Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitin vaikutus kun retroilee lähelle, mutta ei konjunktioon (yläsolmu)  (Luettu 3883 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Karavaani
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 16.06.2015 11:40:36 »

Oletteko kokeneet (taikka millainen yleisesti on käsitys asiasta) vaikuttaako transiitti jo ohi mentyään, mutta palattuaan takaisin lähelle radixplaneettaa?

Esimerkki: Huomasin, että päivänä jolloin tapasin uuden, tärkeäksi muodostuneen ystävän, Jupiter oli palasi käymään 12 asteeseen leijonaa, josta jatkoi sitten taas matkaa eteenpäin. Mulla on yläsolmu 10 asteessa, ja ystävän Jupiter on 8 asteessa.

Samalla transiittiyläsolmu oli 10 asteessa vaakaa, ja radix-kartoilla on 7:ssä asteessa mun Jupiter ja Saturnus, sekä ystävän aurinko.

Koetteko nuo transiitit merkityksellisiksi?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #1 : 16.06.2015 14:32:30 »

Oletteko kokeneet (taikka millainen yleisesti on käsitys asiasta) vaikuttaako transiitti jo ohi mentyään, mutta palattuaan takaisin lähelle radixplaneettaa?

Esimerkki: Huomasin, että päivänä jolloin tapasin uuden, tärkeäksi muodostuneen ystävän, Jupiter oli palasi käymään 12 asteeseen leijonaa, josta jatkoi sitten taas matkaa eteenpäin. Mulla on yläsolmu 10 asteessa, ja ystävän Jupiter on 8 asteessa.

Samalla transiittiyläsolmu oli 10 asteessa vaakaa, ja radix-kartoilla on 7:ssä asteessa mun Jupiter ja Saturnus, sekä ystävän aurinko.

Koetteko nuo transiitit merkityksellisiksi?


Luonut siis molemmille  aspect_sex , joka avaa rakentavan keskustelun mahdollisuudet aidon mielenkiiinnon kautta. Teillähän on  aspect_con kartoillanne, joten ei kun pökköä pesään - siis vaikka grilliin.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2015 12:28:33 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #2 : 17.06.2015 14:29:58 »

lopputulos vaikuttaa aina vähän siitä mikä planeetta perääntyy..
venuksen perääntyessä jos suhde alkaa niin hyvin suurella todennäköisyydellä myös tulee päättymään, niitä ei ole tarkoitettu kuin hetkelliseksi suhteita.. Merkurius taas tuo uudelleenkäsittelyyn asian tai henkilön mitkä on työstettävä loppuun.
Hitaat sitten on niitä elämää muuttavia, tapa vain on erilainen.. syntyy vähitellen tai on rajoja alussa, tulee äkkiä jne..  :Smiley

Niitä on mielenkiintoista seurata Smiley
tallennettu
Karavaani
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2015 08:30:42 »


Nyt en ole varma että ymmärränkö ihan oikein, kun tossa lauseessa on niin monta tulkinnanmahdollisuutta  Shocked  Sekstiili on siis transit jupiterista... minun jupiteriin ja hänen aurinkoon. Synastriakartassa juu on noususolmun ja jupiterin konjunktio.  'Rakentava keskustelu aidon mielenkiiinnon kautta', tuo on kyllä erittäin, erittäin totta. Suorastaan kummallista miten paljon rakentavaa keskustelua ja aitoa mielenkiintoa mahtuu 25-vuotiaan nuoren miehen ja 34-vuotiaan naisen erittäin huumorinsävyiseen vuorovaikutukseen.
Lainaus
Luonut siis molemmille  aspect_sex , joka avaa rakentavan keskustelun mahdollisuudet aidon mielenkiiinnon kautta. Teillähän on  aspect_con kartoillanne, joten ei kun pökköä pesään - siis vaikka grilliin.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.2015 12:27:54 »


Nyt en ole varma että ymmärränkö ihan oikein, kun tossa lauseessa on niin monta tulkinnanmahdollisuutta  Shocked  Sekstiili on siis transit jupiterista... minun jupiteriin ja hänen aurinkoon. Synastriakartassa juu on noususolmun ja jupiterin konjunktio.  'Rakentava keskustelu aidon mielenkiiinnon kautta', tuo on kyllä erittäin, erittäin totta. Suorastaan kummallista miten paljon rakentavaa keskustelua ja aitoa mielenkiintoa mahtuu 25-vuotiaan nuoren miehen ja 34-vuotiaan naisen erittäin huumorinsävyiseen vuorovaikutukseen.
Lainaus
Luonut siis molemmille  aspect_sex , joka avaa rakentavan keskustelun mahdollisuudet aidon mielenkiiinnon kautta. Teillähän on  aspect_con kartoillanne, joten ei kun pökköä pesään - siis vaikka grilliin.

Eipä sitten muuta, kuin hyvää jatkoa. Olet elänyt todeksi jo osaa teidän välisistä mahdollisuuksistanne näiden karttamerkkien pohjalta. SIinä on aina hyvä levätä, jos muut merkit lyövät loukkua rattaisiin - niitähän -transiiteista viimeistään- silloin tällöin syntyy.

Muista: Ikä on vain numeroita.  smitten  angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: