Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteensopimattomat merkit viehättää  (Luettu 7143 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
direngrey
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 11.08.2007 22:39:17 »

Miksi aina juuri merkit, jotka eivät sovi yhteen omani kanssa, viehättävät minua eniten? Olen aurinkoneitsyt, kuu-kauris ja venus ravussa (mikä kuvaa minua hyvin) mutta ihastukseni ovat poikkeuksetta leijonaa, oinasta, kartat ilma- ja tulimerkkejä täynnänsä, oikein miehisen energian potpourreja ja sehän se minua kiehtoo. Ja tulkinnat väittää, että härkää ja muuta tylsää pitäisi katsella. Eihän nämä viehättymiset voi olla aina jotenkin muka vääriä. Kestävät pitkään, ja ovat niin voimakkaita etten muita oikein edes huomaa!
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #1 : 12.08.2007 06:30:18 »

Jotain siellä sun kartassa varmaan sitten tulen tai ilman merkeissä luuraa, vertex ehkä tai joku planeetta joka sen saa aikaan Wink näin tää alottelija miettii...
tallennettu
direngrey
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 13.08.2007 14:31:47 »

Vertex voisi olla hyvä idea, mutta en löydä oinasta lähes täysin "länsipuolinelta" kartaltani. Oinas (joka esiintyy jatkuvasti ihastusten merkeissä) jää  täysin sen ulkopuolelle. Oinaan merkki esiintyy kuitenkin itsellä 6 ja 7 huoneessa.

Oma ja ihastusten aurinko-, kuu-, venus ja mars -merkit ovat lähes täysin yhteensopimattomia. Tämä on jotenkin järkyttävää. Voisiko joku asiaa tunteva antaa tästä mielipiteensä?

Tuli- maa- ilma- vesi-merkit jakautuvat kartallani aika tasan.
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #3 : 13.08.2007 16:33:55 »

Ymmärsinkö nyt oikein eli siis 7. huoneen kärki on oinaassa? Seiska huone= parisuhde eli ei ihme jos tulimerkit viehättää.
tallennettu
direngrey
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 13.08.2007 16:57:08 »

Kyllä, juuri näinhän se on! Kiitos!  Smiley

Mutta mitä sitten, kun tuloksena kaikki muut merkit (tähän mennessä) ovat ristiriidassa?! Olenko tuomittu kolaroimaan tällaisiin tyyppeihin, jotka vaan viehättää, mutta ei kuitenkaan minulle sovi, eli parisuhdehuone osoittaakin sitten jotenkin minulle ongelmalliseen suuntaan, lähestulkoon väärin? Eli ihastun aina vääriin tyyppeihin?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 13.08.2007 17:21:38 »

Kyllä, juuri näinhän se on! Kiitos!  Smiley

Mutta mitä sitten, kun tuloksena kaikki muut merkit (tähän mennessä) ovat ristiriidassa?! Olenko tuomittu kolaroimaan tällaisiin tyyppeihin, jotka vaan viehättää, mutta ei kuitenkaan minulle sovi, eli parisuhdehuone osoittaakin sitten jotenkin minulle ongelmalliseen suuntaan, lähestulkoon väärin? Eli ihastun aina vääriin tyyppeihin?

Jos aletaan vähän filosofoimaan, niin vääriä tyyppejä ei itse asiassa taida ollakaan vaan jokainen on osunut polullemme tarkoituksella voidaksemme oppia tältä jotakin olennaista itsestämme ja toisinpäin.

Ilmeisesti sinua viehättää noissa miehissä erilaisuus? Etsit heitä täydentämään itseäsi niillä ominaisuuksillaan (tulipainotteisuus), joita itseltäsi puuttuu.
tallennettu

direngrey
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #6 : 13.08.2007 17:50:16 »

itse asiassa, nämä ko. tapaukset vetävät minua siksi, että koen heidät jotenkin "omiksi", jopa sukulaissieluiksi, vaikka toisaalta ihailen esim. itsevarmuutta, mikä itseltä puuttuu. Mutta myös jotain herkkyyttä heissä mielestäni on. Ihan järkytys, miten koen nuo ihmiset jotenkin "itselleni sopivina" tai paremminkin itseä täydentävinä, ja sitten kaikki merkit vaan clash, esim. kauris - vesimies kuut... crazy2
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #7 : 13.08.2007 17:56:55 »

Mut jos homma toimii niin unohda kartat ja keskity suhteeseen..eihän monilla pareilla ole kuin ehkä yksi tai kaksi pikku juttua jotka kartalla synkkaa mut joskus se riittää.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 14.08.2007 10:16:04 »

Mut jos homma toimii niin unohda kartat ja keskity suhteeseen..eihän monilla pareilla ole kuin ehkä yksi tai kaksi pikku juttua jotka kartalla synkkaa mut joskus se riittää.

Näinpä. Smiley Vaikka pitkän linjan astroharrastaja olenkin, niin olisin melkoisen valmis kallistumaan tuohon Taikatalven neuvoon sekä myös Mayn filosofointiin.

Jos nyt silti kuitenkin astrologiselta kannalta edelleen kiinnostaa mikä omalla kartalla voisi houkutella noita tulimerkkisiä kumppaneita, niin yksi tekijä mitä vielä ei tässä ole tullut esiin on Mars. Sehän Venuksen kanssa on tärkeä tekijä parisuhteissa. Missä merkissä Marsisi sijaitsee?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
direngrey
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #9 : 14.08.2007 19:05:06 »

Mietin itsekin tuota mars-aspektia, joka on minulla  kaksosissa (kerrankin jokin vähän eläväisempi merkki jäykkien hahmojen kartallani! Cool)Mutta voiko se korvata sitä, että kuitenkin syvin tunne-elämä olisi ihan muuta (esim. just oma kuu kauris, kun toisella vesimies).

Kaiken lisäksi nuo tuliset kartat tuntuvat vastaavan noita ihmisiä hyvin, esim  tämän kuu-vesimiehen kohdalla!


tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #10 : 15.08.2007 10:29:14 »

No, Mars Kaksosissa kertoo lähinnä maskuliinisesta puolestasi ja siitä, millaisella "draivilla" teet asioita. Kuvaa myöskin symbolisesti sitä, minkätyyppisistä miehistä pitää, mutta eihän se varsinaisesti yksistään selitä mitään. Pitäisi katsoa karttoja kokonaisuutena, jolloin näkisi aspektit planeettoihin, huoneasemat ym. Kuitenkin tuon Marsin aseman kautta kartallesi tulee sitä vilkkautta ja ilman elementtiä, jota ehkä itsessäsikin nimenomaan miehisen seuran kautta saat tuotua esiin.

Ja varmasti noilla puoleesi vetämilläsi tyypeillä joku tarkoitus on - mutta siitä taidat viime kädessä vain sinä saada lopulta selvää. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
direngrey
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #11 : 16.08.2007 10:30:40 »

Joo, ei kai näillä kannata päiväänsä pilata, mutta kun sattuivat nyt vaan tulemaan tällaiset yhtälöt muutamassakin tapauksessa, niin tulipa mieleen, jos jollain olisi vastaavia kokemuksia tai muuta käypää selitystä... No löysin kyllä yhden mahdollisen selityksen astrologian piiristä: Kyseessä voisi olla "varjo", jotain mitä ei itsessään usko olevan, ja jonka koettaa elää toisten kautta. Pitäisi itse pyrkiä toteuttamaan tätä puolta elämässään (tosin silloin se kai tarkoittaa, että kehityneenä minun merkkinen ihminen ei enää ihastuisi näihin tyyppeihin).
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: