Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: asunnon myynti/osto  (Luettu 5865 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« : 18.04.2011 15:42:27 »

mä laitan asunnon varmaan tossa kesän alussa myyntiin ja tietty ostan toisen toiselta paikkakunnalta. Miten voisin hyödyntää astrologiaa tässä? löysin http://www.renaissanceastrology.com/whenwillwesellourhouseexample.html   
sivuston mutten oikeen tajuu sitä, eli horaari-astrologia. Siis mähän alan toimimaan vasta sitte joskus enkä nyt, joten mielestäni en voi laittaa  idean syntymisaikaa?  idiot2
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.04.2011 11:38:08 »

Eikös tuossa uudenkuun syntyvaiheilla kesäkuun alussa olis hyvä ajankohta?
Hekate lykkää tienviitan eli myyntikyltin Housen eteen jossa lukee Merkurius myytävänä.
 mars venus harka liikehdintää  skorpioni:ia vastapäätä.
Tosin  vesta kotilieden kohtaloa lie vaikea ennustaa Kassndran kanssa,
mutta ehkä sieltä sitten toinen  vesta löytyy kuin sotasaaliina.
Ja kaikkihan huipentuu täyteen kuuhun, kun  merkurius on yläkonjuktiossa Aurinkoon ja kaupat tehty. Smiley

Toinen ajankohta on elokuun puolenvälin jälkeen,
kun  mars väkeä ramppaa House kotonasi Ravussa 7 huoneen kautta,
Jupiterin sekstiilillä.
Tosin  merkurius perääntyy tuolloin.
Mut  aurinko venus saattas tupsahtaa pankkitilille 8 huoneessa, jos se ois  leijona:aa?

Missä lie ap- vesta:si?
Suhteessa Jupiteriin ja Merkuriukseen?

Mut minähän olin se pilvissä leijuva kiinteistövälittäjä,
joten ehkä kantsii kysyä asiantuntijalta.  coolsmiley
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.04.2011 17:15:45 »

Kiitti Evea....huh, jep sen arvasinkin ettei koskaan isoja kauppoja kun  merkurius perääntyy....vai että yhden kerran vaan "voi" kysyä, ajattelin kokeilla tuossa toukokuun uuden kuun paikkeilla... :Smiley
ja Nikki, mun (siis transistoivat, sulussa radix)  vesta on h. 12 (7) (käytän meridiaania) ja 2.huoneessa tää planeettarykelmä (trans.jup,mar,aur jne)MUTTA tässäpä tää mun iankaikkinen ongelma onki, jos käyttäisin tasahuonejärj 4:ssa olis suunilleen kaikki planeetat ja  vesta olisikin 1:ssä.....ootko oikeesti kiinteistövälittäjä? mä möin edellisenkin asunnon ihan yksin, ja ajattelin kokeilla nytkin. En ole vielä päättäny laitanko ns yleiseen myyntiin vai tarjoonko vaan firmoille jotka asuntoja ostaa..... Wink pääasia on päästä tästä pois ja muuttaa toiselle paikkakunnalle kesä-heinäkuussa....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.04.2011 17:52:21 »

En todellakaan ole kiinteistövälittäjä. Se oli vaan semmonen assosiaatio näitten planeettaenergioiden välittämiseen.. Smiley

Minusta kaupanteko on  merkurius/  jupiter ja  kaksoset /  jousimies heiniä.
Tämän myötä vois katella mitä tapahtuu vaikka 3 huoneessa tai näitten planeettojen transiittien myötä.
Taas asunto on kiinteää omaisuutta, härkämäistä Venusta, joka voidaan muuttaa rahaksi.
Kakksohuoneen oma pääoma ja vastapäätä 8 huoneen rahalaitokset.
 vesta on taas muutoissa mukana transiittina useinkin.
Sinulla siihen on nyt sitten kytkettynä omistajuus eli se ei ole pelkkä muutto vaan myös raha liikkuu samalla.
7 huonetta kannattaa tutkailla sen puoleen, että sen kautta tulevat kaikki ihmiset elämäämme,
oli se sitten lääkäri tai asunnonostaja. Sulla kun se on tuota  rapu:a niin sillä ajattelin tuon  mars rapu ja House asteroidin sopivan sinne transiitteina.
En tiedä onks niillä huoneilla niin suurta merkitystä,
planeettojen aspektit ja sitten nuo pääakselit.
Osuuko sinne IC-akselille mitä erikoisempaa?
Tai ap-kartalle transiittina kesä-heinäkuussa? Transiitteja, joilla on väliä syntymäkartallekin.
Toisekseen voishan sitä tehdä kuunpaluukartankin myyntikuukauden tiimoille ja katsoa mikä siellä fokusoituu?
Missä progekuu liikkuu? Omistusasunnon härässä?
Kesä-heinäkuussa?
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 17:53:59 kirjoittanut nikki » tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.04.2011 18:20:01 »

Nikki: 6-0... Grin
ja vasta nyt tajusin ton "house"-jutun, aattelin että puhut huoneista noinniinku enkux...joopa joo, ehkä meen nukkuun....no katoin kuiteski missä mulla on House, ja radixilla se 8.huoneessa 27 ast vaakaa ja nythän se liikkuu härässä mun 3:ssa huoneessa...mun IC on kaksosissa 8 ast....katoinpa myös AP...ainoo mikä kiinnitti huomiota oli House 0 asc/kheiron/jup/mon ja samalla 180 vestaan.....hmmm....mut kiitti hrveesti näistä vinkeistä...täytyypä oikein paneutua... smitten
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 19.04.2011 18:33:08 »

Pitää aina koetella ensin kepillä jäätä ennenku suomentaa houset sun muut..kaikki kun eivät ota tulkintoja vastaan saati kiittävät niistä.. Smiley

Siinä kesäkuun alussa on siis tienviittoihin liitettävä kuunjumalatar Hekate (valintojen edessä)
House ja  merkurius 28-29  harka.Omaisuuden myynti (ilmoitus)?
Kvinkunssisuhde sun omaan Houseen. Luova hierre pistää asunto myyntiin, mikä ettei.
Ostajaa ei vielä "näkyvissä".
Kesäkuun täysikuu ja tuo  aurinko merkurius  :kaksoset:yhtymä tais olla siellä sun IC:n lukemissa.
Ei oo Kassandran taitoja vissiin täältä nyhetty poies.. Grin

Korjaan,
täysikuu 15.6. ja  merkurius 27  kaksoset ( aspect_tri sun House) myyty?
ja tr House 5  kaksoset,
ennen heinäkuuta House muuttaa IC:lle.
Housen diagnoosi tehty, potilas kuoli..ei vainka
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 18:45:53 kirjoittanut nikki » tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 19.04.2011 18:57:04 »

Wau, tää pidetään säilössä ja katomma miten päätyy.....ilmottelen täällä kun tapahtuu jotain...kiitti Nikki!  smitten
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: