaihtoehtona, miksi samainen pikkupoika unissani toisinaan vierailee.. Jotain erikoista siinä on, poika jää aina voimakkaasti mieleen muuten sekavista unistan.

Muistan kun n. 5vuotta sitten katsoin yövuorossa elokuvan Viattomat äänet.. Hirmu hyvä, mutta järkyttävä elokuva joka sijoittuu El Salvadoriin. Elokuvan tarina etenee pienen pojan silmin, kertoo lapsisotilaista ja sisällissodan kauhuista. Erikoista oli, että aloin parkua heti alkutekstien jälkeen (enne kuin mitään kamalaa oli siinä edes tapahtunut) ja lopetin kun elokuvan katsomisesta oli jo jonkin aikaa kulunut!  Cry Siis olen todellakin katsonut järkyttäviä elokuvia ja paljon "julmempia" tarinoita ennen ja jälkeen tuon, mutta kyseinen elokuva sai mut ihan pois tolaltaan! Koko ajan sai pelätä että kärähdän naama punaisena ja silmät turvoksissa sohvalta.. Kukaan elokuvan nähneistä ystävistäni ei ymmärtänyt miksi olin niin tohkeissani siitä, yleensäkään en elokuvissa tirauta kuin korkeintaan pari kyyneltä salaa.
Pikkupoika unistani oli tismalleen niiden elokuvan ressukoiden näköinen..
« Viimeksi muokattu: 07.02.2011 19:08:08 kirjoittanut Alicia » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #1839 : 12.02.2011 20:24:28 »

Kamala uni painaa mieltä  Embarrassed Matkustajalentokone tippui taivaalta kohti minua,yritin lentää turvaan mutta se oli hyvin vaivalloista (lennän unissani vaaran uhatessa) Siihen se kone jysähti maahan lähelle minua Undecided
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1840 : 13.02.2011 05:05:04 »

KIMO - Kyllä ne synnyttämisunet tosiaan yleensä ennemmin kertovat jonkin uuden asian, tai ilmiön syntymisestä. Elämäntilanteesi tai jopa -tapasi ovat muuttumassa, koet sisäistä muutosta. Yleensä positiivinen enne, luot jotain hyvää ja uutta jollain tavalla.  smitten

Toki jotkut alkavat nähdä näitä synnyttämisunia ollessaan joko itse raskaana, tai juuri ennen raskauden alkamista, tai sitten on suuri toive saada pian lapsia, tai sitten joku läheinen tulee pian raskaaksi vähitellen, näiden unien myötä. Olen kuullut tarinoita siitä, kuinka joku on ennen omien lasten saamista alkanut toistuvasti nähdä vauvaunia ja synnyttämisunia - ja hetken päästä hän huomaakin sitten itse olevansa raskaana, eli unet käyvät toteen.
Jos nyt ei suoranaista huolta tai pelkoa tästä sinun kohdallasi ole, niin minusta se voi olla ennemmin viesti tuosta elämäntilanteen muutoksesta. Voithan aina tietysti hankkia raskaustestin apteekista, jos asia mietityttää. Niitä muuten myydään ihan vaikkapa R-kioskeillakin, olen ollut itse töissä joskus kauan sitten Ärrällä ja silloin joku nuori tyttö silloin tällöin saattoi sellaisen tulla ostamaan -kerran jopa noin 30-vuotias mies osti!  Cheesy Varmaan vaimolleen, tai jotain muuta vastaavaa. Ainakin toivon, ettei itselleen, hih hih!  Grin

Minäkin olen nähnyt vauva- ja synnyttämisunia, kerran jopa synnytin unessa peräkanaa siinä jotain 7 lasta, auton takapenkillä. Tai se oli joku tila-auto tai limusiini, koska mahduin hyvin makuulle sinne, ja tilaa riitti. Mutta siinä 7. lapsen kohdalla jo mietin unessa, että nyt alkoi riittää jo. Ei enää yhtäkään lisää! Että tässä tuli jo kerralla hoidettua koko lastenhankkimissaldo ihan täyteen...  uglystupid2  2funny
Oli melkoinen uni kyllä, kolmoset olen unissani kanssa joskus pyöräyttänyt ja kaksoset. Sitten oikeassa elämässä minä olen ainakin toistaiseksi pysynyt vielä ihan lapsettomana. En ole vielä edes halunnut, mutta joskus haluan lapsia, sitten kun aika on sopivampi.  smitten On mennyt niin kauan aikaa tässä omien asioiden ja olon selvittelyyn, ettei lastenhankinta ole vielä tullut kovin realistisesti vastaan. Kumppani on kyllä jo ollut pitkään, mutta hän tietää minun ajatukseni asian suhteen.  smitten
Minun kohdallani synnyttämisunet ovat monesti vain vinkanneet jostain hyvästä muutoksesta. Tai sitten on oikeastikin jotain suurempaa muutosta ollut asenteissa tai uskomuksissa, koko minun olemuksessani. Näin se on mennyt, mutta kaikilla on oma unikielensä tulkittavana.  Smiley

IHASTUSUNI- En muista valitettavasti nyt nimimerkkiä, oli varmaan jo tossa edellisellä sivulla tämä, anteeksi vain. Sinä kirjoitit melko lyhyesti. Unessasi oli sanottu jotakuinkin näin: "älä mene pois, etkö sä tajua, että mä tuun aina pysymään tässä."
Tunnistatteko, ketä koski?  Smiley

No tuosta minun tulkintani on, sen enempää nyt ikääsi tietämättä, mutta että uni vihjaa, että sinulle on alkanut muodostua ihastuksestasi jo päähänpiinttymä. Tuo sanonta "et sä tajua et mä tuun aina pysymään tässä" voi tietysti tarkoittaa sitäkin, että hän sinuun on oikeasti myös "vasta-ihastunut", mutta minulle jostain syystä tuli intuitio, että se olisi negatiivisempi viesti. Että olisit itse pakonomaisesti piirittänyt ja nähnyt ihastumisessa vain yksipuolisesti asiat. Kaikissa ihmisissä on huonojakin puolia -myös ihastuksessa. Uni vihjaa, että niin kauan kuin olet ihastunut häneen, et näe mitään muuta, etkä myöskään huonoja puolia. Minun tulkinta, mutta saattoi mennä metikköön myös. Auttoiko yhtään?

*TIINA* - Lento-onnettomuus, se voi olla joku vihje että jokin sinun suunnitelma ei nyt oikein ota onnistuakseen. Se jysähti lähelle sinua, joten jokin aikomus ehkä kääntyy nyt sinua vastaan, vaikka mitä tekisit.
Jotkut ihmiset omaavat kyllä tosin kyvyn nähdä onnettomuuksista unia etukäteen. Tämä on jotain henkimaailman ilmiöitä, mutta olen kuullut, että eräskin nainen näki aina lento-onnettomuuksista unta, ennen kuin jossain päin maailmaa jysähti taas lentokone oikein kunnolla. Tai sitten oli jokin terroristi-isku. En tiedä onko sinulla tällaista onnettomuuksien näkemiskykyä, mutta tämä on yksi tulkinta. Sinä itse tuskin joudut onnettomuuteen tässä tapauksessa, vaikka se sinua kohti tulikin. Ehkä voit sitten olla vain tavallsta valppaampana, ja uni vihjasi siitä. Eli seuraa tilannetta.

Toisaalta yrittääkö joku torpedoida sinun ideoitasi tai suunnitelmiasi? Minulle tuli mieleen, että siitäkin tässä voi olla kyse: petollisesta toiminnasta lähipiirissä tai työkuvioissa. Kai joka työpaikalle joku vaikea ihminen mahtuu... Ellet sitten ole toiminimi-yrittäjä.  Wink Grin

Juu, hyvät yöt ja nähkääpä taas hyviä sekä mielenkiintoisia unia. Tiesitteko, että ennen nukahtamista voi tietoisuudelle esittää toiveen. Siis siitä, mitä unta sinä eniten nyt haluat nähdä. Riippuen henkisyyden kyvyistäsi, voit jopa ehkä esittää kysymyksen johonkin askarruttavaan tosielämän asiaan ja saada tällä tavoin unessa oikean vastauksen siihen jossain muodossa.
Eli öitä!  smitten smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1841 : 14.02.2011 12:54:03 »

Viimeyönä näin taas kalastusunia =D Minä ja joitain muita ihmisiä, olimme mummon ja vaarin kesämökillä ja laituri oli tehty jostain bambusta ja se heilui kauheasti kun ihmiset hyppivät veteen sieltä laiturin päädystä kun minä yritin etsiä purkista sopivia vieheitä.
  Jossain vaiheessa katselin vain sitä ihmisten hyppimistä, hyppivät pareittain, itse en uskaltanut hypätä. Sitten vaihdettiin toinen laituri paikalleen, laudoista tehty, ja se heilui vähemmän ja pääsin kalastamaan. Kaloja ei kuitenkaaan tainnut tulla, mutta kun maalta katsoin järvelle niin siellä näkyi iso vonkale hyppimässä vedessä illalla.
  Istuimme jossain mökin sisätiloissa ja mökissä oli suihkukin ja jotain muita tiloja joista en ollut ennen tiennyt. Suihku oli päällä vaikkei ketään ollutkaan siellä.

Seuraavaksi lentelin talvisessa maastossa ja oli kaksi miestä joita kiusasin kun he yrittivät napata minua, olin kai joku musta lintu. Kerran kokeilin lentää korkealle mutta alkoi suuren kuusen latvustossa hieman pelottaa ja menin matalemmalle.

Yhtäkkiä olinkin jossain talvisella auratulla pihalla ja siellä oli kaksi tummaihoista miestä potkimassa kultaista palloa. Minä potkin palloa heidän kanssaan.En ollut enää lintu vaan mulla taisi olla valkoinen mekko päällä. Sitten yhtäkkiä aloin vain pyöriä ja nousin ilmaan pyörimään ja muut hämmästelivät 'pyörimistaitojani'. Heilutin toista kättä ja sillä tuli jotenkin vauhtia Cheesy Cheesy

Lunta satoi ja olin kuulemma kuin jokin pyörremyrsky siinä pyöriessäni. Pyörimisen lopetettua joku sanoi että jokin hoikka tummapukeinen miehenhahmo oli pyörittänyt mua siinä, mutta hahmo oli hälvennyt heti kun olin lopettanu pyörimisen, lähtenyt kuulemma jonkin joen suuntaan.

Menin takaisin sinne mökin olkkariin joka olikin nyt meidän takkahuoneemme. Siellä oli hämärää ja ainakin isäni sisko istui tuolilla sinä jossain. Minä aloin pyörimään ja nousin kattoon asti. Pimeässä kukaan ei sanonut mitään siitä miehenhahmosta, mutta käytyäni istumaan uima-altaan viereiselle tuolille niin tiesin miehen menneen taas veden luokse eli sinne altaalle.

Unessa en pelännyt miestä mutta puolihereillä mua alkoi vähän ahdistaa. Tulkinta olisi vallan tervetullutta jos joku jaksaisi tai viittisi  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1842 : 14.02.2011 14:05:24 »

Minun kohdallani synnyttämisunet ovat monesti vain vinkanneet jostain hyvästä muutoksesta. Tai sitten on oikeastikin jotain suurempaa muutosta ollut asenteissa tai uskomuksissa, koko minun olemuksessani. Näin se on mennyt, mutta kaikilla on oma unikielensä tulkittavana.  Smiley

Näin minullakin. Suurta muutosta ollut ihan persoonassa asti, tunnelukkojen avautumista, kun viimeksi "yllättävä" vauva syntyi. angel
Yllättävällä tarkoitan sitä, että en ole nyt oikeasti raskaana saati haaveile siitä. Silloin kun olen ollut, on raskausunet liittyneet niihin.. ja niissä ei itse vauvaa ole näkynyt niin vauvana, selkeänä, ja se muu uni on ollut tärkeämpi, muu unen viesti "pääroolissa" esim. oma pelko vauvan hyvinvoinnista, joita raskaana oli..
Mutta tällaisessa unessa, siinä on ihan muita juttuja mulla, ja sitten, vastasyntynyt, suloinen, puhdas vauva. smitten

Juu, hyvät yöt ja nähkääpä taas hyviä sekä mielenkiintoisia unia. Tiesitteko, että ennen nukahtamista voi tietoisuudelle esittää toiveen. Siis siitä, mitä unta sinä eniten nyt haluat nähdä. Riippuen henkisyyden kyvyistäsi, voit jopa ehkä esittää kysymyksen johonkin askarruttavaan tosielämän asiaan ja saada tällä tavoin unessa oikean vastauksen siihen jossain muodossa.
Eli öitä!  smitten smitten

Minäki oon huomannu tämän. smitten
Kerran ihan suoraan pyysin uneeni vastausta elämäntilanteeseen, ja sieltä tuli niin selkeän symbolinen uni minulle että ei jäänyt kysymysmerkkejä, mitä oli tehtävä.. Smiley
Kyllä todellakin kannattaa hyödyntää näitä apuja mitä meille on suotu!
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1843 : 14.02.2011 22:33:39 »

Näin jälleen sekopäistä unta, josta heräsin kauhuissani. Unen tarkoitus lieni toimia herättäjänä.

Olen valkoisessa huoneessa. Tämä lienee sairaala, koulu tai jokin muu laitos. Sillä, missä olen, ei oikeastaan ole väliä. Minä olen nimittäin huoneessa seitsemän muun tytön kanssa ja mies osoittaa meitä aseella. Hän syyttää meitä melkein kaikesta mahdollisesta, mutta päällimmäisinä kuuluvat syytökset epäaitoudesta ja valheellisuudesa. Hän ampuu ensimmäisen tytön. Muut alkavat itkeä kahdesta syystä. Ensinnäkin he näkivät juuri kuoleman, ja tietävät itsekin kuolevansa pian. Minä olen aivan hiljaa. Pohdin omaa kuolemaani. Olenko elänyt täysillä, olenko saanut täyttymyksen? Kadunko jotain?
Mies ampuu yhden tytön kerrallaan. Kaikki kuolevat heti, muut itkevät. Pakotietä ei ole, kaikki ovat lamaantuneet kauhusta. Mietin omaa kuolemaani. Kunpa olisin tiennyt, että se tulee näin pian! Kunpa olisin osannut elää varautuen siihen, että kuolen kohta.
Pian mies on ampunut kaikki seitsemän tyttöä. Hän ei kuitenkaan ammu minua. Olen hämmästynyt. Yritän saada miehen ajatukset muualle kuin tappamiseen. Alan puhua hänelle arkipäiväisistä asioista. Hän laskee aseensa ja alkaa täyttää pöydällä olevia lomakkeita. Yritän lähteä huoneesta muina naisina. Hän kuitenkin tulee nopeasti perääni, ottaa minut kiinni ja alkaa sitoa minua tuoliin.
"Mitä sä tahdot sun elämältä?" Kysyn.
"Seksiä", hän vastaa.
"No mä voin harrastaa sun kanssa seksiä, jos tahdot."
"Ei se minua nyt enää kiinnosta."
Mies katsoo minua silmiin ja hekottelee ilkeästi. Hänen katseensa on mielipuolinen.
"Lähden käymään tuolla ylhäällä. Jos yrität sillä aikaa karata, on se epäluottamuksen osoitus. Tiedät, mitä sinulle käy silloin", mies sanoo.
Mies poistuu huoneesta ja sulkee oven perässään. Huomaan, että hän on sitonut köydet todella huonosti, minun olisi helppoa ja nopeaa pujotella itseni niistä irti. Mutta entä jos se on ansa? Jos hän tekikin sen tahallaan, jotta en karkaisi? Mutta jos en onnistu pakenemaan, tappaako hän minut? Se, kumman vaihtoehdon valitsen, ratkaisee koko henkiinjäämiseni
.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1844 : 15.02.2011 18:53:48 »

Kiitos Topaasi ja Metsänkeiju kommenteistanne synnytysuniin  Smiley

Itelle ei tuo ole vieläkään auennut, mutta ehkä se siitä selviää joku kaunis päivä (tai yö)  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: