Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pakenin polkupyörällä jättiläisampiaisia  (Luettu 9536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 19.09.2007 18:58:25 »

Tämä uni tapahtui lapsuudenmaisemissani. Olin menossa polkupyörällä ystäväni luo. Hän asui n. 5 km päässä.  Olin ajanut jonkin matkaa, kun huomasin että vastaani tulee paljon suuria ampiaisia. En aluksi kiinnittänyt niihin mitään huomiota, ajattelin että pysähdyn vasta jos joku lentää suuhun.

Mutta pian niitä lensi vastaan niin paljon, että piti ihan pysähtyä miettimään. Samalla huomasin taivaalla jättimäisen "pilven", joka taisi olla lähetyvä ampiaisparvi. Sitten jo pelottikin, ja ajattelin että mitä kun nuo tulevat kohdalle. Yritin arvella, kuinka kaukana ne ovat, kannattaako minun kääntyä kotimatkalle vai jatkaa matkaa.

Minua pelotti niin paljon, että käännyin sitten takaisin, ja olin tietysti ohittanut jo puolimatkan joten matkaa oli takaisin, ja koko ajan näin taivaalta että jättiparvi lähestyi, taivas oli muutenkin pelottava ja jotain ihme "huminaakin" kuului....

Poljin pyörälläni niin lujaa kuin pääsin, ylämäet huohotin ja alamäet tulin niin lujaa kun vaan uskalsin. Jossain vaiheessa kaverini oli vieressäni polkemassa ja kannustimme toisiamme ajamaan lujempaa. Välillä mietimme pitäiskö meidän mennä sisään, minne vaan, jos parvi tulisi kohdalle.

Jossain vaiheessa matkaa näin paljon mustia lintuja istumassa ja kokoontumassa yhteen. Vähän kuin Hitchcockin Linnuissa...  Wink

Unen loppua en muista, muuta kuin että todennäköisesti ehdin kotiin ennen jättiläisampiaisten iskua. Tunnelma oli kyllä pelottava. Hyytävä suorastaan.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2007 19:08:21 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 21.09.2007 22:28:37 »

Äh, eikö kukaan kommentoi?

Saanko säälipisteitä jos kerron että selkä on tosi kipeä?

 Undecided 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.09.2007 23:32:46 »

Suomen ilmatilaa loukattiin...
joo,
liittäisin tämän noihin plutonisen t-ristin ( kuu-uni osallisena)
kummallisiin uhkakuviin ja pelkotiloihin,
niitä on ollut tuntuviksi "ilmassa"
ja oman itsesuojeluvaiston käyttöön,
harkintakykyyn,
saturnusko selkää särkee,
menneitäkö podet,
vaiko jellonamaisesti huomiota halajat?
hurhur-silitetään...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 21.09.2007 23:38:15 »

Kiitos silittelystä nikki
 
- sitä se varmaan on. Silittelyn ja huomion tarvetta.   Cry

Mies tekee taas omia juttujaan eikä huomaa LEIJONAA minussa ..

(no eipä tässä ole kauaa Helsingin astro-miittiin)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.09.2007 23:41:33 »

..ja kaikki silittävät sinua urakalla....
hurhur.......
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 23.09.2007 11:30:42 »

Suuressa Unikirjassa sanotaan nain:
Ampiaisen nakeminen merkitsee, etta joku laheisesi ei ole taysin luotettava ja ampiaisen pisto symbolisoi kateellisten ihmisten aiheuttamia huolia. Mustat linnut eivat tieda hyvaa.
Koitahan ymmartaa tama viesti ja laskea yhteen nama viestit-niin ja numero 5 symbolisoi ihmisruumista ja kaverisi vieressa polkemassa symbolisoi aviosuhdetta.

ittäisin tämän noihin plutonisen t-ristin ( kuu-uni osallisena)
kummallisiin uhkakuviin ja pelkotiloihin,
niitä on ollut tuntuviksi "ilmassa"
ja oman itsesuojeluvaiston käyttöön,
harkintakykyyn,
saturnusko selkää särkee,
menneitäkö podet,

Tama varmasti avartaa aika hyvin tata tunnelmaasi-ja tuumista tekoihin, itsesuojeluvaisto kayttoon!
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 03.10.2007 19:42:05 »

Taas vähän samantapainen uni. Tällä kertaa ei kuitenkaan ampiaisia, vaan sosiaalityöntekijöitä.  Näin unta, että joku sosiaalityöntekijä oli tulossa meille katsomaan, miten jaksamme. Hänen piti tulla tiettyyn aikaan, mutta hän oli myöhässä. Koska ovikello ei soinut, minä ajattelin että eipä hän tule, hyvä niin, joten alan vaikka leipomaan.

Sitten ovikello soi. Sieltä ryntäsi sisään n. 10 henkilöä, kaikki sosiaalityöntekijöitä. Minua otti pattiin koko touhu, varsinkin se että heitä tuli noin paljon, eivät edes mahtuneet istumaan. Tympäisi niin, että jatkoin puuhiani ja annoin heidän jutella keskenään.

He kuitenkin esittivät minulle kysymyksiä ja kommentteja. Eräs sanoi, että oli tutkinut poikaani ja tuloksena kertoo, että poika on normaalia vantterampi ja lihaksikkaampi mutta huono oppimaan uutta. Tähän minä että jopas nyt jotain, poikahan on laiha ruipelo mutta älykäs kuin mikä ja todella hyvä oppimaan, höh!

En muista miten uni päättyi mutta teema oli vähän sama kuin ampiaisunessa: suuri uhka jostain muualta.

 Sad
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 03.10.2007 19:50:55 »

Hyva, etta jatkoit leipomista ja turhat jutut syrjaan.
Teit unessa juuri niinkuin pitaakin-jatkoit hyvan tulemista esille, panettelut ovat turhia, koska itse tiedat totuuden.
ps. koitahan muuttaa uniasi viela optimisimmiksi-jaa niita tuoreita leivonnaisia-nam
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 03.10.2007 19:58:23 »

Hyva, etta jatkoit leipomista ja turhat jutut syrjaan.
Teit unessa juuri niinkuin pitaakin-jatkoit hyvan tulemista esille, panettelut ovat turhia, koska itse tiedat totuuden.
ps. koitahan muuttaa uniasi viela optimisimmiksi-jaa niita tuoreita leivonnaisia-nam

Kiitos. Pidän oman pääni.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 06.10.2007 19:06:24 »

Eipä ollut kovin optimistinen uni viime yönä. Olin siinä 18-vuotias ja juuri saanut ajokortin. Asuin vielä vanhempieni luona, ja minulla oli jemmassa viinipullo. Join sen salaa, jonka jälkeen ajattelin että nytpä olis hyvä aika lähteä vähän isän autolla ajelemaan, joten lainasin isältä auton ja ajelin ympäri kaupunkia.  Tongue

Sitten, yhdessä risteyksessä, matkalla keskustaan, huomasin poliisiauton tulevan vastaan. Samalla hoksasin että olen kännissä kuin pieni apina! Voi ei! Mietin, mitä teen. Risteyksestä on pakko selvitä eteenpäin, mutta kotiin asti en uskalla ajaa. Täytyykö siis ajaa jonnekin parkkiin ja soittaa isälle, että nyt auto hajosi, tuletko hakemaan? Mitä kun isä tulee, ja auto lähtee käyntiin, niin mitä sanon että hän ajaa sen kotiin, en minä? Paniikki iski.

 Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 06.10.2007 19:26:55 »

Lisäyksenä edelliseen, että muuten kaikki unessani oli totuudenmukaista, mutta ikinä en ole alkoholin vaikutuksen alaisena rattiin astunut.

Miksi siis unessa teen jotain noin tyhmää?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 06.10.2007 19:28:13 »

Anna vain maskuliinisen puolesi auttaa jossain asiassa ja TAAS pelot POIS!!!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 06.10.2007 19:41:24 »

Tällaista löytyi tuohon uuteen uneen:

Ajaminen, Ajaa
Jos ajat jotein kulkuneuvoa unessasi on tämä suora viittaus elämäsi matkaan ja elämän polkuusi, jota pitkin kuljet. Uni kertoo sinulle miten matkaan ja navigoit läpi elämäsi. Jos ajat muttet näe tietä edessäsi, silloin se kertoo siitä, ettet tiedä minne päin olet menossa elämässäsi ja mitä oikeastaan edes tahtoisit tehdä. Jos ajat mutkaista tietä pitkin, kertoo se ongelmista joita kohtaat tavoitellessasi päämääräsi ja siitä johtua muutoksia.
Jos joku muu ajaa ja istut kyydissä kertoo se riippuvuudestasi kuskia kohtaan. Et hallitse elämääsi ja seuraat elämässäsi päämääriä, jotka ovat enemmänkin toisten kuin sinun omiasi. Jos ajat autoa matkustajan puolelta, silloin uni vihjaa, että yrität saada otetta omaan elämääsi ja siihen, minne elämä sinua kuljettaa. Olet alkanut tehdä omia päätöksiä.
Jos ajat takis tai bussia, kertoo se pienestä vaivasta joita tulee vastaan hyödyntäessäsi tilaisuuksia.
Jos pakitat autolla, koet elämässäsi suurta takapakkia tavoitteittesi suhteen. Jos satut unessasi ajamaan pakilla vieläpä veteen/rapakkoon, on se selvä viittaus siihen, että tunteesi estävät sinua etenemästä.
Jos ajat humalassa, kertoo se, että elämäsi ei ole hallinnassa. Jokin suhde tai henkilö dominoi sinua.
Jos ajat vuoristotiellä uni kertoo, että mitä korkeammalle kipeät elämässä, sen vaikeampaa on pysyä huipulla. Pidät hyvää asemaasi arveluttavana. Asemassa pysyminen vaatii kovaa työtä. Voit tuntea, ettet pysty mitenkään täyttämään toisten ihmisten sinulle asettamia tavoitteita ja vaatimuksia.

Risteys
Jos olet unessasi risteyksessä, uni kertoo siitä että olet saapunut elämässäsi pisteeseen, jossa sinulla on vaihtoehtoja, joista valita ja jotka tulevat viemään sinut eri päämääriin. Uni kehottaa sinua tekemään tämän tärkeän päätöksen valve-elämässä.

Poliisi
Unessa poliisi edustaa epäonnistumisia omien velvollisuuksiemme hoitamiseen tai kunnioittamiseen liittyen. Poliisisymboloi myös järjestystä, sääntöjä ja kontrollia. Unen poliisi voi olla suora kehotus rauhoittua ja välttää liian uhkarohkeaa käyttäytymistä.
Jos poliisi pidättää sinut, tunnet seksuaalisesta tai emotianaallisesta väsymystä syyllisyyden vuoksi.
Jos itse olet unessa poliisi, kertoo se moraalintajustasi ja tietoisuudestasi. Uni voi opastaa sinua kaidalle polulle. Jos näet toistuvasti unta, jossa olet poliisi, uni voi vihjata että menneet tekosi saavat sinut yhä tuntemaan syyllisyyttä. Tutki, kuinka käyttydyt ja toimit unessasi ollessasi poliisi.
Jos et meinaa saada yhteyttä poliisiin, sinua kehotetaan tiedostamaan oma auktoriteettisi johonkin tilanteeseen liittyen. Sinun on aika ottaa ohjat käsiisi ja komentaa elämällesi suunta.
Jos poliisi pysäyttää sinut (tien viereen), sinua kehotetaan hidasramaan tahtia ja rauhoittumaan pykälän verran.
Jos olet poliisi, joka jahtaa rikollista, valve-elämässäsi ilkeämpi ja kierompi puolesi iskee yhteen moraalisi kanssa.  

Viini
Viinin juominen unessa edustaa juhlavuutta, karkeloita ja kumppanuutta.
Jos hajotat viinipullon/pulloja, kertoo se omien halujesi ja himojesi hemmottellusta. Vaihtoehtoisesti se symboloi maskuliinisuutta.

Keskus
Jos uneksit olevasi jonkin keskellä, kertoo se uskostasi siihen, miten kaikki pyörii vain sinun ympärilläsi. Uni voi olla myös metafora oman keskuksen löytämiseen tilanteessa, josta et pääse pois. Jos olet poissa keskuksesta, kertoo uni siitä, että jokin elämässäsi ei ole tasapainossa.

Kaupunki
Kaupunki unessa on yhteisöllisyyden tajun ja oman sosiaalisen ympäristösi vertaus. Jos olet autioituneessa kaupungiss tai et tunne kyseistä kaupunkia, kertoo se, että tunnet tulevasi torjutuksi ympärilläsi olevien ihmisten toimesta.
Jos kaupunki on raunioina, unohdat omat sosiaaliset suhteesi ja annat niiden rappioitua.

Isä
Isä edustaa autoritääriä ja suojellusta. Uni kehottaa sinua luottamaan itseesi enemmän ja olemaan itsenäisempi. Pohdi myös mahdollista alkavaa suhdetta isäsi kanssa.
Jos isäsi on unessa kuollut, sinua kehotetaan olemaan varuillasi ja etenemään rauhallisesti bisneksissäsi.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 06.10.2007 20:07:32 »

Jos ajat humalassa, kertoo se, että elämäsi ei ole hallinnassa. Jokin suhde tai henkilö dominoi sinua.

Tämä surkea avioliitto? Äh, sinähän sanoit toisessa aiheessa, että nämä vaikeudet ovat ohimeneviä, että me kuulutaan yhteen.

Mutta vähän tässä on ollut tuota hallinnan menettämistä. Järki on kuitenkin tallella, ainakin osittain. Parempaan suuntaan mennään.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 06.10.2007 20:39:15 »

Ahaha, se mitä MINÄ olen sanonut korttien tulkinnassa, on edelleenkin vain MINUN kommentti - se ei välttämättä pidä paikkaansa Grin Siksi niitä kortteja pitääkin lueskella ajatuksella ja minun tulkintoja niistä kriittisyydellä.

Se, että avioliitossa on närää ei henkisesti välttämättä tarkoita, että suhteen pitäisi loppua Smiley Jos tuollaisia haasteita on valittu elämään, niin nehän sieltä pomppaavat esiin vaikka kuinka yrittäisi välttää ja kierrellä.

Näkisin, että unen humalassa-ajoteema liittyy siihen, ettet koe ohjia käsissäsi. Joku muu ohjastaa sinua nyt ja se sapettaa, koska haluaisit mennä omia teitäsi.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: