Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 709376 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1065 : 23.02.2008 21:32:07 »

Atha-Maarit! smitten
Kiitos. että viitsit nostaa ja tulkita!

Sulamatta en niele kuitenkaan.

Taito ja Narri? Kerroppa lisää, miten yhdistät?

Mulla itelläki on Tarot-kortit, vaikka itselleni en osaakkkaan tulkita(Neptunus värittää kuvioita), mutta mie haluan tietää faktat, mihin perustat sanelemasi asiat.

Varmasti voi olla ihan minun juttuki, mutta tämmösenä kauriina minun pitää saada asioiden "varmistus".
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1066 : 23.02.2008 21:45:41 »

Hei Atha,

Entäs minä? Kuten tiedät niin avioliitto päättyi, ja minua ihmetyttää miksi mies suhtautuu niin kielteisesti kaikkeen. Hän, joka vannoi rakastavansa minua enemmän kuin elämää, on nyt tosi kylmä.

Tiedän kyllä että se oikea odottaa minua vielä, mutta näkyykö mitään vinkkiä missä?

 :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1067 : 23.02.2008 21:59:23 »

Rovatar, öööh, mistähän sinä nyt keksit sen Narrin ja Taidon yhditämisen? Grin En löydä sitä, ainoa kohta, jonka löydän on, että kortissa on kuvattuna Narri, jonka pään yläpuolella on alkemiallinen symboli ja hänellä on kahdet kasvot: miehen ja naisen. Vastakohdat yhdistyvät yhdeksi ainoaksi olennoksi, tosin käänteisenä tämän kortin androgyyni mies-nainen pitääkin erottaa mieheksi ja naiseksi. Se, miksi kortissa on kuvattuna tällaisena mies-naisolentona juuri Narri, en osaa sanoa. Se on Crowleyn itsensä tekemä päätös. Ehkäpä siksi, että tarotkortit alkavat Narrista, puhtaasta olennosta, joka on sinut Itsensä kanssa, eikä välitä ulkomaailman vaatimuksista tai paineista.

Tekemäni tulkinta on Taito-kortin käänteinen versio sen sanomasta. Jos olisit saanut Nopeuden kortin käänteisenä, olisin tulkinnut sen kehotukseksi hitauteen. Jos olisit saanut Epäonnistumisen kortin käänteisenä, olisin kääntänyt sen Onnistumiseksi. Ei sen faktampaa.

Jos kortti ei tunnu oikealle eikä hyvälle, eikä se sovi elämääsi, anna asian olla Wink Sinä päätät elämästäsi. Mitään tieteenkovia faktoja en voi sinulle antaa, koska Itselle katsominen ja henkimaailman asiat eivät ole tiedefaktapohjaista asiaa. Universumin faktoja tietysti on, kuten se mitä annat toiselle saat sen takaisin tavalla tai toisella, mutta ei niitäkään voi mitata tieteellisesti. Sinä joko havaitset ne ja uskot niihin, havaitset ne mutta et usko niihin, et havaitse mutta uskot tai et havaitse etkä usko. Mikään noista vaihtoehdoista ei vaikuta itse "sen mitä annat toiselle saat sen takaisin tavalla tai toisella"-lakiin.

Nämä ovat vähän samanlaisia juttuja kuin tunteet, vaikkapa rakkaus. Voit mitata mitä aivoissa ja kehossa tapahtuu, kun ihminen rakastuu, mutte ne ovat rakkauden tunteen aiheuttamia reaktioita, eivät itse rakkaus. Sitä ei pysty mittaamaan ja silti se vaikuttaa ihmisiin joka päivä, tavalla tai toisella.

Minähän en varsinaisesti vastaa mihinkään Grin Vastaukset tulevat korkeimmilta tahoilta ja mie yritän sitten tulkita ne. Jos yhteys minun ja korkeimpien välillä ei toimi tai muuta vastaavaa, ei vastauskaan tule kunnollisena.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 22:05:30 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1068 : 23.02.2008 22:22:26 »

Atha -Maarit!
Ehkä mie oonki väärässä,tai  en kykene  ymmärtämään, en kykyene oivaltamaan...
Mutta...
Tarkoitin tätä...

"
Rovatar. Tässä sinulle kortti. Kysyin yleisesti minne olet nyt menossa ja miten selviät haasteesta parhaiten. Kortissa on ihan hirveästi kirjoitusvirheitä, suonet ne anteeksi!

TAITO
Käänteisenä
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima
Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.

Tuohon mie vain haluaisin selvityksen....ku oon niin tyhymä...

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1069 : 23.02.2008 22:32:56 »

Ahah, kuule, tuo voi olla ihan vaan minun oma kirjoitusvirhe, ei muuta vakavampaa Grin Grin
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1070 : 23.02.2008 22:36:16 »

Siis oliko nostamasi kortti Taito vai Narri? tämä minua kiinnosti?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #1071 : 24.02.2008 16:44:38 »

Kiitos sinulle AthaMaarit  Smiley
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1072 : 24.02.2008 18:02:18 »

Kiitos AthaMaarit jälleen kerran Smiley.

Olen vahvempi nyt kuin koskaan ennen, sen tiedän. Niinkuin mainitsin olen oppinut itsestäni todella paljon ja elämä on kouluttanut knuppel2.
Pitää vain jatkaa tätä itsensä ja elämän opiskelua vastaisuudessakin.

Voisitko kuitenkin nostaa vielä kortin tuolle työlle? Jatkuuko tämä nykyinen työni mahdollisesti vielä syksyn jälkeenkin, vai onko näkyvissä joku ihan muu työpaikka?
Kyllä sitä kuitenkin sen verran pitää kantaa huolta noista maallisistakin asioista, kun jos ei töitä ole, niin lähtee asunto alta ja leivänkin päälle olisi mukava laittaa muutakin kuin ylähuuli Grin.

Tiipoo 
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1073 : 24.02.2008 18:44:59 »

Rovatar! Kortti oli Taito, kuten sen otsikkokin sanoo. Tajusin pienen mietinnän jälkeen, että lause "Narrin kortissa kuvatun Narrin pään yläpuolella" tarkoittaa, että Taidon kortin Narri on sama narri, joka esiintyy omassa Narrin kortissaankin. Lause voisi olla yhtä hyvin muodossa "Narrin kortissa nähty Narri esiintyy tässä Taidon kortissa miesnaisolentoja" tai "Narin, jonka näimme ensimmäisen kerran Narrin kortissa, pään yläpuolella on...."

Rakastavaisten kortissa on tällaista samanlaista symboliikkaa,sillä siinä esiintyvät parina Hallitsijan kortin Hallitsija ja Hallitsijattaren kortin Hallitsijatar, sekä pappina Erakon kortin Erakko.
tallennettu
Timantti*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #1074 : 25.02.2008 09:59:52 »

heipähei!
rakkausasioista kyselisin, mitä on luvassa, neuvoja ? on eräs entuudestaan tuttu henkilö, jonka tunteista en ole varma...
myös työkuvioista, onko uusi suunta oikea?
kiitos etukäteen:)
tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1075 : 25.02.2008 16:32:28 »

Onpa ollut rankka alkuvuosi; väkivaltaa, välirikko, kapakoita, alakuloa, laiha sopu, kummallisia kohtaamisia ja bileitä. Duunipuoli selvisi ja talous joten kuten. Remonttii ei vielä.

Nyt on vaikea muotoilla kysymystä, mutta kauanko tähän odotteluun vielä menee? Koskahan se elämä oikein alkaa? Pitäiskö tällä viikolla tehdä jotain ratkaisuja - ainakin koti pitäis saada kuntoon, mut mitä kuuluu ihmissuhteisiin. Vieläkö tää erakkovaihe jatkuu.

Miten mulle käy lasten kanssa? Nyt on kunto niin huono, ettei pysty pitää lapsii, vaan ne on isällä jonkin aikaa. Vieraantumisen oireita on ollu, mut parempi nyt kuitenkin näin. Lapset kyllä aistii tuskan ja kärsii siitä yhtä paljon. Palaako kiintymys, kun tää vaihe on ohi?

Nostatko kortin rakkaudelle ja kortin lapsille.

Kiitos!

AMS

tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1076 : 25.02.2008 18:09:19 »

Kiitos Athamaarit selvennyksestä. Nyt meni jakeluun meikäiselläkin  Smiley !

Kortin sanoman tulkinta sinällään oli kyllä oikein osuva.Kiitos.
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1077 : 25.02.2008 18:45:39 »

Pippurin. Sinulle tuli

KUU
Avainsanat: Kalat, viimeinen koetus, virhevalinnat, harhakuvat, karmasta vapautuminen, vuorovaikutus tai taistelu alitajunnan kanssa, portti uusille tietoisuuden tasoille

Kortissa kuvattu kuu on vanha kuu. Se on vajoamassa yhä syvemmille tietoisuudentasoille. On viimeisen ja usein kaikkein vaikeimman koetuksen aika. on olemassa hyvin suuri vaara, että unohdat pimeydessä todellisen päämääräsi. Kiusaukset ja harha-aistimukset vaanivat matkan varrella valmiina suistamaan sinut sivuun puutarhaan johtavalta polulta. Ole varovainen!
Kortin yläosassa näkyy kapea käytävä, jota vartioi kaksi pahaenteisen näköistä sudenpäistä vartijaa. Suden pää symboloi egyptiläistä kuoleman jumalaa, Anubista. Vartijoiden takana on kaksi niiden valtaa symboloivaa synkkää, uhkaavaa tornia. Vartijat pitävät toisessa kädessään Feeniksin valtikkaa ja toisessa avaiminaan Merkuriuksen ja Pluton symboleita. Shakaalit väijyvät vartijoiden jaloissa valmiina hyökkäämään niiden kimppuun ja ahmimaan ne, jotka ottavat riskin ja kulkevat tornien ohi epävarmoina tai pelkästä uteliaisuudesta.
Vartioitu sisäänkäynti kuvaa myös kohtua, naisen seksuaali- ja synnytinelintä. Kuu symboloi tässä naisellisuuden alitajuista puolta: muuttuvaa, epämääräistä, viettelevää puolta, jolla on aavemainen vetovoima. Kaikki näyttää mystiseltä, jotenkin epäselvästä ja lumoavalta.
Mutta vain tämän portin kautta kulkee tie uuteen elämään. Tie tietoisuuteen kulkee läpi sen, mikä on vielä tiedostamatonta, tuntematonta ja uhkaavaa. Jokaisen, joka haluaa olla viisas, täytyy ensin tehdä suoraan tuttavuutta sen kanssa, mitä ei vielä tiedä. Ja sen voi oppia tuntemaan vain suoran kokemuksen kautta. Harhakuvitelmien salat tulevat lopulta valoon, kun tunnistat ne siksi, mitä ne todella ovat. Kun verhot avautuvat, oivallat jotain arvokasta harhakuvien takana olevista todellisista mysteerioista.
Tällä tapahtumaketjulle voidaan löytää vastaavuutta monien heimojen suorittamista initaatioriiteistä. Aikuiseksi tuleminen vaatii hyvin vaikean ja vaarallisen tehtävän loppuun suorittamista. Tämän tehtävän valmistelu vie pitkän aikaa ja se on tehtävä huolella.
Se, joka uskaltaa kulkea portin läpi, tarvitsee ennennäkemätöntä rohkeutta sekä halua valmistautua asiaankuuluvalla tavalla. Onnellinen se, joka sattuu löytämään luotettavan oppaan matkan tässä vaiheessa! Silti vieläkin, tai ehkäpä juuri tässä vaiheessa, tarvitaan valtavaa tietoisuutta. Tarjolla on aivan liian monta tiennäyttäjää, jotka tekevät houkuttelevia lupauksia tietämättä silti itsekään tietä. Vain kuuntelemalla jatkuvasti sydämesi ääntä voit muuttaa virhevalinnat mahdollisuuksiksi, jota auttavat sinua eteenpäin matkallasi. Kun uskollisesti seuraat sydämesi opetuksia huomaat, että jopa väärän tien valitseminen saattoi olla tarpeellinen opetus matkallasi.
Portti kuolemaan on myös portti uuteen elämään. Se on tie korkeampaan tietoisuuteen. Kortissa tätä kuvaa egyptiläinen pyhä kovakuoriainen, joka pitelee tuntosarvissaan auringon symbolia. Kovakuoriainen tuo uudistavaa valoa pimeyteen. Mihin tahansa tämä valo ilmestyykin, siellä pimeys katoaa. Itse asiassa pimeys paljastuu harhakuvitelmaksi. Pimeys oli pelkkiä varjoja, jotka näyttivät olevan olemassa vain, koska jokin esti valon virtaamisen. Ensimmäinen askel perinpohjaisessa muuttumisessa on selvittää, mitkä asiat estävät valon virtausta sinun kohdallasi ja voittaa ne.
Päätelmät:
Olet kuullut Tuntemattoman kutsun. Olet astumassa johonkin uuteen kokemukseen. Kiinnitä nyt huomiota sydämesi ääneen ja tutkiskele huolellisesti ja rauhassa niitä avun ja opastuksen tarjouksia, joita sinulle saatetaan tehdä.
Kysymykset: Mikä sisälläsi tuntuu olevan sinulle vierasta, tuntematonta? Mitä et näe selvästi? Millaisia kokemuksia pelkäät eniten?
Ehdotus: Mietiskele säännöllisesti! Valitse sellainen meditaatio, jonka tunnet omaksesi ja tee sitä päivittäin ainakin kolmen kuukauden ajan. Kiinnitä huomiota siihen, mitä ajattelet ja millaisia mielikuvia sinulla on. Kirjoita niitä muistiin silloin tällöin. Voit myös piirtää tai maalata ne. Kiinnitä huomiota myös uniisi.
Vahvistus. Pimeintä on aina ennen auringonnousua.

Nyt on raskas kausi menossa ja se on kasvusi kannalta,sekä tulevaisuuden kannalta, hyvin merkittävää. Nyt on mietittävä tarkkaan seuraavaa siirtoa. Kulje kuin kulkisit heikoilla jäillä pohtien, mistä kohtaa jää kantaa sinut parhaiten perille ja mitä itse joudut tekemään löytääksesi tuon oikean reitin. Oman sydämen äänen kuunteleminen on tällaisena aikana EHDOTTOMAN tärkeää. Se on melkeinpä ainoa opastaja, joka sinulla voi olla. Jos omistat jonkun erittäin läheisen ihmisen, voit keskustella hänen kanssaan, mutta tee päätökset asioistasi itse. Ilmeisesti jokin asia, jokin sisäinen kutsu, vetää sinua tuota kortissakin kuvattua porttia kohden, mutta epäröit kulkea sen läpi etkä ehkä ole varma edes siitä, miten pääsisit portille. Rohkeutta! Kortin sakaalinpäinen Anubis on tuomarijumala: hän punnitsee ihmisen sydämen Maat-jumalattaren totuuden sulkaa vastaan. Seuraa siis sydäntäsi, tee kaikessa niin että se toteuttaa sinun sydämesi tahtoa, niin Anubiksen vaakakupissa sydämesi painaa yhtä paljon kuin Totuuden sulka. Ole rehellinen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1078 : 25.02.2008 18:59:21 »

Kaurisenergiaa. Miehesi käytös on ihan normaalia ja ymmärrettävää, eteenkin kun sanoit hänen rakastaneen sinua enemmän kuin elämää. Kyllä vähemmästäkin haluaa pysyä kaukana toisesta, jottei omia vuotavia haavoja tarvitse repiä auki enempää ja muistaa niiden olemassaoloa. Miehillä kun tahtoo olla paha tapa kieltää omat haavat, enemmänkin turruttaa ne pois sen sijaan, että niitä hoidettaisiin. Hoivaamisen ja hoitamisen energia kuuluu feminiinisen energian ominaisuuksiin ja hoivatakseen itseään miehen on löydettävä (ja tunnustettava) oma feminiininen energiansa.

Mutta! Miesasialle nousi kortiksi

LANTTIEN KYMPPI – RIKKAUS
Käänteisenä
Avainsanat: Merkurius Neitsyessä, sisäinen ja ulkoinen rikkaus, kyky saada yltäkylläisyys näkyviin ja jakaa sitä muiden kanssa

Kortissa on keltavihreitä lantteja, joihin jokaiseen on kaiverrettu jokin Merkuriuksen symboli. Toimelias Merkurius yhdistyneenä maan elementtiä edustavaan Neitsyeeseen luo hyvät edellytykset käyttää säkenöivää kommunikaatiokykyä. Kaikenlaisen rikkauden lähde on ihmisen tietoisuudessa,. Jos tämän lähteen annetaan pulputa ulos maailmaan, ilmenee rikkaus myös aineellisella tasolla.
Kortin kymmenen lanttia ovat järjestäytytyneet elämän puun muotoon Se tarkoittaa, että todellisen rikkauden on kosketettava kaikkia elämän osa-alueita. Merkurius Neitsyessä kuvaa ylitsevuotavuutta niin henkisellä, fyysisellä kuin tunnetasollakin. Nämä rikkaudet on jaettava, niistä on kerrottava, jos niiden arvon haluaa säilyvän. Jos niitä ei jaeta, niiden voima lakka virtaamasta. Takertuminen ja kiinnipitäminen syntyvät joko tietoisesta tai tiedostamattomasta vajavaisuuden pelosta ja ilmentävät henkistä köyhyyttä. Suurinkin aarre menettää arvoonsa, jos sitä ei käytetä rakkauden palvelukseen. Tätä symboloivat taustalla olevat violetit lantit. Minkä tahansa sellaisen energian pidätteleminen, joka voisi olla yltäkylläisyyden ilmaus, saa tuon energian menettämään voimansa. Kanteista katoaa hohto.
Päätelmät: Olet vetänyt puoleesi kaikki ne ihmiset, jotka ovat osa elämääsi. Olet siis luonut elämäsi jokaisen tilanteen ja luot itse myös oman todellisuutesi. Sinulla olevalla yltäkylläisyydellä voit tehdä, mitä itse haluat. Vastuu on sinun. Hyvinvoinnillasi ei ole loppua!
Kysymykset: Tiedätkö sisälläsi olevista rikkauksista? Jaatko niitä anteliaasta?
Ehdotus: Kirjoita paperille kaikki ne asiat, joista sisäinen rikkautesi koostuu.
Vahvistus: Olen sisäisesti ja ulkoisesti rikas ja vapaa. Nautin kaikesta kiitollisena ja antaumuksella.

Haha, toivottavasti tämä kortti nyt pitää todellakin tulkata käänteisenä, ettei käy kuten viimekerralla sen Hirtetyn kanssa Grin
Noh, ensiksikin kortti näyttäisi kehottavan rauhoittumiseen ja hillintään. Omaa energiaa ja omia juttuja ei vielä pitäisi jakaa muiden miesten kanssa ainakaan kovin pitkälle/parisuhteeseen asti, sillä ilmeisestikin eroprosessi on vielä ainakin jollain tasolla käynnissä. Ainakin hengen tasolla, jos ei muuta. Hengensidokset ovat kaikkein sitkeimpiä ja vaikeimpia katkaista. Jos nyt eteen pomppaisikin parisuhde, se jäisi lyhyeksi eikä todellisia rikkauksia saavutettaisi. Nyt näyttäisi siis olevan itselleen omistautuvan sinkkukauden tarve, ehkä lisää Itseen tutustumista ja tasapainon saamista takaisin. Intuitiivisesti minulle tulee olo, että se kestänee vielä joitakin kuukausi ja sitten, kun eroprosessi on ihan finitto tai melkein maaliviivalla, alkaa uusi kausi ja tämän kortin vaikutus lakkaa. Toukokuu, se tulee mieleen.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1079 : 25.02.2008 19:07:28 »

Tiipoo. Selventäväksi kortiksi työlle tuli

MIEKKOJEN SEITSIKKO – TURHAUTUMINEN
Käänteisenä
Avainsanat: Kuu Vesimiehessä, lannistuminen, epätoivo, epävakaisuus, olemassaolon pelko, negatiiviset odotukset

Kuusi pientä miekkaa osoittavat selkeyttä symboloivaa isoa miekkaa kohti. Ne ovat vahingoittaneet sitä ja siksi iso miekka on menettänyt voimaansa ja kestävyyttänsä. Pienemmät miekat, joiden kunkin kahvassa on planeettasymboli, kuvaavat selvää menestystä estäviä pessimistisiä ajatuksia. Keskellä olevan miekan päissä olevat kuu ja aurinko, alitajunta ja tietoisuus, ovat vaihtaneet paikkaa. Synkät alitajuiset odotukset samentavat näkemyksesi. Suuri levottomuus valtaa mielen, vaikka todellisuudessa kaikki sujuu täydellisen hyvin.
Kuuden pienemmän miekan lannistavat vaikutukset voidaan selittää seuraavasti:
Neptunus: Kaikki on kuin jonkin kalvon tai harson peitossa – en vain tiedä mitä todella haluan.
Venus: Mutta se on aivan liian hyvää ollakseen totta.
Mars: Minulla ei ole siihen tarvittavaa aikaa eikä energiaa. Olen jo liian vanha.
Jupiter: Aivan liian paljon hyvää samalla kertaa. En mitenkään pysty kestämään niin paljon menestystä.
Merkurius: Mutta en mitenkään osaa ilmaista sitä niin kuin pitäisi.
Saturnus: Siitä on aivan liian paljon vaivaa ja se kestää liian kauan.
Nämä kirjaimellisesti tuhoavat ajatukset on otettava vakavasti. Todellisuus on jotakuinkin erilainen kuin sinun nykyinen käsityksesi siitä. Pian voit jo nauraa epäilyksellesi.
Päätelmä: Peloillasi ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa! Herää jo näkemään, mitä todella tapahtuu!
Kysymykset: Millä elämäsi alueilla kutistat itsesi rajoittuneiden käsitysten vuoksi? Millaisia rajoittuneet uskomukset ovat?
Ehdotus: Ota uusi kortti ja esitä kysymys ”Miltä elämä näyttää, kun luovun epäilyksistäni?”
Vahvistus: Minulla on kaikki, mitä tarvitsen saavuttaakseni sen, mitä kaikkein eniten kaipaan.

Näyttäisi siltä, että sinulla olisi jonkinlainen sisäisen selkeys siitä, mitä haluaisit tehdä. Anna mennä! Käänteisenä tämä kortti lupaa onnistumista muodossa tai toisessa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: