Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmeita valeheräämisiä!  (Luettu 11804 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 18.10.2007 20:22:21 »

En ole varma onko näitä valeheräämisiä käsitelty täällä aikaisemmin, yritin löytää aiheen mutten löytänyt.

Minulla oli taas viime yönä noita karmeita valeheräämisiä: siis niin, että nukun, mutta luulen herääväni, joten luulen, että näkemäni on totta.

Viime yönä oli tuollainen. Luulin herääväni (vaikka siis nukuin), näin vieressä poikani, jonka suusta tippui makarooneja, ja ajattelin että ompa poika syönyt liikaa kun ylimääräiset tippuu suusta yöllä.

Samalla näin eteisessä liikettä. Aamulehti tuli, mutta lehdenjakaja työnsi koko käden sisään postiluukusta ja tuli itsekin sisään. Joko se oli lehdenjakaja tai joku muu, mutta joku mies hiippaili eteisessä. Minua ei niin hirveästi pelottanut, koska olen aikaisemminkin nähnyt henkilöitä eteisessä, eikä kukaan ole koskaan tehnyt minulle pahaa.

Yksi aika karmea juttu noissa valeheräämisissä on se, että katson eteisessä olevaa taulua, joka herää eloon ja muistuttaa "Huutoa". Oikeasti taulussa on laiva.

Onko muilla kokemuksia valeheräämisistä? Ovatko ne vain painajaisia?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2007 20:38:38 »

Onhan tollasta sattunut, mut oletko varma, että olet myös omassa kehossasi - meinaan astraalimatkailussakin voi sattua sellaista, että voi luulla heränneensä tai luulla olevansa koko ajan omassa fyysiseesä kehossa seikkailemassa - vaikka painovoimakin on erilainen - ja taisin myös kertoa aiemmin, että kerran katsoin astraalikehoani jopa peilistä, eikä siinäkään ollut mitään outoa, vaikka perin erilaiselta näyttikin.
Tuota valeheräämistä pitäisi ennemminkin treenata ja unohtaa se pelko. Selväunennäön periaate on nimenomaan se, että ihminen kokoajan tietää nukkuvansa. Jos ei oo perehtynyt, niin alkajaisiksi voisi lukea Patricia Garfield; Luovaan unennäköön. Muut foorumilaiset voisivat varmaan suositella muita kirjoja. Googlettamalla "Lucid dreaming" löytyy varmaan kaikenlaista. Minua kiehtovat eniten Temiar Senoi - heimon unikulttuuri, Tiibetiläinen (Kuolleiden kirja) käsitys unesta ja Hopien unikulttuuri.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 18.10.2007 20:50:17 »

Tuota valeheräämistä pitäisi ennemminkin treenata ja unohtaa se pelko. Selväunennäön periaate on nimenomaan se, että ihminen kokoajan tietää nukkuvansa. Jos ei oo perehtynyt, niin alkajaisiksi voisi lukea Patricia Garfield; Luovaan unennäköön. Muut foorumilaiset voisivat varmaan suositella muita kirjoja.
AMS

Kiitos. Tuo oli aika mielenkiintoista. Uskon edistyneeni jonkin verran, sillä en enää pelkää noita heppuja jotka kulkevat eteisessä. Aluksi pelkäsin, mutta sitten huomasin että he eivät tee pahaa, joten seuraan vaan tilannetta.

Tuon kirjan voisin lainata.

Mutta tuo keho. Mistä tietää, onko omassa vai jonkun toisen kehossa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #3 : 18.10.2007 21:51:47 »

Ajattelin lähinnä, että seikkailetko mahdollisesti henkiruumiissa, astraalikehossa - en välttämättä, että jonkun toisen kehossa - kiinnostava ajatus sekin. Eräänä keväisenä? aamuna, muuten, "otin vuoteeni" miehenä - ja se oli kyllä mielenkiintoinen kokemus. Oli jännittävä tuntea kuinka pakarat puristuivat yhteen, kun laukesin.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 18.10.2007 22:04:31 »

Ajattelin lähinnä, että seikkailetko mahdollisesti henkiruumiissa, astraalikehossa - en välttämättä, että jonkun toisen kehossa -

Todennäköistä.

Mutta mistä tuon erottaa? Tuo viimeöinen kokemus oli todennäköisesti astraalikehossa. Mutta miksi niitä tulee? Avautuuko kolmas silmä (josta oli puhetta toisessa topicissa) vai onko tämä jotain muuta?

Miksi näin tapahtuu?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #5 : 18.10.2007 22:11:45 »

Miksi näin tapahtuu?

Nytpä kysyit Suuren kysymyksen!

Mitä on ihminen?

Tuula Helle on muotoillut näin: "Ihminen on henki, jolla on sielun kautta kyky johtaa kehoaan."

Jos tuohon vastaisin, niin puhuisin suulla suuremmalla.

AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 18.10.2007 23:08:49 »

Unenaikainen astraalikehossa liikehdintä on aivan normaalia meille, mutta usein emme tiedosta sitä. Olen kuullut sanottavan, että erityisesti henkiset ihmiset liikkuvat vilkkaastikin astraalikehonsa kanssa, mutta itse en lähtisi erottelemaan henkisiä ja ei-niin-henkisiä ihmisiä toisistaan. Uskon, että siihen, miten paljon liikutaan ja ennen kaikkea missä liikutaan vaikuttaa sielun oma yksilöllisyys (vaikka olemmekin yhtä olemme silti yksilöitä myös sieluina).

Toiset lähtevät ihan vain seikkailemaan astraalikehonsa kanssa Henkimaailman eri tasoille - vierailemaan eri paikoista, matkustelemaan toisille asuinsijoille, tapaamaan sen tason ystäviä, yhteistyökumppaneita ja rakkaita. Osa suunnittelee juttuja keskenään unen aikana astraalikehonsa kanssa (olen itse tavannut kerran minulle entuudestaan tuntemattoman henkilön, jonka tunnistin heti kaveriksi, jonka kanssa teemme suunnitelmia, käymme keskusteluja ja teemme jotain työtä unen aikana Henkimaailman puolella). Hyvin moni tapa varmastikin oppaitaan ja kuolleita läheisiään, opiskelee, käy lueskelemassa maailmankaikkeuden tietoutta, istuu luennoilla, puhdistautuu jne. unen aikana. Itse lukeudun noihin, jotka hyppäävät eri luennoille unen aikana ja joskus muistan noista luennoista jotain herättyäni: olen toisin sanoen nähnyt niitä ja ne tuntuvat melkein unille, mutta niissä on todempi ja vahvempi fiilis kuin perusunessa. Yleensä sen vain tietää milloin kyse on astraalikehon aikaisesta muistosta ja milloin pelkästä tärkeästä unesta Wink

Kun henkiselle tiellä lähtee tietoisesti ja kun kehittyy, myös herkkyys kokea astraalikehon matkoja ja muistaa niitä voimuistuu. Täytyy tietenkin muistaa se sielun yksilöllisyys myös tässä asiassa - joillakin on jo luonnostaan tämä astraalikehoherkkyys, kun toinen ei tunnu millään saavan astraalikehon unenaikaisia kokemuksia päivätietoisuuteen ei sitten millään. Aivan sama asia kuin se, että jotkut ovat luonnostaan parantajia ja joiltakin se ei vaan onnistu. Sekä astraalikehomatkailu unen aikana että energiaparannus ovat arkipäiväisi asioita, kaikkien sielujen ulottuvissa, mutta yksilölliset ominaisuutemme, taipumuksemme ja kutsumuksemme vaikuttavat siihen, miten voimakkaasti niitä ilmennetään.

Eli ei huolta! Et ole sekoamassa! Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 18.10.2007 23:26:02 »

Eli ei huolta! Et ole sekoamassa! Grin

Kiitos.  2funny

Olen vähän yliväsynyt työni takia.

Mutta edelleen: miksi nuo hahmot liikkuvat meillä? Onko niillä joku viesti vaan pitääkö minun vaan ensi yönä vetäistä hihasta että mitäs oikein haluat sanoa?

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2007 21:46:34 »

Minulla on ollut valeheräämisiä. Niin että muka herään pimeässä omasta sängystä ja joku seisoo vuoteeni vieressä ja pelästyn, sitten heräänkin oikeasti ja olen ihan paniikissa koska kuvittelen asunnossani olevan jonkun. Se on kamalaa!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 01.11.2007 20:03:02 »

Minulla muuten nuo valeheräämiset liittyvät aina siihen, että kun herään, niin vieressäni on joku tuttu ihminen mutta karmean näköisenä. Esim. nuorempana näin usein unta, siis koin valeheräämisiä, joissa äiti tuli toisesta huoneesta viereeni, mutta hän oli tosi ruman näköinen, hänellä oli iso arpi toisessa poskessa ja karmea virne naamalla.

Nykyisin, jos näen noita, niin näen poikani, joka on muuttumassa hirviöksi tai muuten vaan tosi ruma.

Nyt ei ole tuon edellisen jälkeen näkynyt.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #10 : 02.11.2007 13:27:22 »

Kaurisenergiaa, minulla on usein noita myös. "Ruumiin" näköisiä ihmisiä, ikäänkuin kuolleista heränneitä joilla on kasvot "mädät". Inhottavia unia ja pelottavia myös  Sad
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 02.11.2007 18:08:21 »

Kaurisenergiaa, minulla on usein noita myös. "Ruumiin" näköisiä ihmisiä, ikäänkuin kuolleista heränneitä joilla on kasvot "mädät". Inhottavia unia ja pelottavia myös  Sad

Onko ne sellaisia kun siinä Stephen Kingin leffassa -en nyt muista oliko se Uinu uinu lemmikkini- eli juuri kuolleista heränneitä yäk!

Muistuttavatko ne jotain tuttuasi?

Minulla nuo hahmot ovat juuri läheisiä, paitsi se postimies joka tuli postiluukusta sisään mutta hän ei ollut niin ruma.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 25.12.2007 22:33:02 »

mulla on myös tuollaisia kummallisia heräämisiä. no muutama on ihan tällainen että pitäisi mennä vessaan ja sitten unessa käyn... mutta kuitenkin nukun. tai lapseni itkee ja pitäisi mennä mutta sitten "unessa" menen sinne.. ja herään siihen että se edelleen itkee..

joskus on sellaisia unia että ne jatkuvat. esim. yöllisen heräämisen jälkeen sama uni jatkuu. joskus voin tahtoa samaa unta ja sitten näen sen.  tosi outoja.. mutta ei pelottavia.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 11.09.2008 09:43:14 »

Täällähän tämä aihe oli...

Viime yönä oli varsin karmea valeherääminen. Ensin hieman faktoja: Eron jälkeen nuorempi poikani, Leijona, on ollut enemmän minulla ja vanhempi, Skorppari, isällään. Näin myös nyt. Nukuin rauhassa Leijonan kanssa kun näin seuraavan unen:

Joku avasi yöllä oven, kuulin kun lukko rapisi ja ajattelin että jaa, tuleeko poikaystävä yllätysvierailulle (hänellä on avain tänne). Mutta sieltä tulikin Skorppari-poika, hän tuli hätääntyneenä ja hikisenä makuuhuoneeseen ja hoki että karkasin isiltä, isi ei päästä minua tänne... Hän oli tosi surkeassa jamassa. Yritin saada poikaa rauhoittumaan mutta hän sanoi että nyt varmaan poliisit tulevat, täytyy mennä piiloon ja hän hapuili vaatekaapin ovea. Samalla poliisiauton valot näkyivät jo pihassa...

Siihen heräsin. Ja pelotti. Mitä tuo uni tahtoi sanoa? Sitäkö, että Skorppari-pojalla todella on paha olo isällään ja että hän haluaisi tänne? Vai oliko se vain oma ajatukseni, jonka toivon toteutuvan?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14 : 11.09.2008 19:54:16 »

No voijei. Kysy siltä pojalta suoraan?  Huh

Juuh, olen yrittänyt. Hänestä huokuu syvä äidin-ikävä, mutta samalla se että isä pelottelee häntä.

Tosi kiusallinen tilanne, varsinkin kun Leijona-poika nauttii todella täällä olosta, ja varmasti nauttisi myös vanhempi...

Onko täällä näkijöitä jotka pystyisivät valaisemaan asiaa?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: