Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 77
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien tarinoita!  (Luettu 752724 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #600 : 22.09.2009 10:47:35 »

Diamond  smitten
Turkoosi on kuun, venuksen ja kuunsolmujen alainen kivi. Se rauhoittaa, viilentää ja aukaisee kurkkuchakraa. Hankalissa äiti-lapsi suhteissa ja pariskuntien mykkäkoulun lopettajana se toimii, kuin avain ja lahjaksi saatuna se suojelee parhaiten. Itselle ostettuna turkoosin, kun lämmittää käsien välissä lämpöiseksi ja ankkuroi sen itseensä saa saman vaikutuksen aikaan. Tämä on pyhä kivi, varsinkin intiaaneille. Turkoosi tuo myös pelionnea vilpittömälle, rehelliselle ihmiselle, jolle antamisenilo on tuttu tunne.

Onko rannerenkaasi oikeassa vai vasemmassa kädessä? Onko olosi nyt kuuma jollakin tapaa ja kaipaat viilennystä? Mitä taivaallasi tapahtuu?
 angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #601 : 22.09.2009 22:25:22 »

Pidan sita vasemmassa kadessa kun olen vasuri ja sopii hyvin uuden kellon kanssa ja taivaalla vasta sita tapahtuu: uranus  aspect_con  aurinko  uranus  aspect_con jupiter  jupiter  aspect_sex saturnus ja lisaksi on juuri tulossa  uranus  aspect_tri uranus...jotta  uranus:sta riittaa ja olen huomannut viime paivina olevani kiireisempi kun koskaan-tyoasiat muuttuu ja kotona muuttuu paljon asioita...ja lisaksi energiaa riittaa saamaan tahtoni lapi!
Minulla on aika kuuma...pelionnea-taytyypa kokeilla  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #602 : 23.09.2009 19:59:15 »

Hoh, viimeyona halkesi yksi yhdeksasta kivesta kahtia ja nyt on vaan 8 kivea jaljella-onpa kummaa!!!!
En tietysti nuku sen kanssa-kivet ovat liian isoja ja aamulla oli yllatys-yhdessa kivessa kylla oli viilu, mutta en ajatellut etta noin kavisi!!!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #603 : 24.09.2009 19:01:10 »

Pistän sinulle yv.n Diamond.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #604 : 03.10.2009 20:03:05 »

Hei!

Kävin Poppa-mummon luona Kälviällä. Olipas mummo, monta hyvää neuvoa yrttien ja kivien kanssa sain evääksi. Hän oli osunut metsässä kulkiessä ison 'ukonkiven' äärelle, joka oli 'halunnut mummon kukaan hänen pihallensa'. Ensimmäinen traktori ei saanut isoa kiveä mukaansa, mutta toinen isompi traktori sai! Ja mikä voiman kivi, kylmä ja valkean kuulas kuin jäävuori. Sen syliin mahtuu pieniä kiviä, joita hän energisoi vieraille jaettavaksi. Sitä kiveä kiertäessä on potenssivoimatkin palautuneet, kertoi hän.

Ja sitten äkkiä muistin! Ukkoni oli saanut kerran Lapista sellaisen lahjaksi, sellaisen pään kokoisen ja siellä se on köllöttänyt verannan nurkassa koko kesän. Ilmankos siellä olo on aina tuntunut juhlavan hyvältä.

Nyt poppa-mummo neuvoi, että se pitää viedä täyden kuun aikana ulos energisoitavaksi ja sitten asettaa makuuhuoneen pöydälle tai sinne, missä ukkoni paljon on.

Olen tehnyt heti työtä käskettyä. Ja mikä kuutamo siellä nytkin tulee!

Hän sanoi myös että Suomen tavallinen punainen graniitti on myös sellainen voimankivi, jota hän välillä pitää kädessään ja sylissään ja taas on virkeä olo. Ja olihan energinen mummo!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #605 : 05.10.2009 16:14:39 »

Esmiralda, auttoiko kuutamo  Wink
Komia todella olikin... ymmärtääkseni se oikea syyspäiväntasaus yö  :Smiley Ja siltä se tuntuikin... woi luojani laulakoon...

Mutta joopa, ymmärrän hyvin poppa-mummon jutut... terveisiä vain kanssasiskolle  smitten  Itse olen jokusen kerran saanut ikäviä vihjailua pääni kunnosta, kun olen sanonut, että jokin tahtoo pihalleni tai mukaani  Grin Tai muutoin jutellut kivistä kuin kolmannesta persoonasta.
Onneksi taitaa mennä huumorin piikkiin monin paikoin, mutta katsastapa tämä linkki...
http://suomenmuseotonline.fi/fi/selaa?pathId=3.358.362.2798.2797.2803.2802.

Ei kauhian hyviä kuvia, mutta mielenkiintoista  angel

rapu76  smitten
Olen nyt kunnon kuumeen kourissa ja en tohtisi pakkaan koskea. Nostan sinulle ensitilassa, kun tokenen tästä rutostani. Lupaan sen  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #606 : 05.10.2009 23:37:43 »

Kide, taisi kuutamo auttaa ja sadevesikin ehti sen hoitaa! Ystäväni siunasi sen myös ja sitten se on asetettu ukkoni pään viereen pöydälle. Nauroi hän kovasti kun näki sen. Yritin selittää hänelle, ettei vanhaa Lapin kaveria saa noin unohtaa.  Wink

Ja tuolla hän kuorsaa komeasti. On antanut kiven olla siinä!

Mistäs tiedämme mitä vaikutuksia näillä on ja uskoa saa mihin vain!  :Smiley  Kiitos kuvista!

Tuntuu, kun naapurin miehienkin kivihullutuksia katsoo, että noita 'seitakiviä' on syntymässä näinäkin aikoina. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #607 : 07.10.2009 16:18:51 »

Rapu76  smitten
Ensinnäkin hematiiteista kun kirjoittelit, mielipiteeni on kiikunkaakun... onko kyseessä ns.halpakorut? Eli ei kultasepän liikkeestä ja takuuvarmasti hematiittia.
Eli usein hematiittina myydään megneettia ja tämä nyt sitten kertoisi minulle, että sinä ja magneetti olette eri varauksisia  Cheesy
Toisaalta jos oikeasti kyseessä on hematiitti voidaan katsoa asiaan historian uskomusten kautta... hematiitti on ns.surukivi, joka myös maadoittaa, antaa voimaa ja uskoa tulevaan. Sanotaan, että raskaan työn tehnyt kivi voi jättää omistajansa tai rikkoutua. Onko sinulla ehkä hematiitti ankkurina kovilla...?  :Smiley

No, mutta... nostin sinulle impulsin kaltaisena tuntuvan safiirin  smitten Yleensä upean sinisen värisenä tunnettu, mutta voi esiintyä melkein minkä värisenä vain (ei punaisena!).
Tämä kivi tulee luoksesi vain koska on sen aika... se on sielunkivi, jonka tarkoitus on opastaa sinua muiden auttamiseen. Sillä on kyky aukaista selvännäkökykyä, mutta vain jos tarkoitusperäsi ovat vilpittömät.  saturnus liikkeet kartallasi voivat vahvistaa tämän kiven kykyjä kanssasi. Safiirilla on myös rauhoittamisen taito ja sitä kautta elämänhallinnan parantamisen kyky. Elä kuin opettat -olisi motto jota safiiri pyytää pureskelemaan.
Tarottina tämä edustaa maljojen 7., eli kun ymmärrät ettei mikään tule kuin Manulle illallinen, niin olet jo pitkällä. Oman rahavirran hallinnassa sama harkitsevaisuus on nyt aiheellista, kuin henkisten asioiden kehittämisessä. Jos tunnet pelkoa tai epävarmuutta jostakin, hiljennä tahtia. Sinulla on kaikki oikeus tehdä niin! Ja nyt voisi olla aika ostaa se vitamiinikuuri ja tarkastaa muutuinkin ravintotilannetta -olet mitä syöt  :Smiley
 angel
tallennettu
siriussaturno
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #608 : 08.10.2009 18:41:06 »

Saisinko minäkin kuulla mitä kivet kertovat?

Itse rakastan hematiittia ja ametistia, molempia löytyy koruina, kivinä yms.. Ne vaan aina kummasti tarttuu mukaan.  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #609 : 09.10.2009 10:34:04 »

Elwyn  smitten
Timantit ovat kruunuchakran kiviä ja taas ne sammaloituneet juurichakran juttuja  Cheesy Hyvin olet hoksannut homman... metsään kivelle timattitiara päässä... mitä muuta tyttö tarvii? Sillä saa kaiken  2funny
Mutta asiaan...

Atsuriitti sieltä nousi hentoisena ja ujona  Wink
Kiteenä todella harvinainen.Yleensä massamaisena esiintyvä pehmeä, mutta hyvä kiiltoinen kivi. Upea väri, samaa sarjaa malakiitin intensiivisyyden kanssa!
Atsuriitti on hyvin voimakas kivi, jota oikeastaan tuleekin käyttää vain "tukkoiselta" tuntuessa. Kun energia ei virtaa tai haluaa puhdistaa muutoin ajatuksia, energia kehoaan, katsantokulmaan elämään. Pyydä suojelusta ennen kuin alat työskentelemään tämän kanssa!
Tarottina tämä edustaa maljojen 6., eli nyt jos koskaan on aika jolloin on syytä katsoa mitä siellä helmassa mukana roikkuu? Tarkastella oma elämä joka kantilta ja päivittää sen piiri. Kaikki turha ja tarpeeton pois! Sillä uutta ei tule, eikä mahdu kasvamaan elämääsi ennen moista toimenpidettä. Myös voidaan sanoa, että niin kuin lapset lentää pesästä kun niiden vain antaa... on jokaisen elämässä vaiheita, jolloin sama ilmiö toistuu... uskalla käydä kohti tulevaa, vaikka siellä ei näy heti vastarantaa.
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #610 : 09.10.2009 10:45:54 »

Siriussaturno  smitten
Hematiitti maadoittaa ja ametisti on kolmannen silmän kivi  Wink

 Shocked Nostin juuri hiljan tämän saman kortin eräälle toiselle kulkijalle... harvemmin samoja peräjälkeen...

Anyway... kalsedoni sieltä nousi. Yleensä raidallinen, valkoisen ja kesätaivaan sinisen, kova kvartsi kivi. Tällä ei kuitenkaan ole kvartsille tunnusomaista voimakasta tehoa, vaan sellainen lempeä ja hellä. Kivi irroittaa kielenkannat ja kehoittaa pysymään avoinna - silloin kuuntelu sujuu ja puhuminen myös. Se rauhoittaa mieltä ja temperamentin kuohuja, toimii kuin kesäpäivä ja riippukeinu.
Tarottina tämä edustaa maljojen 9., eli kaikkinainen iloisuus, onnellisuus ja tyydytystä tuottava toiminta on kohdallasi mahdollista, jos vain annat tulla. Itse olet oman onnesi seppä ja teet elämästäsi sellaisen, kuin tahdot. Pienistä asioista yleensä alkaa onni, joten vältä konflikteja, materialismia, ylimielisyyttä, mahtailua. Älä nyt kävele onnesi ohi, silmät, korvat ja mieli auki!
 angel
tallennettu
siriussaturno
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #611 : 11.10.2009 14:03:40 »

Kiitos Kide!  smitten

Kuulostaa jotenkin etäisesti tutulta tuo, ihan kuin joku olisi joskus samaa sanonut. En ole tainut pitää korvia/silmiä/mieltä tarpeeksi avoinna!  Undecided

Jotenkin silmään pisti tuo 'irroittaa kielenkannat'  Grin Olen nimittäin puhekiellossa ollut kohta viikon.

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #612 : 13.10.2009 23:15:24 »

Heey.  smitten

Saisinko yhteyden kiveen kiitos.  Cheesy

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #613 : 14.10.2009 12:51:50 »

Anahata  smitten
Mene ja tiedä nyt, mutta kun luin viestisi ja otin pakkaa esille, mieleen tuli yksi kivi jonka kanssa olen pitkään ajatellut aloittaa hommat... en ole vain saanut aikaa  :Smiley
Sitten nostinkin sinulle tämä kivenkin...
 Cheesy

Aurinkokivi  smitten
Tämä kuuluu nk.maasälpä kiviin ja on samankaltaisilla ominaisuuksilla varustettu keltaisen -oranssin värinen kivi, hohdolla! Ei tykkää kuumasta tai kovista lämmönvaihteluista ja latautuu auringob valossa. Varsinaisesti solar plexuksen kivi, mutta antaa voimaa /valoa missä vain käytettynä koko kehoon... Näin syksyllä hyvä vaihtoehto, jos ei ehdi istua keltaisessa lehtikasassa silmät kiinni ja nenä kohti aurinkoa  Wink
Tarottina edustaa aurinkoa, eli sinulla on nyt kaikki avaimet jossakin taskussa joilla avaat ovet jokaisessa paikassa onnistumiseen ja tasapainoiseen rallatellen työskentelyyn. Anna itsestäsi hehkua ilo ja pistä hymy kiertään, sillä kutsut luoksesi samaa... lämpöä, rakkautta, iloisia asioita, elämää. Muista, että siinä missä päivä voi olla päivä, sillä on vastakohta -yö. Eli sinäkin tarvitset lepoa ja fyysisen hyvinvoinnin ylläpitäviä elintarvikkeita. Pinnallisuus on asia johon kortti pyytää kiinnittämään huomiota, ettei se tule seuralaiseksisi. Silloin saat myös muita negatiivisen värittyneitä piirteitä ja tilanteita lähellesi... Hakeudu sellaisten ihmisten lähelle, jotka sallivat sinun olla aito sinä ja eivätkä vaadi yöriekkumisia, jolloin sinun olisi hyvä olla lataamassa akkuja uuteen aurinkoiseen päivään.
 angel
tallennettu
Michaela-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #614 : 19.10.2009 11:59:56 »

Pakko kirjottaa tämä tänne...

Minua itseäni kiinnosti joskus pienempänä kaikki kauniit kivet mitä pihalta löytyi, sitemmin olen ne jo unohtanut. Nyt 6vuotias poikani on ollu jo muutaman vuoden kovin kiinnostunut kivistä, hän tuo niitä sisälle näytille ja pitää niitä aarteinaan joita ei missään nimessä saa heittää pois. Sinun kivissäsi ei nyt kuitenkaan varmaan ole kyse ihan vaan pihalta nostetuista kivistä?

Olen sinulta jo saanut kiven ja tulkinnan, mutta nyt minua kovasti kiinnostaisi, että saisitko nostettua kiven pojalleni?
tallennettu

Don´t ask me, I only use my brain to keep my ears apart
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 77
  Tulostusversio  
 
Siirry: