Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Virtsaaminen unessa  (Luettu 22059 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« : 10.11.2006 22:46:00 »

Tässä vähän tällanen oudompi tapaus  :Smiley

Näin unta, että aloin unessa virtsata jonkinlaisen maassa olevan valkoisen vaipan päälle. Virtsa ei ollut keltaista vaan kirkasta. Olin erittäin tyytyväinen ja virtsaa tuli paljon. Ihmiset katselivat vierellä ja ihmettelivät miksen mene vessaan. Minä vain pissin ja hymyilin.

Kun heräsin minulle EI ollut vessahätä, kuten yleensä on ollut jos moisia unia näkee.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #1 : 10.11.2006 22:50:37 »

Mä kans olen nähnyt sellasta unta, ei ole kauampaa, kun se uni tuli. Mä siinä lorotin maahan ja pari ihmistä katteli vierestä. Mä sitten aamulla kun heräsin, niin heti tarkistin onko sänky märkä, onneksi ei sentään ollu. Grin Yleensä kun nään tollasta unta, niin mulla on hirvee hätä, kun herään. Shocked
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 10.11.2006 22:52:53 »

Yleensä kun näkee ulosteesta unta, niin se tietää rahaa, no mitä virtsa sitten......laskujako. Grin
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 10.11.2006 22:58:51 »

Jonkinlaista vapautumista, kun muut katsoivat eikä sinua häirinnyt. Hyvä uni.  Smiley Anna mennä vaan!
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #4 : 11.11.2006 12:14:57 »

Juu, piti ittekin tarkastaa sänky. Olen kyllä monesti nähnyt unta, että on kauhea pissahätä ja ettiny unessa paikkaa mihin tehdä tarpeet. Ja kun oon heränny niin on ollu aivan järkyttävät hätä oikeasti. Tämä uni olikin siitä outo, ettei herätessä mulla ollut yhtään hätä... niin eikä sänkykään ollut märkä  2funny
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #5 : 11.11.2006 13:56:07 »

Olisi kertakaikkiaan ikävää herätä lammikon keskeltä... uglystupid2 2funny

Mutta eihän se mikään naurun asia ole. Vaikka on se kyllä aika huvittavaa.. Cheesy

*koita nyt päättää*  buck2

Menee kyllä ihan off topic, mutta joskus 15-vuotiaana kun olin alkanut polttelemaan pilveä, pelkäsin niin paljon vanhempieni, etenkin isän, kunnioituksen menettämistä (miksiköhän, sillä polttelin vielä isän vanhalla hippipiipulla, jolla oli ihan varmaan polteltu jotain muuta kuin tupakkaa! Wink), että heti nukahdettuani tapahtui vahinko.. Ja tätä sattui jotain kolmena iltana... Olin kertakaikkiaan niin peloissani, että se purkautui tuolla tavalla...
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #6 : 11.11.2006 17:19:41 »

Noissa unissa on kuitenkin se tärkeä pointti, että virtsaaminen tapahtuu julkisesti. Kenties joistain intiimeistä asioistasi tai tarpeistasi on tullut hieman liian julkisia puheenaiheita...
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #7 : 12.11.2006 02:28:15 »

 Smiley

Tuohan oli varsin hyvä uni!!Virtsaaminen unessa kuvaa puhditumista ja vapautumista tunne-elämän jännityksistä.
Valkoinen vaippa vielä korostaa sitä.Valkoinenhan kuvaa totuutta ja puhtautta.Lisäksi vielä virtsa kirkasta! Cheesy

Se,etteivät ihmiset häirinneet sinua,merkitsee ehkä samaa kuin,jos näkee itsensä alastomana ihmisjoukossa.Eli avoimuutta ja puhtautta.Ei ole mitään salattavaa.
Vahva uni!
tallennettu

the_planet
Vieras
« Vastaus #8 : 12.11.2006 12:44:26 »

Smiley

Tuohan oli varsin hyvä uni!!Virtsaaminen unessa kuvaa puhditumista ja vapautumista tunne-elämän jännityksistä.
Valkoinen vaippa vielä korostaa sitä.Valkoinenhan kuvaa totuutta ja puhtautta.Lisäksi vielä virtsa kirkasta! Cheesy

Se,etteivät ihmiset häirinneet sinua,merkitsee ehkä samaa kuin,jos näkee itsensä alastomana ihmisjoukossa.Eli avoimuutta ja puhtautta.Ei ole mitään salattavaa.
Vahva uni!

Okei, sehän kuulostaa sitten hyvälle.  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: