Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sudet  (Luettu 11549 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« : 15.07.2006 20:00:44 »

Viimeaikoina olen usein nähnyt unta susista. Yleensä se menee niin, että olen koiran kanssa ulkona metsässä ja meitä vaanii pieni lauma susia. Ne ovat pahaenteisiä vaikka suoranaisesti eivät tule päälle vaan tuntuvat uhkaavilta. Minulla on tarve suojella koiraani susilta. Koira ei tunnu huomaavan susia. Vaihdoin kuvanikin tuohon  suteen. Itse olen aina pitänyt susista enkä niitä pelkää. Olen luonnossa kerran jopa nähnyt suden livenä eikä se aiheuttanut mitään pelkoa tai kauhistusta. smitten Mitähän tämä uni mulle mahtaa kertoa?
« Viimeksi muokattu: 15.07.2006 20:03:00 kirjoittanut welhotar » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #1 : 15.07.2006 22:18:43 »

En osaa susiunta selittää, mietin vaan että itsekin olen lapsena susia unissani nähnyt. 2-3 vuotiaana näin toistuvaa unta, jossa susilauma saarsi minua hitaasti ja uhkaavasti. Kyllä juoksutettiin äitiä keskellä yötä  Grin

Jonkinlaista ulkopuolista uhkaa sudet varmaan symboloivat. Tilannetta tai asiaa, joka "tulee päälle" kontrolloimattomasti.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #2 : 16.07.2006 02:31:54 »

Viimeaikoina olen usein nähnyt unta susista. Yleensä se menee niin, että olen koiran kanssa ulkona metsässä ja meitä vaanii pieni lauma susia. Ne ovat pahaenteisiä vaikka suoranaisesti eivät tule päälle vaan tuntuvat uhkaavilta. Minulla on tarve suojella koiraani susilta. Koira ei tunnu huomaavan susia. Vaihdoin kuvanikin tuohon  suteen. Itse olen aina pitänyt susista enkä niitä pelkää. Olen luonnossa kerran jopa nähnyt suden livenä eikä se aiheuttanut mitään pelkoa tai kauhistusta. smitten Mitähän tämä uni mulle mahtaa kertoa?

 coolsmiley

   Olettaisin sinun olevan osa jotain " laumaa " jota sudet

     tulevat kertomaan, ei siis mitään uhkaa, koska tuo

       suloinen MUSTISI ei edes huomaa varjella sinua

         uhkalta, jota siis EI ole. VIESTI lienee on:

           PAHVI HERÄÄ, SINULLA SAATTAA OLLA MUUTAKIN

             KÄYTTÖÄ, kun mustin ulkoiluttaminen!!


                     2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #3 : 16.07.2006 11:41:00 »

 2funny paha tulkinta!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #4 : 16.07.2006 20:15:44 »

   Olettaisin sinun olevan osa jotain " laumaa " jota sudet

     tulevat kertomaan, ei siis mitään uhkaa, koska tuo

       suloinen MUSTISI ei edes huomaa varjella sinua

         uhkalta, jota siis EI ole. VIESTI lienee on:

           PAHVI HERÄÄ, SINULLA SAATTAA OLLA MUUTAKIN

             KÄYTTÖÄ, kun mustin ulkoiluttaminen!!


                     2funny
[/quote]

Mielenkiintoista  2funny
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #5 : 16.07.2006 20:37:17 »

Heippa Welhotar!!  Miltä kuulostaisi tällainen juttu. Usein unet tuovat alitajuisesti tietoomme erilaisia apukeinoja ongelmien ratkaisemiseksi. Kun kerran vielä pidät susista niin unesi voisivat viitata sinun voimaeläimeesi johon keskittymällä esim. ennen nukkumaan meno, voit saavuttaa syvän meditaatio tilan ja erilaisiin ongelmatilanteisiin löytyy näin helpommin apu...

VOIMAELÄIMET

Monissa eri kulttuureissa ihmiset ovat valinneet itselleen tai heille on annettu voimaeläimiä. Nykyajan ihminen kysyy helposti, mitä ihmeen voimaeläimiä?

Voimaeläimet ovat eläimiä, joiden ominaisuudet, erityisesti vahvat puolet, symboloivat ihmisen omia luonteenpiirteitä tai ominaisuuksia, jollaiseksi ihminen itse haluaisi kehittyä.

Ihmisellä on useita voimaeläimiä elämänsä aikana, ainakin 2, jopa 9. Joskus jokin eläin on lyhyen ajan oppaana ja korvautuu toisella myöhemmin. Voimaeläin ohjaavat, neuvovat ja suojelevat käyttäjäänsä niin henkisesti kuin fyysisesti.

Voimaeläimen avulla voi oppia monenlaista, ennen muuta voi löytää intuitiivisen yhteyden omaan sisäiseen alkuperäiseen luontoonsa. Voimaeläimet voivat opettaa ihmiselle itsensä kuuntelemisen taitoa ja niiden avulla voi löytää syvimmän ilon ja onnen omasta sisimmästään.

Kyseessä voisi olla myös Henkiopas:

Moni nykypakana on itse valinnut tai löytänyt mieleisensä tai tärkeäksi kokemansa eläinhengen. Tällainen eläinhenki ei ole toteemieläin, suojelushenki eikä voimaeläin, vaan sitä voidaan kutsua henkioppaaksi.

Tunnettu uusshamaani ja tutkija Michael Harner tarkoittaa useimmiten juuri henkiopasta, vaikka käyttääkin tästä eläinhenkityypistä vuoroin nimitystä "voimaeläin", vuoroin "suojelushenki". Harnerin mukaan tällaisen eläinhengen vaihtuvuus on suhteellisen nopea, yksi henkiopas pysyy ihmisellä korkeintaan joitain vuosia. Sitten se on tehtävänsä tehnyt ja ihminen on oppinut siltä mitä sillä hetkellä opittavissa on.

Joskus ihminen kokee jonkin eläimen itselleen hyvin läheiseksi. Eläin voi ilmestyä hänen elämäänsä fyysisesti tai henkenä, aivan kuten suojelushenki ilmestyi shamaanille tai vanhemmille henkilön syntyessä. Henkilö voi myös kokea eläinhengen vaikuttavan itsessään aivan kuten voimaeläimenkin. Mutta henkiopas eroaa mainituista eläinhengistä siinä, että se puhuttelee suoraan henkilöä itseään, eikä vaikuta alitajuisen kanavan kautta tämän olemukseen ja sitä kautta suoraan muihin ihmisiin.

Ihmisellä voi olla samanaikaisesti parikin henkiopasta, mutta harvemmin sen enempää.

Ihminen voi oppia vastaanottamaan henkioppaansa viestejä ja lukemaan sen antamia ennusmerkkejä, jolloin itselöydetystä henkioppaasta saattaa tulla yhtä merkittävä auttaja kuin suojelushengestä.

Hmm.. Miltäs vaikuttaisi??
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #6 : 17.07.2006 20:05:40 »

Ihan mielelläni pitäisin susia voimaeläiminäni  smitten. Tosiaan näkispä uudestaan unen niin voisi sen tarkkaavaisena "katsella" jospa vastaus löytyisi mitä kerrottavaa niillä on  Smiley.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #7 : 17.07.2006 21:40:10 »

Viimeaikoina olen usein nähnyt unta susista. Yleensä se menee niin, että olen koiran kanssa ulkona metsässä ja meitä vaanii pieni lauma susia. Ne ovat pahaenteisiä vaikka suoranaisesti eivät tule päälle vaan tuntuvat uhkaavilta. Minulla on tarve suojella koiraani susilta. Koira ei tunnu huomaavan susia. Vaihdoin kuvanikin tuohon  suteen. Itse olen aina pitänyt susista enkä niitä pelkää. Olen luonnossa kerran jopa nähnyt suden livenä eikä se aiheuttanut mitään pelkoa tai kauhistusta. smitten Mitähän tämä uni mulle mahtaa kertoa?

 coolsmiley

   Olettaisin sinun olevan osa jotain " laumaa " jota sudet

     tulevat kertomaan, ei siis mitään uhkaa, koska tuo

       suloinen MUSTISI ei edes huomaa varjella sinua

         uhkalta, jota siis EI ole. VIESTI lienee on:

           PAHVI HERÄÄ, SINULLA SAATTAA OLLA MUUTAKIN

             KÄYTTÖÄ, kun mustin ulkoiluttaminen!!


                     2funny

Tuo tulkinta on hyvin realistinen  2funny :Smiley
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #8 : 18.07.2006 12:35:10 »

Terppaherppa.

Sudet voivat myös symboloida ihmisen vaistoja, eläimellistä puolta joka meistä kaikista löytyy. Järkeen joskus liikaakin luottava ihminen voi unohtaa vaistonvaraisen puolensa, jolloin sudet voivat tulla uniin, ilmoittamaan vaikka josko olisi aika päästellä höyryjä "eläimelliseen" tyyliin, mitä se sitten voineekaan olla... Tai se voi olla vinkki, että kannattaa kuunnella vaistojaan.

Jostain kirjasta olen myös lukenut susista unissa, jossa asia ilmaisitiin jotensakin näin: "Sudet unissa voivat olla merkki syvältä tajunnan alemmista kerroksista tulevasta uhasta, joka voi jopa uhata minuutta". Tämä voi olla kaiketi sama asia puettuna uhkaavampaan, peloittelevaan muottiin, joka sinänsä on mielestäni aiheetonta.

Lämpöistä kesänjatkoa toivotellen,

Vislaaja
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9 : 19.07.2006 01:01:39 »

 Shocked

   Sad

      Grin

       Susi, - Sutena on hyvin kontrolloitu, sukunsa perheen jäsen,

         eläin. - Laumaeläin, jolla on hyvin tarkka sijainti

           omassa perhejärjestössään.!! Mitä se unessa

             merkitsee? Lienee ihan henk.koht.juttu.

               Mutta olettaisin tuon laumaeläimen

                 jotenkin viittaavan kollektii-

                   viseen  käyttäytymiseen!!

                   Kohdallasi sen hyväksy-

                   miseen, - Koska kuulut

                   laumaan, - tule, älä

                    vastustele. JESS.


                        2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #10 : 18.08.2006 13:23:29 »

Minäkin mielelläni katselisin susiunia, joissa ne eivät koko ajan hyökkäilisi päälleni.  tickedoff

Olen jo monena yönä juossut sutta pakoon tai kävellyt metsässä ja huomannut suden vainoavan minua. Viimeyönä oveni taakse tuli sama susi, aikeena haavoittaa tai tappaa minut. Hakkasin sitä kirveellä samalla kun se yritti purra minua. Suden reidestä lähti 200 gramman (kaverini sanoi niin unessa) lihaviipale kirveeni iskusta. Susi lähti pois, mutta tuli kohta takaisin, aikeena taas tappaa.

Ihmettelen näitä unia, sillä minulla ei ole mitään susia vastaan, päinvastoin.

Kertovatko nämä unet jotain todella kieroutuneesta ja synkästä mielenmaisemasta vai  mistä?  uglystupid2
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
*Taiga*
Vieras
« Vastaus #11 : 22.08.2006 14:20:08 »

Entä jos et seuraavalla kerralla juoksisikaan karkuun? Ehkä susi on voimaeläin, joka haluaa kertoa sinulle jotain.
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #12 : 22.08.2006 21:36:52 »

Itse olen nyt pariin otteesen nähnyt susista unta. Viimmeksi näin sellaisen että näen unessani susia joita pelkään mutta minulla on sellainen tunne että kumminkin ne sudet yrittävät auttaa minua ja opastaa oikealle tielle.Sudet ovat laumassa.Mutta en vain oikein ymmärrä niitä mitä ne yrittävät minulle kertoa
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #13 : 23.08.2006 00:04:53 »

Entä jos et seuraavalla kerralla juoksisikaan karkuun? Ehkä susi on voimaeläin, joka haluaa kertoa sinulle jotain.

Ok... yritän olla juoksematta karkuun. Kerron sitten miten kävi  Wink
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #14 : 23.08.2006 00:42:30 »

Eläinten kohdalla kannattaa aina tarkkaan miettiä mitä ne juuri itselle (unen näkijälle) merkitsevät. Susi on hyvä esimerkki eläimestä joka on joillekin positiivinen voimistava sieluneläin ja toisille se merkitsee petoa ja vaaraa, negatiivista.

Mä tykkään susista ja yksi upeimmista unistani olikin sellainen jossa itse muutuin sudeksi, minulla oli suden aistit ja voimat ja juoksin jotain käytävää pitkin. upea kokemus oli olla susi.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: