Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: [:] Jotain pahaa on tapahtumassa.. [:]  (Luettu 20591 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« : 22.12.2011 18:47:30 »

Mun on pakko sanoa, että on ollut eilisestä asti todella ahdistunut ja epämukava tunne energiakehossa.. Tänään jotenkin analysoin sen tunteen, että jotain todella pahaa on tapahtumassa maapallolla/tapahtuu juuri tällä aikaa, mutta emme vain tiedä siitä vielä.. Toivottavasti olen väärässä.

Eilen kun kyselin ihmisiltä, niin monilla muillakin oli ollut tätä tunnetta, mutta ajattelin sen vain johtuvan talvipäivän tasauksen energioista..

Mutta Hyvää Joulua kaikille jokatapauksessa ja rakkaus tulee lopulta voittamaan <3

- Henri


edit.


Ainoa mitä nyt itselle tuli mieleen on tämä, että Äiti Maa itki ja jotkut meistä sen tunsivat erityisen voimakkaasti, kun ydinsaaste on Alaskan hylkeitä alkanut teurastamaan..

http://enenews.com/diseased-seals-abnormal-brain-growths-undersized-lymph-nodes-found-russia-canada-walruses-next-6-photos-map

http://enenews.com/reuters-dead-diseased-seals-alaska-tested-fukushima-radiation-suffering-bleeding-lesions-hair-loss-photo

Musta tuntuu, että aika monet jollain tapaa tuntee, että Fukushima on vasta alussa.. Ja sieltä kokoajan sylkeytyy niistä savupiipuista plutoniumia ja muita ydinherkkuja, mitkä kulkeutuvat myös tänne Suomeen. Mutta koska säteily on virallisesti jopa terveellistä, niin ei se haittaa ketään eikä asiasta puhuta mediassa.

Silloin onnettomuuden alkuaikona Amerikassa nähtiin alle 1-vuotiaiden kuolleisuudessa jopa 50 % nousu Philadelphiassa. Vaikka viranomaiset väittivät, että mitään vaaraa ei ole. Niin nyt on varmistettu, että pelkästään Amerikassa Fukushima on tappanut jo 14 tuhatta ihmistä. Mikä on varmasti alikanttiin, kuten aina tällaiset tutkimukset väärennetään mahdollisimman paljon. Että sopii sitten miettiä, että paljonko täällä Suomessa on jo kuollut ja tulee kuolemaan sen takia, että ihmiset vaan haluu kattoo salkkareita ja syödä murhattuja ja kidutettuja eläimiä raatomarketeista. Että koska tää luonnoton systeemi saadaan kaadettua? Ei ainakaan silleen, että nämä asiat jätetään sivuun.

http://www.eutimes.net/2011/12/14000-us-dead-in-14-weeks-after-fukushima-meltdown/

Tässä linkissä on aika hyvin tiivistettynä Fukushiman tapahtumat, suosittelen jakamaan ihmisille jotta joskus saadaan niin paljon ihmisiä tajuamaan se totuus, että tää luonnoton systeemi on este ihmiskunnan kehitykselle ja uhka elämälle tällä planeetalla:

http://erilainen.wordpress.com/2011/03/15/japan-ydinvoitelu/
« Viimeksi muokattu: 01.01.2012 22:02:39 kirjoittanut [:]Tähtisielu[:] » tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 22.12.2011 18:51:51 »

Hmm.
Mikä on sun motiivi kertoa tuollaista?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 22.12.2011 19:05:59 »

Maapallollahan tapahtuu koko ajan jotain pahaa, suoranaisia kauheuksia.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #3 : 22.12.2011 20:25:14 »

No siksi kysyn, koska minä sain toisen käsityksen kertojan syystä, mutta saatan olla väärässäkin.
tallennettu
[:]Tähtisielu[:]
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 132



Profiili
« Vastaus #4 : 22.12.2011 20:38:20 »

Kyselin tästä jo eilen ihmisiltä, mutta sitten päättelin sen vain johtuvan talvipäivän seisauksen energiosta.. Mutta tänään tunne oli edelleen ja jotenkin selvempäni, tutkiskellessani sitä niin tuli vain sellainen tunne kuin jotain pahaa olisi tapahtumassa/tapahtuu..

Maailmassa tosiaan tapahtuu vaikka mitä, mutta ei ole ennen ollut tällaista tunnetta koskaan. Ja tosiaan tästä ovat muutkin kertoneet, joten kyse ei ole pelkästään minusta.

tallennettu

[:[[ Boneko Brothers ]]:]

http://www.BonekoBrothers.com

[:[[ Suomen Kiltajärjestelmä ]]:]

http://forum.SuomenKillat.org

[:[[ Ytimessä ]:]]

http://Ytimessa.org
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2011 23:16:15 »

Myös minulla on ollut jotenkin 'hankala' ja raskas olla. En kuitenkaan välttämättä heti ajattelisi, että jotain pahaa on tapahtumassa. Voihan kyse olla myös vanhan taakan paino tai muu, joka pitää alitajuisesti käydä läpi, mutta vapautuminen häämöttää jo.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 23.12.2011 00:23:09 »





   Ainahan sitä jottain pahhaa tapahtuu,niinko nytkin tuolla eteläsuomessa. Kolme ihmistä menetti hengen.Kaks heistä oli lapsia.. Embarrassed
   Heidän äitinsä kuoli myös.  Undecided  Cry Aatellu, et mikä saa ihmisen tekemään tuommosta.  Sad Embarrassed
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 23.12.2011 10:30:57 »

"Projektio (lat. proiacere 'heittää eteen') eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin. Asianosainen ei välttämättä ole tietoinen projektiostaan eikä oivalla, että hän havainnoi omaa psyykkistä todellisuuttaan ikään kuin se olisi objektiivista todellisuutta.Kyseiset mielensisällöt koetaan usein torjuttaviksi, ja ne saattavat ärsyttää tai ahdistaa asianosaista itseään. Esimerkiksi omat ahneusyllykkeet voidaan sijoittaa vaikkapa juutalaisiin, ja asianosaisesta näyttää siltä kuin juutalaiset todellakin olisivat ahneita.lähde? Myös toiveita ja unelmia voidaan projisoida."

(Lähde: Wikipedia http://fi.wikipedia.org/wiki/Projektio_%28psykologia%29)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #8 : 23.12.2011 11:52:24 »

Jotain pahaa on tapahtumassa...

Mikä on pahaa? Kuka määrittelee tämän pahan? Jokainen varmaan ihan omalla asteikollaan. Se mikä on toiselle pahaa voi olla toiselle hyvää. Varmasti sinä Tähtisielu netistä tai uutisista keksit tuon pahan, mitä nyt ajat takaa. Varmasti osaat sysätä syyn pahoille tuntemuksillesi jollekin sinusta ulkopuoliselle taholle, eikä tulisi mieleesikään katsoa peiliin näitä tuntemuksia tutkiskellessasi.

Anteeksi vaan mutta tuollaiset höttöiset "musta tuntuu" -pahanlietsonnat ovat hieman arveluttavia.

Oletko nyt ihan varma Tähtisielu, että observoit koko yhteisen kollektiivimme energioita, vai ihan vain omiasi?

Ja ihan vaan off the topic, Tähtisielu, näetkö maailmankaikkeudessasi mitään positiivista, mitään rakkaudellista? Onko mielestäsi maailmassasi mikään hyvin?

Ja vielä loppukevennykseksi: Entäs jos on päässyt käymään niin, että nuo ikuisesti pahuudessa marinoituneet Illuminaatit ovatkin päässeet vaikuttamaan tietoisuuteesi Tähtisielu niin, että he ovat saaneet alitajuntasi toimimaan heidän agendansa mukaan, eli lietsomaan pelkoa ja ahdistusta kansaan, jotta sitä olisi helpompi ohjailla ja pitää marionetteina.  Wink

Tähtisielu todellakin toimii hyvänä peilinä. Enhän koskaan näe häntä itseään, vaan omien linssieni värittämän kuvan hänestä; kuvan osasta itseäni. Sellaisen, joka herättää voimakkaita reaktiota, sellaisen osan itsestäni, jota minun on opittava rakastamaan ja hyväksymään sellaisenaan.

Iloista ja rakkaudentäyteistä Joulumieltä toivottaen,

Ikuinen Trikki
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #9 : 23.12.2011 13:50:20 »

Minä taas tulen aina ja ikuisesti kysymään, että miksi? Smiley
Teon syys voi muuttaa koko teon merkityksen.
Minun ensimmäinen reaktioni tästä jutusta oli pelko; hui kamalaa! Tietenkin se on vain minun oma reaktioni ja oma ongelmani.
Kun palsta on selvänäkö ja ennustukset, eikä vaikka kahvitupa, tuli mieleen, että onko tässä taustalla vain tahto pelotella ihmisiä syyttäsuotta, koska vaikka jotain pahaa hirveyttä sitten tapahtuisikin, mitä itua on tälläisessä?

On eri asia kertoa omista fiiliksistä, unista, näyistä tms, mutta jos tarkoitus on vain levitellä epämääräisiä uhkakuvia lepattelemaan ties minne, sen voisi jättää hyvin tekemättäkin.


Ja asian poikasena; muutenkin ärsyttää se, että asioiden annetaan aina vain olla. Silläkin on saatu paljon pahaa aikaan jos vaikka onkin vältytty eripuralta.
Kukkikoot vaan kaikki kukat vaikka sen ojaan kyljelleen kuolleen mansikin yllä, mutta jos vaikka tuoksuvat liikaa niin että minua alkaa aivastuttaa, sanon siitä. Tuskin se mitään muuttaa, mutta onpahan ainakin sanottu, jos vaikka haluaisivat tuoksua hieman vienommin, jottei seuraavakin ohilkulkija saa aivastuskohtauksia.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 23.12.2011 23:52:20 »

Tähtisielu taitaa herättää monenlaisia tunteita ihmisissä ja toimii siten hyvänä peilinä ainakin minun mielestä. Ja eiköhän täällä palstalla moni muukin on kertonut omista fiiliksistä ja jopa näyistä.
Rauhaisaa mielialaa kaikille  smitten

 smitten
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #11 : 24.12.2011 12:55:35 »

Mun on pakko sanoa, että on ollut eilisestä asti todella ahdistunut ja epämukava tunne energiakehossa.. Tänään jotenkin analysoin sen tunteen, että jotain todella pahaa on tapahtumassa maapallolla/tapahtuu juuri tällä aikaa, mutta emme vain tiedä siitä vielä.. Toivottavasti olen väärässä.

Eilen kun kyselin ihmisiltä, niin monilla muillakin oli ollut tätä tunnetta, mutta ajattelin sen vain johtuvan talvipäivän tasauksen energioista..

Kuvittelen ymmärtäväni mistä puhut. Minullakin on ollut tuollaisia tuntemuksia sekä nyt että monta kertaa aiemminkin. Toistaiseksi omat tuntemukset ei ole koskaan osuneet yksiin muiden ihmisten tuntemusten kanssa, eikä oikein uutistenkaan kanssa. Mutta mutta... En ole monenkaan kanssa niistä puhunut, ihan yhden tai parin kanssa vaan. Ja toisekseen, emmehän me uutisista näe kuin pienen valikoidun kaisteleen maailman asioita. Siellä ei koskaan kerrota mistään energiamuutoksista tai kulissien takaisista toimista, eikä varmasti edes kaikista niistä näkyvistäkään asioista jotka todella vaikuttavat yleisiin energioihin.

Mistä sen sitten erottaa mikä on omaa tunnetilaa ja mikä yleistä? No yksinkertaisesti vertailemalla tuntemuksia yhdessä! Täällähän meitä on! Smiley

Minusta tuntuu aika ikävältä jos aina heti aletaan syyttelemään pelottelusta ja negatiivisuudesta kun joku ottaa puheeksi tällaiset asiat. Sad  Siinä ilmapiirissä ei paljon innosta kertoa omista tuntemuksistaan.

Toivon että voisimme kaikki ihan neutraalisti kertoa tuntemuksistamme ja tunnustella niiden aiheuttajaa avoimin mielin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #12 : 24.12.2011 13:10:48 »

Minä olen ainoastaan kysynyt. En syyttänyt ketään.
Kaksi eri asiaa.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13 : 24.12.2011 13:46:11 »

Minä olen ainoastaan kysynyt. En syyttänyt ketään.
Kaksi eri asiaa.

Ok. Myönnetään että valitsin turhan voimakkaan sanan eli 'syytellä'. Eikä tuo paljon haittaa jos joku aidosti kysyy. Se vain tuntuu tylsältä että keskustelu näissä aiheissa aina menee siihen että pohditaan aiheeseen nähden toisarvoisia asioita. Enkä nyt tarkoita vain tätä keskustelua vaan monia keskusteluja vuosien ajan useammallakin "vaihtoehto"-foorumilla.

Kyllä tavallaan ymmärrän että jos itse ei näe aloittajan motiivia, niin sen saattaa haluta selvittää. Minulla vain ei ollut suurempia vaikeuksia tunnistaa sitä. Ehkä pitäisi aina lisätä aloitusviestin loppuun pieni huomautus tyyliin "Motiivini on: ______________________, Motiivini ei ole: ___________________".

Hyvä kirjoitus, Iridianna! Smiley  ( Cry )
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14 : 24.12.2011 13:51:26 »

Se oli ensimmäinen reaktio, siksi aloinkin miettiä, miksi moinen?
Ei se päälle jää, en pelkää maailman pahuuksia, kun ei siitä ole mitään hyötyä, vaikka panikoisin päivät pääksytysten Smiley

Minä olen niin herkkä, että välttelen paljon  uutisiakin, ja olen myös suojannut itseni kaikilta näiltä yleisiltä nega-viboilta, koska olisin aivan takussa koko ajan muuten. Maailma on paha, ja kamaluuksia sattuu.
Muistan kun joskus luin vahingossa jonkun jutun, jossa vauva oli tungettu pakastimeen ja löydetty sieltä...en muista elävänäkö vielä vai kuolleena, mutta surkeana kuitenkin. Näin siitä pitkään painajaisia ja se ahdisti ja suututti; turhaan.
Minusta tuntuu sitten aina, että minun pitäisi voida asioille jotain. Täysin järjetöntä.

Nykyään menen yleensä sekaisin vain kuusta, ja tuo kuunpimenys oli aika hankala viimeksi. Mutta se on minun aivan henkilökohtaista tasapainottomuuttani, mikä on ihan hyväkin kokea, ja ehkä ne asiat jotka nousevat pintaan saavat jotain selvyyttäkin siinä.

Minussa on nousukuu sellainen vika, että minä kysyn Cheesy  Mottoni voisi olla: tulipahan sekin selväksi Cheesy
Ehkä parempi kuitenkin mennä sillä, että jos joku jonkin syitä miettii, niin kysyy vain Wink eihän kenenkään täydy mitään selitellä muille, jollei tahdo Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: