Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 124250 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #135 : 07.07.2008 10:51:54 »

 Ei ole mitään erityistä merkkiä noussut muiden joukosta joka automaattisesti olisi mulle piikki lihassa, mutta kalojen kanssa menen ihan solmuun, tai no kaksi kalaa tunnen. Heidän kellonsa käy aivan eri aikaa kuin omani ja menetän hermoni heidän kanssaan usein alta aikayksikön. Ei silti että heissä mitään vikaa olisi, sympaattisia ja pehmeitä ovat. Mutta jokin avuttomuus siellä on, äh. Ehkä vesi elementtinä on jotenkin liikaa mun tulelleni. DC on kuin onkin kalat.
 Kauriin meinasin laittaa mukaan, tunnen yhden kauriin joka on ollut aina elämäni kammotus. Muita en kyllä tunne joten se sitten kauriiden parjaamisesta.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #136 : 07.07.2008 11:35:11 »

Lainaus
Ei silti että heissä mitään vikaa olisi, sympaattisia ja pehmeitä ovat. Mutta jokin avuttomuus siellä on, äh. Ehkä vesi elementtinä on jotenkin liikaa mun tulelleni. DC on kuin onkin .

avuton, pehmeä, sympaattinen?


et ole vielä tavannut minua crazy2 (hih, ja luultavasti se on onnenpotkusi 2funny)


mulla ei ole enää sellaista merkkiä jonka kanssa ei tulisi toimeen...

ehkä kaksosten kanssa on ollut jonkinlaista vääntöä, mutta se kuului vaan opintiehen koska se on oma nousumerkki, ja diggaan kaksosia yli kaiken, he vaan ei aina diganneet minua smitten

muoks. no voisi lisätä jousimies naiset, jotka eivät voineet sietää minua ulkoisesti, mutta tämäkin asia on korjaantunut ajan kanssa, kun he on tajunneet etten ehkä olekaan heidän ensimmäisten ennakkoluulojensa mukainen. Joo jousimies DC...
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 11:42:47 kirjoittanut dawnchild » tallennettu

dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #137 : 07.07.2008 23:17:51 »

Vesimiesten ja Kaksosten kanssa ei ole ikinä tuntunut löytyvän yhteistä säveltä, vaikka itsellä 4.huoneen kärki Vesimiehessä, noususolmu Kaksosissa ja olen nousu-Vaaka Tongue Myös Oinaiden ylimielisyys ja minäkeskeisyys risoo, vaikka 7.huoneen kärki on Oinaassa Cheesy

Härät, Skorpionit ja Kauriit ovat yleensä olleet parhaita ystäviä, Rapujen kanssa ihan OK-välit, Leijona(miehet) ovat viime vuosina olleet salaisten intohimojeni kohde, Neitsyt- ja Vaaka-miesten kanssa on ollut vakaviakin suhteita. Jousimiehet ja Kalat ovat loistavia keskustelukumppaneja, mutta Vesimiehet, Kaksoset ja Oinaat... Noh, jos ei synkkaa niin ei synkkaa Smiley
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #138 : 08.07.2008 11:56:29 »

Hmm,
mulla ei ole sellaista yhtä merkkiä tahi sen edustajaa, jonka kanssa en tulisi toimeen. Tasapuolisesti kaikki tuottavat ärsyyntymistä silloin tällöin  Wink
Vähiten lähipiiristä löytyy kaksosia, mutta yksi lapsuudenystävä kyllä opettaa kuinka se kaksonen pissii. Puskaan  Grin joten enpä voi niitäkään herjata. Ylipäätään ihmisissä ärsyttää sellainen fanaattinen puhina, sellaisesta mää en yhtään tykkää, ja tätähän sitten tietenkin opettelen olan takaa, ystäväni, armaat, kun niin nopiaan barrikadeille lähtisivät nyrkit ojossa milloin mistäkin syystä.
Maa ja vesimerkit - näiden kanssa yhteys löytyy nopeimmin, vesimies ja vaaka ovat myös tuttuja ja luotettavia lähellä. Leijonaa en tunne yhtään todella läheistä, luulen, että välttelen lähempiä suhteita, ettei tulisi reviiritaistelua, mur mur, tuttavien kesken ei hassumpaa sakkia. Kauriit ovat mielestäni kaikki ihan sekopäitä, olen itsekin, joten ehkä näissä on joku sellainen peili, että silmään tökkää ja kirvelee. Kauriita olen kyllä keräillyt, sekä sukuuni että ystävikseni. Jousimiehet ovat ihania seuralaisia, rapujen kanssa kylvetään tunteiden virrassa, neitsyiden kanssa ollaan tukevalla maalla pohdiskelemassa, kalojen kanssa liikutaan maailmojen välissä, härät rakentavat ystävyyden huvimajan, jonne voi mennä lepäämään, skorpionien kanssa tutkaillaan takaa ja kaukaa tulevia  tuntemuksia ja käydään korkeilla huipuilla ja Maarian haudassa, vesimiesten kanssa pääsee lentoon, universaaleihin ja etäännytettyihin tiloihin, vaa´at ovat hyviä ystäviä, joiden kanssa saa heittäytyä leikkiin. Oinaat, heistä en kovasti tiedä, yksi ystäväni oinas, kannustaa minussa impulsiivisuutta ja edesvastuuttomuutta, onko tyypillinen oinas? en tiedä.
Raatelevimmat riidat olen käynyt skorpionien kanssa, en ole sitä omistamisen halua kestänyt, enkä suostunut tunteiden manipuloimiseen. Tällä hetkellä en ottaisi yhtään skorpparia lähelleni, pois syyte heistä, taidan vain vähän tietää mitä haluan ja mitä en  Shocked vihdoinkin. Tuo laskusolmu skorpionissa on tuonut elämääni monta skorpionimiestä ja useita naisiakin, jotka heti "löytävät" minusta sen, joka resonoi heidän kanssaan. Joo o, mahoinkohan unohtaa jonkun... iloaeloa smitten smitten
 
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
misnomer89
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #139 : 11.07.2008 00:05:14 »

KAKSOSET. Jokin niissä on aivan saakelin ärsyttävää, en tunne melkeinpä yhtäkään kaksosta, miestä tai varsinkaan naista, jonka kanssa tulisin toimeen. Toinen merkki on Rapu. Ovat niin saakelin herkkiä suuttumaan, ainakin minun seurassa, etten uskalla heille edes "hei" sanoa. Ja Kaksosissa ärsyttää se kaksinaamaisuus, että ensin ollaan mun kanssani hyvää pataa ja sitten löytyykin jo puukko selästä.  tickedoff Leijona-miehet taas saavat minut hermostumaan ainaisella minäminä-asenteellaan. Mutta nämä siis omia kokemuksia, monien mielestä mä saatan olla aivan sairaalloisen rasittava tapaus  Cheesy
tallennettu

"Osa ihmisistä käyttää sanoja vain ajatustensa salaamiseen"
jessie88
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #140 : 15.12.2008 23:48:27 »

Tämä on mielestäni todella mielenkiintoinen aihe. Itse olen aurinkomerkiltäni Neitsyt ja olenkin suurilta osin erittäin "Neitsyt-mäinen" , paitsi että huoneeni on aina järjettömän sekainen Grin Muuten kyllä tunnistan itseni erittäinkin hyvin.

Pakko sanoa että itse olen tuntenut aina sellaista viha-rakkaus suhdetta Kaksosiin. Vaikea sanoa pidänkö heistä enemmän tai ärsyttävätkö he enemmän. Toisena päivänä toista ja toisena päivänä toista. Tuntemani kaksoset ovat olleet todella arvaamattomia ja aina saa tarkkailla sanojakaan kun ei tiedä mistä he suuttuvat. Myös molemmat tuntemani kaksoset kuvittelevat tietävänsä kaiken ja olevansa maailman täydellisempiä ihmisiä ilman pienittäkään vikaa. Voi tietysti olla että tämä on vain törmäämissäni kaksosissa. He aina kuvittelevat tietävänsä vähän paremmin kuin muut.  :Smiley

Minulla on myös lieviä ongelmia vastamerkkini Kalojen kanssa. Kalat ovat vähän liikaakin tunnemaailman ihmisiä, hei, eikö joskus voisi ajatella vähän järjelläkin? Ystäväpiirissäni on yksi Kalat ja hänen kanssaan yhteinen sävel on todellakin kiven takana. Kovin tasapainoton ihminen ja sen hyvän ja empaattisen kuoren alla on valitettavasti jotakin muutakin.

Lisäisin listaan vielä Jousimiehen. Minulla oli ylä-asteella kaverina Jousimies joka oli kyllä sellainen rääväsuu, heitteli kommenttejaan miten sattui. Tunki aina valokeilaan ja halusi olla kaiken keskipisteessä jatkuvasti. En todellakaan olisi uskonut hänelle ainuttakaan salaisuutta, sillä hän vaikutti niiin epäluotettavalta ja tämä mielikuvani paljastui hänen kohdallaan oikeaksi. Hän oli pahin salaisuuksein levittelijä. Hän oli liian "johtaja" minun makuuni.

Parhaiten olen ehdottomasti tullut toimeen muiden neitsyiden ja Härkien kanssa. Yhtään kaurista en tunne mutta uskoisin myös heidän kanssaan tulevani toimeen.  Smiley
tallennettu

Hope fades
Until the world of night
Through shadows' falling
Out of memory and time
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #141 : 16.12.2008 00:06:33 »

Mulla on erittäin pahoja konflikteja kaksosten (kuten jessie88 kuvaili heitä) kanssa.. Tänääki yks oli lähellä pilata mun täydellisen päivän mut karjasin sille ennenko se ehti alottaakkaa ja sit se häipy paikalta sanaakaan sanomatta.. Eipä ollu menetys.  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
soile
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #142 : 16.12.2008 02:43:00 »

osui tietsikan sivupalkista tämä kyseinen aihe ja päätin itsekin kirjoittaa, koska ko. "huonoin"-merkki on monasti ollut ihan yleisesti kavereiden kanssa pohdittavana. en ole itse kovin monia vuosia astrologiaa harrastanut ja siksi on erikoista, että rapu on merkki, josta löytyy suurin osa henkilöistä, jotka ovat jostain syystä saaneet aivan uskomattomia vihatunteita itseäni kohtaan. en tiedä syytä, mikä/miten olisin provosoinut ko. ihmisiä, sillä olen saanut tappouhkauksiakin esim parilta rapu-naiselta, joita en edes kunnolla tunne. nuo olivat sellaisia ääritapauksia ja ko. jutuista on vuosia (astro ei silloin ollut edes kovin tuttua, rapu-aurinkoja kumpikin). kun omassa kartassa näin, että vastamerkki on rapu, niin siloin ekaa kertaa pohdin, että aur-rapu ei vaan taida sietää minua, kun omassa tuttavapiirissäkään ei ole rapuja. tosi asia on etten näistä henkilöistä tiedä muuta, siis astrologista karttaa, sen mitään muita tärkeitä tekijöitä. itse olen aur-skorppari ja todella rakkaimmat kaverini jo vuosikymmenten takaa ovat oinaita, skorppari (olen 12 pv:ää häntä vanhempi ja ystävyys jo pian 40 v. kestänyt...viimeeksi tänään juteltiin pitkät tovit). kala-miehet ovat ihania, herkkiä, hyviä rakastajia, oinas-miehet myöskin...oinas-nainen on myös noita lapsuusajan kavereita...harmittaa vähän, että villin nuoruuden aikana en piitannut astrosta...härkä-miehellä (tai siis nuori 20-vuotias silloin) oli kanssani monivuotinen suhde, mutta itsekin olin nuori ja ns. yhteisinä vuosinamme minulla oli niin paljon muitakin miehiä ja jopa härkä-mieheni tiesi niistä, mutta silti halusi kihloihin ja lopulta aloitin seurustella toisen kanssa jonka aur-merkkiä en valitettavasti tiedä). no tuo oli sitä mun kasari-muisteloa, nyt minulla on vesimies-mies...ollut jo vuosia. mutta leijona on miehistä se, joka todella saa miltei jalat alta...mulle leijona-mies on oinas-miestäkin tulisempi rakastaja.  smitten
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #143 : 08.01.2009 01:34:50 »

Oinas

alkukahakka on väistämätön.

Ravut rassaa.. (täällä) Grin.

(Skorpionithan on ihan käsittämättömiä, mut oon oppinu heidän seurastaan.) Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.01.2009 14:23:24 kirjoittanut Celesten » tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #144 : 08.01.2009 06:48:01 »

Neitsyt ja Kalat. Tämä siksi että mulla on niin paljon kamaa  jousimies että resonaatio noihin neliömerkkeihin on automaattisesti surkea. Joskus myös  harka ja  skorpioni, samasta syystä että resonoivat huonosti mun  jousimies-planeettojen kanssa.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #145 : 09.01.2009 12:48:22 »

Neitsyt - etenkin jos miespuolinen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #146 : 12.01.2009 05:53:47 »

Mua ei ärsytä heti kättelyssä oikeen mikään merkki, toiset koen kyllä tylsiksi ja värittömiksi kuten härät ja ehkä ravutkin kunnes heihin tutustuu paremmin.
 
Veskarit ärsyyntyvät minusta, koen sen niin että minussa on jotain mitä heille ei ole suotu. Itsekästä oinasmaista ja itserakasta leijona nousuista puhetta, saatte vähän vettä myllyyn.. Wink mutta niin vaan se on aina mennyt.
Ensin ovat olevinaan niin mukavia ja erehdyn helposti heille jopa henkilökohtaisia asioitani puhumaan  Sad
Oma äitini oli ainoa vesimies nainen johon pystyi luottamaaan!!
Varsinkin työelämässä ovat juuri niitä jotka keräävät sen kuppikunnan taakseen ja sitten alkaa se silmien alla eläminen ( nyt se teki sitä ja sanoi tätä..). Viime vuonna jopa esimiehen puhuttelussa, aiheettomassa, harmaan veskari akan takia ( 12v itseäni nuoremman vielä!)  knuppel2

Täytyy tarkentaa, koskaan ei mies-vesimies ole näin toiminut, kaksi ihanaa lojaalia ja luotettavaa veskari mies ystävääkin jo vuosia ollut.
Mutta ne veskari naiset!! Mikä niitä riivaa? Semmosia selkään puukottajia mua kohtaan! Sitten vielä pelkäävät että vien niiltä miehet, niinkun kukaan olisi niistäkään tylsimyksistä kiinnostunut.
Eli, ensin veskarit vaikuttavat minusta lupaavan humoristisilta ja alan kaveeraamaan, sitten huomaan huumorin olleen vaan näennäistä, siinä vaiheessa ne onkin jo mua vastaan. Pinnallisia ja kieroja. Kyllä, olen oppinut pelkäämään vesimies naisia.
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #147 : 12.01.2009 11:19:59 »

Hyperö, niin, vesimiehille pahinta muissa ihmisissä onkin juuri sellainen tietynlainen itsekeskeisyys (vesimiehille kaikki on yhtä ja kaikki samanarvoisia) ja useimmat vesimiehet näkevätkin punaista juuri tämän takia monien leijona-oinas -yhdistelmäisten ihmisten kanssa. Wink Ehkä vesimiehet juuri kokevat, etteivät voi luottaa sinuun, koska ajat omia(kin) etujasi, etkä yhteisiä etupäässä. Smiley Vesimiehet ovat sellaisia, meidän pitää myös heitä ymmärtää!

t. Venus Vesimies Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #148 : 13.01.2009 02:05:25 »

Ebenia, et usko kuinka paljon olen veskarien ajatusmaailmasta tykännyt (sellaisesta mitä astrologia heistä opettaa), ne miespuoliset ystävät ovatkin sen 50 vuotta meitä taviksia edellä...Ja edesmennyt äitikin oli aivan ihana hullu, hauska persoona, jota ei häirinnyt muiden puheet.
Mulla on sellainen "kompastuskivi" kun kuu kaloissa joka tekee musta hyvin hyvin herkän, omatunto soimaa heti jos yritän itseäni ajatella, edes terveesti. Ettei vähän marttyyrin vikaakin löytyisi. Joka tapauksessa olen aina ollut liian kiltti ja huono itseäni puolustamaan, ihan nurkkaan asti saavat ajaa ennen kun älyän/uskallan ärähtää. (pelkään vissiin etteivät sitten tykkää musta)

Entä kun vesimies naisten ensimmäiset arvostelut ovat koskeneet mm kävelytyyliäni (heiluu takamus liikaa), hiusten punaista väriä (mikä se luulee olevansa) jne, tällä tasolla siis. Ja sitten on alkanut se kaiken dissaaminen selän takana, todella ovat paljon mua itkettäneet. Niin vahvan kuppikunnan rakentaneet että 2 kaksos-merkkistä naisystäväistä olivat hetken muilta salaa kanssani tekemisissä!! (tässä on 2 eri tarinaa, noin 15 vuotta väliä tapahtuneilla mutta merkit samat). Käsittämättömän epäreilua.
Kyllä siitä on kaukana vapaus-veljeys-tasa-arvo. Se on harmi, haluisin pari sellaista hassua veskari naista vaikka matkustelu kaveriksi. Vaan on se parempi että kierrän ne kaukaa.

Onko muilla seiska huoneen merkkiset ihmiset joko/tai tyyppejä? Hyviksiä tai niitä kaikkein pahiksimpia?

p.s. Hiukset on edelleen punaiset ja pysyy, elämä olis muuten niin väritöntä, eikä mun takalisto kenenkään muun mielestä heilu kun sen verran että pääsee eteenpäin. Wink
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #149 : 17.01.2009 23:25:41 »

Olen kyllä Hyperön kanssa samaa mieltä, tuntemani  vesimies naiset, jotka ovat syntyneet tammikuun
puolella, eli tammikuun lopussa ovat pinnallisia ja kieroja  Sad

Tietenkään ei saa eikä voi leimata kaikkia  vesimies naisia tähän kategoriaan. Vaikuttaahan nousevat merkit ja muut planeettasijainnit myöskin paljon asiaan. Negatiivinen  vesimies voi olla tosi röyhkeä ja itsekeskeinen ja tahallaan provosoida, mihin juuri herkemmät merkit reagoivat, esim  kuu kalatSmiley Smiley

Kuitenkin minulla on usea naispuolinen  vesimies-ystävä, joka on syntynyt helmikuun puolenvälin paikkeilla, ja heidän kanssaan synkkaa hyvin. Ehkä läheinen vaihtuminen  kalat-merkkiin pehmentää hiukan. Ja periaatteessa  vesimies-miesten kanssa on mennyt hyvin.  Wink

 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: