Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tatuointi ja lävistykset  (Luettu 141628 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 04.03.2008 13:53:03 »

Itse hankin juuri kuukausi sitten korvalävärit.. Taitaa mennä vähän off-topic..  Cheesy
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #31 : 05.03.2008 10:31:51 »

AthaMaarit: Tuo kertomasi tietoisesta henkisestä ajasta osuu ihan täysin tämänhetkiseen tilanteeseeni! Enpä ole tiennytkään tuota, että hiukset iovat henkisyyden symboli. Täytyy kyllä vielä kerran todeta, että koen nämä rastapötkylät juuri omaa persoonaani kuvaavaksi lookiksi. Työssäkin olen saaanut positiivista palautetta! (pieni pelko oli työpaikan suhtautumisesta hiuksiini, kun ei näitä rastoja voi kuitenkaan ihan tuosta vaan poiskaan ottaa)

Artemisu: Ei miusta mene off topikkiin tuo korvalävistys! Onnittelut sinulle uusista lävistyksistä! Ovatkos ne ihan perinteiset korvanlehtilävistykset vai mahdollisesti industrial piercing osastoa? Itse olen ajatellut hankkia juuri industrial piercingin korvaani, sellaisen aika näyttävän kahden reiän tsydeemin. Mutta pitää nyt vielä hetki odotella, että ihmiset kerkiävät tottua tähän mun rastalookiin, heh!
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #32 : 05.03.2008 12:59:16 »

Otetaankos me Päärynä molemmat tänä vuonna industrial? Grin Minulla se on edessä ehkä aikaisintaan toukokuussa tai kesäkuussa Suomen ilmaston takia. Nyt olen suunnitellut josko napauttaisin itselleni snake bite-lävistyksen huuleen surface bar-tapilla/tavan tapilla, ei renkaita. Ne on vähän liian julmetut xD

Huh ja sitten vielä se toinen kulma! Pitäisiköhän Snake Bite ottaa sarjiksen julkkarin kunniaksi kesällä, industrialia ennen tai jälkeen......
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #33 : 06.03.2008 11:36:28 »

Taidetaan kuule AthaMaarit ottaa! Cheesy
Kerroitkin jo muuten tuossa aiemmin, että industrialin paraneminen vie aikaa..Ja ilmeiseti tuo ilmastokin sitten vaikuttaa.

Taidan ottaa itsekin oman lävistyksen vasta toukokussa. Itse olen ajatellut ottaa sellaisen rengas jutun korvan "yläosaan" niin, että se menee kahden reiän läpi. Olen nähnyt vastaavanlaisen renkaan netissä joskus, mutta en ole uudestaan osannut kaivaa tuota kuvaa esille..Toivottavasti osaan selittää sen rengasjutun sitten lävistäjälle, ettei tule vääränlaista lävistystä, heh heh laugh Kieleenkin olis mukava saada läväri, näkyykö sellainen muuten puhuessa?
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 06.03.2008 12:11:41 »

Kyllä se näkyy puhuessa, ei tosin paljon, mutta näkyy kuitenkin. Lävistyksen jälkeen on muutaman viikon R:t ja S:t hukassa korun kanssa, mutta kielilävistyksen hyvä puoli on, että se paranee kaikkein nopeiten. Näin eilen kuvan, jossa eräs henkilö oli ottanut 3 lävistystä kieleensä. Keskellä perinteinen tappi ja sen molemmilla reunoilla kielen sivussa renkaat. Aina persoonallinen, mietin vain miten puhuminen niin isoilla koruilla mahtaa sujua Grin

Miekin olen nähnyt tuollaisia renkaita, mutta korvan alaosaan otettuna. Sellainen "piilolävistys", jota tuskin huomaa. En nyt muista sen virallista nimeä tosin, haha!

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 06.03.2008 12:18:46 »

Päärynä: Ihan tavallinen korvaläväri. Kaveri sen teki nääs. En jaksa alkaa maksamaan mitään kahtatoista euroa parista reiästä, kun kerran saa ilmaiseksikin.  Smiley

Mutta niin, ne hiukset sitten (mieliaiheeni). Itsellä on niin vaikea löytää sopivaa hiustyyliä, kun olen NIIIIIIN laiska hoitamaan/laittamaan mitään kampauksia. Lisäksi hiukseni ovat ohuet, joten niihin ei kyllä mitään hienoja tyylejä saisikaan, kun heti läsähtää. Kunpa ne olis paksummat, niin vois kokeilla vaikka mitä tyylejä! Otsikset haluaisin, mutta ohuissa hiuksissa ne näyttää kamalalta.  Angry

Tällaset ois ihanat:

Tukka
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 13:11:28 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 06.03.2008 12:28:49 »

Jatkoa;

Sitten tykkään myöskin punky-tyylisistä (vai mikälie EMO-tyyli) hiuksista:

Tää on ihana <3 :

http://pasadenahairextensions.com/haircuts-punk-c.jpg

http://imworld.aufeminin.com/dossiers/d20070903/d2194i48204h162025.jpg

http://news.xinhuanet.com/english/2006-07/19/xinsrc_5320703191023546190742.jpg



« Viimeksi muokattu: 08.03.2008 12:30:06 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #37 : 09.03.2008 00:17:27 »

Napakoruhan periaatteessa ei ole suoraan minkään (7.perus) chakran kohdalla vaan kahden välissä(?)
Kyllä mulla joku chakra pörisee ainakin juuri navan kohdalla.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #38 : 09.03.2008 11:18:00 »

mulla on öö..oliko niitä ny 14 tatskaa (en jaksa laskee)  Smiley läväreitä on ollut molemmissa silmäkulmissa, (piti ottaa pois töissä ja en sitten saanut aikaseksi laittaa takaisin) 2 huulessa (otin pois kun jotenkin koin että sopii ehkä teinille mutta ei äidille) jäljelle sitten jäi nenä, kieli,napa (ite laitettu) ja genitaali..

nyt mennyt vuosia ettein oo käyny ees miele ottaa uutta kuvaa mutta kun kerran puhetta tuli niin kai sitten se puutekin heräs  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Melankol13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #39 : 13.03.2008 17:12:21 »

Ooh, juuri sydäntä lähellä oleva aihe johon voinkin ensimmäisen viestini naputella  Smiley
Lävistyksiä löytyy 17kpl, joista suurin osa kasvoissa. Tatuointeja 5kpl, lisää tulee, kunhan rahatilanne sallii. Oikean käsivarren tanssivaa narria olisi tarkoitus jatkaa.
Itse myös opettelen/lävistän.
tallennettu

Some like it dead
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #40 : 13.03.2008 20:35:47 »

Oi katsos, heti piti kyylätä missä päin Suomea Melankol13 vaikuttaa Cheesy Tuen nimittäin itse mielelläni amatöörilävistäjiä, tosin tietenkin maalaisjärkeen luottaen, etten anna kenen tahansa rei´ittää itseäni Grin Voiko sinulle Malenkol13 tulla joskus asiakkaaksi? coolsmiley Vierailen itse jonkin verran Tampereella.

Ja jos olet opiskelija sinulla on varmasti käyttöä ylimääräiselle rahalle!
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #41 : 14.03.2008 09:20:33 »

Melankol 13: minä voisin myös olla kiinnostunut lävistyksen ottamisesta  Smiley Em olenkin maininnut millaisen haluaisin :Smiley
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Melankol13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #42 : 16.03.2008 17:14:42 »

AthaMaarit & Päärynä: Tottahan toki, mielelläni teen, saanpahan kokemusta lisää  Smiley
Päärynä, taisit mainita edellisellä sivulla korvaruston yläosaan tulevasta renkaasta jos nyt oikein muistan? En ole varma uskallanko vielä tehdä niin ns. extremelävistystä, pelkäänpä ettei taitoni/kokemukseni siihen riitä, korvarusto kun on parantuessaan joillain suht kivulias/hankala. Mutta peruslävistykset hallitsen, hygienia ja välineet kunnossa joten kunhan esim. AthaMaaritkin on Treelle päin liikkumassa niin yksityisviestiä vaan  Smiley
Kunhan korut hankitte itse, niin teen mielelläni, vähäisen kokemukseni takia en edes harkitse muun maksun ottamista.
tallennettu

Some like it dead
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #43 : 16.03.2008 18:17:24 »

jos määkin sitten saisin jossai välissä tatskakoneeni käyntiin taasen nii voidaan sitte kimpassa perustaa amatööriliike  Grin Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #44 : 16.03.2008 21:06:33 »

Ooo, mahtavaa! Jos sinulle Snake Bite ei ole liian extereme, niin sittenpä käyn ottamassa sinun luona sellaisen. Korutkin on valmiiksi katsottu ^______^ Mutta, otan YV:llä yhteyttä, kun seuraavan kerran olen siellä päin maailmaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: