Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unet ja exät  (Luettu 14498 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« : 21.08.2006 10:51:05 »

No niin... itseäni mietityttää aihe unet ja exät.

Itse näin aika usein unia, joissa esiintyy kaksi exääni. Välillä unet on rauhallisia ja onnellia, mutta joskus sellaisia yllätyksentäyteisiä ja vaarallisia ja yleensä päättyy kuolemaan.

Kuinka moni teistä näkee unia eksästään ja millaisia ne ovat?
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 21.08.2006 15:55:26 »

Mie olen paljon nähnyt vaikka minkälaisissa painajais muodoissa buck2 yleesä kuoleminen viittaa, että niistä on aika päästää irti ja käsitellä asiat pois alitajunnasta kaikki katkeruus, viha, inho ja ajattelu yleesäkin ja mentävä etiäpäin uuteen aikaan smitten
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #2 : 24.08.2006 10:16:58 »

Itse koen ex-unet terapeuttisiksi, niissä on tullut käsiteltyä askarruttamaan jääneet asiat ja viimein jätettyä myös hyvästit. Viimeinen ex-uneni oli sellainen, jossa molemmat huokasimme helpotuksesta siitä, ettemme ole enää yhdessä Smiley. Toisen exän hyvästijättöuni oli sellainen, että lähetin hänet vaimonsa ja lastensa luo koska sinne hän kuuluu. Unissa olen myös saanut purkaa vihaani ja turhautumiani suhteen aikaisista asioista ja suhteen päättymisestä. Reagointi uniin kertoo myös omaa kieltään, minulle unet joissa olen yhdessä exäni kanssa ovat painajaisia.

Itse en ole nähnyt kuolemaunia existäni mutta sen sijaan perheenjäsenistäni. Näin vasta vähän aikaa sitten unta veljestäni jossa hän kuoli, sen jälkeen olen voinut suhtautua häneen rennommin kuin ennen, ehkä se oli jonkinlainen anteeksiantouni, päätös välejämme hiertäneelle asialle.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 05.09.2006 13:12:34 »

Itse olen kans kerrannut asioita exien kans unessa ja olen saanut terapia-apua näistä unista. Ensin käsiteltiin pahat tunteet pois ja sitten ollaan elelty "virtuaalielämää" heidän kanssa unimaailmassa, vaikka en juurikaan ole oikeassa elämässä heitä nähnyt. Toisen exän kanssa yhteiselämä unimaailmassa pistää mahan sekaisin ja yököttää  buck2 toisen, edellisen ja "tylyimmän" kans ollaan unimaailmassa taas "ylimmät ystävät". Eli todennäköisesti en oikeassa elämässäkään olis sitten ensimmäisenä vetelemässä tuota ihmistä päin näköä, vaikka joskus onkin mieli tehnyt...  Grin
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 05.09.2006 16:18:13 »

Olin viimeyönä unessa jossain kaupungilla (se oli jossain ulkomailla), satoi ja oli jotenkin kylmää (no ehkäpä siksi kun olin alasti..)... Embarrassed Makasin siis alasti märkien mukulakivien päällä jonkun rakennuksen nurkalla peitto päälläni ja tämä mies, jonka kanssa nyt tiemme erosivat, tuli luokseni ja anoin että hän hakisi minulle, tai meille, kauniin kynän... Nimenomaan; kauniin...( idiot2) Hän lupasi hakea ja meni viereiseen puotiin. Ajattelin, että hän olisi voinut kirjoittaa iholleni rakastavansa minua ja sen jälkeen olisin valmis päästämään hänestä irti. Mutta hän ei ikinä tullut kaupasta takaisin...

Aika inhottava uni...
Angry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 05.09.2006 18:34:20 »

Yhdessä vaiheessa näin unta että löysin exäni taas ulkomailta, näitä unia tuli paljon ennen tapaamista 7v jälkeen. Samoin vikan exän kanssa uni missä hän selkeästi toisti ettemme jatka, hohhoijaa. Nyt on nämä unet loppuneet ja nyt en todella, todella kaipaa heitä tai heidän pelejään.

Ahh!  smitten tai miehiä yleensä-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #6 : 08.09.2006 16:28:46 »

Viime aikoina taas tapeetilla. Eli taas viime yönä. OLi taas niin helpeetä... kumma kun unet aina värittää asiat paremmiksi ...joskus. knuppel2
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #7 : 15.09.2006 12:34:20 »

Ei siitä ole hirveen kauankaan, kun näin sellasta, että mun unessa oli joku mies, joka muistutti näöltään mun exää.
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #8 : 16.10.2006 15:57:05 »

TAAS uni exästä... eikö ne koskaan lopu !!!   tickedoff

Taitaa jatkua niin kauan kuin vanhat jutut on selvitetty !!?? knuppel2
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #9 : 16.10.2006 20:59:20 »

Kyllä ne jatkuu vieläkin vaikka kaikki olisi selvitetty.

Harmi sinänsä, mutta minkäs niille voi. Ehkä niillä on kaikesta huolimatta joku tarkoitus tai jotain...
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 16.10.2006 21:11:28 »

Minä taasen en ole nähnyt unia existä, vaan nextistä  Wink
Mitähän se merkinnee  Huh
tallennettu
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #11 : 19.10.2006 11:26:43 »

Toivotaan että itse näin tuossa tapauksessa vain unia eksistä, etten tulevista. Vaikka ei tarviis nähdä kumpaankaan liittyviä unia.

Se tästä vielä puuttuisi, että kaiken hyvän keskellä näkisin unta jostain tulevista miehistä.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 20.10.2006 14:15:51 »

Tulevia namuja kiitos.. vois olla kuin yx työkaveri, mut viel parempi. Miehekäs komea energinen, syvä rintaääni, innostusta, ruskea tukka.. liippaa taas läheltä miesmakuani ja avoin, välitön, puhuu,..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 04.11.2006 16:03:50 »

Yrittääkö exäni sanoa minulle jotain kun VIELÄKIN tulee uniini. Viime yönä olin sen kanssa pitämässä hauskaa jossain ihan ihme pikkupaikassa. Hän tuntui jo etäiseltä, kumpikin tiesi että se ei ole suhde mutta hän haki seuraani, ihan kuin sanoakseen jotain. En tosiaan tiedä kun pistin ne välit poikki, että koska tämä asia lakkaa palaamasta mieleen. Uskoin kovasti aikani että meillä olisi tehtävä. Unessa pystyin kommunikoimaan tai viettämään aikaa, tekemään jotain jossain muualla kuin kuppilassa, kun siihen se jäi koko ystävyys.

No ehkä aika näyttää. Jotain tavallisesta poikkeavaa näissä parisielujutuissa on.  Huh :Smiley

Ja tähän liittyen, koen ihmeellistä täyteyttä Itseni seurassa, ihan kuin en olisi koskaan kenenkään kanssa ollutkaan.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 04.11.2006 16:52:49 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #14 : 04.11.2006 16:12:27 »

Täällä kanssa yksi,joka näkee unia exästään. Minä luulen,että kohdallani unet tosiaan yrittävät kertoa jotain..Välttämättä en kyllä haluaisi näitä unia nähdä,koska minulle tulee niistä ahdistunut olo  Sad
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: