Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 679047 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #900 : 17.11.2008 17:16:56 »

Dawnchild, kiitos muistutuksesta. Tosiaan tuo Jupiter kuviokin vielä.  coolsmiley

Nauti sinä tuosta kuviosta niin kauan kuin sitä sinulla kestää.  Wink Mä en jotenkin jaksa surra sitä, että Jupiterin transiitit loppuu tai alkaa tai mitä vaan... Kun aina se siellä kartalla jossain kohtia on tuomassa elämään jotain myönteistä ja laajentavaa.  smitten

Tuota  pluto poistumista  jousimies sen sijaan mietin... se on sen verran harvinaisempi ja isompi juttu että herättää kyllä tunteita...  Huh

Ai niin, ja tänään olen onnellinen auringonpaisteesta, joka ilahdutti päivää ja siitä, että on seesteinen ja hyvä olo.  Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #901 : 22.11.2008 01:19:08 »



                                coolsmiley


                           Kun eilinen jäi taakse.


                                            Kiss


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #902 : 22.11.2008 11:25:28 »

Olen kiitollinen lauantaiaamuista, kun ei ole kiire mihinkään, ei tarvitse meikata eikä tällätä, saa lorvia ja rauhassa järjestää kotia. Leikkiä kotia...niin pitäisi ajatella kotisiivousten kanssa, ottaa se vastaan mielellään, kuten lapsena joskus. Eikö?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #903 : 22.11.2008 11:31:33 »

Että mulla on hirvittävän viisas ja keskustelutaidon osaava kummitäti. Ja että mulla on ihana kummipoika.
Että saan herätä koska haluan, pukea ylle mitä haluan ja tehdä mitä huvittaa. Siitä että mulla on vapaus, ja vapaus kasvattaa vaikka kuinka pitkät jalkakarvat eikä se häiritse ketään  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Norna
Vieras
« Vastaus #904 : 22.11.2008 11:40:22 »

Olen saanut nukuttua hyvin ja aamupala oli rauhallinen ja nautinnollinen tilaisuus. Ja että ulkona on satanut aika paljon lunta, mikä tietää kohta ulos menoa!
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #905 : 23.11.2008 11:19:17 »

Juuri nyt olen onnellinen siitä, että sain nukutuksi 9 tuntia huolimatta peloistani ja kurkkukivustani. Ja koko tämän viikon lepäilyn ja sairastamisen ansiosta minulla on ollut aikaa lukea ja mietiskellä ja olla itseni kanssa ja purkaa kertynyttä stressiä, ihanaa. Kurkkuni on vieläkin erittäin kipeä ja olen räkäinen ja laulan neljän tunnin kuluttua in public, mutta olen onnellinen siitä, että aina en ole kipeä, ja tämän sairastamisen olen antanut itseni sairastaa, ojentanut itselleni itseni kanssa aikaa, ja ymmärrän, että elämässä tulee aina hetkiä, kun en ole parhaimmillani tilanteissa, joissa tahtoisin olla ja minun tulee silloin löytää mahdollisimman esteitä purkava ja hedelmällinen tapa työskennellä. Ja tämä ymmärrys on ollut minulle suureksi avuksi harjoitellessani äänettömänä asiamiehenä biisejä. Olen onnellinen siitä, että löydän timantteja kakasta  Wink
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #906 : 30.11.2008 12:24:06 »

Olen onnellinen siitä, että olen vähitellen parantumassa. Ja että minusta on tullut haavoittuvainen ja voimakas.  crazy2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
epona
Vieras
« Vastaus #907 : 01.12.2008 10:24:08 »

Juuri tällä hetkellä Kaikki on hyvin.

 smitten

tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #908 : 09.12.2008 02:26:13 »

Juuri tällä hetkellä Kaikki on hyvin.

 smitten



Nimenomaan  Smiley Enkä ole panikoinutkaan perjantain jälkeen, kivan rauhallista
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #909 : 11.12.2008 10:38:48 »

Olen onnellinen siitä että pääsin poikaystävästäni eroon vaikkakin pahimmalla mahdollisella tavalla...
onnellinen siitä että olen kokenut niin paljon vastoinkäymisiä ja pettymyksiä
elämässä että olen kasvanut vahvemmaksi enkä anna itseni enää vajota pohjalle.
onnellinen siitä että olen ihastunut edelleen yhteen  kalat tyyppiin ja ehkä näen hänet
lähipäivinä. smitten
Onnellinen siitä että päästän irti huonosta ja otan tilalle hyvää elämääni.
En enää jää roikkumaan kehenkään!
Onnellinen että kohta on joulu ja lunta on paljon ja siitä kun saan katsella koirien
temmellystä lumessa. angel
Onnellinen siitä että huomaan kerrankin hyvät asiat SEKASORRON keskeltä  crazy2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #910 : 11.12.2008 12:19:41 »

Olen onnellinen tuosta kengururotan viestistä! Toivotan kaikkea hyvää. smitten
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #911 : 11.12.2008 12:51:59 »

Kiitos  smitten smitten smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #912 : 11.12.2008 15:39:04 »


Kengu kiteytti juuri sen mikä on minunkin nykyisen onneni salaisuus:


Lainaus
Onnellinen siitä että huomaan kerrankin hyvät asiat SEKASORRON keskeltä


pitää vaan huomata ne hyvät asiat ja korostaa niitä, sillä sekasortoahan aina riittää...mutta miksi keskittää energiaansa siihen mikä ei miellytä sen sijaan että valitsisi sen mikä on hyvää ja eläytyisi siihen lisää ja kasvattaisi sitä. Smiley


olen onnellinen siitä että onnistuin koulutyössäni hyvin tällä viikolla ja toivon että tänäänkin onnistun, siis olen siitä kiitollinen. kun muistan sen ajan jolloin KAIKKI meni koulussa pieleen ja mikään ei onnistunut :Smiley
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #913 : 11.12.2008 23:24:16 »



                     Kiss

         TYÖT =  nuo laahukset, kuin juhlissa ikään. Seuraavat saamattomina kyllin.

                                NYT se on jo lähellä, että voi olla kuin,

                                       Joulua odottaisi, alati.


                                                   angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
epona
Vieras
« Vastaus #914 : 12.12.2008 13:59:35 »

Olen löytänyt uuden ystävän.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: