Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuollut veli  (Luettu 10382 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #15 : 31.01.2008 22:25:05 »

...tuleepa mieleeni viimeisimmästä jutustasi Sasha poltergeist ilmiö..
Sinusta itsestäsi lähtöisin oleva voimakas energia,joka tietämättäsi aiheuttaa ympärillesi sekasortoa,juuri siksi,että energiasi ovat epätasapainossa,.
Miksi epätasapaino??
Koska sinulla on veljeesi tiedostamaton anteeksiantamaton tunne-energiapatouma,
Tuo patouma aiheuttaa jo energiamyllerrysta ulkoisestikin,koska sisäinen patouma on niin suuri..eli nyt se heijastuu ulkoiseen elämääsi.
Itse veljelläsi ei ole tähän mitenkään osaa, vain sinun oma sisäinen patouma on kasvanut niin suureksi että se aiheuttaa ulkoisia energia'laajentumia'..kuten sähköiset valojen vilkkumiset..joskus joillekkin jopa tavaroiden lentämiset/särkymiset.

Kaiken takana on kuitenkin se oma tunne-energiasi. sen tunne-energian patoutuma..
-joka tuntuu joistakin siltä että ulkopuolelta se tulee,siitä että veljesi on siihen syypää-

Kun tiedostat itsesi..tiedostat tämänkin,jota yritän selittää..en kuitenkaan tuputtaa, sillä vain sinun tietoisuutesi,ja millä tasolla tiedostat..tekee asian ymmärrettäväksi. Juuri niinkuin itse tunnet asian olevan.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 01.02.2008 08:27:02 »

Vain itsevarma leijona, jolla on joukkarin totuudentorvi matkassa, voi olla noin.. suorasukainen !  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #17 : 01.02.2008 20:37:50 »

SA, tarkoitukseni ei ollut se että olisin suorasukainen...sillä sinä katsot nyt vain minua identiteetin  eli persoonan (egon) kautta..(leijona,jousimies..vieläpä kuu neitsyt..kritisoimassa)
Identiteettihän on se minkälainen oletan olevani,(tai millaisena minut muut näkevät) ei se kuka minä olen. coolsmiley

Tarkoitukseni ei ollut loukata suorasukaisuudella, vaan kertoa sellainen näkökulma,jonka itse havaitsin tietoisuuteni kautta..
Jokaisen oma tietoisuus kuitenkin on se, jonka mukaan he elämäänsä luovat..voin vain kertoa sellaisesta,joka itselleni on jo tietoisuuden monista muodoista selvää..vaan usein toinen kokee saman omalla tavallaan. Smiley
(ja oma tietoisuuteni on jatkuvasti muuttuvaa..eli huomenna voinkin jo 'nähdä' toisin..)

Onhan sekin totta,että jos sitten kolahtaa..niin silloin pitää miettiä sisällään,miksi kolahti.. hööö-puhun taas itselleni-  Huh :Smiley
Sori..aiheen vierestä meni että hujahti! police
« Viimeksi muokattu: 01.02.2008 20:39:53 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 04.02.2008 00:23:58 »

Arvelinkin AthaMaarit, että saatat olla ainoa,
jolla on ymmärrystä ja jotain järkevää ja käytännöllistä
sanottavaa asian suhteen. Smiley



Saat meditoimalla hyvin yhteyden henkimaailmaan. Oletko kysynyt veljeltäsi miksi hän tulee luoksesi? Mitä hän haluaa? Voitko sinä jotenkin edesauttaa häntä saamaan sen lopullisen rauhan? 

Minulla on vahva tunne siitä, että kuten sanottua, jos veljesi ei saa välejään kuntoon kanssani näin, hän syntyy sinulle lapseksi. Sinulla ei EHKÄ ole mitään selvitettävää hänen kanssaan, mutta HÄNELLÄ tuntuu olevan. Sidos yhdestäkin suunnasta toiseen sieluun saa aikaan sen, että tuo sidos täytyy purkaa.

Minulla on myös nuorempi veli, jolle tämä vanhempi veli
myöskin näyttäytyy. Nuorempi veljeni on hyvin vanha sielu
ja erittäin... no... :Smiley lahjakas ja viisas. Wink
Isäni ei useammankaan meedion, myöskin oman tuntemukseni mukaan,
synny enään tänne, vaan on jo hyvin kaukana.
Äitimme on nuori sielu.

Nuorempi veljeni oli nähnyt unta, jossa veljemme oli sanonut,
että häneltä jäi kesken jokin asia. Kuitenkaan hän ei ilmoittanut
sen kummemmin mikä, mutta kai tuo selviää. Tongue

Sen verran keskustelin nuoremman veljeni kanssa,
että voisiko hän kuvitella vanhemman veljemme sielun
tulevana lapsenaan ja hän sanoi, jos niikseen,
niin kai häneltä kärsivällisyyttä siihen riittää.
Hän haluaa lapsia myöhemmin muutenkin. Smiley

Minä taas... :Smiley ...en missään nimessä tätä sielua.
Tuntuu luonnottomalle. Huh idiot2
Näin unta jokunen vuosi sitten useasti kuolleeseen veljeeni liittyen,
kuinka olin raskaana ja raskaus oli erittäin vaikea, kehoni hylki sikiötä
ja aina näissä unissa, jos lapsi ehti syntyä, niin en kokenut
lasta omakseni ja kuollut veljeni tuli hoitamaan lasta.

Vaaka-miehelläni on jo ennestään 3 poikaa, 23, 10 ja pienin 5 vuotias
ja se on aika riittävä määrä, emmekä ole suunnittelemassa lisää,
vaikka aika ajoin nuorin poika saa meidät hiukan unelmoimaan. :Smiley Tongue


Ehkäpä Sai Baban kirjallisuudesta löytyisi sinulle vinkki? Oppaat antavat varmasti neuvoa miten menetellä tässä tilanteessa, jotta asia kääntyisi parhain päin sekä sinulle että veljenäsi eläneelle sielulle, ettei mitään sidoksia puolin tai toisin jäisi.

Nämä unet ja muut eivät ole mikään uusi ilmiö
maallisessa perhepiirissämme.
En siis ole ainoa, jolle hän näyttäytyy.
Biologinen äitimme, joka on myös maalliselta iältään
hyvin nuori sielu, yrittää edelleen epätoivoisesti tulla raskaaksi,
vaikka käsittääkseni hänellä ei ole siihen enään mahdollisuuksia. Huh

Tämä alkoi lähes heti, kun veljemme kuoli ja on jatkunut näihin päiviin. Vanhempi veljeni ja biologinen äitini rimmasivat ns. erittäin hyvin yhteen
ja vanhempi veli oli hänen lempilapsensa. Hän tuli raskaaksi teininä.

Koska minä olen perheen musta lammas ja paska lammikko Tongue
ja biologinen äitini hylkinyt jo kohtuunsa (koska biologinen isäni kuoli samaan aikaan)
ja nuorempi veljeni hiukan hyväksyttävämpi,
niin hän varmaan tekisi universaalisen palveluksen kaikille meille,
että tekaisee tämän onnettoman eksyneen sielun takaisin
maalliseen kiertokulkuun. Tongue

Kysymys kai on, miten ohjata tuo piruparka nuoremman
veljeni hoteisiin. Wink


Ai niin!

Ja unohdin sanoa, olet ihan oikeassa siinä, että kaikki sielut eivät kuoltuaankaan ole vielä rakkautta ja harmoniaa. Jokainen menee kuoltuaan sellaiselle tasolle, joka värähtelee samoin kuin hänen sielunsa. Näin siksi, ettei sielu rasitu turhaan liian korkeasta tai matalasta värähtelystä. Matalammin värähtelevät sielut, ne jotka ovat sielun kehityksen mittapuulla vielä pikkuisia ja opettelevat kovasti universaaleja lakeja, päätyvät alemmille tasoille kuin korkeammalle ehtineet. En usko, että meistäkään kukaan pomppaa suoraan Ylösnousseitten Mestareiden tasolle saati siitä ylemmäs kuoltuamme Cheesy

Aivan ja amen! Afro Minua kyllästyttää jo ihmisten tapa
pyhittää kuolleen sielu joksikin pyhimykseksi,
josta ei saa sanoa ainoatakaan kriittistä sanaa.

Sieluthan täällä juuri on oppimassa, eikä kehot
ja sielut eivät opi, jos ei tule kritiikkiä tai sen enempää kiitosta
ja niin.. :Smiley
Tiedät mitä haen takaa ilman sen enempää selittelemättä. Smiley


Sielut, jotka ovat vielä kovin nuoria, saattavat kuoltuaankin jatkaa samanlaista ikävää elämää kuin eläessään. Usein he eivät edes tajua kuolleensa. Usein kuulee ainakin miesten sanottavan, että "haluan helvettiin, siellä on parhaat bändit,viinaa ja naisia". Noh, jos sielu tuollaiselle tasolle haluaa, sellaiselle hän myös päätyy ja jatkaa samaa rietasta elämäänsä kuin ennenkin. Eräs Korkeampi Olento, jonka nimeä en muista, sanoi, että henkimaailman puolella on vielä paljon tällaisia sielujen itsensä luomia erilaisia maailmoja.

Näinpä. Eipä se elämä ja oppiminen
vielä kehon kuolemaan pääty. Wink



Näissä matalimmissa itseluoduissa harhatasoissa kiertää enkeleitä ja muita olentoja korkeimmilta tasoilta, Valon Maailmasta. He katselevat kuka olisi valmis siirtymään eteenpäin pois näistä harhamaailmoista, mutta ketään ei pakoteta. Jokainen sielu lähtee sieltä sitten, kun haluaa. Jälleensyntymä koskee kuitenkin myös näitä harhamaailmoihin jääneitä sieluja.

Nuo valo-olennot voisivat ohjata veljenäni esiintyneen
sielun eteenpäin tilastaan.
Joitain vuosia sitten eräs meedio kertoi minulle,
että koki veljeni olevan kuin jääpalan sisällä,
eikä pääse liikkumaan sieltä.
Mutta kai hän on sieluna itse valinnut osansa. Wink


Veljenäsi elänyt sielu voi siis hyvin elellä tällaisessa harhamaailmassa, jos hän on sielunsa kehitystasoltaan vielä pieni tai jos hän on ajatuksillaan kiskaissut itsensä kuoltuaan sinne.

For sure! Afro Jokainen sielu on vapaa valitsemaan,
kuten minäkin, joten en koe olevani vastuussa
hänen sielunsa tilasta. Minulla, kuten kenelläkään muullakaan,
ei ole osaa tai arpaa hänen sielunsa suunnitelmille.
Hänen on opittava itse päästämään irti menneisyydestä
ja kuljettava eteenpäin.
Kai tässä sitten tähdennän sieluni tasolla tätä hänelle? Tongue

BTW, unet ovat toistaiseksi loppuneet,
mutta olen toki ollut kiireinen työn kanssa ja yöunet
ovat jääneet hiukan lyhyiksi,
kun olen kukkunut viime päivinä aamu-yön tunneille asti. Tongue


tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: