Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avunpyyntö  (Luettu 3478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« : 15.10.2010 15:40:39 »

Olen jo jonkin aikaa etsinyt vuokra-asuntoa, minun täytyy muuttaa kahden viikon päästä, ja olen saanut tarjouksiakin, mutta en kovinkaan hyviä. NYT äsken tuli ilmoitus täydellisestä asunnosta, kuvien ja ilmoitustekstin perusteella tämä olisi unelmieni täyttymys. Vuokratasokin on siedettävä ja sydämeni huutaa että "tämä on se". Ongelmana on vain, ettei sitä ole vielä tarjottu minulle, on varmasti muitakin kiinnostuneita, enkä tiedä, saanko vaadittua takuuvuokraa kasattua riittävän nopeasti, mikäli asunto tarjotaan minulle. Siksi pyydän tälle asialle kaikkia mahdollisia rukouksia, energialähetyksiä, loitsuja, mitä tahansa, mikä voisi edistää tätä asiaa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 15.10.2010 19:12:10 »

kirjoita teksti, jossa lukee sen asunnon tarkka osoite, kirje jossa lukee että saat sen juuri ja silloin kun haluat.. saattaa jopa toimia. itse ajattelin käyttää moista muokatakseni tulevia töitä, kun tänään kuulin eri vaihtoehdoista, etteivät kaventaisi mahiksia (tiedän erään firman joka tekisi tosi mielenkiintoisia, kansainvälisiä hommia). muutoin mielenkiinto menee taas muualle.  Smiley

hei kas, tuli juuri tieto että eräs nainen sai asunnon Uriel-enkelin avulla, eli sitäkin sopii kokeilla! itse menen taas bisneksiin.. tuli yritysmaailmasta uutisia. huh mikä viikko!  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 15.10.2010 19:45:19 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #2 : 17.10.2010 03:58:21 »

Sidrika, vaikka tuo 'unelma-asunto' tuntuisi monella tapaa hyvältä, ei sitä koskaan tiedä, mitä se tuo pidemmän päälle.

Tuntuisi, että olet tosiaan saamassa sen, mutta jos et saa, jotakin parempaa on nurkan takana.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #3 : 17.10.2010 11:06:06 »

Sidrika, vaikka tuo 'unelma-asunto' tuntuisi monella tapaa hyvältä, ei sitä koskaan tiedä, mitä se tuo pidemmän päälle.

Tiedän, siksi yritän olla takertumatta siihen - eikä sekään ole siis missään nimessä "muodollisesti" täydellinen, mutta siitä tuli vaan niin hyvä tunne kun näin sen. Tänä aamuna huomasin, että olen jo mielessäni muuttanut sinne...

Katson kyllä koko ajan muitakin vaihtoehtoja ja ratkaisuja. Muutamista selkeästi huonoista tarjouksista olen kieltäytynyt ja yksi asunto joka olisi voinut olla siedettävä on ehkä jo tarjottu seuraavalle, minun miettiessä ja empiessä. Ympärillä olevat ihmiset ovat alkaneet painostamaan ottamaan nyt ensimmäistä eteen tulevaa, he pelkäävät ilmeisesti että jään muuten kohta kodittomaksi. Jotenkin olen vain kykenemätön tekemään sellaista valintaa, joka ei tunnu hyvältä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: