Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Putsaako kukaan chakaroita?  (Luettu 3124 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« : 04.07.2011 10:49:38 »

 Smiley. Heip kaikille. Onko palstalla ketään joka puhdistaa chakaroita? Jos ei, niin osaatteko ohjata minut jonnekkin?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 04.07.2011 12:34:50 »

Oletko katsonut Astron Auttajalistaa? Esimerkiksi reikihoitajat ovat käsittääkseni täysin kykeneviä tekemään chakra-hoitoja. Asiaa voi tiedustella hoitajalta itseltään Smiley

Lisäksi on olemassa Kortiston nettisivu, josta voi myös etsiä erilaisia hoitajia.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2 : 04.07.2011 20:01:33 »

Oletko katsonut Astron Auttajalistaa? Esimerkiksi reikihoitajat ovat käsittääkseni täysin kykeneviä tekemään chakra-hoitoja. Asiaa voi tiedustella hoitajalta itseltään Smiley

Lisäksi on olemassa Kortiston nettisivu, josta voi myös etsiä erilaisia hoitajia.

Katsoin kyllä, mutta en tiennyt reikin olevan sama asia. C,ssä ei ollut yhtään chakara otsikkoa. Jatkan etsimistä. Kiitos AthaMaarit.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.07.2011 09:35:02 »

Suosittelen omatoimista chakrojen putsaamista:

Itse hommaa voi tehdä päivittäin, mutta harvalla on mahdollisuus ostaa tasapainotusta päivittäin. Lisäksi samalla oppii tuntemaan omaa energiajärjestelmäänsä ja saa mahdollisesti selviteltyjä myös mennneisyyden solmuja.

Minulle yksi tärkeä kirja chakrahommeleissa on ollut Sonya Chocetten Löydä Sisäinen Tasapainosi. Se löytyy kirjastosta, eli ei tarvitse rahaa uhrata asiaan, ellei koe tarvitsevansa kirjaa jatkossakin. Opuksessa on käyty perusteellisesti läpi chakrat ja niihin liittyvät asiat ja siellä on jokaiselle chakralle myös putsaus ja tasapainotusharjoituksia.

Minulle ainakin riitti, että olen vain lukenut muutaman kirjan chakrajärjestelmästä ja ryhtynyt sitten itse vain visualisoimaan niitä ja putsailemaan sekä tasapainottamaan. Jos jossain chakrassa on vaikkapa jotakin vanhaa suttua, se ei välttämättä sieltä edes lähde ennen kuin on oikea aika, eli on tullut elämässään sellaiseen vaiheeseen että juuri se kyseinen asia on tarkoitus käsitellä. Tämä on vielä yksi syy, minkä vuoksi minusta olisi hyvä että ihmiset työskentelisivät myös itse chakrajärjestelmänsä kanssa, vaikka ehkä tasapainotusta toisilta pyytäisivätkin ongelmakohtiin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2011 11:04:59 »

 Smiley. Kiitos vinkeistä. Koitan tuota itsepuhdistusta näillä yhdistelmillä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: